Skoči na vsebino

Yamaha XT 660 X in R


Priporočene objave

Objavljeno
Masa je 184kg, kar ni ravno lahko, vendar ko enkrat spelješ je izjemno vodljiv in mehak. Pa tko kot so ti že napisali, do 110km/h si car in pravo veselje je tako vozit, kar je več je pa že muka. Sem ga privil do 160km/h, pa se mi je zdelo, da mi bo odtrgalo čelado, guma pa kot da poplesava. Ne vem al se tko sam jst počutim zarad mojih 190cm al dela tudi drugim težave vse kar je čez 110,120km/h. Za moje pojme je ravno prav hiter, da me motor kontrolira, če se že sam ne morem zadržat, ko pohodiš gas pri speljevanju. No, pa saj ga ni treba dost pohodit, pa si vseno tkoj na 100km/h. Bi pa tut sam s kom zamenjal za XTX-ko, da mal vidim razliko. Pa tudi bi rad vidu, kolk boljš vleče z Akrapotom. Pa še eno vprašanje; je kje podatek v koliko sekundah doseže 100km/h?

5.4 s do 100 kmh :naughty:

LP.

Objavljeno
Moraš računat da imajo enovaljniki nek svoj karakter, ki ni vsem všeč.

in ker karakter je to ?

Objavljeno
in ker karakter je to ?

cukanje v pri konstantnem gasu in pod nizkimi obrati, velika moč v srednjih obratih in hiter padec moči v visokih obratih ter dooosti vibracij :kva2:

to je tako nekako okvirno, za pravi občutek moraš narediti nekaj km z enovaljnikom in se ga navaditi, potem vidiš če ti ta karakter odgovarja ali ne :)

Objavljeno
in ker karakter je to ?

Po mojih izkušnjah: precejšnje vibracije, uporabno območje vrtljajev nekje med 3500 in 6000, pod 3000 vrtljajev je cukal tako, da sem mislil, da bo bat ven vrglo

Objavljeno
Po mojih izkušnjah: precejšnje vibracije, uporabno območje vrtljajev nekje med 3500 in 6000, pod 3000 vrtljajev je cukal tako, da sem mislil, da bo bat ven vrglo

precej podobno območje uporabnih obratov kot pri moji 350tki, vsaj spodaj, zgoraj se zabava preneha nekje pri 7500 vrtljajih, čeprav zmore še tistih 1000 vrtljajev do rdečega brez problema :)

Objavljeno

Kaj pa menjava izpuhov, se to sploh kaj pozna ali je vse v zvoku?

Objavljeno

Zdej pa nevem če se mi bo še dopadla :D Moram res eno probat prej.

Čeprou sm vozu xt600 res da samo 2 do 3 km pa se mi je zdela zabavna.

Objavljeno

Pa sem prodal svojo xtx. Če koga zanimajo izpuhi leo vince naj me kontaktira na pm. Lahko tudi pošljem po pošti.

LP

Objavljeno
Pa sem prodal svojo xtx. Če koga zanimajo izpuhi leo vince naj me kontaktira na pm. Lahko tudi pošljem po pošti.

LP

Hmm...kolko pa prasas zanje?! :naughty:

Objavljeno
200 e :D

skor use ste povedal u motorju razn tega ne da ne pije skor nič...al ga tiščiš al pa ne med 4 in 5 litri je poraba :D

mislm da izpuhi spod 350€ ne bojo šli :grrr :grrr :whistle:

Objavljeno

Pa tudi te zloglasne vibracije niso noben bav bav. Ne vem za ostale letnike, moj je 2008 in skoraj ni čutit vibracij. Lahko je res razlika, če si prej vozil kaj drugega in nisi še sedel na enovaljniku, ampak to gre vse v sklop karakterja. Motor ima dušo, ni kej, drugače sploh ne veš, da sediš na motorjih. Maš pa še številne druge pluse; cestakarji bentijo nad kakšno luknjo na cesti, z XTR teh težav nimaš. Čez ležeče policaje se lah zapelješ s kozarcem piva v roki in še zmeraj ti ostane poln glaž. Tank ima res sam 15l, ampak pije malo pod 5l, preden se mi lučka vžge nardim 210, 220 km. Edini očitek, ki ga imam je skromen display (ni obratomerja pa še kakšen drugi podatek bi prav prišel), poleg tega, da bi vedno kakšen konjiček več pasal. Če greš pa konje po kilaži preračunat, pa ugotoviš, da ima celo več konjev kot kakšna nemška makina. Kaj pa obraba gum, na kolko km ste menjali gume?

Objavljeno
skor use ste povedal u motorju razn tega ne da ne pije skor nič...al ga tiščiš al pa ne med 4 in 5 litri je poraba :D

mislm da izpuhi spod 350€ ne bojo šli :grrr :grrr :whistle:

ja maš prav, 350 eur je cena za leote. Zvok je definitivno lepši kot na akrapoviči:D

LP

Objavljeno
ja maš prav, 350 eur je cena za leote. Zvok je definitivno lepši kot na akrapoviči:D

LP

Cena Akrapota pove vse :>

Objavljeno

Kako je pa kej s prehitevanjem tam od 90 km/h do 130-140 ? gre mašinca al zmanjka konjičku ?

Objavljeno

Do 100km/h gre v šusu, potem pa že začne počasi zmanjkovati in rabiš kar dolgo ravnino, da razvije polno hitrost.

Objavljeno

Jaz bi pa kupil nosilce in kovček za xt-jko če ma kdo za prodat.

Drugače pa xt zakon.

Objavljeno

Do 100km/h gre v šusu, potem pa že začne počasi zmanjkovati in rabiš kar dolgo ravnino, da razvije polno hitrost.

[/quote

Se pravi ko bom hotu prehitet koga k vozi 100 ne bo šlo mimo ? Prej sm pa sam mal na gas dau pa je šlo 200. Bo res treba ta jajca prej testirat da se ne zajebem.

Objavljeno

Se pravi ko bom hotu prehitet koga k vozi 100 ne bo šlo mimo ?

Objavljeno

No sej k jst sm opazu da xjr je preveč za cesto ker ma tolk navora da morš vsake tolk ga do 200 zapelat. zdej pa hočm tut mal avantur po gozdu k tle u postojni mamo tega zadost. rabu bi pa tut mal za poleti na morje it in si nebi predstavlju da do 100 gre nad 100 pa se morm trudit da prehitavam avte. moje hitrosti se gibljejo nekako do 140 km/h.

Objavljeno

Moraš pač upoštevat dejstvo, da je ta motor enduro in da ne razvija nekih hitrost niti ni temu namenjen. Sam nimam nobenih problemov s prehitevanjem, vožnja je tekoča, tako da se ti ni teba bat. Če pa si navajen da si prej vozu 200km/h boš s tem modelom razočaran, saj je zračen upor nad 130km/h prava muka. Pri visokih vrtljajih se muzika konča in če to ni zate razmišljal raje o kakšnih drugih modelih, BMW 650, 800GS ipd, samo boš tudi odštel kar nekaj keša več za tistih nekaj kilometrov več. Ker imaš tolko pomislekov, je najboljš da sprobaš, pa sam vidiš kako ti ustreza, al pa ne greš v enduro varianto.

Objavljeno

vožnja je ponavadi 110 do 120 s prehitevanji do 140 tko da pomoje bočist kul. kakor si reku prej morm to zadevo še sprobat in če bo kul grem po novo ker rabljene majo preveč zasoljene cene.

Objavljeno

Če misliš kopuivat novo si poglej še Tenrejko, ki je letos prišla ven. Jst bi jo tkoj vzel, samo ko sem kupoval XT-jko bi mogel ćakat preveč časa, tko da sem se odločil za to kar mam zdej. Dobiš pa za 500€ še bolj potovalno verzijo, 22l tank, je pa teža večja in se bo slabše obnesla na makadamu. Ima pa več protivetrne zaščite in ostalo, kar pomeni, da bodo potovanja udobnejša. Glede XT, pa maš po leto stare na netu, pa jim cena tkoj pade za čuka evrov in še več, pa nimajo več kot 5k km, tko da še malo premisli.

Objavljeno

Tenere mi ne vstreza tolk ker bi se rad po makadamu vozu. Tle od postojne do ilirske bistrice pridem po makadamskih poteh pa pol po cesti nazaj. Če pa tko pogledaš če maš že 4.500 e boš dau še tistih 1000 e pa novega nabavu. Črno sm gledu in je lepa za znoret :D K sm meu ene 15 let sm meu hondo cr 80 pa me spet vleče da bi se mal po javornikih potikal. Tut bolj uporaben se mi zdi kot xjr. Zdej je mal težko k so še vedno lepi dnevi jst pa brez motorja :unsure:

Objavljeno

Heh, jst jo mam tudi v Postojni v garaži. In isto sem kupil novo in črno. Če ne bi veljalo tisto, da se motorja in bab ne posoja, bi ti z veseljem dal za probo, sam tko že vem, kako to zgleda, ko boš šel na prvi furci prehitevat avte, ki vozijo 100km/h potem pa pripiču v kandelaber, ker nisi navajen takega upora in slabega krmiljenja pri tej hitrosti :whistle: :trance_33_sleep:

Pol ko nabaviš mašinco, se bomo mogli zment za kako furco, mi boš razkazu te makadamske poti. Jst se zdej dokler je še bolj nova malo izogibam makadama in luž, samo zdej ko bodo bolj mrzli časi, pride tut to na vrsto :closedeyes:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!