Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750


-pero-
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Pa se eno presenecenje sem dozivel vceraj, ko sem prispel na obalo - "odlomil" se mi je lonec. Zadeva se sicer drzi skupaj, vendar je zvok zelo mocan in motec. Tega pa si res nisem mislil da se bo kaj takega zgodlo po 4K premovezih kilometrih

Poznam motorista iz Bohinja, ima črnega Zja. Enkrat smo šli skupaj na Jezersko in ravno tako kot tebi mu je odtrgalo lonec. Prevoženih 4600 km. :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jst si lastim Zja pa me moti zadnji blatnik oz. nosilec tablice! A mogoce kdo ve kje bi dobil ta nosilec tablice v manjši izvedbi!!

LP

Kolikor vem obstaja givijev koplet zadnjih luči in nosilca tablice za Z750 v manjši izvedbi kot je originila (in kao naj bi tudi bolje izgledalo) je pa res da zadeva ni homologirana tako da pač daš to gor na lasten riziko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jst si lastim Zja pa me moti zadnji blatnik oz. nosilec tablice! A mogoce kdo ve kje bi dobil ta nosilec tablice v manjši izvedbi!!

LP

klmn-ja kontaktirej. On ga je napravu doma in zgleda bulš kukr vsa kuplena jajca :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za en blatnik nardit v domači garaži ti gre kr eno popoldne, ampak ga maš pol po svojem okusu. Sicer pa v tc-ju prodajajo plasticnga z montiranimi belimi žmigtavci za 15 cukov ampak men ni vsec, ker moraš pol še prve žmgavce menjat da je zadeva lepo simetrična pa še nosilca ne moreš gor montirat. Koker za kterga.:)

Mimogrede nov lonec za Z 750 pride okroglih 130 cukov. Primerjava: akrapovič pa od 90 dalje, odvisn kje kupiš. Dobr no___garancija___!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumm, kako je sploh možno, da za sabo ''zgublate dele motorja'' !

Mamma mia, najprej nosilci tablic, sedaj pa že kr rorje...!

Res mi ni jasno,no...! Pa motor košta 1,7 mio, ki ga nekateri zbirajo tudi več let...

Nazaj v DKS, pa garancijo pred nos porint...matr jim jebem šlamparsko. :fight2: :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumm, kako je sploh možno, da za sabo ''zgublate dele motorja'' !

Mamma mia, najprej nosilci tablic, sedaj pa že kr rorje...!

No saj ga nisem zgubil. Cev je še vedno "zatlacena" v lonec, vendar se vse skupaj lepo maje in spušča izpušne pline na tem koncu.

Vsekakor pa se to ne bi smelo zgodit, vsaj ne ze pri 4000 km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo. Jaz sem nov tukaj, tako da se malo usmilite. Vse, ki ste ponosni lastniki Z750 bi prosil, če bi mi lahko posredovali svoje izkušnje z motorjem - sam se namreč odločam za nakup tega lepotca, tako da je vsaka info dobrodošla.

Lep pozdrav in uživajte v socializmu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmer, ne vem kakšne izkušnje imaš kaj z motorji in koliko kilometrov imaš za sabo. Lahko ti samo povem da sem kot začetnik z z-jem zelo zadovoljen motor je lahko vodljiv, dobro vleče v nizkih obratih kar je super za spoznavanje cest, motorja in spoznavanje sebe kot voznika motorja. Zna pa biti zelo močan, ko dobro odpreš plin. V glavnem za sedaj sem vsakič ko se vsedem nanj približno takšen: :OK: :D B) :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja da ne pozabim ena od "napak" motorja je zelo občutljiva barva tako da če bi rad imel nonstop v nulo zglancan motor potem mogoče kaj drugega če pa ga boš mel za vozit pa te packe ne motijo potem pa kar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...zelo občutljiva barva tako da če bi rad imel nonstop v nulo zglancan motor potem mogoče kaj drugega če pa ga boš mel za vozit pa te packe ne motijo potem pa kar.

...a hočeš rečt da je hitr umazan, al da si z umivanjem že poškodoval lak :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vozim trenutno XT600E - je postala že prešvoh, če me razumete, tale Z750 pa mi je zelo všečen, pa tudi ni glih čista športiva, pa še najbolj ugodno ceno ima od vseh podobnih motorjev.

KEC, kaj si tudi ti imel kaj problemov z izpuhom kot nekateri? Pa barva se prav poškoduje al sam tako zgleda? Pa kake barve je?

Jaz sem lani poleti šel še z dvema kolegoma v Koper v eno moto trgovino, pa vidimo enega Z1000 zunaj - noro oranžne barve, zgleda pa svetovno. Z750 se menda ne prodaja v taki barvi al ja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se hitro umaže :) Laka mi še ni uspelo poškodovat.

Prask še nimam se pa verjetno poznajo prej kot pa bi se na kaki kovinski barvi bomo vidli ko bo kaka nastala :). Btw imam črnega, verjetno rdeča pa modra nista tako občutljivi (to so tudi vse serijske barve za z750). Se pa če maš neke nore želje da motor vedno prebarvat :). Kar se tiče cene je napram ostalim motorjem v tej klasi zelo ugoden. Z ispuhom še nobenih problemov čeprav imam šele 2500km. Problemov nimajo tudi moji znanci ki imajo že okoli 7000km. V glavnem še enkrat se ponavljamm: sem zelo zelo zadovoljen z z750.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...a hočeš rečt da je hitr umazan, al da si z umivanjem že poškodoval lak  :hmm:

Jst svojga črnuha sploh ne perem..sm mel že črne avtomobile in vem, da je v želji po čim lepšem izgledu vedno bolj spraskan in še čuden odsev na soncu daje-posledica umivanja in drobnih nečistoč na krpi ali gobi..pa vseeno včasih ga bo treba oprat, pa me zanima kako to ostali počnete, da je čim manj prask in umazanije? Predvsem me zanima čiščenje felg? A je kakšna dobra avtopralnica, kjer na motor malo drugače, bolj obzirno gledajo, da jim ga je za zaupat?

LP, T

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam tudi črn motor. Za pranje pa sem našel dobro čistilo. KEO ultrasgrassante, ki je namenjen čiščenju žarov, pečic, itd. Zadevo našpricam po oplaknjenem motorju (vse, sedež, armaturna, lakirani deli, agregat, kolesa, itd.) in počakam par minut. Potem samo še enostavno sperem motor. Gobo potrebujem samo in še to včasih za zadnjo feltno, kar je umazanije od ketne. Če hočeš lahko na koncu motor prebrišeš z viledo, vendar ni potrebno, če se posuši v senci. Motor pa pride dejansko kot nov. Tu mislim predvsem na tiste nedostopne dele mašine polne reber, vdolbin, zavorne čeljusti,...

Veselo na delo :BUA:

LP

Popravljeno . Popravil kp-kp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js ga operem z navadnim avtošamponom os Sonax-a k ma že kao nek zaščitni vosek. Po feltnah pa pošpricam s isto stvarjo k je kp-kp napisal (stvar res dela) Sam še opereš in se sveti. Pa vsake 3 mesce ga spoliram s posebno pasto za plastične lakirane površine, tko d se lepo sveti, pa vse praskice zginejo :) :grim motor operem pa po par večjih furah k ma mušice prou povsot, oziroma enkrat na 10 dni skorej sigurno

Popravljeno . Popravil žan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam imam tudi črn motor. Za pranje pa sem našel dobro čistilo. KEO ultrasgrassante, ki je namenjen čiščenju žarov, pečic, itd.

:kva2: NE GA SRAT Z TAKŠNIMI AGRESIVNIMI ČISTILI KER BOSTE ZJEBALI MOTOR!!!!! :wacko: :BUA: :xx:

taka sredstva za razmastitev naj ostanejo za žar in pečice na motorju pa nimajo kaj delat ker razmastijo VSE in napadajo tesnila. nekateri deli morejo ostat mastni, sicer pa si preberite temo o čiščenju motorja. boljše malo umazan motor kot hin motor!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj imaš prav. Res ne rabi pretiravat vsak dan. Ne misli pa, da imajo v avtopralnicah baby šampon. Ali opere (tudi kar ne bi smelo), ali ostane umazano. Vmesne poti žal ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj imaš prav. Res ne rabi pretiravat vsak dan. Ne misli pa, da imajo v avtopralnicah baby šampon. Ali opere (tudi kar ne bi smelo), ali ostane umazano. Vmesne poti žal ni.

preberi prvo. delaš več škode motorju kot koristi, a odločitev je tvoja. nabavi čistilo za motorje pa malo bolj drgni.

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...iščenje+motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti, ki sprašujete za vtise o tem motorju:

Motor se lahkotno pelje, mašina je odzivna tudi v nizkih vrtljajih (navor se v nižjem območju vrtljajev da še povečati z Akrapovičevim loncem), v visokih vrtljajih vleče kot utrgan.

Tko da se ga da voziti zelo na hard :devil: ali pa zelo lagano-sportski B)

Primeren je tudi za daljšo furo, ker se lepo sedi na njem. Zaradi lahkotnosti in vodljivosti je primeren tudi za začetnike, vendar pamer v roke... nad 7.000 rpm se mu začne dogajaaat :afro1: :kva2:

Izgled ima UH :OK: :yea2:

Anyway moj črni ZZZmaj ima zdajle 3.900 km, dela kot urca, užival sem sleherni prevoženi kilometer. Od dodatne opreme ima manjša ogledala, Ermaxov zadek in Akrapovič slip-on.. In v kratkem bo NAPRODAJ :xx:

Čeprav ga imam šele dobra 2 meseca, mi ni žal da sem ga kupil (sem domneval, da ga bom prodal). V igri je stanovanje, katerega gradnja bo dokončana v začetku prihajajočega leta ... Zato bo treba svoj tuning preseliti iz premičnin na nepremičnine... Za motor bo več časa kasneje. S prodajo se mi sicer nič ne mudi, vendar pa ga bom slej ko prej prodal. Pri motorju je fino to, da je že ulaufan, ker je bilo tistih 1.600 km utekanja prava muka..

A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri motorju je fino to, da je že ulaufan, ker je bilo tistih 1.600 km utekanja prava muka..

Fantje moji, kaj se obremenjujete z ulavfanjem vašega konjička-vašga konjička so že pred vami testirali drugi-v tovarni, serviserji, mehaniki...nažalost je marsikater izmed vaših konjičkov trpel hude muke že pred odhodom iz trgovine.

Mi je zadnjič en tip razlagal svoje izkušnje,ko je bil nekaj cajta nazaj serviser oz. mehanik v delta teamu-reku pa takole:''Kakšnih 5000 obratov prvih 1000 km-mi smo zložili motor iz zabojev, nalili olje, kontakt na ON pol pa sam gas nekaj km...pa ne na 5000 obr., šlo je vedno do rdečga polja.Sej nima kaj crknit-če pa slučajno že, pa naj kupci pridejo mahat šefu z garancijo.''

Ja tud js nism mogu sprva verjet,ampak ne se sekirat, ker smo vsi v istem dreku.

Sori za :topic: ampak sm mogu povedat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nova preobleka za mojga Z-ja.... (kawasaki green!!!)

+ rizoma balanca (nižja)

+ akrapovič SP series (street legal)

+ šipca mra (od Z1000)

+ mini blinkerji

+ mini špegla

+ home made mosilček za tablico

post-4-1090589601.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!