Tomozuki Objavljeno Februar 14, 2004 Deli Objavljeno Februar 14, 2004 MBK flame NI Yamaha Maxter ampak je MBK Thunder ;) Maxter je vodno hlajen, slika Flame X-a pa je zgoraj. Maxter je pod njim. Razlikaj je očitna :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BONO Objavljeno Februar 15, 2004 Deli Objavljeno Februar 15, 2004 Sorry. You are right. :notworthy: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bladzo Objavljeno Februar 16, 2004 Deli Objavljeno Februar 16, 2004 Sem preletel tole temo in so tu notri kar nore zadeve. Te kar prime, da bi imel enega takšnega doma. Kot vidim iz podatkov ene zadeve že kar letijo. Ko sem probal aprilio atlantic 500 sem bil zelo razočaran nad zavorami. Ali je ta problem pri vseh maxiscoterjih????? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CUKR Objavljeno Februar 18, 2004 Deli Objavljeno Februar 18, 2004 se mi zdi da pri obeh 500 (x9 atlantic) ki sem jih vozil do sedaj zavore pomenijo šibko točko. mogoče je to tudi stvar navade, če si poprej vozil druge vrste motor. nekaj pa je najbrž tudi na tem da pri enako težkem motorju (primer: en scooter proti enmu športniku) in enaki brzini nekaj pomeni tudi manjša zavorna površina diskov, krajša ročica do osi kolesa... res pa je tudi da ti stroji niso namenjeni ravno za dirkanje... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bladzo Objavljeno Februar 18, 2004 Deli Objavljeno Februar 18, 2004 Res je,tele stroji niso namenjeni dirkanju, ampak ob kritični situaciji se je pa ravno tako treba hitro ustavit, kot bi bil na dirkališču. Z vidika varnosti so zavore prešibke. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jason Objavljeno Februar 19, 2004 Deli Objavljeno Februar 19, 2004 Glede zavor pri X9 500 in mogoče tudi pri atlanticu 500 mene moti še nekaj drugega. Spredaj sta dva diska, zadaj pa eden. Potem pa je proizvajalec hotel nerditi skuter ful user-friendly in je zavore povezal tako, da z eno ročico zaviraš samo en prednji disk, z drugo pa drugega prednjega in zadnjega. Rezultat je, da sploh ne moreš uporabljati zadnje zavore samostojno. Mislim da bi to mene motilo, ker zadnjo (in samo zadnjo) zavoro potrebujem za lepšo vožnjo skozi zelo (ZELO!) ostre ovinke - serpentine. No saj o tej tehniki vožnje je enkrat že bila debata, zato me ni treba tukaj spraševat in mi dopovedovat da je to ful zgrešeno, in da ne smem v ovinku bremzat. Meni se je obneslo. Nevem pa točno, če ima X9 200(in po novem 250) tudi tako speljane zavore. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CUKR Objavljeno Februar 20, 2004 Deli Objavljeno Februar 20, 2004 ja glede zavor se strinjam, da bi bile lahko boljše, a sem prepričan, da je to v tem trenutuku največ kar nam lahko ponudijo proizvajalci. res pa je tudi, da se pogovarjamo na splošno nihče pa nima podatka na kolikšni razdalji se ustavi en tak scooter pri denimo 100km/h. če ima kdo ta podatek bi bil nad vse zamimiv. kar pa se ustavljanj v sili tiče je pač tako, kot pri drugih prevoznih sredstvih. najboljše stvari so vgrajene v stroje, ki so najzmogljivejši. mi bomo s svojimi prdami morali včasih zmanevrirati, včasih pa pod cesto :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jason Objavljeno Februar 20, 2004 Deli Objavljeno Februar 20, 2004 Ustavljanje v sili je zgodba zase in v tem primeru je zraven panika in boljše zavore hitreje blokirajo. Pa nočem zdaj rečt, da je boljše imeti slabe zavore, čeprav se mogoče tako sliši. Prepričan sem, da tudi zavore od maxi skuterja lahko blokirajo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CUKR Objavljeno Februar 20, 2004 Deli Objavljeno Februar 20, 2004 Ustavljanje v sili je zgodba zase in v tem primeru je zraven panika in boljše zavore hitreje blokirajo. Pa nočem zdaj rečt, da je boljše imeti slabe zavore, čeprav se mogoče tako sliši. Prepričan sem, da tudi zavore od maxi skuterja lahko blokirajo. se strinjam. v trenutku reagirati ustrezno, je možno samo, če imaš ta program v sebi - se pravi si ga velikokrat ponovil. zato vsi na trening varne vožnje .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gorazd Objavljeno Februar 22, 2004 Deli Objavljeno Februar 22, 2004 Glede na to, da je izbira rabljenih maxijev pri nas zelo omejena (v nemčiji je izbira rabljenih kar pestra), me zanima kako bo z uvozom le teh po 1. maju, ko bomo vstopili v EU. Ma kdo mogoče kaj več informacij o tem :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bOnZy Objavljeno Februar 22, 2004 Deli Objavljeno Februar 22, 2004 Glede na to, da je izbira rabljenih maxijev pri nas zelo omejena (v nemčiji je izbira rabljenih kar pestra), me zanima kako bo z uvozom le teh po 1. maju, ko bomo vstopili v EU. Ma kdo mogoče kaj več informacij o tem :? ko bomo v EU ne bos rabil nobenega uvoza, samo prišel boš po skuter kupil in pri nas registriral. isto bo kot ce bi sedaj šel iz stajerske na gorenjsko kupit skuter ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gorazd Objavljeno Februar 22, 2004 Deli Objavljeno Februar 22, 2004 Sliši se vredu, pa upam da bo tako tudi v praksi :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CUKR Objavljeno Februar 22, 2004 Deli Objavljeno Februar 22, 2004 Glede na to, da je izbira rabljenih maxijev pri nas zelo omejena (v nemčiji je izbira rabljenih kar pestra), me zanima kako bo z uvozom le teh po 1. maju, ko bomo vstopili v EU. Ma kdo mogoče kaj več informacij o tem :? a imaš mogoče kakšen link (v nemčiji, avstriji, italiji) od kakšne spletne strani, ki ponuja rabljene maxiscooterje, ker bi potem tudi jaz gor skočil. kakšne so pa kaj cene? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gorazd Objavljeno Februar 22, 2004 Deli Objavljeno Februar 22, 2004 Pa saj je tega polno, malo poišči In pa je tukaj http://www.motoscout24.autoscout24.de/ger/public/home.asp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jason Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 Prilagam eno zanimivo fotko, kako izgleda skuter, ko pride iz tovarne. Gre za Hondo Jazz 250. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 (popravljeno) kako izgleda skuter, ko pride iz tovarne. tomosovi avtomatiki so pakirani v 30 cm sirokih kartonastih skatlah... :lol1: jah tud to fejst vpliva na "proizvodne" (v bistvu transportne) stroske, in konc koncev tud na koncno ceno. .) Popravljeno Februar 23, 2004. Popravil Zok Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gorazd Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 Je cena za Nexusa že znana, kdaj se začne prodajat :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
italjet maniac Objavljeno Februar 23, 2004 Deli Objavljeno Februar 23, 2004 Ceprav nisem navdusen nad maxi skuterji( naravnost napacni so mi) mi je ta gilera zelo padla v oci :blink: ma malo sportnega duha v sebi :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jason Objavljeno Februar 24, 2004 Deli Objavljeno Februar 24, 2004 (popravljeno) Nexus je že v Sloveniji in tudi ceno sem že vedel, pa sem jo pozabil. Mislim da je nekje med 1.5 in 1.6 mio SIT. Skruter je sicer precej lep, ampak smo že enkrat ugotovili, da v ničemer posebej ne prekaža X9 500. Nekatere stvari, ki so meni precej pomembne ima še slabše - recimo velikost prostora pod sedežem. Tole sliko je Profi prilepil v temi o skuterskih dirkah: "Sebastjan Vežnaver direktor podjetja PVG (Piaggio Vespa Gilera) na Gileri Nexus in Beno na novem orožju" Popravljeno Februar 24, 2004. Popravil Jason Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Valentin Objavljeno Februar 24, 2004 Avtor Deli Objavljeno Februar 24, 2004 (popravljeno) Skruter je sicer precej lep, ampak smo že enkrat ugotovili, da v ničemer posebej ne prekaža X9 500. Nekatere stvari, ki so meni precej pomembne ima še slabše - recimo velikost prostora pod sedežem. Se povsem strinjam. Tole je v bistvu samo ena - športna šminka. Tudi jaz sem bil zelo razočaran, ko sem prvič videl njene karakteristike: pogon je od X9, praktično iste zmogljivosti... Pa da bi vsaj težo zmanjšali, na kakih 170kg, če so že igrali na športno karto... Popravljeno Februar 24, 2004. Popravil Valentin Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Valentin Objavljeno Februar 24, 2004 Avtor Deli Objavljeno Februar 24, 2004 Še en detajl - Gilerina izvedba mono vzmetenja na 'skuterski nihajki': Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hanzi Objavljeno Februar 24, 2004 Deli Objavljeno Februar 24, 2004 Evo še ena slikca neksusa Slikano na Imotu! Meni tisti sredinski mostiček ni kaj preveč všeč :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hanzi Objavljeno Februar 24, 2004 Deli Objavljeno Februar 24, 2004 Na tem skuterju pa mislim da je bil pokrovček rezervoarja prišravfan postrani za kakih 10 stopinj :wacko: :cry: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Valentin Objavljeno Februar 26, 2004 Avtor Deli Objavljeno Februar 26, 2004 (popravljeno) Še najlepši se mi zdi Nexus v srebrni izvedbi: Pa še en link do še več slik. Popravljeno Februar 26, 2004. Popravil Valentin Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gorazd Objavljeno Februar 26, 2004 Deli Objavljeno Februar 26, 2004 Verjetno se je prtljažni prostor moral umakniti zaradi športnega zadka Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se