Skoči na vsebino

KTM LC4 640 Adventure


Priporočene objave

Objavljeno

... edin kar pa je ...

... deli mi hitrejš odpadajo, kokr jih jest lahko spravlam nazaj v vrečko ...

 

Jep. Loctite 243 mam zmer dve flaški na polici.

 

Ne moreš pa tega pripisati samo LC4. Če si kaj spremljal temo o Albaniji v Grand Enduro SLO so imeli fantje težave z odpadanjem vijakov, tako da so dnevno zvečer zategovali. Pa ni blo nobenga KTM se mi zdi.

Objavljeno

Loctite 243  :grim

Absolutno bolj priporočam Loctite 222, vsaj pri delih iz aluminija (žal iz lastnih izkušenj)

Pri Loctite 222 lažje odviješ, pri 243 pa včasih rabiš kladivo (za svojo bučo)

Objavljeno

sem imel lc4 i, naredil z njim cez 80 t kilometrov

problem je bil, kaj se spomnim da mi je 1 x sklopka drsela, položil na bok, zmeril plošče, lamele, polovico sam menjal  ;)

in maprej

sem pa pridno menjaval olje in preverjal ventile

Objavljeno

Pozdrav

 

Kot prvo bom tudi sam čez zimo zamenjal olje v vilicah :), ker sem sedaj toliko prebral tukaj v tej temi, da moram tudi sam to porihtat heh. 

Glede LC4, ko sem ga kupi in prvič zapeljal, sem si rekel "zakon" :), sam sem z njim zelo zadovoljen. res pa je treba kdaj pa kdaj malo pregledat 

kakšno stvar, vsaj preventivno in po potrebi seveda zamenjat ali nastavit, (kar je po moje smiselno pri vsakem motorju, ne glede na to kaj voziš).

 

LP.  :OK:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Imel bi ga za "zimsko" motoriranje. imel sem že krosko hondo 250 ccm, pa preveč "ropota" vznemirja sosede. Gre se mi zato, da je motor registriran, da se lahko zapeljem tudi na izlet, ali v gozd. imel sem že Yamaho xt660r, super hvaležen motor ampak čist pretežak za teren zato si ogledujem tudi LC640, ker je lahek proti XT, pa tudi rabljenih je precej po ugodnih cenah, poznam ga pa ne. "soft" enduro = lažje gozdne poti, makedam, nobenih prog ali skakanja. 

LC4 je ista krava za v gozd ko pa xtjka tistih par kil razlike ne bo naredlo nobenga čudeža, še vedno je lc4 pretežek za v gozd, razen za nek soft enduro po potkah al pa kolovozih bi še bil, s tem da, kot so že drugi omenili, je vzdrževanje lc4 dražje tut servisni intervali so bolj pogosti ko pa pri yamahici. Sam mam lc4 SM 2005 letnik že 3 lete, pa sem se prvo leto vozo super brz problema, samo menjano olje, zdej v dveh letih pa skos drka neki. Mam prevoženih 23000 pa sem menjo lagerje na ventilih (tam ko se odpirajo in zapirajo) zdj pa me jebe štrom, motor noče palit, akumulator se takoj sprazni, števc neki meša itd, pomoje je navitje u pizdi, poročam ko popravim. Enim grejo lc4ke do 50000 brz problema, mni naprimer pa pr 23000 že vse skor drka. :glare:

Pa še ko smo se vozli, js sm ktmo, kolega z xtjko, ni neke razlike, morda moj mavo bol rukne, po ovinkih pa ravninah pa je bil kolega skoz zadi, tk da ... razmisli ...

Objavljeno

Ah, tle pa mal buče prodajaš. Da je manj vzdrževanja bi še šlo, vse ostalo pa ne pije vode (oprema, zavore, vzmetenje... je svetlobna leta narazen) .

Aja 2005 letnik je star 9 let pa ima 23000km? 

lp

Objavljeno

LC4 je ista krava za v gozd ko pa xtjka tistih par kil razlike ne bo naredlo nobenga čudeža, še vedno je lc4 pretežek za v gozd, razen za nek soft enduro po potkah al pa kolovozih bi še bil, s tem da, kot so že drugi omenili, je vzdrževanje lc4 dražje tut servisni intervali so bolj pogosti ko pa pri yamahici. Sam mam lc4 SM 2005 letnik že 3 lete, pa sem se prvo leto vozo super brz problema, samo menjano olje, zdej v dveh letih pa skos drka neki. Mam prevoženih 23000 pa sem menjo lagerje na ventilih (tam ko se odpirajo in zapirajo) zdj pa me jebe štrom, motor noče palit, akumulator se takoj sprazni, števc neki meša itd, pomoje je navitje u pizdi, poročam ko popravim. Enim grejo lc4ke do 50000 brz problema, mni naprimer pa pr 23000 že vse skor drka. :glare:

Pa še ko smo se vozli, js sm ktmo, kolega z xtjko, ni neke razlike, morda moj mavo bol rukne, po ovinkih pa ravninah pa je bil kolega skoz zadi, tk da ... razmisli ...

 

začudu bi se, kje vse se da pelat in kako ;)

" lagerji na ventilih " se rabjo menjat na cirka 20 jurjev, al pa tud več, odvisno kako voziš. strošek je cirka 60 eur + delo (če ne nardiš tega sam, jst sm, pa sm daleč od mehankarja);

kar se štroma tiče je treba pač prevert kje prebija, oz. kaj se dogaja; navitje (stator) sm pa menjal že na dveh hondah ;)

kar se pa vožnje tiče je pa marsikej od zobnikov/razmerja odvisn, pa od tega kako je motor poservisiran/naštelan, pa od šoferja, pa še od česa, tko da ni za govort o tem :)

je pa dejstvo da LC4 je plug. but I like it :smoke:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ah, tle pa mal buče prodajaš. Da je manj vzdrževanja bi še šlo, vse ostalo pa ne pije vode (oprema, zavore, vzmetenje... je svetlobna leta narazen) .

Aja 2005 letnik je star 9 let pa ima 23000km? 

lp

itak je supr motor, mavo sm ga popluvo ker me je drko letos celo leto pa sm se lahk kurc kaj vozo (sreča lih to leto ko ni blo poletja :P), za moje pojme najlepša oblika SMa ever, samo moči mo manka mavo, kolega ma 690 pa sm jo probo pa se rajš sploh ne bi usedo nazaj na svojga  :smoke:  ... bo treba nabavit ko bojo finance:)

Ja motor je 2005 letnik, js sm ga kupo 4 lete nazaj z 17000 ....

Objavljeno

Da me ne boš narobe razumel, moj (690) je 2008 pa ima 36000 km (pa je zadnji dve leti bolj ali manj stal) , pa tudi prej nisem delal nekih ekstremnih kilometrov. Tvoje težave so "normalne" za motorje pri 50-60k km (ali pa hudičevo slabem vzdrževanju) , ali pa je 690 toliko drugačen? (še vedno je LC4) .

lp

Objavljeno

za menjat olje v vilcah ti lahko javim, če še ne boš rešil, pa prletiš do mene pogledat. sicer mam jst mal drgačne vilce k ti, ampak postopek je v bistvu skoraj enak.

 

A je smiselno menjat semeringe in dust-wipers, če nikjer nič ne pušča? Al naj zamenjam samo olje?

Objavljeno

glede na ceno materiala bi jst zamenjal oboje, če jih še nisi.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

V user manual piše, da je treba čekirat "valve clearance" vsakih 5000 km. Se prav vsakič ko menjaš olje. Se držite tega? Js jih še nism.

Objavljeno

Sej načeloma takoj slišiš ko so razštelani, drgač je pa fajn da pogledaš, da nisi pol lih kje na furi pa začnejo ropotat (been there done that, razštelali so se po 3000km)

Objavljeno

Jst jih.

 

Men v manual piše 0,12-0,15 mm. Kolk zdej? 0,12 mm al 0,15 mm. Al nekaj vmes? Se mi zdi čudn, da majo kr interval določen in ne točno vrednost...

Objavljeno (popravljeno)

Ja lej, ktm priročnik je spisan tko, ker ga je pisal busanc ob 20 do treh popoldne, preden je šel dam.

Jst mam v tastarem manualu 0.15, za High Flow agregate pa mislm da sta res dve vrednosti. Sicer je to dost običajno da maš napisan od-do.

Nastaviš na 0,15 in pr naslednji kontroli če maš več kot 0,12 in manj kot 0,15, lepo zapreš nazaj in si rečeš da maš stroj od motorja, pa za naslednjih 5000km mir :)

Popravljeno . Popravil hajoktejn
  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kaj sta ta dva nezasedena priključka? Drgač vse dela, sam tole dvoje ni nikamor priključeno.

 

post-13206-0-37656100-1419618484_thumb.png

 

 

Also, naprodaj levi špegu. Original. Zraven dam desnega...

 

post-13206-0-62327700-1419618065_thumb.jpg

Objavljeno

Nimam pojma, mam tud jst tri prazne.

Objavljeno

... sicer ne šraufam dost, ampak sem pa sigurn, da imam tud jest najmanj enga "praznga" ...

... od hupe ... k mi je zadnjič odpadla ... :)

Objavljeno

... sicer ne šraufam dost, ampak sem pa sigurn, da imam tud jest najmanj enga "praznga" ...

... od hupe ... k mi je zadnjič odpadla ... :)

Legenda :D

Objavljeno

Eno pomoč rabim. Preverjam ventile. Obračam kolo, dokler se ne odprejo intake ventili. Vrtim dalje in se zaprejo, potem pa počasi, da se bat dvigne na najvišjo pozicijo (in se tudi prikaže označba na okenčku pri statorju). Na tej poziciji preverjam ventile. Problem je, ker ni NIČ placa! Niti 0,05mm. Kot bi bli čist stisnjeni. Je to sploh možno?? Zdej pa ne vem, al so tako razštelani, al narobe merim.

Objavljeno

uglavnem da nimajo nič lufta se zna zgodit v tem primeru ti rado skuri ventile . Bat daš v zmt in (takrat ko je na vžigu ) in vsi ventili morejo biti zaprti in imeti luft če ga nimajo maš narobe naštelano

Objavljeno

Eno pomoč rabim. Preverjam ventile. Obračam kolo, dokler se ne odprejo intake ventili. Vrtim dalje in se zaprejo, potem pa počasi, da se bat dvigne na najvišjo pozicijo (in se tudi prikaže označba na okenčku pri statorju). Na tej poziciji preverjam ventile. Problem je, ker ni NIČ placa! Niti 0,05mm. Kot bi bli čist stisnjeni. Je to sploh možno?? Zdej pa ne vem, al so tako razštelani, al narobe merim.

ti morš "ujet" tisto zmt takoj za tem ko se zaprejo izpušni ventili. rado se zgodi da ti zaradi vztrajnika obrne motor na "tadrugo" zmt, ker maš dve in samo na eni je v vagi. mal se igraj pa probavaj. jst ponavadi dam v 5. brzino in obračam kolo, včas tud nazaj vrnem kadar mi potegne čez oznako na vztrajniku. kakšne pa maš merilne lističe? jst m si končno naročil od motionpro-ja s trdnim ročajem in tapravim kotom, sicer je šlo pa tud z merkurjevimi kar okej. da je tolk mal lufta skor dvomim, čeprav je pr LC4 znano da se s časom zračnost zmanjšuje (razen če maš težave z ležaji klackalic).

Objavljeno (popravljeno)

Delam po tem vodiču:

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=55445

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?p=1800444#post1800444

 

Glede na vaodič, potem delam najbrž prav. Torej takoj ko se zaprejo sesalni ventili (ne izpušni) se začenjam približevat merilni točki, kjer je bat v najvišjem položaju.

 

Ne zastopm, praviš, da ti meriš takoj po zaprtju izpušnih ventilov ne sesalnih?? Matr, ne vem zdej kva je narobe.

 

Ležaji klikalic: če s prstom malo podrkam klikalice, se mejčkeno (kak milimeter morda) premikajo levo-desno. Je to normalno?

 

Aja lističe imam ene iz lojza, ampak sem 0,15 nalimal med dva debejelša pleha, tako da imam tut jazst trd ročaj =)

Popravljeno . Popravil Mattithyahu

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!