Skoči na vsebino

Honda CBR 1000 RR


Ice

Priporočene objave

...pa sej, če ti prižge pri 104°C in ventilator dela...pa temperatura še narašča, ni kriv termostat...

...a ventilator oreng piha...al se samo malo vrti?

...a hladilnik je čist...al je not milijon mrčesa...

...si hladilnik pral s štrajfixom..in potlačil tista tanka alu reberca ?...

...itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, ninjaxx said:

Pa je kaj narobe, če se vozim tak, medtem ko čakam termostat?

Ne se zaje... in vozit če nočeš imet astronomskih stroškov težavo je treba rešit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom pogledal jutri hladilnik, sredina vem da je malo potolčena, pri strani, kjer je pa ventilator pa mislim da je vredu.. Okej bom se čim majn vozil zdaj, drugače pa bom pazo, da nebom prekoračo 108°C

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...mislim...oz. berem...., da tebi taka dela niso ravno pisana na kožo.

Če se hočeš še voziti s tem motorjem....ga raje pelji na sevis.

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hladilna tekočina je, ko odprem pokrovček in dodam gas se naredi vrtinec, cooler ni zapacan, termostat ne vem v kakšnem stanju je (predvidevam da šteka, glede na to, da ga preveč ohladi, ko se peljem malo hitreje).. Zdaj če menjava termostata nebo pomagala, bom dodal na drugo stran še en ventilator in ga vezal vzporedno na obstoječega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, ninjaxx said:

Hladilna tekočina je, ko odprem pokrovček in dodam gas se naredi vrtinec, cooler ni zapacan, termostat ne vem v kakšnem stanju je (predvidevam da šteka, glede na to, da ga preveč ohladi, ko se peljem malo hitreje).. Zdaj če menjava termostata nebo pomagala, bom dodal na drugo stran še en ventilator in ga vezal vzporedno na obstoječega?

Ne dodaji se enga ventilatorja.. popravi problem :) 

v originalu se tole nebi smel tok segrevat.. mene nebi skrbela nizja temperatura med voznjo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj edino če je res kje kakšen zračni žep.. Pozna kdo kakega mojstra na štajerskem, da bi to pregledal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 2. 2019 ob 18:15, Zivnorc pravi:

@ninjaxx 105°C max.

....

...lepo si naredil nosilce. Pohvalno.

Opozoril bi samo, da nosita samo zadnja dva vijaka...in največji upogibni moment nosilca je na delu, kjer prideta zadnja vijaka. Ne da te strašim....samo tu nastajajo velike sile, če imaš poln kufer...pa da še zapelješ v kako luknjo.

...kje si naročil tiste podaljšane tačke? ebay?

...za 1x je še vse kul, tak da... v kufru pa po navadi obična šara za na plažo....

Podaljšane tačke so od tukaj: https://www.gsg-mototechnik.de/variogel/honda-rasten.htm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Danes sem menjal termostat, prej ga sploh ni bilo in hladilno tekočino... Ko se prižge ventilator je temperatura na začetku skakala med 104°C in 106°C potem pa je narasla na 108°C in tam obstala.. Kaj ta ventilator ima samo eno brzino? Ker imam občutek da se to premalo obrača

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/30/2019 at 6:40 PM, ninjaxx said:

Danes sem menjal termostat, prej ga sploh ni bilo in hladilno tekočino... Ko se prižge ventilator je temperatura na začetku skakala med 104°C in 106°C potem pa je narasla na 108°C in tam obstala.. Kaj ta ventilator ima samo eno brzino? Ker imam občutek da se to premalo obrača

Prej NI BILO termostata? Torej je nekdo nekaj spacal skupaj. Preveri, če ti ventilator vrti v pravo smer. Mora sesati zrak skozi hladilnik, da ni slučajno narobe zvezan in ti vroč zrak iz motorja potiska na hladilnik?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 3/30/2019 at 6:40 PM, ninjaxx said:

Danes sem menjal termostat, prej ga sploh ni bilo in hladilno tekočino... Ko se prižge ventilator je temperatura na začetku skakala med 104°C in 106°C potem pa je narasla na 108°C in tam obstala.. Kaj ta ventilator ima samo eno brzino? Ker imam občutek da se to premalo obrača

Mogoče ni bil termostat brezveze ven vzet?

Lahko je kaj narobe na motorju..... če je z glavo kaj (zvita, ali tesnilo spustilo) se zna bolj gret. ali hladilnik? 

Temperatura zna skakat če je v sistemu zrak, temperatura šele pade ko se pelješ, ventilator je ni sposoben zbit, tako je meni ninja delala... Dokler nisem popravil glave in dal novo tesnilo glave, potem je delala bp..

Kako je pa z vodo v ekspanzijski posodi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj, ko sem namestil termostat je razlika edino, da se prej segreje in motor lepo drži delovno temperaturo med vožnjo.. Ja ventilator sesa zrak skozi hladilnik.. Voda v ekspanzijski posodi je med min in max, hladilna tekočina ne izginja.. Ti je na ninji izginjala hladilna in kadila belo med okvaro? Jutri bom še enkrat prezračil sistem, drugače pa dodaten ventilator... Se lahko to dogaja zaradi drugega izpuha?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne potem nimaš tega problema. Meni je bila vedno polna ekspanzijska posoda ker je kompresija izrivala vodo iz hladilnega sistema v ekspanzijsko posodo in je iz posode potem ven tekla skozi odušek. Glede odzračevanja pa kolikor ven in kolikor sem probal... nimaš kaj odzračevat ker se sistem sam odzrači. Naliješ poln hladilnik, naliješ v ekspanzijsko posodo segreješ motor da prižge ventilator ugasneš se ohladi in doliješ v ekspanzijsko.. to je to.  Sem na ninji delal cele študije s tem pa vse brezveze.... 

Aja, belo ti ne kadi ker ne gre hladilna v izgorevalni prostor ampak jo ven vrže... ponavadi gre tesnilo med kompresijskim delom in vodnim kanalom.  če najdem bom dal sliko od glave...  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes sem spremljal in se pri 106°C  malenkost dvigne nivo hladilne v ekspanzijski, kar je normalno.. Zmontiral sem tudi dodatni ventilator na levi strani ter ga vezal vzporedno na obstoječega... Zdaj lepo vklopi pri 104°C ter ga shladi na 99 :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

zaradi takšnih motorjev oz. lastnikov kot je ninjaxx me je vedno strah pri nakupu rabljenega avtomobila in me je groza ko pomislim da me (upam da v kratkem) čaka nakup motorja... mojstri ki nimajo pojma kaj je narobe sami popravljajo in predelujejo stvari potem pa prodajo kot "super ohranjen, brezhiben, ljubiteljsko in nedeljsko vožen, bla bla bla". Če si ti zvezal dodaten ventilator in ti zdaj drži pravo temperaturo NAPAKA ŠE VEDNO NI ODPRAVLJENA. ko bo napaka odpravljena dodatnega ventilatorja neboš potreboval... vemo pa kaj sledi pri pregrevanju mašine kjer si lahko vesel če ti "samo" zvije glavo in tesnilo na glavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 hours ago, Shillien said:

zaradi takšnih motorjev oz. lastnikov kot je ninjaxx me je vedno strah pri nakupu rabljenega avtomobila in me je groza ko pomislim da me (upam da v kratkem) čaka nakup motorja... mojstri ki nimajo pojma kaj je narobe sami popravljajo in predelujejo stvari potem pa prodajo kot "super ohranjen, brezhiben, ljubiteljsko in nedeljsko vožen, bla bla bla". Če si ti zvezal dodaten ventilator in ti zdaj drži pravo temperaturo NAPAKA ŠE VEDNO NI ODPRAVLJENA. ko bo napaka odpravljena dodatnega ventilatorja neboš potreboval... vemo pa kaj sledi pri pregrevanju mašine kjer si lahko vesel če ti "samo" zvije glavo in tesnilo na glavi.

Tako je!:OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Če lahko kdo pomaga pri priključitvi indikatorja prestav...

Imam cbr 1000 2005 za pisto že prej je bil odstranjen original števec, zamenjan je bil z GPT števcem. Pri čarmanu sem kupil univerzalni indikator prestav ter ga namestil in priključil kot je napisano v navodilih za omenjen motor. Indikator ne deluje, na njem le gori črka P, če je že imel kdo podobne težave..?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 39 minutami, matkoR1 pravi:

Če lahko kdo pomaga pri priključitvi indikatorja prestav...

Imam cbr 1000 2005 za pisto že prej je bil odstranjen original števec, zamenjan je bil z GPT števcem. Pri čarmanu sem kupil univerzalni indikator prestav ter ga namestil in priključil kot je napisano v navodilih za omenjen motor. Indikator ne deluje, na njem le gori črka P, če je že imel kdo podobne težave..?

Ce ti ni predalec gres kr do Čarmana....men ga Gasper ne enem eventu priklopu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ponavadi gre kalibracija takole: das motor na zadni stender, kontakt, pocakas cca 5min da zacne utripat crtica, zalaufas in das v prvo prestavo ter spustis sklopko, ko zacne utripat 2. prestava prestavis,in tako do 6.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, sesir pravi:

Ce ti ni predalec gres kr do Čarmana....men ga Gasper ne enem eventu priklopu...

Sm se bal tega odgovora :) mal težje grem do njega...pa še na dopustu so sedaj 14 dni ?

pred 13 urami, marincspeedshop pravi:

Ponavadi gre kalibracija takole: das motor na zadni stender, kontakt, pocakas cca 5min da zacne utripat crtica, zalaufas in das v prvo prestavo ter spustis sklopko, ko zacne utripat 2. prestava prestavis,in tako do 6.


Bom probal.. 5 min res nisem čakal.. utripa pa skozi črka P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!