Skoči na vsebino

Honda CBR 125


Vojč

Priporočene objave

:topic: cona umerjenga prometa ma omejiteu 5km/h ;) (zarad tega sm 1x fuknu cpp <_< )

post-4450-1141326082.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni res k je po novem zakonu 10 :P, če se moraš 5 pelat lahk še sklopko zjebeš :)

Popravljeno . Popravil k0ci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni res k je po novem zakonu 10 :P, če se moraš 5 pelat lahk še sklopko zjebeš :)

od kdaj pa je 10km/h ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no k sm jest delu je blo 5 .)

drgac pa totalno :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Zanima me kok široko gumo se da spravt na cbr-ko 125? Pa kok prije kak auspuh za njo(nevem wings...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kok široko gumo se da spravt na cbr-ko 125? Pa kok prije kak auspuh za njo(nevem wings...)

130 vzadaj...sam ti je ne priporočam...motor zgleda odzadaj še grši pa bol je visok ker se nea guma lepo zaokroži ker je premala feltna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

130 vzadaj...sam ti je ne priporočam...motor zgleda odzadaj še grši pa bol je visok ker se nea guma lepo zaokroži ker je premala feltna

kok bi pa dal tak da bi blo optimalno? 120 ali 110? Hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kok bi pa dal tak da bi blo optimalno? 120 ali 110? Hvala za odgovore

Optimalno imaš že zdej. Al misliš da original dajo nalašč ne tapravo dimenzijo? Pust kokr je. Bolj kot boš motal, slabše bo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nevem zuakaj folk kup motor k je tak k en tomos atx...pol hoče pa iz njega nardit enga 600SS...dej to kar kupte puste pr mer pa ne spreminjite ker boste sam zjebal ciklistiko in use .)

navsezadnje je pa vaš motor...kr uničte si vozne lastnosti pol pa k boste menal gume boste dal predpisano velikost...srečno :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nevem zuakaj folk kup motor k je tak k en tomos atx...pol hoče pa iz njega nardit enga 600SS...dej to kar kupte puste pr mer pa ne spreminjite ker boste sam zjebal ciklistiko in use .)

navsezadnje je pa vaš motor...kr uničte si vozne lastnosti pol pa k boste menal gume boste dal predpisano velikost...srečno :)

Ej jz sploh niam tega motorja :D jz zdej kupujem 125-ko pa sm šou gledat cbr-ko pa ma ozko gumo vzadi pa sem vprašal za nasvet. Sej druga opcija je pa itak mito ali pa rs. :OK: verjetno mito če bo po sreči :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej jz sploh niam tega motorja :D jz zdej kupujem 125-ko pa sm šou gledat cbr-ko pa ma ozko gumo vzadi pa sem vprašal za nasvet. Sej druga opcija je pa itak mito ali pa rs. :OK: verjetno mito če bo po sreči :OK:

Hehe, to je pa vellliiikaa razlika v tipu motorjev, če se na eni strani odločaš za cbr, na drugi pa mitota ali rs :) Glede na to, da gledaš tudi cbr, predpostavljam da ti hitrost ni vse, zato lahko pogledaš še za druge 4t 125. Res, da ne letijo tako kot 2t, ampak so pa bolj vzdržljivi in cenejši za vzdrževanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, to je pa vellliiikaa razlika v tipu motorjev, če se na eni strani odločaš za cbr, na drugi pa mitota ali rs :) Glede na to, da gledaš tudi cbr, predpostavljam da ti hitrost ni vse, zato lahko pogledaš še za druge 4t 125. Res, da ne letijo tako kot 2t, ampak so pa bolj vzdržljivi in cenejši za vzdrževanje.

Neki vmes 4T in 2T je NSRka, kar se tiče hitrosti in vzdržljivosti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neki vmes 4T in 2T je NSRka, kar se tiče hitrosti in vzdržljivosti...

Stric Burek? a NSR je 3T?? :OK: HeHe

Kar si povedal je res, ampak moreš pa na 2T veliko bol pazit pa če je RS mito al pa NSR. če pa nimaš tolko časa da bi lepo popucal motor vsake tolko (tudi njegovo dušo) pa če ne moreš počakat da je topl predno goniš pol pa obvezno 4T!

že malo :topic:

lp, FReAK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stric Burek? a NSR je 3T?? :OK: HeHe

Kar si povedal je res, ampak moreš pa na 2T veliko bol pazit pa če je RS mito al pa NSR. če pa nimaš tolko časa da bi lepo popucal motor vsake tolko (tudi njegovo dušo) pa če ne moreš počakat da je topl predno goniš pol pa obvezno 4T!

že malo :topic:

lp, FReAK.

Tudi 4T, tudi avte in kamjone, letala in nevem kaj še vse je DOBRO da ogreješ, pri 2T pa še tolk bolj

Moj suzuki ko je mrzu(600, 4T) sploh ne razvije obratov... Niti na mestu, začne trokirat, isto kot je delala moja NSRa...

Tko da segrevat mašine VEDNO in povsod, pa bo vse dlje in lepše delalo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj suzuki ko je mrzu(600, 4T) sploh ne razvije obratov...

to teb dela zato k ma SAMO 25kW :>>

shala mala :>

Tudi 4T, tudi avte in kamjone, letala in nevem kaj še vse je DOBRO da ogreješ, pri 2T pa še tolk bolj

no, to pa definitivno

Popravljeno . Popravil mitofreak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to teb dela zato k ma SAMO 25kW :>>

Prvi mesec sem se vozu s SAMO 81KW(110KM) ozirroma 78KW, sej nvem kaj je prav. Vsekakor dost konjev :D :P pa je blo isto ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Včerja sem se vozil z njo. Motor je super ima pa tut svoje minuse. Z njim se pelje hitro ima dovolj navora tako da sem se skoz peljal v 5 prestavi. Imam 184 cm in aerodinamična drža mi ni ustrezala tako da sem sedel pokončno- je to za daljše ture dobro? Z nogama se da lepo objeti kesl za gorivo. Ko motor stoji na miru se ga sploh ne sliši to je plus. No velik minus so gume!! Prekleto tanke so-preveč. Zaradi tega mi motor ni deloval dovolj varno. V ovinkih sem se peljal ne več kot 65 km/h in še bremzal sem. Upam da se lahko dajo večje dimenzije gor. Drugače je lahko vodljiv, prehitevanje ni problem. Zvok motorja pa je sanjski, prede kot tiger, res zvok ima kot pravi super športnik. No jaz osebno bi ga imel in pa tudi ne. Imel ga nebi samo zaradi pnevmatik. Če se lahko dajo večje gor pol si ga kupim drugače ne. Ker nočem biti v ovinkih v nevarnosti zaradi izredno ozkoh gum. Od 1 do 5 mu dam oceno 3.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, če se da z RS50 lepo peljat čez ovinek, pa ima zadaj 110 gumo, pol tud z CBR ni problem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!