Skoči na vsebino

KTM LC4 640 Adventure


BRANE

Priporočene objave

Imas moznost da prides do mene v Ajdovscino?

Mam, z lahkoto. Pošlji mi na ZS telefonsko pa kdaj maš čas (vikendi, med tednom).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

V lublani je en tip k mi je švasal že marsikej pa je do zdej vse zdržal.

 

Mah. Klinc. Sem se kar odločil, da bom drug kos kupil. Če bom dobil rabljenega, prav, če ne bom pa novo naročil. Zdej če dam švasat bo ene 20 eur, pa pot v LJ 15 eur dvakrat, pol bo treba podrejat, da bo še ene 10, pa barva in lak bo ene 15 do 20 eur, skupaj 70 al 80 eur (če bo sploh dost) pa bom še vedno imel pošvasan kos z zjebanimi navoji. Zdej če bi blo to nekaj lepotnega al pa ne tako pomembnega bi še šlo, glede na to, da pa tale objemka prednje kolo drži, se pa ne grem zejbavat za teh 70 eur, ki jih bom kao pršparal. Jebat ga. Sej sem oreng zglihal pri nakupu motorja, pa moram v zakup vzet nemarnost bivšega lastnika/serviserja/vulkanizerja.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je to na sliki?

 

post-13206-0-42147800-1420987589_thumb.jpg

 

Vijaka 1 in 2 nista samo pritrdilna, ne? Se mi dozdeva, da je važno, na kakšni poziciji je ta reč našraufana.

Se opravičujem za nOOb vprašanja, se še učim :)

 

P.S.: kaj tako tečnega kot jemanje tega frgazarja ven pa še ne. Ne vem kako ga bom nazaj spravil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je to na sliki?

 

attachicon.gifIMAG0058.jpg

 

Vijaka 1 in 2 nista samo pritrdilna, ne? Se mi dozdeva, da je važno, na kakšni poziciji je ta reč našraufana.

Se opravičujem za nOOb vprašanja, se še učim :)

 

P.S.: kaj tako tečnega kot jemanje tega frgazarja ven pa še ne. Ne vem kako ga bom nazaj spravil...

TPS  In ja more bit na točno določeni poziciji

Popravljeno . Popravil ludiluka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To na sliki je TPS; kot si pravilno ugotovil je fino pomembno na kaksni poziciji je. Pocahni trenutno pozicijo pa je. Zakaj bi ga pa snel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To na sliki je TPS; kot si pravilno ugotovil je fino pomembno na kaksni poziciji je. Pocahni trenutno pozicijo pa je. Zakaj bi ga pa snel?

 

No sej zdej mam BST zunaj. Hotel sem ga snet, ker je tako štorasto BST odstranit iz okvirja... pa bi ga lažje nazaj dal, če nebi blo tega TPS gor.

Zelo malo govora o TPS nadjem na advrider. Kako pa se ga nastavi? Če bi ga recimo snel, pa nebi imel pocahnanga?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr znoru bom od teh šraufov! Piz*a spet ne morem nekaj odšraufat, zareze mam že načete, tko da bom utrgal zareze al pa celo glavo.

 

post-13206-0-09886900-1421087492_thumb.jpg

 

Kwa naj zdaj? Gret ne morem glih, k je aluminij, WD ne pomaga. Kako se vi lotevate nemogočih vijakov? Enostavno utrgate, pol pa kar bo bo? Al kakšen pristop je najboljši?

Če nebi mel težav z odvijačenjem bi blo zdavnaj že vse fertik, tako je pa vse prezategnjeno in se je*em s temi brezvezarijami, namest da bi užival v šmiru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober izvijač. Najboljše kvalitetni nastavki in baterijski vrtalnik, potem pa z vso silo pritisnit v vijak. 

Večinoma se posname zaradi neustrezne velikosti nastavka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober izvijač. Najboljše kvalitetni nastavki in baterijski vrtalnik, potem pa z vso silo pritisnit v vijak. 

Večinoma se posname zaradi neustrezne velikosti nastavka.

 

Ni problem v slabem izvijaču. Sem tapravega vzel. Problem je, k se ne premakne nikakor in se bojim, da bom glavo odlomil, pol pa ne vem kako bom vijak ven dobil. A se mogoče kdo spomni od svojega BST40, ima spodnji pokrov carba tudi navoj? Al je navoj samo spodaj, pokrov pa ima samo luknjo za vijak?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz svojega še nisem jemal ven ali narazen, sem pa veliko prebral. Morda ti bo tole kaj pomagalo http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184

 

Ja sem že gledal tukaj, pa ne razločim po slikah al je navoj ali ne. Se mi zdi da ne. Bom pač glavo utrgal (al pa kar s svedrom zavrtal, da se bo odlomila), snel pokrov in odvijačil, kar bo ostalo vijaka. Če na pokrovu ni navoja, ne bo napetosti, ki bi vijak držala v navoju. Razen kakšna rja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr znoru bom od teh šraufov! Piz*a spet ne morem nekaj odšraufat, zareze mam že načete, tko da bom utrgal zareze al pa celo glavo.

 

attachicon.gifIMAG0075.jpg

 

Kwa naj zdaj? Gret ne morem glih, k je aluminij, WD ne pomaga. Kako se vi lotevate nemogočih vijakov? Enostavno utrgate, pol pa kar bo bo? Al kakšen pristop je najboljši?

Če nebi mel težav z odvijačenjem bi blo zdavnaj že vse fertik, tako je pa vse prezategnjeno in se je*em s temi brezvezarijami, namest da bi užival v šmiru.

 

primi glavo vijaka z grip kleščami in odšraufej  lahko pa tudi segreješ vijak s kakim močnim spajkalnikom in potem ko je topel ga odšraufaj drugače pa lahko aluminij komot greješ sam pregret ga ne smeš. bolj je problem za plastične dele v karburatorju tesnila,..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ugotovitve in rezultat, če bo komu kaj prav prišlo. Potem, ko z izvijačem ni šlo in se je začel vtor uničevat, pa preden se glava utrga, sem vzel žagco za železo in v glavo vijaka zarezal zarezo za raven izvijač. Preden sem sploh poskusil z ravnim izvijačem pa sem najprej v rarezo na zunanji rob vijaka nastavil majhen šraufencigerček in s kladvom počasi tinkljal po izvijaču, brez sile. Kakšna minuta potrpežljivega tinkljanja pa se je losal! Vesel ko radio! In nato še drugi isto. Še za info: pokrov nima navoja, kot sem predvideval.

 

Včas mora člouk ustavt, prespat, mal vprašat pa kakšno dobro idejo dobiš :)

 

Hvala sodelujočim v mojih dramatičnih delavniških problemih :bounce:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!