Keltek20 Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 Da se ti ni losal vztrajnik? Samo v takem primeru, bi se to slišalo vedno ali? sedaj pa se ta prizvok pojavi komaj po nekaj prevoženih kilometrih (po kakšnih 10 ali 15 km). Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajoktejn Posted April 16, 2015 Share Posted April 16, 2015 To je pa res, ja. Verjetno res najbolš začet na vrhu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keltek20 Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 (edited) Pozdrav Evo ventili, dročniki preverjeni, vse zgleda OK. moti me edino ena zadeva, vendar ne vem kako naj povem . Torej na odmični gredi pred odmikali (Prilagam sliko dela - označen z rdečo), ali mora biti da del fiksno na odmični gredi ali mora imeti luft? Z roko ga lahko premikam naprej in nazaj (kot bi nekako bil malo na neki vzmeti ali nekako tako). http://shrani.si/f/2p/10f/1pJz4gwq/odmicna.png Edited April 20, 2015 by Keltek20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajoktejn Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Če me spomin ne vara je to del avtomatskega dekompresorja in ni fiksen na odmični. Hja, fajn po eni strani, ampak kaj pa pol cinglja? A ventili so mel tapravo zračnost? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keltek20 Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Ventili imajo pravo zračnost ja, motor se sestavlja že nazaj, odkritih ni bilo nobenih napak :S:S:S... bo kakor bo, imam že malo poln kufer tega LC4 :S.... če misli naj nekaj spipa pol bomo vsaj vedli kaj je... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajoktejn Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 Jbga, upam da ne bo nič sem pa opazil da obstajajo variante 640, ki bolj serjejo kot druge; po moje so omenjeni primerki bli sestavljeni v petek okol 14. ure, ko se je delavčkom mudil domov miklavc and pik1 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted April 21, 2015 Share Posted April 21, 2015 Na BST40 uplinjaču me zanima kakšna je zgornja in spodnja meja fuel vijaka. Stock nastavitev je 2,25 ven. Koliko je lahko največ not in kolk največ ven, preden je treba zamenjat jet? Od 1,75 do 3,75? Pa še vijak za idle, menda je neka "zdrava" nastavitev, da je cca 4 obrate ven za 1600rpm. Ve kdo, kje bi te podatke našel? Sm obrnil že pol sleta okol, pa no luck. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post S-trMa Posted May 18, 2015 Popular Post Share Posted May 18, 2015 The Beast Has Awakened! Končno vsi zimsko - pomladni projekti končani. Malo se je zavleklo, ker sem čakal nek kos, ki je bil počen, pa ni blo na zalogi. Za servis sem uporabil: - NGK svečka - HiFlo filrtra za olje - Motorno olje Silkolene Pro 4 Plus4T 10W50 - Olje za vilice Silkolene Pro RSF 5 WT - Hladilno tekočino Silkolene Pro Cool - Zavorno tekočino Silkolene Maintain DOT 5.1 Poleg servisa so tole novosti: Šoba na frgazarju 160, povečane luknje na sliderju, premaknjena igla, airbox pokrov, -SAS, -EPC. Ne vem za vsako reč posebej, ampak vse skupaj se lepo pozna na motorni moči. Mašina je po 5 mesecih prdnila v sekundi, sam da je bencin čz frgazar potegnilo. Vrhunsko. Zmanjšalo se je pokanje. Začel sem z nastavitvijo 1 3/4 ven, potem sem poravil na 2 1/2. Malo se bom še poigral, ampak mislim, da je to the sweet spot. Enakomerno vleče in izjemno hiter odziv ročke. Zadovoljen zaenkrat. Zložljiva ogledala sem bil primoran kupit, ker mam zlomljen original desni špegu. Levi je cel, če je kdo nuca... Špegle kupil na WEMOTO, zgleda zadovoljiva kvaliteta, ne tresejo nič bolj kot original. Urejeni kabli na dashboardu, podaljšana zajla za čok, obrnjene zajle za gas. Kabli in zajle so zdaj lepo narahlo in ne škripa vse na trdo, ko obračaš balanco. Še nosilec balance sem tako lahko obrnil naprej, tako da imam zdaj 2-3cm bolj naprej balanco. Nove zavorne cevi (HEL performance) so speljane vsaka po svoji vilici, ker sem vseeno vsaj 60% na asfaltu in se nisem hotel odrečt tadrugmu disku. Če se bom kdaj premislu lahk pa še zmer original nazaj dam pa disk stran. Cevi so videt dobre, sem naročil po naročilu na HEL SLO. Storitev korektna in hitra, priporočam. Razlik v zaviranju sicer ni, ker ima KTM itak že serijsko opletene cevi. Tavisok blatnik je pač tavisok blatnik. Zdaj zapira hladilnik, ampak zaenkrat v gretju ne vidim razlike, morda v blatnik še navrtam luknje, če se mi bo zdelo prav. Termometra za olje nimam. Mislite, da se pozna kaj na temperaturi olja? Silikonske cevi za hladilno tekočino sem kupil, ker me je Miklavc zrajcal. Ampak sem se pol vseeno odločil za črne. Ker potem bi bil motor pa že preveč seksi. Ker imam že seksi torbico za prvo pomoč. Also, tole je THE CLEANEST LC4 na svetu! :K Zdej ga bom še malo občudoval, potem pa ga grem vršt u prvo blato, da mi ga nau škoda mazat... :grim ciciban, sayo, skalar36 and 8 others 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sayo Posted May 18, 2015 Share Posted May 18, 2015 LEPŠI k nov, dobr si ga spedenu :notworthy: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pik1 Posted May 19, 2015 Share Posted May 19, 2015 . .... zelooooo lep ... ps. .... kot da bi mojga gledu ... ... bom pa ene dva tvoja lepotna detajla dodal tud na mojga ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
koshir Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 nice lepo je izpadlo vse skupaj na koncu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Ima kdo morda pdf part katalog za letnik 2006? ZS lepo prosim Link to comment Share on other sites More sharing options...
miklavc Posted June 11, 2015 Share Posted June 11, 2015 Ima kdo morda pdf part katalog za letnik 2006? ZS lepo prosim Pogllej na ZS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted June 12, 2015 Share Posted June 12, 2015 Opozorilo za tiste, ki naročate dele na osnovi svojih pdf katalogov. Imam EU katalog za moj letnik, pa se koda pri ležaju za zobnik razlikuje od tiste, ki jo ima dobavitelj. Sem našel še par katalogov, pa so vsi enaki kot moji, tko da nimam pojma, kako to... Sem naročil ležaj po svoji kodi in zdaj ne paše, tko da za ziher preverite še pri dobavitelju. Jaz do zdaj nisem nikol preverjal pa je zmer vse pasalo. Na žalost ne sprejmejo ležaja nazaj, kar se mi zdi precej neprijazno. Ni nekaj tako eksotičnega, da nebi mogli prodat naprej. Torej naprodaj ležaj za zobnik original KTM 0625032057, 3205B-2RSRTNG. Cena pri dobavitelju je 44 EUR, dam za 40 EUR za uslugo pa zraven podarim še ganc novo svečko NKG DPR8EA-9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
miklavc Posted June 23, 2015 Share Posted June 23, 2015 Ko servisirate prednje vilice, obvezno preglejte rebound ventil in iglo, ker to je najšibkejši del WP vilic. Moje vilice so bile znotraj zelo čiste, kar je potrdilo izjavo prejšnega lastnika da je redno menjal olje ampak je ventil vseeno odpovedal. Celotna zadeva ni v olju tako da je izpostavljena vlagi katera pride noter skozi plastični gumb na vrhu kjer nastavljamo dušenje povratnega hoda in rjavi (rjavi jekleno ohišje in vzmet, sama igla je medeninasta). Pri meni je ohišje tako zarjevelo znotraj da sem komaj izpulil iglo. Jutri se lotim čiščenja, ker bi se rad že vozil in zaenkrat nebom naročal novega, po koncu sezone pa obvezno zamenjam komplet oba v obeh krakih. gsxf750, Joker, hajoktejn and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Ko servisirate prednje vilice, obvezno preglejte rebound ventil in iglo Tako je. Sem imel podoben problem. Tole pa je razlog, zakaj moramo olje v vilicah menjat bolj pogosto in s kvalitetnim oljem: IMAG0020.jpg Sem že razmišljal, kako bi zadevo (med menjavami) malo omilil, mogoče bi oreng namazal vzmet in okoli s tardečo mastjo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
miklavc Posted June 24, 2015 Share Posted June 24, 2015 Tako je. Sem imel podoben problem. Sem že razmišljal, kako bi zadevo (med menjavami) malo omilil, mogoče bi oreng namazal vzmet in okoli s tardečo mastjo? Vrjetno bi bilo najbolje sam ventil dati nekam brunirati, navadno vzmet pa zamenjati z tako iz nerjavečega jekla. Ker da bi dal nekomu delat tole ohišje iz nerjavečega jekla bi bilo zaradi cene nesmiselno, pa tudi nevemo kakšne so dejanske tolerance ki jih KTM uporablja pri izdelavi. hajoktejn 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
miklavc Posted September 20, 2015 Share Posted September 20, 2015 Če bi kdo izmed vas rad malo shujšal svojega Adventurja, imam na prodaj mali enduro tank (12L) s pripadajočim sedežem in plastikami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato295 Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 (edited) Zdravo. Ali slučajno kdo od vas pozna katerega od teh dveh: KTM 1 KTM 2 Hvala za mnenje. Lep pozdrav, Matej Edited October 15, 2015 by mato295 Link to comment Share on other sites More sharing options...
miklavc Posted October 15, 2015 Share Posted October 15, 2015 Če boš vzel letnik pred 2003, preveri pri lastniku če je menjal ležaj na osi prednejga zobnika, ker na starejših letnikih so bili z njim problemi. Drugače pa ogled v živo ti je najboljši pokazatelj dejanskega stanja. Vso srečo pri nakupu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajoktejn Posted October 16, 2015 Share Posted October 16, 2015 Zadnjič smo mal debatiral o tem kam kdo da orordje na mopedu in kolega enduraša sta dala idejo, da bi se dalo uporabit PVC cev s pokrovi; So here it is Na en konec sem moral dati spojko, ker sicer pokrov ne gre v cev ki je ravna. Stvar je zasnovana tako da če se motor nasloni ravno na to cev (in verjetno se bo ), se nosilci zvijajo in ravnajo brez problema. Ni lepo, ampak men je važna funkcija. miklavc, AJ and ZdenkoK 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted August 20, 2016 Share Posted August 20, 2016 Nova igračka za male pare: http://www.ebay.co.uk/itm/Brand-New-Die-Cast-Alloy-Aluminium-Clutch-Lever-KTM-SX-85-03-07-HYDRAULIC-CLUTCH-/171499706451? Krajša verzija originala. Sicer nima bunke za stikalo pri sklopki, tako da moram dat v ler, če hočem vžgat. Ampak to bom naredil bypass, če mi bo ob uporabi ročka všeč. Zaenkrat je OK. Bunko na koncu sem pa malo obrusil in spoliral, da je pol manjša kot sicer. Razmišljam še o tem. Brez veze? Samo lenobo podpira. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandised Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 Imam namreč problem pri nabavi bata za ktm lc4 620 egs l97 ker je bat počen ga ne morem točno izmerit obstajata,pa,dve vrsti takega,bata z merami 100,94 B in 100,95 A to je zelo mala razlika in sedaj me zanima ali je vseeno kateri bat kupim ali mora bit točno določena mera Lp:sandi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nearrain Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 11 minutes ago, sandised said: Imam namreč problem pri nabavi bata za ktm lc4 620 egs l97 ker je bat počen ga ne morem točno izmerit obstajata,pa,dve vrsti takega,bata z merami 100,94 B in 100,95 A to je zelo mala razlika in sedaj me zanima ali je vseeno kateri bat kupim ali mora bit točno določena mera Lp:sandi Cilinder izmeri in na podlagi te mere kupuj bat. Se prej pa naj ti kaksen KTM mojster zaupa podatek o priporoceni toleranci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandised Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 Cilinder je 101 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now