miklavc Posted November 12, 2016 Share Posted November 12, 2016 pred 22 urami, sandised pravi: Cilinder je 101 Za to meritev si uporabil navaden meter ali imaš dostop do ustreznega mikrometra? Ker močno dvomim da je cilinder točno 101mm. Drugače pa če pogledaš po svetovnem spletu: Pa še KTM podatki o dovoljenih toleranca: 1997 400/620 manual: Novejše LC4, slika iz 2003 manuala: hajoktejn and MiNa 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted August 3, 2017 Share Posted August 3, 2017 Zdravo! Kako gre? Vse dela b.p.? Saj imamo vendar KTM! Kdo bo pa šraufal, če ne mi? Kdo mi lahko razloži tole: advrider.com/index.php?threads/640-adv-cockpit-project.94226/#post-2980457 Kakšen je to rele? Kje bi ga kupil? Mora bit ena žica direkt na baterijo? Al sam da je +? Lahko npr iz vtičnice? Noob. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted August 4, 2017 Share Posted August 4, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajoktejn Posted August 5, 2017 Share Posted August 5, 2017 Če že daješ napajanje na luč zaradi obstoječe slabe inštalacije ali če bi rad da svetita obe, je smiselno da daš vsaj 0.75mm2 žico direkt z aku. Navaden 4 kontaktni rele, na ibeju jih maš tud z varovalko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajoktejn Posted August 5, 2017 Share Posted August 5, 2017 Aja, pa nisem glih ziher da je originalni stator LC4 primeren za dodatne obremenitve. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted August 7, 2017 Share Posted August 7, 2017 Eni celo takole naredijo.Takole se sam sicer ne bom igral. Kako pa bi prešibek stator izražal svojo nejevoljo? Če bi uporabil rele in lastno napajanje? Kaj pa tisti nezasedeni GPS konektorji pod armaturo? Misliš, da je prešvoh žica, da bi jo uporabil za napajanje ene luči? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kawl Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 Kje naročate dele za KTM ... online ali kje pri slovenskih dobaviteljih ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 Kawl 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAMI34 Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 pred 15 minutami, Kawl pravi: Kje naročate dele za KTM ... online ali kje pri slovenskih dobaviteljih ? jaz pri Axlu. Kawl 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nightmare Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 7 hours ago, Kawl said: Kje naročate dele za KTM ... online ali kje pri slovenskih dobaviteljih ? KTM Seleš, Grosuplje ima tole supr rešeno preko neta. Lp, Samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kawl Posted September 20, 2017 Share Posted September 20, 2017 Ob 18. 9. 2017 ob 15:50, Nightmare pravi: KTM Seleš, Grosuplje ima tole supr rešeno preko neta. Lp, Samo Hvala za odgovore. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted November 27, 2017 Share Posted November 27, 2017 Zdravo. Kam izginja moje hidravlično olje? Spodaj pri niplnu za odzračenje je čisto malček mastno, ampak se mi zdi premalo, da bi cela posodica tam ven stekla. Pri ročki ni nič mastno. Je še kakšna druga možnost, aj je pač to pri niplnu to? Lahko to izteka kam v motor oz. kam drugam? Kako preveriti? Hvala. Drgač je pa kurac brez kuplnge vozt. Pa se ustaviš v kakšnem hribčku pol pa spelji brez kuplnge navbreg. Moj ride day je danes ratal nightmare na Gorjancih. Link to comment Share on other sites More sharing options...
miklavc Posted November 27, 2017 Share Posted November 27, 2017 pred 2 minutami, Mattithyahu pravi: Zdravo. Kam izginja moje hidravlično olje? Spodaj pri niplnu za odzračenje je čisto malček mastno, ampak se mi zdi premalo, da bi cela posodica tam ven stekla. Pri ročki ni nič mastno. Je še kakšna druga možnost, aj je pač to pri niplnu to? Lahko to izteka kam v motor oz. kam drugam? Kako preveriti? Hvala. Drgač je pa kurac brez kuplnge vozt. Pa se ustaviš v kakšnem hribčku pol pa spelji brez kuplnge navbreg. Moj ride day je danes ratal nightmare na Gorjancih. Poglej še O-Ring na batku v spodnjem cilindru. Dimenzije za LC4 pa nevem. Pri LC8 sem imel tak problem, izrabljen o-ring in umazanija v cilindru: Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted November 27, 2017 Share Posted November 27, 2017 Express. Hvala! Je to ta 69 zadeva? Kaj bom pa videl, če razdrem? Uničeno gumico najbrž? Al je tut od zunaj kaj mastno videt? Še to, če to snamem, bo kakšno olje ven steklo? Bi moral motorno olje najprej ven iz mašine morda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
franc Posted November 27, 2017 Share Posted November 27, 2017 Če je to enako kot 690 (verjetno je). Ni potrebno razdirati motorja (spuščati olja... ) . Edino rabiš novo tesnilo, ker se bo staro zelo verjetno strgalo. Zamenjaš O ring sestaviš in voziš (če seveda cilinder ni obrabljen) . Na tej povezavi imaš "vse" z dimenzijami O ringa vred. https://thumpertalk.com/forums/topic/681191-clutch-fluid-leak/ p.s. Razdri v prozorno vrečko(taka za zamrzovalnik bo kar prava) , da ne boš lovil fedrčka in kuglice po garaži (pa še ostanek olja prestrežeš) . lp MiNa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
miklavc Posted November 27, 2017 Share Posted November 27, 2017 pred 1 uro, Mattithyahu pravi: Express. Hvala! Je to ta 69 zadeva? Kaj bom pa videl, če razdrem? Uničeno gumico najbrž? Al je tut od zunaj kaj mastno videt? Še to, če to snamem, bo kakšno olje ven steklo? Bi moral motorno olje najprej ven iz mašine morda? Ne rabiš 69. Tam sta komplet batek in o-ring, ti rabiš samo o-ring. Če pa je cilinder obrabljen, pa rabis itak celi cilinder nov. Imas pa moznost original ali Oberon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
franc Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 O ring se da dobiti tudi kot KTM del (mislim, da je namenjen tesnenju pokrovčka oljnega filtra, samo je x krat dražji kot v "navadni trgovini" ) . lp igc1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 Hm, si predstavljam, da je oring naliman na batek, sicer bi se ga dalo tudi uradno dobiti posebej, kajne? Tako da je verjetno treba batek zamenjat. No, saj bom videl, ko razdrem, čeprav ponavadi že v naprej naročim dele, da potem takoj tudi sestavim... Link to comment Share on other sites More sharing options...
miklavc Posted November 28, 2017 Share Posted November 28, 2017 pred 2 urami, Mattithyahu pravi: Hm, si predstavljam, da je oring naliman na batek, sicer bi se ga dalo tudi uradno dobiti posebej, kajne? Tako da je verjetno treba batek zamenjat. No, saj bom videl, ko razdrem, čeprav ponavadi že v naprej naročim dele, da potem takoj tudi sestavim... Ne tako na glas govorit ;-) o-ring ni nikamor naliman, to je samo marketinška poteza, da te bolj olupijo. Za primer poglej kosovnico za prednje vilice od 2004 950ADV in 2010 990ADV/R. Kosovnica iz 2004 je na 3 straneh, od 2010 pa samo na eni strani. Več delov skompletirajo in te lahko bolj olupijo kot če ti prodajo sam en o-ring ali tesnilo. franc, bosa, hajoktejn and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajoktejn Posted December 6, 2017 Share Posted December 6, 2017 Prodam 2000 letnik. Vse ostalo ZS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mladen Posted February 24, 2018 Share Posted February 24, 2018 Zivjo! Ce koga zanima prodajam 2003 letnik, 26500 km. Vse original, nobenih predelav razen avspuha ki je športni homologiran. Zraven dam originalnega. Imam tudi touratech nosilce za kovčke ki niso bili še montirani. Mašina je obnovljena komplet na novo. Zamenjano vse možno v vrednosti 1700€. Za ostale informacije na zs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted May 22, 2018 Share Posted May 22, 2018 Sem zamenjal oring na batku na kuplngi ter ostala tesnila. Še zmeraj pušča. Očitno je cilinder zdrajsan in pušča. Najbrž... U glavnem, zamenjal bom vse skp. Sem pa glih kar naredil servis in tisto mineralno olje je steklo v mašinsko olje. Mislite, da bi moral spet mašinsko olje zamenjat zarad tega? Link to comment Share on other sites More sharing options...
franc Posted May 24, 2018 Share Posted May 24, 2018 (edited) Na Thumper Talk-u, je cilinder "spoliral" (pobrusil "zareze" z biaksom) in naj bi potem držalo. Verjetno ni druge kot menjati. Jaz se zaradi 0,03 l olja (kolikor ga gre v sklopko) ne bi sekiral. lp ps. jaz sem O ring namazal z mastjo za zavorne gumice (nasvet z THEF foruma) . Kakor sem potem "preverjal" je to tko-tko (lahko je dobro lahko pa tudi ne) , ampak meni deluje brez problemov. Edited May 24, 2018 by franc Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted May 24, 2018 Share Posted May 24, 2018 Hm, namazanja se bom najbrž ognil. Bom namazal kar z magura blood. Mam pa itak oberon naročen, upam da bo to rešlo zadevo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
S-trMa Posted May 26, 2018 Share Posted May 26, 2018 Oberon zmontiran. Na uč je videt zelo lepo narejen kos, batka nisem ven vlekel, menda ima tesnilo namesto oringa. Nafilam z oljem in glej ga zlomka... na rezervoarju pri ročki vsakič ko stisnem ročko pride ven par malih mehurčkov. Sem samo slabo prezračil? Sem še pol 2 deci olja pretočil čez, da bi kak mehurček ven stisnil, pa je enako. Al pa master cilinder zrak vleče od kod? Kakšna izkušnja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now