Skoči na vsebino

KTM LC4 640 Adventure


Priporočene objave

Objavljeno

Napolni od spodaj ( 50 ccm inekcija in kos prozorne cevke (cevka od vode za brisalce pri Yugotu paše "v nulo" )) . Natakneš cev, napolniš brizgalko (0,03 l) postaviš pokonci, počakaš da se mehurčki nehajo (da se napolni cevka) , odviješ "nipelj" , pustiš pri miru par minut (mehurčki in podobno in da se olje nateče v cilinder) , vstaviš bat v brizgalko, blago pritisneš (in gledaš v posodico kdaj se začne polniti) , priviješ "nipelj" parkrat stisneš ročko (običajno je par majhnih mehurčkov) stiskaš (pumpaš) dokler se ne nehajo (če jih je preveč ponoviš postopek ampak običajno ni potrebno) .

V soboto zamenjal O ring (očitno je to pri meni potrošni material) , 20 min dela in 0,5 € materiala + olje.

lp

Objavljeno

Bremze sem preluftal brez problema, pa sem imel čist na kosih, ker sem menjal zavorne cevi, tako da postopek mi je znan in mora delovati tut po običajnem postopku iz rezervoarčka in s stiskanjem ročke.

 

No sem probal še od spodaj navzgor, kakor si opisal, postopek je enostavnejši. Ga bom uporabljal v bodoče.

 

Ampak mehurčki so še zmeraj. Bom se malo vozil, pa bom videl, če se bo kaj pretreslo in zrihtalo samo od sebe, ampak najbrž imam nekje problem.

 

Zamenjal sem slave komplet cilinder, zamenjal sem master batek. Ne vem, sem morda premalo zategnil banjo na slave cilinder? Se bojim, da bom navoj utrgal, če bom še malo...

 

Cevka od master do slave je težko, da bi kar nekje počila.

 

Objavljeno
pred 15 urami, Mattithyahu pravi:

Ampak mehurčki so še zmeraj. Bom se malo vozil, pa bom videl, če se bo kaj pretreslo in zrihtalo samo od sebe, ampak najbrž imam nekje problem.

 

 

To bo verjetno kar prava "procedura" .

Če kaj ne bi dovolj privil bi mastilo- puščalo (ne bi vleklo zraka) .

lp

  • 1 leto pozneje...
  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni.

 

Mogoce ve kdo od vas za kaksnega ADvja da stoji v graži in bi se posledično lahko prodal?

 

Hvala za info.

 

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

Kupujme KTM Adventure LC4 od letnika 2003 naprej. Če kdo pozna koga ali pa ga sma prodaja naj se mi javi. Lahko kar na 041537431

 

Hvala!!

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Zdravo!

Kdo ve, zakaj pušča bencin na vplinjaču?

Če zaprem pipico od tanka, seveda neha puščat, drugače pa skoraj teče ven.

Pušča cez to cevko in teče pri nihajki na tla.

 

Capture.JPG

Objavljeno (popravljeno)

Plovček ne zapre ventila.

 Vzok zakaj ne zapre, boš ugotovil, ko boš razstavil, če ne sam pa "mehanik".

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Jao bože. Samo enkrat sem vplinjač ven vlekel, pa sem upal, da ga ne bo treba več. So ga zgužvali not za pop*zdit.

Objavljeno

potolči z ročajem šraufcigrja po spodnjem delu. mogoče bo pomagalo in ne bo treba tazkopavat... 

Objavljeno

Tale šrauf je nekam čudno ven. A nebi moral biti noter pa se je od vibracij losal? 😀

 

Capture.JPG

Objavljeno
pred 2 minutami, S-trMa pravi:

Tale šrauf je nekam čudno ven. A nebi moral biti noter pa se je od vibracij losal? 😀

 

Capture.JPG

Zašraufi ga ane, pomoje je to za ispust bencina iz šalčke....je tut lih nad unmu odduškam iz kerga prauš, da teče....

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No, žal ni bil losan tisti šrauf za izpust iz šalčke, je blo treba še mal pošraufat.

Sem pa vseeno uspel popraviti, brez da ven jemljem cel uplinjač. Sem spodaj malo cevk odklopil, da sem prišel zraven, potem pa sem lahko odšraufal šalčko. Sem najprej poskusil zamenjat o-ring tam nad plovčkom in imel srečo, da je bilo to krivo za puščanje.

Je pa seveda nemogoče kupit samo oring, vreden 1 EUR, je treba kupit cel kos za 33 EUR. Sem zvohal, da suzuki za svoj DZR ta o-ring prodaja posebej in našel dimenzije 7,5 x 1,5 mm. Tesnilo sem dobil v podjetju Dihta v Črnučah.

 

 

Capture.JPG

  • Všeč mi je 3
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Hjah. Očitno samo še jaz vztrajam na oldschool stroju, na frgazar in s kurblom. Več možnosti je. Ali so teli mopedi neuničljivi, pa nihče nima težav, ali so vam vsem motorji do konca pocrkali in je brez veze sploh kaj spraševat, ali ste se pa postarali in kupili potovalni fotelj, z radijem, vgrajeno navigacijo BT povezavo v čeladi 😁

 

Imam spet nekaj projektov v planu. Sem mislil, da bom to delal čez zimo, pa me tako žuli, da bom moral kar prej zagrabit zadevo. Največja hiba tega mopeda so luči. Svetijo slabše kot faracajh. Dobijo se LED projektorji (vložki) za avtomobile. Na A640 so razmaki vijakov za projektor 85 mm in na te luknje paše kar lepo število aftermarket luči. Naročil sem ene in ta vikend zmontiram zadevo. Skrbi me le homologacija. Kakšna izkušnja glede tega?

 

Capture.JPG.fe6d90e8c5d41adcbbd24879472e3a07.JPG

Objavljeno

Če se prav spomnim ima vezano, da gori zasenčena ali dolga izmenično.

Se da prevezati, da tudi pri dolgi luči gori zasenčena. S tem dobiš malo več svetlobe.

Potrebuješ sam kos žice, pa spojiti na konektorjih pod armaturo. 

Katere kable pa se ne spomnim, načrt sem našel na netu.

Sam tega je že 20 let kar sem počel, še na 620 adv.

Fajn stroj, za prave moške...

 

Objavljeno
5 hours ago, S-trMa said:

Hjah. Očitno samo še jaz vztrajam na oldschool stroju, na frgazar in s kurblom. Več možnosti je. Ali so teli mopedi neuničljivi, pa nihče nima težav, ali so vam vsem motorji do konca pocrkali in je brez veze sploh kaj spraševat, ali ste se pa postarali in kupili potovalni fotelj, z radijem, vgrajeno navigacijo BT povezavo v čeladi 😁

 

Imam spet nekaj projektov v planu. Sem mislil, da bom to delal čez zimo, pa me tako žuli, da bom moral kar prej zagrabit zadevo. Največja hiba tega mopeda so luči. Svetijo slabše kot faracajh. Dobijo se LED projektorji (vložki) za avtomobile. Na A640 so razmaki vijakov za projektor 85 mm in na te luknje paše kar lepo število aftermarket luči. Naročil sem ene in ta vikend zmontiram zadevo. Skrbi me le homologacija. Kakšna izkušnja glede tega?

 

Capture.JPG.fe6d90e8c5d41adcbbd24879472e3a07.JPG

Jst ga se imam. Komplet obnovljen. Lani sel na Kreto z njim. 4800km. 
Shake it baby, shake.

 

bom spremljal tvoj napredek z lucmi ker tudi mene zanimajo. 

Objavljeno

Za luči, ki sem jih prvotno izbral, sem ugotovil, da tadolga ne bo šla pod prečni nosilec, zato sem preklical naročilo.

 

Sem potem poiskal drugo varianto:

https://www.eurotin.si/en/shop/auxiliary-lighting/headlamps-and-position-lamps/headlamps/headlamp-led-built-in-90mm-dolgi-9-32v/

https://www.eurotin.si/en/shop/auxiliary-lighting/headlamps-and-position-lamps/headlamps/headlamp-bi-led-built-in-90mm/

 

Tole bi po merah moral stlačiti noter. Leva je bi-led (kratka in dolga), desna pa dolga in pozicija. Bom prevezal tako, da bosta dve dolgi svetili hkrati.

 

Luči so homologirane, tako da menda ni problem to vpisat v kartonček.

 

Me pa zanima, če kdo ve, kje bi našel tele konektorje:

https://kojaycat.co.uk/epages/950000457.sf/sec86bb78e8bd/?ObjectPath=/Shops/950000457/Products/MOL-PAN-3W-CONN

https://kojaycat.co.uk/epages/950000457.sf/sec86bb78e8bd/?ObjectPath=/Shops/950000457/Products/MOL-PAN-2W-CONN

 

Rad bi naredil plug&play brez rezanja kablov, tako da bom lahko dal original nazaj, če bo treba. Tukaj jih ni na zalogi... so pa malo čudni in jih v običajnih avtoelektro trgovinah ne dobim oz. ne pašejo. Se komu sanja, kje bi dobil kakšno kodo, da poiščem še kje drugje? Tole sem nekako po slikah našel...

Objavljeno (popravljeno)

Update na žarometih.

 

Od luči, ki sem jih naročil (glej prejšnjo objavo) je BI-LED malce prevelika. Pravzaprav preširoka. Po slikah sem narobe ocenil glede širine reber in sem se uštel, tako da se projektor zadeva v nosilec, pa še spodaj zadaj pride čisto do vilic, ko obrneš balanco v desno. Tudi višina projektorja je sicer prevelika, na kar pa sem računal in sem imel namen predelati tisti plehnati nosilček za konektorje nad lučjo.

Dolga luč gre noter čisto na knap.

No, ker nisem pripravljen rezati ali predelavati nosilca armature (da lahko napravim hitri roll-back, če bo treba), sem luči poslal nazaj. Drugače zgleda kvaliteten proizvod, z E oznako, luči lepo svetijo, ko sem jih priklopil na 12V za test.

 

Dobavitelj (eurotin.si) mi je ponudil še tele luči, ki bi po velikosti zagotovo pasale, ampak mi ni preveč všeč razporeditev pozicijskih luči. Če je komu všeč, vsekako lahko priporočam. Tudi te imajo E oznako. Možak je zelo v pomoč in se trudi poiskati rešitev:

 

Capture.thumb.JPG.4ad804ee6ceb13eb2bbb702e1c55daec.JPG

 

Sam sem oči sem vrgel na Hella 1BL 012 488-021 in Hella 1F0 011 988-131 pa so drage za znort. Bom še malo poiskal, če najdem kakšno drugo varianto, ki mi bo všeč, če ne pa se bom vrnil k tem, ki so na zgornji sliki.

 

Glede konektorjev, ki so na originalnih lučeh, sem ugotovil, da sta to konektorja Farnell 0.140 MATE-N-LOK, 2 pinski je šifra 1-350344-0 in 3 pinski je šifra 1-350346-0. Tako bom lahko aftermarket luči priklopil kot original luči.

 

 

 

Popravljeno . Popravil S-trMa
  • Všeč mi je 2
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 13. 8. 2022 ob 17:18, S-trMa pravi:

Predelava žarometov iz halogenskih v LED.


Namen predelave je izboljšanje svetilnosti luči z možnostjo homologacije ter možnost predelave nazaj v original po potrebi


Uporabil sem naslednje komponente:

Žaromet + konektor:
- LED žaromet kratka + pozicija + dnevna (Hella 1BL 012 488-021), 1x
- LED žaromet dolga + pozicija + dnevna (Hella 1F0 011 988-131), 1x
- Konektor za žaromet (Hella 8JA 202 231-002), 2x
- Spojka za vodnike (Hella 8KW 863 933-013), 8x
- Tesnilo za vodnike (Hella 9GD 863 952-012), 8x

Varovalke:
- Ohišje za 4 varovalke (MTA 0100540), 1x
- Varovalke (Bosch 3A), 4x

Konektor za kratko luč:
- Konektor 2 pin (MATE N LOK 1-350344-0), 1x
- Pin (MATE N LOK 925660-2), 2x

Konektor za dolgo luč + pozicijo:
- Konektor 3 pin (MATE N LOK 1-350346-0), 1x
- Pin (MATE N LOK 925660-2), 3x

Konektor za dnevno luč (priklop na GPS konektor)
- Konektor 2 pin (MATE N LOK 1-350345-0), 1x
- Pin (MATE N LOK 925661-2), 1x

Stikalo za dnevno luč:
- Stikalo 2 polno (C4/6541Č-IP), 1x
- Terminal 4,8 mm, 2x

Vmesnik za hkratno delovanje kratke in dolge luči:
- Konektor 9 pin (Molex 03-09-2092), 1x
- Konektor 9 pin (Molex 03-09-1093), 1x
- Pin (Molex 02-09-1117), 8x
- Pin (Molex 02-09-2116), 9x

Montažni material:
- Zaščitna cev za vodnike 5 mm
- Zaščitna cev za vodnike 7 mm
- Zaščitna cev za vodnike 12 mm
- Vodniki 0,75 mm2
- Antivibracijski distančnik 15x15 mm M5 TIP A, 4x
- Tlačna vzmet 14.2x33 mm, 2x
- Vijak M5x65, 2x

 

Vse pohvale!

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
On 8/20/2016 at 8:42 AM, S-trMa said:

Nova igračka za male pare:

http://www.ebay.co.uk/itm/Brand-New-Die-Cast-Alloy-Aluminium-Clutch-Lever-KTM-SX-85-03-07-HYDRAULIC-CLUTCH-/171499706451?

s-l500.jpg

 

Krajša verzija originala. Sicer nima bunke za stikalo pri sklopki, tako da moram dat v ler, če hočem vžgat. Ampak to bom naredil bypass, če mi bo ob uporabi ročka všeč. Zaenkrat je OK. Bunko na koncu sem pa malo obrusil in spoliral, da je pol manjša kot sicer.

 

IMAG0367.jpg

 

IMAG0370.jpg

 

IMAG0371.jpg

 

 

Pred davnimi časi sem original ročico sklopke zamenjal za kratko, ker vedno uporabljam dva prsta in seveda dolga potem stiska druga dva prsta na balanci. Sem bil zadovoljen, vse dela brez težav. Počasi pa drsim v kategorijo starih prdcev in opažam, da moja sta moja prsta proti koncu vožnje že utrujena, pojavlja pa se tudi arm-pump.

Malo brskanja po advrider.com in drugod, pa sem našel ročico sklopke, ki zmanjša potrebno silo za stisk ročice:

Midwest Mountain Engineering (Clever Lever), model M1C je za naš motor.

https://www.eu-ride.com/products/copy-of-midwest-mountain-engineering-mme-clutch-lever-magura-m2c

Zmontiral in sem zadovoljen. Nimam sicer silomera, da bi pomeril spremembo, ampak je zelo občutna. 114 EUR s poštnino. Money well spent.

 

20221125_154226.thumb.jpg.768a67ccf14e4a0fa90adbc391af153d.jpg

20221125_154211.thumb.jpg.951a3a01e71ffec7f07287a16671d0d7.jpg

 

 

Popravljeno . Popravil S-trMa
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Jaz grem v malo cenejšo varijanto. Kitajski projekt :D  

Zadeva mnogo bolje sveti kot original petrolejka. Nosilca še nisem zrisal. Bom pa naredil tako da bo vse na original inštalacijo. Na nosilcu bodo tudi luknje za regler. Ga imam namen prestavit naprej.

323545089_708053957489276_4935198276026987007_n.jpg

324328276_587979013178227_2881103207315668515_n.jpg

323582017_3080069568960404_1921657515224099542_n.jpg

Popravljeno . Popravil Kawl
  • Všeč mi je 3
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zdravo.

Kaže, da bom nOOb forever. Prosim za pomoč pri teh ceveh.

Cev 13 je cev za gorivo, najbrž z notranjim premerom 7,5 mm, cev 14 najbrž tudi le da je premer 6 mm (ne vem sicer zakaj je zunanji tudi definiran 10 mm)

Kaj pa je 15? Ali jo lahko zamenjam z navadno cevjo za gorivo premera 7 mm al je kaj posebnega v smislu zmožnosi večjega pritiska zaradi pumpe?

Capture.JPG.6aecb83377756184b6370828a4183ed9.JPG

 

 

Popravljeno . Popravil S-trMa
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

 

Ponujam nekaj reči za KTM 640 Adventure, ki se mi valjajo po garaži.

 

1. Original luči skupaj z nosilcem za 250 EUR, zelo lepo ohranjene, brez prask po steklih.

20230114_133823.thumb.jpg.af05345f4f9643f1bfe14f2144b7658a.jpg

 

2. Original spodnji blatnik s podaljškom, pobarvan v črno za 50 EUR. Paše tudi na KTM 950.

20230116_194117.thumb.jpg.9c2b64765bcfed53814247bc408e362d.jpg

 

3. Original izpuh za 100 EUR.

20230116_193903.thumb.jpg.995dd1ff76c5033262aa1dcbab3253a2.jpg

 

4. Zgornji blatnik od KTM EXC za 15 EUR

20230228_182758.thumb.jpg.0d8e83e85c5680c5ef422bb5a50d5229.jpg

 

5. Custom pokrov za airbox z 6x UVI 2" rebri za 15 EUR

20230228_182612.thumb.jpg.be8dd6d75574305a0bfbdcc764284fc5.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!