Mateej1 Objavljeno September 11, 2013 Opozori Objavljeno September 11, 2013 SS motor ali SM motor je težko primerjat, saj sta namenjena vsak za drugačno uporabo. Imam oba - Monster S4 in SMC 660, S4 nudi užitke do Kočevja, SM pa na racelandu ali na kakšnih zaprtih cestah. SM motorji so prejecj specifični motorji in jih drugo kot za zabavo in norenje po zadnjem, sprednjem, počez.... bolj težko uporabimo...ni glih za izlete, al pa odprte ceste.....morš pa ga probat.... jaz bi mel motor večinoma za vožnjo na marofu al pa kako pohorje
Saky Objavljeno September 16, 2013 Opozori Objavljeno September 16, 2013 Pozdravljeni. Bom kar izkoristil temo in upal na pomoč Torej kupil sem smr 450 ki je zadnje 3 leta stal. Na probi motor vse ok. Probam se doma in začne metati vodo ven skozi cevko na kilerju (hladilniku tekočine ) Prva diagnoza: prepihana dihniga na glavi. Zamenjam, pregledam da ni slučajno počena glava in videti ni bilo da bi bila. Sestavim in problem ostane. Probal sem tudi s drugim pokrovom in nič. Torej zanima me kateri izmed ktm serviserjev ima napravo za merit CO2 v vodi oziroma katerega ktm serviserja mi priporočate?
stuhec Objavljeno September 17, 2013 Opozori Objavljeno September 17, 2013 (popravljeno) Odkod pa si doma ? Lahk bi si mal izpopolnil profil Popravljeno September 17, 2013. Popravil stuhec
_luke_ Objavljeno September 17, 2013 Opozori Objavljeno September 17, 2013 Pozdravljeni. Bom kar izkoristil temo in upal na pomoč Torej kupil sem smr 450 ki je zadnje 3 leta stal. Na probi motor vse ok. Probam se doma in začne metati vodo ven skozi cevko na kilerju (hladilniku tekočine ) Prva diagnoza: prepihana dihniga na glavi. Zamenjam, pregledam da ni slučajno počena glava in videti ni bilo da bi bila. Sestavim in problem ostane. Probal sem tudi s drugim pokrovom in nič. Torej zanima me kateri izmed ktm serviserjev ima napravo za merit CO2 v vodi oziroma katerega ktm serviserja mi priporočate? Vodo ven meče ko je hladen in topel? Zakuhal ti menda ni?
logarr Objavljeno September 17, 2013 Opozori Objavljeno September 17, 2013 Mogoče pa vodna črpalka ne dela.
mihael640lc4 Objavljeno September 26, 2013 Opozori Objavljeno September 26, 2013 enak problem sem mel na kawasakiju. Ko ti dihtungo spiha je fajn poravnat povrsino cilindra in glave, drugace je velika moznost da se problrm ponovi. Ce bi bla glava pocena bi te pa denarnica kr fajn bolela.
Guzzila Objavljeno Oktober 3, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2013 jaz bi mel motor večinoma za vožnjo na marofu al pa kako pohorje Teden nazaj sem bil z Katico na Pohorju, ki sem ga pred tem že neštetokrat "napadel" z precej močnejšimi motorji (RSV Mile, ZRX 1200, Multistrada). Še nikoli nisem bil tako hitro gor (in dol) in še nikoli nisem tako užival.... Pa tudi na Marofu se dobro obnese.... Kar pa se vožnje po zadnjem tiče: s standardno prednjo "šajbo" (17 zob) v drugi na 40-45 km/h, hitro odvzameš plin in ga takoj dodaš in si že na zadnjem... Pa denar za gume si pripravi! :grim
goggy99 Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 Mislim da je primerjkava cestaka s supermotom brezveze...če bi cbr-ka speljala pravilno (na dovolj visokih obratih) bi ga verjetno še na pospeških spihala. Je pač drugačen stil vožnje ki je meni osebno veliko bolj zabaven Sva prav tako poskušala s kolegom 636 ninja in sm610. Če je pravilno speljal sva bla tam tam, če je startal iz nizkih sem ga kr prehitu... in pol je pršu ovink... za 636 in :hooray: za 610
goggy99 Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 Ce si od prej navajen SS motorjev ti bo moci skoraj sigurno premalo. Mogoce probaj kaksen 950sm ce ti finance dopuscajo. Je veliko mocnejsi po drugi strani je pa tezji in tukaj se zgubi del zabave ki jo ima enocilindras. Pomoje najbolje da probas pa bos videl, ljudje smo si različni. končno en pametn
_luke_ Objavljeno Oktober 25, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2013 in pol je pršu ovink... za 636 in :hooray: za 610 V moji družbi sem bil itak edini supermoto. Tako da si lahko predstavljate Ja, ovink po zadnem, sprednem, počez ni blo tudi dobenga drugega Sm je lifestyle nimaš kej!
goggy99 Objavljeno Oktober 28, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2013 V moji družbi sem bil itak edini supermoto. Tako da si lahko predstavljate Ja, ovink po zadnem, sprednem, počez ni blo tudi dobenga drugega Sm je lifestyle nimaš kej! sm pelu že marskej...sam za v SLO je supermoto za moje pojme najbol primeren...moj naprimer: TOP motor čez ovinke, tud po ravnem 230km/h končna tko da sploh nemoreš z ničemer primerjat
_luke_ Objavljeno Oktober 29, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2013 sm pelu že marskej...sam za v SLO je supermoto za moje pojme najbol primeren...moj naprimer: TOP motor čez ovinke, tud po ravnem 230km/h končna tko da sploh nemoreš z ničemer primerjat dobro z tvojim 950 se itak nemorem primerjat, se pa strinjam kar se tiče tega da je najbolj primeren za našo deželo. Pa še par kart prog lahko ponucamo, katere za cestne niso ravno najboljše...
GregaMatko Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 (popravljeno) Dober dan! Zanima me, kaki so kaj stroški vzdrževanja in poraba na motrju ktm smc 660 letnik 2004? Lp. Popravljeno November 11, 2013. Popravil GregaMatko
Guzzila Objavljeno November 21, 2013 Opozori Objavljeno November 21, 2013 Poslovil se mi je zaganjač oz. "freilauf" zaganjača na 640 SM ( http://www.ebay.de/itm/Anlasser-Freilauf-KTM-LC4-640-LC4-2001-/400211140327?pt=DE_Motorradteile&hash=item5d2e715ee7#ht_1369wt_998 ), nekaj čisto normalnega za lc4. Zanima me ali je že kdo menjaval omenjeno zadevo in s kakimi stroški lahko računam.
hajoktejn Objavljeno November 21, 2013 Opozori Objavljeno November 21, 2013 tole mal preber ... http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=222515
Noiser69 Objavljeno December 16, 2013 Opozori Objavljeno December 16, 2013 @aselak ... vidiš na koleno tut gre:)) Drgač pa ... motor je na zimskem spanjo, zadnjo furo mi je začelo pr glavi olje puščat, je cela mašina mastna, sam nič hujšega. Zgleda da so dihtnge crknale(upajmo da samo to) kar je mali strošek. Gre pa motor komplet na servis, odprla se bo cela mašina, pregledvo se bo vse, zamenjalo vse kar je potrebno (olje, filtri, morda ojnica če je že zgonena, ketnca ventilov, slabe dihtnge, ...) ... Motor bo uglavnem spomladi ko nov, še nove gume so naročene tk da ... pomlad ... :grim matija1234 1
aselak Objavljeno December 16, 2013 Opozori Objavljeno December 16, 2013 Ja tako je s temi lc4, treba je ulagat v njih pa delajo. Vem da gre na kolen, sem ga jaz razdevicil:)
Tomaž Mele Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 mene pa zanima če ima gdo skico električne napeljave na ktm sxc 625, 2004 letnik. lp
Noiser69 Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 Mene zanima kera olja kaj uporablate za LC4 mašine? Eni pravijo, da je 10w40 sintetika vredo pa tut 15w50 polsintetika ... 10w50 sintetika je kr draga no... Nameravam kupit MOTUL 7100 4T 10W60, mislite da bo vredo? Je neki cenejši od 300tke je pa isto 100% sintetika ...
aselak Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 v tvojem motorju je bil vedno olje shell advance ultra 15w/50, tudi prejsni lastnik pred menoj ki ga je imel 3 leta je imel vedno to olje notri brez težav. Niti ni drag 14e/L lgede na to da ga v tvojo skirco ne gre veliko ni nekl strosek oz ni neke razlike ali kupis drazje ali cenejše olje...
hajoktejn Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 Mene zanima kera olja kaj uporablate za LC4 mašine? Eni pravijo, da je 10w40 sintetika vredo pa tut 15w50 polsintetika ... 10w50 sintetika je kr draga no... Nameravam kupit MOTUL 7100 4T 10W60, mislite da bo vredo? Je neki cenejši od 300tke je pa isto 100% sintetika ... Motul 5100 10/40 jst. Se najbols je pa (po izkusnjah uporabnikov na tujih forumih) Shell Rotella, sam ne vem kje b ga dobu.
Noiser69 Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 (popravljeno) v tvojem motorju je bil vedno olje shell advance ultra 15w/50, tudi prejsni lastnik pred menoj ki ga je imel 3 leta je imel vedno to olje notri brez težav. Niti ni drag 14e/L lgede na to da ga v tvojo skirco ne gre veliko ni nekl strosek oz ni neke razlike ali kupis drazje ali cenejše olje... bom kr tega uzev ja kk je že 1,2 L v mašino pa 0,6 v okvir al? Popravljeno Januar 16, 2014. Popravil Noiser69
aselak Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 (popravljeno) neki tazga, mislm da je v mašino malo več nisem pa 100% sem že pozabil. ps ko se boše naveličal skirce ti pa lahko pol 950smr prodam je bolš:)pa se v isti familiji boš Popravljeno Januar 16, 2014. Popravil aselak
hajoktejn Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 1.3 motor 0.6 okvir Noiser69 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se