Jump to content

KTM LC4 640 Adventure


BRANE

Recommended Posts

Da se ti ni losal vztrajnik?

Samo v takem primeru, bi se to slišalo vedno ali? sedaj pa se ta prizvok pojavi komaj po nekaj prevoženih kilometrih (po kakšnih 10 ali 15 km).

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav

 

Evo ventili, dročniki preverjeni, vse zgleda OK. moti me edino ena zadeva, vendar ne vem kako naj povem :). Torej na odmični gredi pred odmikali (Prilagam sliko dela - označen z rdečo), ali mora biti da del fiksno na odmični gredi ali mora imeti luft? Z roko ga lahko premikam naprej in nazaj (kot bi nekako bil malo na neki vzmeti ali nekako tako).

 

http://shrani.si/f/2p/10f/1pJz4gwq/odmicna.png

Edited by Keltek20
Link to comment
Share on other sites

Če me spomin ne vara je to del avtomatskega dekompresorja in ni fiksen na odmični. 

Hja, fajn po eni strani, ampak kaj pa pol cinglja? A ventili so mel tapravo zračnost?

Link to comment
Share on other sites

Ventili imajo pravo zračnost ja, motor se sestavlja že nazaj, odkritih ni bilo nobenih napak :S:S:S... bo kakor bo, imam že malo poln kufer tega LC4 :S.... če misli naj nekaj spipa pol bomo vsaj vedli kaj je...

Link to comment
Share on other sites

Jbga, upam da ne bo nič ;) sem pa opazil da obstajajo variante 640, ki bolj serjejo kot druge; po moje so omenjeni primerki bli sestavljeni v petek okol 14. ure, ko se je delavčkom mudil domov :D 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Na BST40 uplinjaču me zanima kakšna je zgornja in spodnja meja fuel vijaka. Stock nastavitev je 2,25 ven. Koliko je lahko največ not in kolk največ ven, preden je treba zamenjat jet? Od 1,75 do 3,75? Pa še vijak za idle, menda je neka "zdrava" nastavitev, da je cca 4 obrate ven za 1600rpm. Ve kdo, kje bi te podatke našel? Sm obrnil že pol sleta okol, pa no luck.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

.

.... zelooooo lep ... :)

ps.

.... kot da bi mojga gledu ... :)

... bom pa ene dva tvoja lepotna detajla dodal tud na mojga ... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opozorilo za tiste, ki naročate dele na osnovi svojih pdf katalogov. Imam EU katalog za moj letnik, pa se koda pri ležaju za zobnik razlikuje od tiste, ki jo ima dobavitelj. Sem našel še par katalogov, pa so vsi enaki kot moji, tko da nimam pojma, kako to... Sem naročil ležaj po svoji kodi in zdaj ne paše, tko da za ziher preverite še pri dobavitelju. Jaz do zdaj nisem nikol preverjal pa je zmer vse pasalo.

 

Na žalost ne sprejmejo ležaja nazaj, kar se mi zdi precej neprijazno. Ni nekaj tako eksotičnega, da nebi mogli prodat naprej.

 

Torej naprodaj ležaj za zobnik original KTM 0625032057, 3205B-2RSRTNG. Cena pri dobavitelju je 44 EUR, dam za 40 EUR za uslugo pa zraven podarim še ganc novo svečko NKG DPR8EA-9

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ko servisirate prednje vilice, obvezno preglejte rebound ventil in iglo, ker to je najšibkejši del WP vilic. Moje vilice so bile znotraj zelo čiste, kar je potrdilo izjavo prejšnega lastnika da je redno menjal olje ampak je ventil vseeno odpovedal. Celotna zadeva ni v olju tako da je izpostavljena vlagi katera pride noter skozi plastični gumb na vrhu kjer nastavljamo dušenje povratnega hoda in rjavi (rjavi jekleno ohišje in vzmet, sama igla je medeninasta). Pri meni je ohišje tako zarjevelo znotraj da sem komaj izpulil iglo. Jutri se lotim čiščenja, ker bi se rad že vozil in zaenkrat nebom naročal novega, po koncu sezone pa obvezno zamenjam komplet oba v obeh krakih. 

post-16181-0-53432100-1435085717_thumb.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ko servisirate prednje vilice, obvezno preglejte rebound ventil in iglo

 

Tako je. Sem imel podoben problem. 

 

Tole pa je razlog, zakaj moramo olje v vilicah menjat bolj pogosto in s kvalitetnim oljem:

 

attachicon.gifIMAG0020.jpg

 

Sem že razmišljal, kako bi zadevo (med menjavami) malo omilil, mogoče bi oreng namazal vzmet in okoli s tardečo mastjo?

Link to comment
Share on other sites

Tako je. Sem imel podoben problem. 

 

 

Sem že razmišljal, kako bi zadevo (med menjavami) malo omilil, mogoče bi oreng namazal vzmet in okoli s tardečo mastjo?

 

Vrjetno bi bilo najbolje sam ventil dati nekam brunirati, navadno vzmet pa zamenjati z tako iz nerjavečega jekla. Ker da bi dal nekomu delat tole ohišje iz nerjavečega jekla bi bilo zaradi cene nesmiselno, pa tudi nevemo kakšne so dejanske tolerance ki jih KTM uporablja pri izdelavi.  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Če bi kdo izmed vas rad malo shujšal svojega Adventurja, imam na prodaj mali enduro tank (12L) s pripadajočim sedežem in plastikami. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Če boš vzel letnik pred 2003, preveri pri lastniku če je menjal ležaj na osi prednejga zobnika, ker na starejših letnikih so bili z njim problemi. Drugače pa ogled v živo ti je najboljši pokazatelj dejanskega stanja. Vso srečo pri nakupu!

Link to comment
Share on other sites

Zadnjič smo mal debatiral o tem kam kdo da orordje na mopedu in kolega enduraša sta dala idejo, da bi se dalo uporabit PVC cev s pokrovi; 

So here it is :) 

Na en konec sem moral dati spojko, ker sicer pokrov ne gre v cev ki je ravna.

Stvar je zasnovana tako da če se motor nasloni ravno na to cev (in verjetno se bo ;) ), se nosilci zvijajo in ravnajo brez problema.

Ni lepo, ampak men je važna funkcija.

20151016_185811.thumb.jpg.d31cb7b189ce00da2753d247d14ac350.jpg20151016_185829.thumb.jpg.9d7361d5b42715d95c96e439414f8154.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Nova igračka za male pare:

http://www.ebay.co.uk/itm/Brand-New-Die-Cast-Alloy-Aluminium-Clutch-Lever-KTM-SX-85-03-07-HYDRAULIC-CLUTCH-/171499706451?

s-l500.jpg

 

Krajša verzija originala. Sicer nima bunke za stikalo pri sklopki, tako da moram dat v ler, če hočem vžgat. Ampak to bom naredil bypass, če mi bo ob uporabi ročka všeč. Zaenkrat je OK. Bunko na koncu sem pa malo obrusil in spoliral, da je pol manjša kot sicer.

 

IMAG0367.jpg

 

IMAG0370.jpg

 

IMAG0371.jpg

 

IMAG0372.jpg

Razmišljam še o tem. Brez veze? Samo lenobo podpira.

 

s-l500.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Imam namreč problem pri nabavi bata za ktm lc4 620 egs l97 ker je bat počen ga ne morem točno izmerit obstajata,pa,dve vrsti takega,bata z merami 100,94 B in 100,95 A to je zelo mala razlika in sedaj me zanima ali je vseeno kateri bat kupim ali mora bit točno določena mera

Lp:sandi

 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, sandised said:

Imam namreč problem pri nabavi bata za ktm lc4 620 egs l97 ker je bat počen ga ne morem točno izmerit obstajata,pa,dve vrsti takega,bata z merami 100,94 B in 100,95 A to je zelo mala razlika in sedaj me zanima ali je vseeno kateri bat kupim ali mora bit točno določena mera

Lp:sandi

 

Cilinder izmeri in na podlagi te mere kupuj bat. Se prej pa naj ti kaksen KTM mojster zaupa podatek o priporoceni toleranci. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!