xrider Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 Jaz imam tudi KTM-a sicer SMC 625 letnik 2005. Z motorjem sem zelo zadovoljen zdaj ga imam eno sezono. Delam redne servise (olje,filtri) drugega zaenkrat še ni bilo potrebno (motor ima sedaj 9000 km). Spomladi sem menjal zadno gumo (DUNLOP SPORTMAX MUTANT) guma je mehka, drži do roba, vendar sem jo imel nekje za 3000km. Kar se tiče porabe ti bom pa tako povedal, rezeorvar drži 9,5 litra z njim pa naredim bolj umirjena vožnja nekje 160 km, do bolj dinamične vožnje (Pohorje, Rogla, Marija reka ...) 60 km. Kdorkoli se je peljal z mojim motorjem je bil več kot zadovoljen, moči ima dovolj ampak za relacije nad 300km v enem kosu pa ne piporočam.
Tabo Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Jaz imam tudi KTM-a sicer SMC 625 letnik 2005. Z motorjem sem zelo zadovoljen zdaj ga imam eno sezono. Delam redne servise (olje,filtri) drugega zaenkrat še ni bilo potrebno (motor ima sedaj 9000 km). Spomladi sem menjal zadno gumo (DUNLOP SPORTMAX MUTANT) guma je mehka, drži do roba, vendar sem jo imel nekje za 3000km. Kar se tiče porabe ti bom pa tako povedal, rezeorvar drži 9,5 litra z njim pa naredim bolj umirjena vožnja nekje 160 km, do bolj dinamične vožnje (Pohorje, Rogla, Marija reka ...) 60 km. Kdorkoli se je peljal z mojim motorjem je bil več kot zadovoljen, moči ima dovolj ampak za relacije nad 300km v enem kosu pa ne piporočam. Hvala jedrnat in dober odgovor. Sej mogoče bom si pa tudi sam naslednjo sezono omislil 625, ki je dosti lepši od 660.Edino kar me skrbi so stroški, se jih kar nabere.Pa mogoče poraba, drugače pa ture itak ne mislim delat več kot 300km, tako,da se mi zdi tale motorček odličen zame. Kok pa pridejo tile redni servisi(olje,filtri)? lp
xrider Objavljeno September 14, 2010 Opozori Objavljeno September 14, 2010 Hvala jedrnat in dober odgovor. Sej mogoče bom si pa tudi sam naslednjo sezono omislil 625, ki je dosti lepši od 660.Edino kar me skrbi so stroški, se jih kar nabere.Pa mogoče poraba, drugače pa ture itak ne mislim delat več kot 300km, tako,da se mi zdi tale motorček odličen zame. Kok pa pridejo tile redni servisi(olje,filtri)? lp Olje sem kupil SHELL full sintetika sem dau za 3 litre 60 EUR (ugodno), potem set oljnih filtrov je bil okoli 20 EUR, zračni filter imam K&N sem dal nekje 70 EUR (vendar je večen ), svečka 20 EUR pa še mogoče kakšna malenkost. Vse skupaj sem dal za material cca. 100 EUR, menjal sem pa sam. Če ta pa zanima imam motor naprodaj, ker bom presedlal na cesni motor.
Tabo Objavljeno September 15, 2010 Opozori Objavljeno September 15, 2010 Zdravo, jah vrjetno je tvoj tisti za 4600€ na avto-netu. Odličen motor,lepo ohranjen vendar trenutno presega moje bančno stanje (max 4000). Bi ga pa takoj imel mogoče naslednjo sezono če bo kaj cenejši :naughty:. kako pa to da greš na cestaka???
xrider Objavljeno September 15, 2010 Opozori Objavljeno September 15, 2010 Ja prov imaš tisti je moj. Ker mi pri tem motorju manjka končna hitrost, pa velikokrat bi se rad peljal kam dalje. Največji razlog pa je da sem probal od kolega CBR 1000 in sem takoj ugotovil da je to zame. Edino odločit se še moram ali Honda CBR 1000 ali Yamaha R1 obe od 2008 naprej.
Stric Burek Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 Ja prov imaš tisti je moj. Ker mi pri tem motorju manjka končna hitrost, pa velikokrat bi se rad peljal kam dalje. Največji razlog pa je da sem probal od kolega CBR 1000 in sem takoj ugotovil da je to zame. Edino odločit se še moram ali Honda CBR 1000 ali Yamaha R1 obe od 2008 naprej. A si ti imel prej CBR600?
Lamb of God Objavljeno September 25, 2010 Opozori Objavljeno September 25, 2010 Zdravo! Ali se mogoče kdo tu gori spozna kaj na ktm 690 sm? Rabil bi eno pomoč. Če se kdo- PM LP
supermoto00 Objavljeno September 26, 2010 Opozori Objavljeno September 26, 2010 Zdravo! Ali se mogoče kdo tu gori spozna kaj na ktm 690 sm? Rabil bi eno pomoč. Če se kdo- PM LP BOGATAJ Mitja najdeš na ga FB. Jih je pa še več na naši FB strani: lp Ktm Family Žiri:http://www.facebook.com/pages/Ziri-Slovenia/KTM-Family-Ziri/185717619599
zviki Objavljeno Februar 22, 2011 Opozori Objavljeno Februar 22, 2011 Na hitro sem preletel temo in me zanima ali je navaden LC4 res takšna krava proti SMC? Se res toliko pozna tisih 15 kg in 10 KM? Če je vse to res, bo pa treba še šparat. LP,
dr-big Objavljeno Marec 11, 2011 Opozori Objavljeno Marec 11, 2011 Seas banda. Iščem, kupim KRIŽE za LC4 za WP50 vilice (50/50mm zg./sp.)ali pa prosim za podatek od katerega modela so ali pa "Teilenummer". ..na ebay-u sem zamudil eno avkcijo, trenutno pa ni drugih ali pa ni naveden podatek o dimezijah križov. Sem hvaležen za vsak nasvet. Lep začetek sezone želim.
shark90 Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 Pozdravljeni Sem lastnik KTM-a 620 in da malo napišem kaj se dogaja z njim Sem začetnik na na ktm-u in ko sem ga kupil nisem bil pozoren na določene stvari, tako da sem se z njim prevozil kakšnih 1000km in se je zgodilo. Namreč odtrgalo je ojnico, posledice huh Torej ojnica, glavna gred, cilinder, bat. In ker sem se odločil za popravilo sem tako tudi odločil da ga porihtam kolikor bo možno. Torej glede mašine so nabavljeni novi deli, tako da bo kmalu skupaj. Glede samega motorja pa je bila barva na okvirju že slaba (rja), felne in zadnje nihajke pa niso bile barvane. Tako da sem dal vse na novo barvat, nekatere dele (križe, krmilo, razne nosilčke pa eloksirat). še nekaj slik kakšnega sem kupil in kako daleč je sedaj norc123, malakai in payback 3
919 Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 čist tak iz firbca kolk te bo pa tale obnova udarla po žepu? Drugač pa lepo ni kaj!
shark90 Objavljeno Marec 18, 2011 Opozori Objavljeno Marec 18, 2011 čist tak iz firbca kolk te bo pa tale obnova udarla po žepu? Drugač pa lepo ni kaj! kaj naj rečem.. dosti Sem razmišlal da nebi popravljal ampak, če bi kupil spet nekaj rabljenega nebi vedel kar imam in bi se mi lahko isto zgodilo. Zdaj pa vem da je vse novo in da bo to to. Računal še nisem koliko bo trenutno je nekje 900€, ampak brez dela pa še nove špice pridejo in novi ležaji v mašini, ketna, oljne pumpice,... tako da se bo kar nabralo.
xmas Objavljeno April 7, 2011 Opozori Objavljeno April 7, 2011 Zdravo, mene zanima če obstaja kak izpuh od akrapoviča (in kateri če obstaja) ki paše na smcja 660 2006 letnik in ima homologacijo? LP
Tabo Objavljeno April 23, 2011 Opozori Objavljeno April 23, 2011 (popravljeno) zdravo zanimam se za tale motorcek :KLIK oz. http://www.avto_net/_MOTO/ad.asp?ID=4742548 Mi lahko god kaj vec pove o tem motrcku Popravljeno April 23, 2011. Popravil Tabo
simonsi Objavljeno April 23, 2011 Opozori Objavljeno April 23, 2011 baje da dobro stegne pa ne crkne po dveh ovinkih
Tabo Objavljeno April 24, 2011 Opozori Objavljeno April 24, 2011 (popravljeno) baje da dobro stegne pa ne crkne po dveh ovinkih Ugotovilo sm da ma tut v prometni 47kW jst mam pa samo izpit za A2 oz 35kW Se ga da zablokirati oz ali sploh obstaja blokada za KTM? Vrejtno spet zasabo povleče veliko stroškov,... Popravljeno April 24, 2011. Popravil Tabo
pevecm Objavljeno April 24, 2011 Opozori Objavljeno April 24, 2011 Ugotovilo sm da ma tut v prometni 47kW jst mam pa samo izpit za A2 oz 35kW Se ga da zablokirati oz ali sploh obstaja blokada za KTM? Vrejtno spet zasabo povleče veliko stroškov,... Glede blokade je najbol da kar zastopnika za KTM pokličeš (Laba). Lahko pa vzameš SMCja ali pa LC4, ki imajo po večini vsi 21kW v prometni.
Lamb of God Objavljeno April 24, 2011 Opozori Objavljeno April 24, 2011 tanov smc ma v prometni 46 kw ne več 21
Tabo Objavljeno April 25, 2011 Opozori Objavljeno April 25, 2011 Problem je ker je SM 690 2007 odličen motor na vseh testih ga hvalijo, je mogoče primeren tudi za daljše vožnje,manj tresljajev...za razliko od 625. Ali ima KTM tovarniške blokade ali bo potebno ugraditi od alpatecha
benny0104 Objavljeno April 25, 2011 Opozori Objavljeno April 25, 2011 (popravljeno) Problem je ker je SM 690 2007 odličen motor na vseh testih ga hvalijo, je mogoče primeren tudi za daljše vožnje,manj tresljajev...za razliko od 625. Ali ima KTM tovarniške blokade ali bo potebno ugraditi od alpatecha Ko sem jaz blokiral svojega 640 LC4 so ga blokirali z njihovo blokado, ker mislim, da od alphatecha za mojega sploh ne obstaja...je bil pa drugače kar drag in dolgotrajen postopek. Jaz sem za svojega dal nekaj čez 500€, trajalo je pa vse skupaj slabih 6 mesecev. Največji problemi so se pojavli pri papirjih (tehnično poročilo pa te stvari) posledično se je zavlekla tudi homologacija. Mogoče za novejše je to že kaj bolj vpeljano tako, da bo šlo vse skupaj hitreje in ceneje čez Popravljeno April 25, 2011. Popravil benny0104 Tabo 1
Seba Baa Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Zdravo, mene zanima kako se kej obnesejo KTM smc 625 in 660. kolko kilometrov kej naredijo ti motorji, predno nastopi kak večji servis. zanimam se za nakup smc 660 s 16000km letnik 2004. to je ta http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4853621 kdo pozna točno ta motor? zelo bi biu vesel kakega nasveta, ker KTMa nism še nikoli imel. Lep pozdrav
dj75 Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 Zdravo, mene zanima kako se kej obnesejo KTM smc 625 in 660. kolko kilometrov kej naredijo ti motorji, predno nastopi kak večji servis. zanimam se za nakup smc 660 s 16000km letnik 2004. to je ta http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4853621 kdo pozna točno ta motor? zelo bi biu vesel kakega nasveta, ker KTMa nism še nikoli imel. Lep pozdrav Če so dober vzdrževani je OK, mašine zdržijo dosti, servise je treba delat bolj pogosto, odvisno kako se voziš....jaz na svojem SMC 660 "04, menjam olje na 25 - 30 ur (strošek 2 litra Motula 10-W50, 21 € + filtra 12 € = 33 €), nastavitev ventilov po 5000 km.... drugač pa je motor bomba, imam dvojne gume (kross + supermoto), za teren je mal pretrd in prebrutalen, ampak odvijem vzmetenje pa gre, supermoto pa bolj vozim na Racelandu v Krškem in je norooo, za po cesti glih ni, vibracije, trd sedež.....samo za čisto zabavo .....
Seba Baa Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 Če so dober vzdrževani je OK, mašine zdržijo dosti, servise je treba delat bolj pogosto, odvisno kako se voziš....jaz na svojem SMC 660 "04, menjam olje na 25 - 30 ur (strošek 2 litra Motula 10-W50, 21 € + filtra 12 € = 33 €), nastavitev ventilov po 5000 km.... drugač pa je motor bomba, imam dvojne gume (kross + supermoto), za teren je mal pretrd in prebrutalen, ampak odvijem vzmetenje pa gre, supermoto pa bolj vozim na Racelandu v Krškem in je norooo, za po cesti glih ni, vibracije, trd sedež.....samo za čisto zabavo ..... pol za tak motor ki ma naprimer 30000km in je uzdrževan ni tako hudo??? pa majo ti KTMi kako šibko točko? se rado kej zjebe?
krava Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 pa majo ti KTMi kako šibko točko? se rado kej zjebe? Ne.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se