Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Ja zdej al je to psiha ali kaj drugega, jaz občutim razliko...že če ni db.killerja v loncu... občutek je pa res tak, kot bi motor polizal en bronhi bonbonimages.jpg, zadiha na polno!

leovinci ma globok glas in ne da nič moči..AKRAPOVIČ pa ima srednji glas in da največ moči :D:OK:

Kmet2: bodo vsi samo odbežali od ceste ko bodo slišali rakete za akrapotom :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

leovinci ma globok glas in ne da nič moči..AKRAPOVIČ pa ima srednji glas in da največ moči :D:OK:

Kmet2: bodo vsi samo odbežali od ceste ko bodo slišali rakete za akrapotom :P

 

Koliko pa tebi plača Akrapovič, da neresnico šeriš okoli? Kako pa ti veš, da Akrapovič največ doda? Poglej dino izpiske obeh izpuhov, pa potem govori.

 

Finta je v tem, da če samo cev namontiraš nekaj pridobiš...zakaj? Ker je bistvo, da je šel originalen 10kilski lonc z nešteto prekati iz motorja....pa v skupnem seštevku je potem motor še lažji.

 

Akrapo je super, sam design žilce pa nima glih...sej za nove motorčke ma lepe dimnike, sam kar je pa delal za Z.ja, pa res ne vem, kaj mu je bilo treba naredit lonc dolg kot ponedeljek.

 

AKRAPO DYNO

LEOVince DYNO

SC Project

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pa tebi plača Akrapovič, da neresnico šeriš okoli? Kako pa ti veš, da Akrapovič največ doda? Poglej dino izpiske obeh izpuhov, pa potem govori.

 

Finta je v tem, da če samo cev namontiraš nekaj pridobiš...zakaj? Ker je bistvo, da je šel originalen 10kilski lonc z nešteto prekati iz motorja....pa v skupnem seštevku je potem motor še lažji.

 

Akrapo je super, sam design žilce pa nima glih...sej za nove motorčke ma lepe dimnike, sam kar je pa delal za Z.ja, pa res ne vem, kaj mu je bilo treba naredit lonc dolg kot ponedeljek.

Glede dizajna se pa povsem strinjam,za mojga ma tud raufng,ko iz WW2 :blush: sam poka pa poka :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede dizajna se pa povsem strinjam,za mojga ma tud raufng,ko iz WW2 :blush: sam poka pa poka :OK:

 

Tebi je pol oproščenega, počaki, ko bodo raufnki od Levčka na oranžni pomaranči ;)...boš vidu, zakaj furamo LeoVince :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko pa tebi plača Akrapovič, da neresnico šeriš okoli? Kako pa ti veš, da Akrapovič največ doda? Poglej dino izpiske obeh izpuhov, pa potem govori.

 

Finta je v tem, da če samo cev namontiraš nekaj pridobiš...zakaj? Ker je bistvo, da je šel originalen 10kilski lonc z nešteto prekati iz motorja....pa v skupnem seštevku je potem motor še lažji.

 

Akrapo je super, sam design žilce pa nima glih...sej za nove motorčke ma lepe dimnike, sam kar je pa delal za Z.ja, pa res ne vem, kaj mu je bilo treba naredit lonc dolg kot ponedeljek.

 

AKRAPO DYNO

LEOVince DYNO

SC Project

to je samo slip on..jaz pravim za full akrapota :closedeyes: ..drugač pa ne trebaš tudi tak bit če kaj tak napišem...vsak ma svoje mnenje =)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akrapo je prestiž,Leo pa prestiž za bol plitke žepe. Sam imam na z-ju Leota Carbon -in ja dere in upije kot bi ga klali(meni čist OK) si vsaj med glasnejšimi če že ne med najhitrejšimi. Razlika razen v teži  med orig.in tem je itak očitna ,na moči se nekaj pozna pri obeh in motor lažje zadiha to je dejstvo.Pravo razliko pa občutiš  pri celotnem sistemu,in mislim da je kar pri obeh tam tam čeprav je slovenski proizvod  dokazano bolši.(naslovi v moto sceni povejo svoje)

prav tako je z izdelovo. Kar nekaj  loncev smo primerjal  in lahko samo rečem  da je carbon na Leo-tu šlampasto nametan po roru,z razliko da se pri akrapotu vsa vlakna lepo ujemajo.To je tista pika na I ki jo plačaš  akrapoviču. Tukaj je samo tako vsake oči  majo svojega malarja in prav tako ušesa svojo muziko ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je samo slip on..jaz pravim za full akrapota :closedeyes: ..drugač pa ne trebaš tudi tak bit če kaj tak napišem...vsak ma svoje mnenje =)

 

ja poišči še full sistem, slika bo ista, le z določenimi prirastki moči...al maš cevi od akrapota al pa leota, al pa ne vem od koga, vse je isto...premer cevi je sigurno pri vseh firmah enak (skor 100%). Kljub temu če hočeš max. iskoristek, te pa tako ali tako čaka power komander, filter itd..

 

Nism nč tak, sam povem, da ni potrebno govorit, da ti samo Akrapo doda konje ostale firme so pa kur**, ker to so navadne bučke.

 

Je že res, da ma Akrapo prestižne materiale (titan), pa sej druge firme jih imajo tudi...rostfrai je isti, karbon je čist vseeno od kje je, tako ali tako je sam nekaj firm na svetu, ki plete tkanino, da ne govorimo o varih...kvalitetne firme, imajo tudi kvaliteto in končni izdelek varov poštimane...Kar se tiče pa smole-veziva ki drži skupaj karbonske rore od Akrapota, Leota, SC.ja, itd, je pa prava figa, vročina in doloženo število kilometrov tako ali tako pustijo posledice... Pri Akrapotu plačaš firmo, kar je tudi prav, saj le ta sodi v top, sam da bom pa nosil njegov izpuh, bo pa treba tud še kakšno dodatno naduro naredit ;)...

 

Kot že skoz govorim, če bi mel viška denarja, bi poleg še kakšnega novega motorja v garaži mel tud kakšnega Akrapota, a ker temu ni tako, sem z Leotom več kot zadovoljen predvsem razmerje cena-kvaliteta pretehtata svoje...dovolj politiziranja, da ne bo še kdo misli, da men LeoVince, kaj plača... :grrr

 

Samo osebno mnenje :grim

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vprašanje za stručkote....a ko zamenjaš rore z Leotom ali akrapotom ne naložite nove mape v elektroniki ali Z te opcije nima?

Namreč na mojih potovalnih endurah  sem menjal rore,na eni z Akrapotom ,na eni pa z Leotom vsak pač doda nekaj konjičev +da so mi naložili novo mapo,ki še izdatno poveča moč.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vprašanje za stručkote....a ko zamenjaš rore z Leotom ali akrapotom ne naložite nove mape v elektroniki ali Z te opcije nima?

Namreč na mojih potovalnih endurah  sem menjal rore,na eni z Akrapotom ,na eni pa z Leotom vsak pač doda nekaj konjičev +da so mi naložili novo mapo,ki še izdatno poveča moč.......

 

Ob menjavi samo lonca, ne rabiš nobene mape, (osnovni računalnik tako ali tako nima možnosti), če se menja za full sistem, priporočajo POWER COMMADNER, na katerega se naložijo vse potrebne mape, za optimalno delovanje (ampak vse skupaj je tud ena velika marketinška poteza to)..beri: "ni nujno, je pa priporočljivo"

 

p.s. izdatno nikakor ne, popravi določene nivoje delovanja motorja, kar vse skupaj pripomore k mirnejšemu teku agregata + optimalna poraba goriva.

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sam je pa razlika k prides pred kafano pa PIŠE akrapo gor nooo....si ful vecji car pa take fore...:)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sam je pa razlika k prides pred kafano pa PIŠE akrapo gor nooo....si ful vecji car pa take fore... :)

Komu ti to :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob menjavi samo lonca, ne rabiš nobene mape, (osnovni računalnik tako ali tako nima možnosti), če se menja za full sistem, priporočajo POWER COMMADNER, na katerega se naložijo vse potrebne mape, za optimalno delovanje (ampak vse skupaj je tud ena velika marketinška poteza to)..beri: "ni nujno, je pa priporočljivo"

 

p.s. izdatno nikakor ne, popravi določene nivoje delovanja motorja, kar vse skupaj pripomore k mirnejšemu teku agregata + optimalna poraba goriva.

Član MS-a djfelix je stručko dipl.elektronik,ti on lohk razloži o delovanju map na KTM naprimer brez bilo kakšnega power commanderja poveča konje,s tem da je predpogoj zamenjava loncev...brez cevi.....no ampak tako je na znamki ,ki sem ti jo omenil,zato sem pa tudi vprašal kako ima to urejeno Z.

 

P.S. nujno pa itak ni nič,kar je nujno je že namontirano v tovarni :closedeyes: .....tok o drugih marketinških potezah....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če odpiliš stran katalizator, dobiš največ konju..to je dejstvo, kakšn ror je na koncu je pa čisto svobodna izbira, ne igra pa neke bistvene vloge (razen glasu), bolj krivine pripomorejo k večji moči. se pa vprašam, a je tistih 8 konjev tok pomembnih, da bi 2000€ dal za ror, krivine, powercommander, filter? Al je bolje menjati cel motor :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če odpiliš stran katalizator, dobiš največ konju..to je dejstvo, kakšn ror je na koncu je pa čisto svobodna izbira, ne igra pa neke bistvene vloge (razen glasu), bolj krivine pripomorejo k večji moči. se pa vprašam, a je tistih 8 konjev tok pomembnih, da bi 2000€ dal za ror, krivine, powercommander, filter? Al je bolje menjati cel motor :D

Sej v bistvu maš čist prov,sam jz pač uživam v dodelavi dodelanega ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zgledaje z pa res tolko podhranjen moped da cutite tist dva dodana konjica pr 14.000 :slap:

 

Ma ti povem, da je kar dobro hranjen, v konje glih prav (če ne drugega se pozna že pri cestnini in zavarovanju ;)), v suho težo pa mal preveč...riž dela svoje.

 

Vsaj ena oseba, ki razume point te debate :OK:

 

p.s. jaz čutim, že če sperem vse mušice dol, gre bolš :grim

Popravljeno . Popravil HyperJack
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ja jst zastopim da je zzzjček the best moped ever, samo ma 30kg preveč (oz. na te kilograme premalo konjenice), nima radialno vpetih zavor (in ne zgleda potem tako kul kot bi lahko) pa tudi naj bi bile prešvoh, zadnja nihajnka je iz pohištvenih cevi, nima popolnoma nastavljivega vzemtenja, tace so prenizko in ružijo potleh, menjat je nujno potrebno žmigovce ker so original kot od atx-a pa dat gor leota da se DERE!!!  :kva2: pa za daljše fure je sedež neudoben in ga je treba zamenjat z gelom. Ostalo je pa super! 

Tko da summa summarum ste zzzzjčkarji najdli an zzzjčku napako prav povsod razn v dizajnu ne!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol pa preslabo to temo spremljaš :P drgač se pa strinjam s tabo da mu razen par lepotnih napakic ne manjka nič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kr spremlam, sam jst še nč od tega nism opazu kr drugi pišejo...drgač pa ja tako k pravš par lepotnih napakic ma, sam neki pa mormo met za pozim za izgovor d gremo šart po njem  :blush:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj zjček je bil pa očitno drugje delan, k nism nč do tega na njem zasledu  :huh:

 

Matr sva že dva! Kaj če bi ustanovili skupino MitzZzbusters? Pa preko sezone naredimo video o tem kako se ne zvija grušt, o tem kako zavore dobro primejo za ta dnar.... al pa raj ne, ga bodo potem vsi hoteli imet, k bodo vidli, da je to hud moped....aja ne sej res, že ZDEJ ga hočjo met vsi! haha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!