Skoči na vsebino
Snečer
Sporočilo dodal Snečer

2006 Kawasaki Z750S — Owner's Manual

2006-kawasaki-z750s-52689.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

V živo deluje zelo fino. Slikce prihajajo...

Objavljeno

Men se tud zdi, da so ga mal prenahiter skup sestavl. Mogoče bo pa kombinacija različnih stilov le uspela, saj ima konc koncev vsak od nas drugačne želje. Sam sem z letnikom 04 popolnoma zadovoljen in ne mislim menjat za tega. :afro1:

post-4-1095365748.jpg

Objavljeno
Je na voljo ze kaksen wallpaper? Iščem po netu pa nič pamentega ne najdem, samo nek male slike so. :wacko: :angry:

Prihajajo... na prvi strani, namizja dneva, tam se bo enkrat te dni pojavil... :)

PS: V motosvetovem atalogu motociklov je poleg tehničnih podatkov tudi krasna galerija...

Objavljeno (popravljeno)

ste vidl držaje za sopotnika?? :naughty: 2005_kawa_zr750k_19.jpg

/me like it!!! :OK: :grim

Popravljeno . Popravil HAWKey
Objavljeno

@Smartyyy, Kec - vidva nista ciljna kupca (že vozita Kawasakija dobro za Smartyyyja nisem čisto ziher ampak recimo... ), oni ciljajo na tiste ki jim je maliZ preveč streefighterjevski, Zephyr in ZR750 preveč retro oz. premalo Touring - poglej podoben koncept pri ZRXu. Nihče ne pravi prodaj svoj bike in kupi tega, gre za novo ponudbo. Če pogledaš zgoraj omenjene motorje v EU vidiš da jih ima polovica neke šipce, pol oklepe, no in pri Kawi so pač iz fabrike ven ponudili tako stvar, ker je tržišče to zahtevalo oz. iskalo.

LP Bajsi

Objavljeno

:OK: :OK: :OK:

Huda zadeva.

Komaj cakam, da ga vidim v zivo.

Objavljeno

motor sem na sejmu videl v zivo...

zgleda huuuudo dobr....milijonkrat boljsi kot na sliki

sem lastnik "navadnega" Z750

Objavljeno

@Bajsi se 100% strinjam

Samo podal svoje mnenje.

Objavljeno
a se da na ta motor pritrdit tudi potovalni kovček in se hkrati še vedno lahko peljeta dve osebi? Ter ali je primeren tudi za daljse ture (2000km?).

:hmm: ne razumem najboljše, a 2000 km v enem dnevu al večdnevna tura 2000 km? kovček se da pritrdit na VSAK motor, z VSAKIM se da peljati 2000 km v enem kosu, kaj šele v več dneh, vprašanje samo koliko mazohista si. boš pa težko našel sopotnico, ki bo na tem ali podobnem motorju zdržala 1000 km v enem dnevu, kaj šele 2000.

Objavljeno
a to je tvoja naslednja predelava :lol1:

:D hja.. če bom doživel 80 let... in bo Z takrat še pri hiši si bom privoščil tako predelavo..Kawasaki zeleno seveda!!!!!! :yea2:

Objavljeno
a se da na ta motor pritrdit tudi potovalni kovček in se hkrati še vedno lahko peljeta dve osebi? Ter ali je primeren tudi za daljse ture (2000km?).

Ni problema. Mam komplet od Givi-ja. Prva montaža nosilcev je malo dolga (italijanska navodila pač), potem pa zelo hitro demontiraš in zmontiraš tudi nosilce (štirje imbusi in dva klasična vijaka), da ne kazijo "poslanstva" Z-ja. Ostanejo le ojačitve v prostoru pod sedežem, ki pa se ne vidijo.

Pri nameščenem kovčku ima sopotnik težave le (žuli ga v hrbet), če voznik na sprednjem sedežu pomakne rit skrajno nazaj - kadar tudi v dvoje in s kufrom loviš velike hitrosti in se požvižgaš na omejitve vožnje s kovčkom.

Objavljeno
:hmm: ne razumem najboljše, a 2000 km v enem dnevu al večdnevna tura 2000 km? kovček se da pritrdit na VSAK motor, z VSAKIM se da peljati 2000 km v enem kosu, kaj šele v več dneh, vprašanje samo koliko mazohista si. boš pa težko našel sopotnico, ki bo na tem ali podobnem motorju zdržala 1000 km v enem dnevu, kaj šele 2000.

Se strinjam s Car-jem. Kaj in kdaj je za nekoga boleča rit je stvar "praga bolečine" posameznika. Fino je če sta s sopotnikom pri tem usklajena. Po mojih izkušnjah je tako na sedežu spredaj kot zadaj Z čisto v zlati sredini motornega udobja.

Objavljeno
Ni problema. Mam komplet od Givi-ja...

Maš kakšno sliko svojga Z-ja s kovčkom?

LP,T :kva2:

Objavljeno
Pri roki mam sam to ...

THX!

Razmišljam namreč kufer ja, ne..

LP,T :kva2:

Objavljeno

Mafija: od kerga proizvajalca mas pa sibco spredaj????

Objavljeno
Mafija: od kerga proizvajalca mas pa sibco spredaj????

Ermax predelana, da original usmerjevalniki opravljajo svojo funkcijo. Po nakupu sem bil zelo razočaran nad tem, da je pokvarila vse zračne tokove.

Po mojih izkusnjah brez šibce ni bil problem peljati se 180 in več - tok zraka je bil enakomerno porazdeljen po telesu.

S šipco se je naredilo naslednje: pri normali drži si dobil celoten usmerjen tok zraka pod čelado, pri sklonjeni na teme čelade. Običajna vožnja je bila znosna le pri ekstremno sklonjeni drži (doseganje 250 zelo hitro; če je lahko to pozitivno). Sicer boleč vrat že pri 130.

Ko je prišla ven original šipca sem ugotovil, da ne pokriva usmerjevalnikov. Temu primerno sem predelal Ermax-ovo. Rezultat: ugodje, aerodinamika nekje vmes.

Nasvet: za, če je motiv da si najhitreši Z na avtocesti, sicer dobro premislite pred nakupom.

Objavljeno
Smrtni greh je montirat kufer na Z-ja :BUA:

Hm, recimo, da je to res - če si avtoritativen do boljše polovice, ko gresta recimo za čez noč na morje. Sicer ponavljam, vse skupaj, vključno z nosilci, gre zelo hitro gor in dol.

Objavljeno

A mogoče kdo ve pri komu bi se dalo najceneje dobiti rezervne dele za Z 750. Rabi bi:

nosilec za stopalko (levi)

prestavna rocica (leva)

plastika ob stevcu (leva)

rocka za sklopko (leva)

vizir- ta bi lahko bil tudi od kaksnega drugega proizvajalca in večji

plastika (steklo) za prednjo luč

Vsi deli so lahko tudi rabljeni (ampak celi)

tnx in lep pozdrav

P.S.

Čim prej mi kej svetujte, ker me srce boli ko me kawa žalostno gleda iz garaže :cry: :cry: . Če ima kdo kateregakoli izmed teh delov na prodaj naj me obvesti preko PM-ja

Objavljeno

Najceneje ne vem, lahko pa pogledaš na Elisi. Sem videl da majo tam enga že lepo oskubljenega - mogoče bi gor še našel kak del za sebe.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!