Skoči na vsebino

KTM LC4 640 Adventure


Priporočene objave

Objavljeno

 

 
 

 

Ja, a imajo shotije? Iščem takratke ročke za 2 prsta. Od KTM nism najdu, da bi ble. Imaš link?

 

 

 

Mal zares in mal zahec, ko enkrat padeš so vse za 2 prsta (ko odleti na "perforaciji" je ravno za 2 prsta in takih imaš poceni kolikor hočeš) . Čeprav, če je dobro nastavljeno, je čisto vseeno ali so kratke ali dolge.

lp

Objavljeno

Mam normalne, nič ni bilo treba brusit, samo eno pušo sem prestavil iz originalnih ročic na te iz kitajske. Mogoče ima ročisa sklopke malo več zračnosti kot original na vijaku ampak se pri vožnji ne opazi.

 

Kaj pa moč, ki jo rabiš za stisnit ročko? V primerjavi z originalno, je enako, ali morda manj? Če se še spomniš morda.

 

Jst mam tele http://m.ebay.com/itm?itemId=400562015738

Zaenkrat sem fejst zadovoljen.

 

Kaj pa tvoja? Ista moč za stisnit?

 

Tele, za katere sem tudi najbolj zagret, obljubljajo 50% manjšo potrebno silo za stisk ročke:

 

http://midwestme.com/pages/productinfo.html

FC1.jpg

To bi zlo prav prišlo, če bi blo res. Včas na kakšnih sitnih in počasnih odsekih že prav težko stiskam sklopko, s 4 prsti na sklopki pa sploh ne znam več vozit.

 

Recimo da so na sliki naredil preiskus in niso (preveč) goljufali zraven.

 

V glavnem odloču sem se za tele ročke, jih bom naročil ob prilki. Če se bo kdo pridružil, PM.

Objavljeno

Za silo s katero stiskam neb vedu al je manjša al ne, mi je pa lažji stisnit to ročko zarad same oblike.

Kar se pa tiče "lomov po perforaciji" - men se je zlomil nosilec stare ročke, ročka sama pa je ostala cela, zato sem tud menjal.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

To zimo bo treba diske zamenjat. Sem brkljal po netu za kakšno cenejšo, pa še vedno (baje) kvalitetno varianto in nekak zožal izbor na Braking in Galfer. Je pa hecno, da v user manualu piše:

 

"The brake disk should not be thinner than 4.5 mm at the weakest point"

 

http://www.manualslib.com/manual/733697/Ktm-640-Lc4-Adventure.html?page=28

 

Pa pogledam specifikacije za Braking in Galfer diske pa je že v štartu samo 4mm debel... ja kdaj pa je pol znucan? Ko ima samo še 2mm?? 

 

http://www.galferonline.es/Sites/galferonline/paginasPersonalizadas/Modelo4/articulosDetalle.aspx?cod=DF672FLW

http://www.braking.com/catalogue/intro.php?lang=IT

Objavljeno

Mah, jst čakam na kitajskega. 4 mm je debel, service limit ma pa 3 mm. V vsakem primeru bo bolš k zdej k mi opleta.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Če ve kdo za koga zainteresiranega. Zelo lep odlično ohranjen motor: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8918315

Prodajam izpod cene ampak samo v oktobru (sicer ga še obdržim še za kako sezono ali ostane kot drug motor če bi slučajno po nesreči naši državi šlo kaj na bolje).

Potrebno bo opraviti redni servis(ventili so bili letos že nastavljeni), zamenjati verižni set in kupiti nov akumulator (zato nižja cena), nato piči Afrika, Nepal ali watever.

lp
 

Objavljeno
Avtonet: Cena je fiksna in velja za motor brez dodatne opreme le ta po dogovoru.

 

Ali to pomeni, da je dodatna oprema posebej naprodaj? Najbrž ne, ampak za vprašat pa je :smoke:

Če slučajno je, potem sem zainteresiran za:

 

- vzvratna ogledala upogljiva

- enduro prednja strešica z zaščito za vilice

- nosilec za GPS, roadbook itd

 

Srečno pri prodaji motorja!

Objavljeno (popravljeno)

Mat k... Vrho, a nima ta KTM serijsko spredi dva diska ?

Popravljeno . Popravil sayo
Objavljeno

Mat k... Vrho, a nima ta KTM serijsko spredi dva diska ?

 

 

Ja. Vendar jih je velika večina predelalo na enega. In verjemi mi, je dovolj v vseh situacijah. Pa še lažje je in vzdrževanje cenejše. Imam pa tudi drugo premzo za parsranete in tiste ki si želijo spodnašanja prednjega kolesa pri zaviranju : ) .

Dele bom pa prodajal potem ko motor prodam. Glede na "gromozansko" povpraševanje (kljub sramotno nizki ceni) bo šel naslednji teden najbrž kar na servis in ostal pri hiši. Bolj sposobnega potovalnega endura itak še niso naredili.

 

lp

Objavljeno

Ja lej, ni glih prodajni hit, sploh zato ker folk prav da LC4 agregati crkujejo pa nevem kvaše. En disk zadošča, na mojem je itak original eden in to 300 mm fiksen, pa nism še pogrešal močnejših žlajfov. Jst bi ga prec kupu, ker vem kakšni motorji so, ampak se zatakne kot ponavadi pr dnarju. Lep motor maš :OK:

Objavljeno

A zdaj se pa prodaja ADV, ko sem že kupil Enduro varianto  :wallbash:  Drugače pa vso srečo s prodajo  :)

Objavljeno

dobil disk iz čingminglanda; zmontiral, sprobal. bremza okej.

 

post-9206-0-96086300-1412966953_thumb.jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

ali vam na števcu med vožnjo kaže ura?? Nastavim jo lahko, ampak pol ko se peljem pa šaltam med prikazi pa ni ure nikjer ^^

 

Da odgovorim sam sebi. Sem šele zdaj pogruntal zakaj ni ure. Varovalka je bla fuč! Liml. :ninja:

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Objavljeno

... a kdo ve, če paše sprednja "tavisoka" strehca od lc4 adventure-ja R-a, na "navadnega" lc4 adventure-ja, ki ima "tanizko" sprednjo strehco ... ???

... pa kolk približno lahko računam, da bi me znal olupit ???

... aja ...letnik 2006

Objavljeno

Do 2003 so imeli tavisoke blatnike, pol pa rally. "Strehca" že paše, boš pa moral dobit ščitnike za vilce (od ktm 85 sx + predelava da paše na lukne), in predelat bremz lajtnge, da ti bo šlo po vsaki vilci za svoj disk, ne čez kolo. Se pravi, rabš še eno tadolgo lajtngo. Lahk pa tut en disk snameš, pa maš samo enega.

 

Ma pa Touratech že prpravln kit z vsem potrebni materialom.

 

http://www.touratech-usa.com/Store/1215/PN-370-0160/High-Fender-Kit-Orange-plastic-KTM-950-LC8-2004-and-newer-LC4-640-ADV

 

Tle so pa že ugotavljali, ka rabš, če sam delaš svoj kit:

 

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=77333&highlight=high+front+fender

http://schradt.net/index.php?dir=mo/lc8/tun/kotfluegel&pic=24&th=0

 

Če je to to, kar si vprašal. Js se bom lotil pozim.

Objavljeno

.. ja, to je to ... :)

... hvala za tele linke ... :)

... sam da se tega ne bom nč jest sam lotu, ampak bom mogoče kar na servisu tole vse skup naroču ..

... ne vem ....???

.. se morm še odločit ... :)

... mah, kaj pa vem ...

... u bistvu sam vedno zagovarjam originalno prvotno izvedbo ...

.. ampak ta povišana strehca mi je pa res dost bolj všeč ... :)

Objavljeno

Višja strehca ti pride v poštev, če boš ril po blatu (in to kar konkretno) , na cesti pri višjih hitrostih pa malo "plava" v vetru (nimam pa občutka da bi to kaj vplivalo na vožnjo) .

lp

Objavljeno
 

... sam da se tega ne bom nč jest sam lotu, ampak bom mogoče kar na servisu tole vse skup naroču ...

 

Eh dej, dej. 99% stvari lahk sam doma nardiš. Pa ne zarad tistih 20 eur, ampak zato k je fajn!

Ta blatnk je pa simpl ko pimpl. Edin bremze prezračt je mal več zejbancije. Pozim si lepo cajt vzem, pa bod taprav dec z zašmiranimi nohti!  :hooray:

 

Če kej ne znaš, pa tle vprašaš. V skrajnem primeru pa na advrider, ali pa THEF.

Objavljeno

Super :OK:

Ampak jst sm se odlocil da bom nabavu stange, pa da vidm kolk bojo pokale.

 

Si nabavu pol zaščito rezervoarja?

Objavljeno

Si nabavu pol zaščito rezervoarja?

 

ne; sm ugotovu da je rezervar žilav k svina in da tiste štange pokajo na švasih non-stop.

edin ko ga enkrat dam štrihat bom dal prozorno folijo čez in je to-to.

Objavljeno

ne; sm ugotovu da je rezervar žilav k svina

 

Hm. Mogoče, če lepo padeš. Če pa glih na kak štrleč kamen, maš lahk pa tole:

23388611-M.jpg

 

Al pa tole:

96052736-S.jpg

 

Pa tut tole ni lepo:

55351611-M.jpg

 

Sej te ne prepričujem. Bolj sam sebi opravičujem zapravljanje denarja za tankguard  :blush:

Objavljeno (popravljeno)

Sej te ne prepričujem. Bolj sam sebi opravičujem zapravljanje denarja za tankguard  :blush:

 

:D

nazadnje sm ga grdo zvrnil v potok. nauš verjel - direkt na kamen. barva je počila, mal je okrušen, ampak jebat ga, sej ni za gledat.

pipca je lahko kar problem ja, čeprov, če bi razmišljal kaj vse je lohk narobe pr padcu, bi me verjetno minil vozt po terenu s tem motorjem, in bi kupil kroslo za ta namen.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno (popravljeno)

kaj vse je lohk narobe pr padcu, bi me verjetno minil vozt po terenu s tem motorjem

 

Se mi zdi, da je šibka točke tega motorja prav tank in pipca, pol se pa kar konča. Načeloma karkoli drugega poškoduješ, je vožnja dalje še možna. Misliš, da je še kakšna drug reč tko nerodno izpostavljena?

 

Sprašujem, da bom še kakšno idejo za dnar zapravt dobil. Ne morm ga kr na kupu puščat, kaj pa če splesni!  :ninja: 

 

Lahko bi si še umislil zaščito za prve diske, pa zaščito za zadnji disk. Pa alu rebra za hladilnik. Še kaj?

 

nazadnje sm ga grdo zvrnil v potok

 

Si pozalgal kaj vode v airbox?

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Objavljeno

Se mi zdi, da je šibka točke tega motorja prav tank in pipca, pol se pa kar konča. Načeloma karkoli drugega poškoduješ, je vožnja dalje še možna. Misliš, da je še kakšna drug reč tko nerodno izpostavljena?

 

 

Sprašujem, da bom še kakšno idejo za dnar zapravt dobil. Ne morm ga kr na kupu puščat, kaj pa če splesni!  :ninja: 

 

Lahko bi si še umislil zaščito za prve diske, pa zaščito za zadnji disk. Pa alu rebra za hladilnik. Še kaj?

 

Si pozalgal kaj vode v airbox?

 

jah če že zahajava v te vode, so vsekakor problematični pri padcu pokrovi statorja in sklopke, pa še kej bi se najdl. 

bi jst to vse nabavu, sam je problem v ... cajtu :D

po moje ni potegnu vode, ker je crknu preden je padu not.

Objavljeno

jah če že zahajava v te vode, so vsekakor problematični pri padcu pokrovi statorja in sklopke, pa še kej bi se najdl. 

bi jst to vse nabavu, sam je problem v ... cajtu

 

A tole bi si torej kupil, če bi imel cajt? 85€

 

9034549.jpg

 

Kaj še?

 

__1401849094.jpg

 

Hehe, tale je mal huda, ampak verjamem da bi kdo imel :kva1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!