Fabo Objavljeno December 28, 2014 Opozori Objavljeno December 28, 2014 Zelo poenostavljeno, ko so popolnoma odprti sesalni ventili nastavljaš izpušne, ko so odprti izpušni pa sesalne. Nekje 0,12 z zelo rahlim občutkom trenja bo OK. Dajanje v fazo ni nujno potrebno. Priporočljivo je pri zategovanju kontra matic uporabit moment ključ, ker so kar precej zategnjene (20Nm). Če jih preveč pa vemo kaj rata. Po nastavitvi obvezno prevrtet motor par obratov in ponovno prevert. Fritz 1
hajoktejn Objavljeno December 28, 2014 Opozori Objavljeno December 28, 2014 Ne zastopm, praviš, da ti meriš takoj po zaprtju izpušnih ventilov ne sesalnih?? Matr, ne vem zdej kva je narobe. Ležaji klikalic: če s prstom malo podrkam klikalice, se mejčkeno (kak milimeter morda) premikajo levo-desno. Je to normalno? Aja lističe imam ene iz lojza, ampak sem 0,15 nalimal med dva debejelša pleha, tako da imam tut jazst trd ročaj =) sesalnih ja, moja napaka. normalno je da majo osovine luft levo/desno. kolk lufta morjo met piše v manualu. če ga maš preveč jih je treba podložit. če si zihr da si na pravi zmt, pol jih pa našteli na 0,12 in 0,15 po manualu al kako že (jst mam 0.15 vse 4, ti maš pa dva drugače, mislm da zato ker sta večja na high flow glavah) lahko ppa probaš @fabo-tovo tehniko. Fritz 1
S-trMa Objavljeno December 28, 2014 Opozori Objavljeno December 28, 2014 Sem uštimal. Ne vem točn, kaj je blo prej narobe, u glavnm pol ure sm narobe delal. Pol sm šu na južno, ko sem nazaj pršu je šlo pa brez problema =) Izpušni ventili so bli tesni 0,15, pr sesalnih pa je 0,15 kr preveč plesal. Sem samo sesalne nastavil na tesne 0,15. 0,12 lističa pa nimam... bo treba nabavt še tega. Za mojga je tut za vse 4 ventile enako. 0,12 do 0,15. Kontramatice pa na 16Nm. Vijaki pokrovčkov pa 8Nm ampak tle pa z momentom ne pridm zravn, tko da je blo na pamet... Hvala vsem za pomoč.
hajoktejn Objavljeno December 28, 2014 Opozori Objavljeno December 28, 2014 Sam da si uštimal. Prava atmosfera mora bit, ja. Jst ponavad enga odprem in stvari same od sebe špilat začnejo
S-trMa Objavljeno December 29, 2014 Opozori Objavljeno December 29, 2014 Evo me z novim vprašanjem! Zgornji križ bi rad pobarval. Odšraufat moram ključavnico. Teli vijaki na sliki zgledajo, da se bodo odlomili že ko jih bom grdo pogledal! Pa zareza je čist majčkena. Je to nalašč? Češ, da ključavnice ni tako enostavno odšraufat na motorju? Kako se torej lotit ločevanja ključavnice in križa? Cunjca mora bit tut oranžna!
Ferrarist Objavljeno December 29, 2014 Opozori Objavljeno December 29, 2014 hmmm....sicer je bolj slabo videt, ampak...mogoče se da še malenkost bolj zarezat z ročno žago?
S-trMa Objavljeno Januar 2, 2015 Opozori Objavljeno Januar 2, 2015 Mnja. Baje je tole samoodlomni (?) vijak. Z njim šraufaš ključavnico, dokler se ne odlomi. Kao da ne moreš odšraufat na simpl. Tiste zareze za šraufenciger je očitno že prejšnji lastnik nekaj drkal. U glavnm, js sem rešil s svedri za odlomljene glave...
S-trMa Objavljeno Januar 2, 2015 Opozori Objavljeno Januar 2, 2015 (popravljeno) Evo me z novimi vprašanji. Odstranil sem vilice, odlil olje, zdaj pa bi rad odšraufal tale šrauf spodaj na vilicah: Ali je slučajno tale šrauf levosučni? Preverjam. Ne premakne se vrag, pa ne upam preveč, da ne bom spet kaj odlomil... nebi blo prvič (špegu). Popravljeno Januar 2, 2015. Popravil Mattithyahu
hajoktejn Objavljeno Januar 2, 2015 Opozori Objavljeno Januar 2, 2015 misliš vijak na sredini "dela" ki si ga odvil iz kraka vilic? ta vijak je za nastavljanje kompresije ali rebounda, nevem točno, ker moji so na vrhu krakov. zakaj bi ga pa rad odvil? priporočam ti da si zlowdaš manual za tvoje vilice, da vidiš kako je stvar sestavljena.
S-trMa Objavljeno Januar 2, 2015 Opozori Objavljeno Januar 2, 2015 Ne, tale slika ni moja =) Mislim komplet tole, kar je že tukaj odšraufano. Tole bi rad odšraufal. Imam manual in nikjer ni omenjeno, da bi bil vijak levi. Pol najbrž ni, ne? Najbrž je sam zarustan al pa prezategnjen. Se bom malo bolj pomatral jutri.
hajoktejn Objavljeno Januar 2, 2015 Opozori Objavljeno Januar 2, 2015 navoj je po moje normalen, desni. je pa stvar po vsej verjetnosti zalapljena z lepilom za vijake, tko tud naj bi bla po manualu. mal pogrej pa odvij. PS: se mi je zdel da nimaš tko svinjskih vilc
S-trMa Objavljeno Januar 2, 2015 Opozori Objavljeno Januar 2, 2015 (popravljeno) PS: se mi je zdel da nimaš tko svinjskih vilc Nop. Motor je spoliran u piko. Tut zobno krtačko sem uporabil! Curaprox, ker je bl mehka! :lol1:Fu*king cleanest LC4 u have ever seen! Pred čiščenjem je bil pa mejčkn usran... Popravljeno Januar 2, 2015. Popravil Mattithyahu pik1, Kmet2 in hajoktejn 3
S-trMa Objavljeno Januar 3, 2015 Opozori Objavljeno Januar 3, 2015 Jebemu ne premakne se mm. Na drugi vilci brez problema, na tej pa nikakor... ideja?
S-trMa Objavljeno Januar 3, 2015 Opozori Objavljeno Januar 3, 2015 Evo, pa mam, pi*zu mater. Sem tolk cajt drkal, da sem utrgal. Prekleti idiot, kdor je ta šrauf zategnil. Naj mu ku*ac odpade zdaj takoj. pik1 1
hajoktejn Objavljeno Januar 3, 2015 Opozori Objavljeno Januar 3, 2015 Kuga si utrgal? Komplet navoj? A pa si probal kej pogret da lim spusti?
S-trMa Objavljeno Januar 3, 2015 Opozori Objavljeno Januar 3, 2015 (popravljeno) Sem pogreval, ampak ne preveč, ker je aluminij. Lepila ni sploh bilo. Tut zarustano ni. Zategnjen je blo. Pol sem pa mal potolkel s kladvom po matici (ampak potinkljal, ne nabijal), je pa obroček počil. Pol sem pa lahk ven dobil in odšraufal iz "cartige" (ne vem kako se po naše reče). Anyway, nov šrauf bom moral nabavt, pa bo ene 40 eur... hvala bogu da vsaj navoja al pa matice nisem utrgal, pol bi pa mel pizd*rijo. Matica je bla že čist zjeb*na, sem samo čakal, da bom v prazno obrnil... Pfej idiot! Da bi ga vsake pol ure srat tiščalo do konca življenja. Že kr vidm, po moje kak kvazi uradni serviser, k je zategno to s pištolo na polno. Js sam doma delam, pa se še učim sproti, pa sem prepričan, da je vse 1000x bolš narjeno ko pri kakem serviserju, k ga boli ku*ac za vse. Popravljeno Januar 3, 2015. Popravil Mattithyahu
miklavc Objavljeno Januar 3, 2015 Opozori Objavljeno Januar 3, 2015 Js sam doma delam, pa se še učim sproti, pa sem prepričan, da je vse 1000x bolš narjeno ko pri kakem serviserju, k ga boli ku*ac za vse. Takih je nažalost vedno več. Imeli podoben problem pri odstranjevanju vztrajnika na kolegovem SMC-ju. Drugače pa če rabiš manual za vilice mi pošlji tvoj mail na ZS
S-trMa Objavljeno Januar 3, 2015 Opozori Objavljeno Januar 3, 2015 (popravljeno) Hvala, manual imam. Sam ni mi blo jasn zakaj vraga ne gre, pa sm pomisli na levi vijak. Tole pa je razlog, zakaj moramo olje v vilicah menjat bolj pogosto in s kvalitetnim oljem: Na sliki je rebound igla, če ne prepoznate zarad umazanije. In neko črno, lepljivo čudno olje. Kr zapaljeno gor. Sm pucal ko bumbar z vsemi možnimi preparati. Brake cleaner je še najbolš. Tole so pa moji novi stroški. Razpoka na objemki osovine prvega kolesa: Razpoka je iz obeh strani objemke, tako da je po moje čez in čez. Sklepam, da je prejšnji lastnik, serviser ali pa vulkanizer zaegnu vijaka za objemko na milu mater, pa je počilo. Tut navoji so mejčken zdrkani na tej strani, in glave vijakov načete, zato tako mislim. Mater, majmuni. Sej sem se tako vozu 3 sezone, ker nisem prej opazil, tako da najbrž ni nič, sam zdaj ko vem, bom mel pa skos čuden občutek, kdaj mi bo kolo odpadel... Najboljse da zamenjam kos, ne? Popravljeno Januar 3, 2015. Popravil Mattithyahu
hajoktejn Objavljeno Januar 3, 2015 Opozori Objavljeno Januar 3, 2015 (popravljeno) Sej eni menjamo olje v vilcah dvakrat na let Za spodnji del vilc bi pa jst najprej vprašal dobrga varilca kaj se da narest. Je pa zanimivo kaj vse lep izgled motorja lahko prikriva ... Ležaje nihajke un linka boš tud menjal, ne? Glede na stanje olja v vilcah bi blo po moje kr treba. Popravljeno Januar 3, 2015. Popravil hajoktejn
S-trMa Objavljeno Januar 3, 2015 Opozori Objavljeno Januar 3, 2015 Za spodnji del vilc bi pa jst najprej vprašal dobrga varilca kaj se da narest. Poznam sam enga, k vari aluminij, pa je bl šalabajzar. Tovornjake švasa večinoma. Takle kos je zanj kot bi mu mehanizem od ročne ure prinesel za pošvasat... Veš za kakšnega natančnega? Je pa zanimivo kaj vse lep izgled motorja lahko prikriva ... Tele napake nebi mogel noben videt, ko kupuje. Riziko rabljenega motorja... in neobčutek lastnika/serviserja/vulkanizerja. Ležaje nihajke un linka boš tud menjal, ne? Glede na stanje olja v vilcah bi blo po moje kr treba. Ležaje nihajke bom pregledal, bom videl kakšno bo stanje, ko bom razdrl. Na kolk se ponavad menjajo ležaji na nihajki?
hajoktejn Objavljeno Januar 3, 2015 Opozori Objavljeno Januar 3, 2015 Sej pravm, ne morš vedt ... Odvisn na kolk jih mažeš ... jst jih na par mesecev (2 do 3) nafilam z mastjo. Če so namazani so praktično za zmeri. V lublani je en tip k mi je švasal že marsikej pa je do zdej vse zdržal.
mladen Objavljeno Januar 4, 2015 Opozori Objavljeno Januar 4, 2015 Po XX letih odprem Motosvet in zagledam temo KTM Adventure aktivno. Sej ne morem verjet! Meni se tudi en valja nekje po garazi. Kdaj gremo na teren?
hajoktejn Objavljeno Januar 4, 2015 Opozori Objavljeno Januar 4, 2015 Po XX letih odprem Motosvet in zagledam temo KTM Adventure aktivno. Sej ne morem verjet! Meni se tudi en valja nekje po garazi. Kdaj gremo na teren? Kr povej kje pa kdaj
mladen Objavljeno Januar 4, 2015 Opozori Objavljeno Januar 4, 2015 Imas moznost da prides do mene v Ajdovscino?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se