Snečer Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Na Korziki je povsem normalna podlaga le da je več ovinkov.
Kmet2 Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Kako se pa kej na mokrem obnese? Zanimivo, da so na asfaltu tako suverene te z bolj grobim profilom, naslednja bo sigurno tourance, če ne še kaj bolj zobatega Povsem suverena tudi na mokrem ! Pazit moraš edino kako Jadransko Magistralo ali podobne ceste in če ga ožemaš po zaprtih ovinkih 10 ali več km moraš potem tempo spustit da se pnevmatika ohladi drugače postane kot čigumi ,to je pa lohk zelo nevarno za zdravje ali kolena Na Korziki je povsem normalna podlaga le da je več ovinkov. Ja no super,če je tam normalna podlaga potem ne vem kaj bi komentiral za naše ceste
DAMI34 Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Ja no super,če je tam normalna podlaga potem ne vem kaj bi komentiral za naše ceste pod normalo
Zivnorc Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Čer bi napumpal standardno za pisto, bi obrnil in zadnjo napumpal manj kot sprednjo. ...ja... sem tudi to ugotovil šele potem, ko sem že stisnil "enter". ..imam pa rešitev za to: Naslednjič temu majstru zapelji motor u rikverc v delavnico... pa bo pravilno napumpal...da ne bo zajebu.... zadnjo manj... prednjo več.... kot je treba za na pisto... thumper, DAMI34, hajoktejn in 1 other 4
Janny Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 A se gum za motor zares ne sme vulkanizirat?. Sem namreč bolj nov in tega ne vem.
motolover Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 ...ja... sem tudi to ugotovil šele potem, ko sem že stisnil "enter". ..imam pa rešitev za to: Naslednjič temu majstru zapelji motor u rikverc v delavnico... pa bo pravilno napumpal...da ne bo zajebu.... zadnjo manj... prednjo več.... kot je treba za na pisto... Se ne bodem z nikomer, enostavno sem prejšnji teden dal motirati nov komplet pri drugemu in doma še enkrat sam pregledal na svoj manometer. Pred vsako vožnji itak to naredim, samo takrat sem se odpeljal naravnost na Jadranko. Temperature so bile mnogo nižje kot zdaj, zato ni bilo problema. Če bi zdaj tako napumpal, bi imel samo za dve vožnji.
Zivnorc Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 tolko mam povedat o Savi: ...še zdej ne vem.... ...a je to dobr al slabo.. ..nisem še zasledil pravilnega odgovora.. SNEČI?!?!?! A se gum za motor zares ne sme vulkanizirat?. Sem namreč bolj nov in tega ne vem. No. Zdej veš. builder 1
DAMI34 Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 ...še zdej ne vem.... ...a je to dobr al slabo.. ..nisem še zasledil pravilnega odgovora.. SNEČI?!?!?! No. Zdej veš. to je dobr, k je vse viška, od viška pa glava ne boli
Janny Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Pobral sem en žebelj z zadnjo gumo na svojem Suzukiju Vstrom. Bila je še dobra cca 9.000 km Dunlop 150/70-17 roadsmart. Se to sme vulkanizirat?
thumper Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 Kmet, s katero gumo si imel nesrečo, če smem vprašati? dosedaj še niso naredili gume , ki ob določenih pogojih ne bi spustila... pa še nekej časa bo tko.. Povsem suverena tudi na mokrem ! Pazit moraš edino kako Jadransko Magistralo ali podobne ceste in če ga ožemaš po zaprtih ovinkih 10 ali več km moraš potem tempo spustit da se pnevmatika ohladi drugače postane kot čigumi ,to je pa lohk zelo nevarno za zdravje ali kolena Ja no super,če je tam normalna podlaga potem ne vem kaj bi komentiral za naše ceste o to pa poznam pri svojih avonkah ko je več kot +28stC ... Kmet2 1
StaraFeltna Objavljeno Junij 1, 2015 Opozori Objavljeno Junij 1, 2015 (popravljeno) Davno nekje leta 1995 sem na 7 dni stari pirelli gumi katero se me je vukanizer v trstu usmilil saj je bila edina guma ki bi jo dobil za takratnih 200.000 lir (če mi montažo spregleda in zgleda sem se mu smilil dovolj saj se je videlo že platno na stari) dobil žebelj. Odšel k prvemu vulkanizerju ki je nekaj godrnjal snel gumo malo pobrusil in stisnil z nekim peglajznom za gume nekaj minut. Naslednjih 10.000+ je čisto spodobno delala na hondi nsr125R. Takrat je bilo povsem običajno drvet proti portorožu 160+ km/h s čelado na levem komolcu... :krneki: Večina nas je preživela a še zdaj nevem kje smo meli vse tiste vagone sreče ki je bilo potrebnih da to uspe.... Vse kar je 16 letni smrkavec lahko sanjal (no še cagiva mito pa aprilia replica, suzuki rgv so bile popularne, yamahina tzr je bila pa kanta). Ves denar je šel za 2T olje in gorivo. Čelada je postala ščitnik za komolc ker ni bilo denarja niti za nov vizir in rokavice pa so ble kar smučaraske ko je postalo mraz... Mame pa se tresle dokler nismo pridrajsali domov... Ne spomnem se koliko so bile takrat gume dobre, smo bili že veseli če so sploh bile... Še čisti offtopic... Mater so bili za en velik Q vizirji v tistih cajtih.... Popravljeno Junij 1, 2015. Popravil StaraFeltna znj, matkoR1, Kmet2 in 2 others 5
Damo001 Objavljeno Junij 2, 2015 Opozori Objavljeno Junij 2, 2015 (popravljeno) Včeraj opazil žebelj v zadni Dunlop-ki, tudi malo pušča. Ker je guma nova, jo bom dal zvulkanizirati. Koliko sploh pride ta poseg? Popravljeno Junij 2, 2015. Popravil Damo001
motozajebant Objavljeno Junij 2, 2015 Opozori Objavljeno Junij 2, 2015 Včeraj opazil žebelj v zadni Dunlop-ki, tudi malo pušča. Ker je guma nova, jo bom dal zvulkanizirati. Koliko sploh pride ta poseg? pri primcu 20eur.... TOMCAT in Zivnorc 2
Damo001 Objavljeno Junij 2, 2015 Opozori Objavljeno Junij 2, 2015 (popravljeno) Tole sem mel v pnevmatiki. Nadomestila ga je injekcija. Upam da bo držala, vsaj vulkanizer je trdil, da nimam kej bat.... https://lh5.googleusercontent.com/Wmk3bvctyuQLscK9ObMg04w10n4T0s6TXoK3m1M-6lBTXkgQTkdIMPtaWwBuzzFh7tXgFuXoquJ-NWs=w1566-h596 Popravljeno Junij 2, 2015. Popravil Damo001
biker77 Objavljeno Junij 2, 2015 Opozori Objavljeno Junij 2, 2015 Ene trikrat sm se premislu ampak na koncu vzel conti trail attack 2. Ampak naslednje bojo Mitas..sam zdej jih se ni..prvi filing contija..poezija Zivnorc 1
Ervin93 Objavljeno Junij 2, 2015 Opozori Objavljeno Junij 2, 2015 Včeraj opazil žebelj v zadni Dunlop-ki, tudi malo pušča. Ker je guma nova, jo bom dal zvulkanizirati. Koliko sploh pride ta poseg? Inekcija pr španu na brezovc 10€. Imam jo v svoji rs2 in je zaenkrat vse kul kokr pr prejsnjih Zivnorc 1
Tomyboy Objavljeno Junij 2, 2015 Opozori Objavljeno Junij 2, 2015 Predpisano imam sprednjo gumo 120/60/17. Ugodno pa lahko dobim dimenzijo 120/70/17. Kaj lahko pričakujem od motorja, če zamenjam dimenzijo? Večji obseg-odstopanje pri prikazu hitrosti, med gumo in strehico se bodo čohali kamenčki, mogoče bo šel motor malo težje v ovinek...še kaj? :grim Zanimajo me realne izkušnje, če je res opazne kaj razlike med dimenzijama.
NinjaRider04 Objavljeno Junij 2, 2015 Opozori Objavljeno Junij 2, 2015 Predpisano imam sprednjo gumo 120/60/17. Ugodno pa lahko dobim dimenzijo 120/70/17. Kaj lahko pričakujem od motorja, če zamenjam dimenzijo? Večji obseg-odstopanje pri prikazu hitrosti, med gumo in strehico se bodo čohali kamenčki, mogoče bo šel motor malo težje v ovinek...še kaj? :grim Zanimajo me realne izkušnje, če je res opazne kaj razlike med dimenzijama. ti sam uzam 120/70 zr17..lepše bo šlo v ovinke ne težje..večji nagib boš mel itd.. ..sam nabav neboš nič falil..pa nič ti nebo hitrost odstopala..
Domen L Objavljeno Junij 2, 2015 Opozori Objavljeno Junij 2, 2015 Predpisano imam sprednjo gumo 120/60/17. Ugodno pa lahko dobim dimenzijo 120/70/17. Kaj lahko pričakujem od motorja, če zamenjam dimenzijo? Večji obseg-odstopanje pri prikazu hitrosti, med gumo in strehico se bodo čohali kamenčki, mogoče bo šel motor malo težje v ovinek...še kaj? :grim Zanimajo me realne izkušnje, če je res opazne kaj razlike med dimenzijama. Sem imel tudi sam na moje sv-ju 70 gor. V primerjevai z 60 sem občutil, da je občasno malo sili iz ovinka ven. Se mi zdi, da z 60 bolj suverno drži linjo. Bom pa ob naslednji menjavi verjetno tudi jaz vsejeno šel na 70, ker mitaske pač ni 60 in ga magari probal v križih malo spustit. Zivnorc in bojc84 2
ankh Objavljeno Junij 2, 2015 Opozori Objavljeno Junij 2, 2015 ti sam uzam 120/70 zr17..lepše bo šlo v ovinke ne težje..večji nagib boš mel itd.. ..sam nabav neboš nič falil..pa nič ti nebo hitrost odstopala.. mal si zabrklal...anede :grim bojc84 1
speedfighttuning Objavljeno Junij 2, 2015 Opozori Objavljeno Junij 2, 2015 (popravljeno) ti sam uzam 120/70 zr17..lepše bo šlo v ovinke ne težje..večji nagib boš mel itd.. ..sam nabav neboš nič falil..pa nič ti nebo hitrost odstopala.. A to si za šankom slišal? Imam SV-ja in sem vozil na njemu 60-ko in vozim zdej 70-ko in ti iz lastnih izkušenj na dotičnem motorju lahko povem, da se je po ovinkih lepše peljal s 60-ko In hitrost odstopa, ker za senzor hitrosti ima polža in večji obseg kolesa pomeni, da se pri enaki hitrosti manjkrat zavrti in števec kaže manjšo hitrost kot s 60-ko. V mojem primeru laže za 5%. 70-ko sem vzel samo zato, ker Sport Force 60-ke še ne delajo, do naslednje menjave upam da jo bojo že naredili Popravljeno Junij 2, 2015. Popravil speedfighttuning bojc84 1
Snečer Objavljeno Junij 2, 2015 Opozori Objavljeno Junij 2, 2015 DAMI34, Zivnorc, builder in 2 others 5
Tomyboy Objavljeno Junij 2, 2015 Opozori Objavljeno Junij 2, 2015 A to si za šankom slišal? Imam SV-ja in sem vozil na njemu 60-ko in vozim zdej 70-ko in ti iz lastnih izkušenj na dotičnem motorju lahko povem, da se je po ovinkih lepše peljal s 60-ko In hitrost odstopa, ker za senzor hitrosti ima polža in večji obseg kolesa pomeni, da se pri enaki hitrosti manjkrat zavrti in števec kaže manjšo hitrost kot s 60-ko. V mojem primeru laže za 5%. 70-ko sem vzel samo zato, ker Sport Force 60-ke še ne delajo, do naslednje menjave upam da jo bojo že naredili Ravno to me muči, rad bi probal Mitas gumo in je v moji dimenziji trenutno ni dobavljive. Do sedaj sem vozil roadsmart 2 a je ne dam več gor, mi ne vliva zaupanja.
thumper Objavljeno Junij 2, 2015 Opozori Objavljeno Junij 2, 2015 (popravljeno) A to si za šankom slišal? Imam SV-ja in sem vozil na njemu 60-ko in vozim zdej 70-ko in ti iz lastnih izkušenj na dotičnem motorju lahko povem, da se je po ovinkih lepše peljal s 60-ko In hitrost odstopa, ker za senzor hitrosti ima polža in večji obseg kolesa pomeni, da se pri enaki hitrosti manjkrat zavrti in števec kaže manjšo hitrost kot s 60-ko. V mojem primeru laže za 5%. 70-ko sem vzel samo zato, ker Sport Force 60-ke še ne delajo, do naslednje menjave upam da jo bojo že naredili polž je mehanski prenos obratov kolesa na števec hitrosti ... senzor pa je - elektromagnetni , ki šteje obrate kolesa , pogonskega ali gnanega zobnika - ali pa so obrati vzeti s kateregakoli senzorja vrtenja - odmične gredi , glavne gredi .. in ja - pri polžu na prednjem kolesu je važen obseg prednje gume .. in ne - pri polžu na zadnjem kolesu ni važen obseg prednje gume ... in ne - pri podatkih s kateregakoli motornega senzorja ni važen obseg prednje gume ... Ravno to me muči, rad bi probal Mitas gumo in je v moji dimenziji trenutno ni dobavljive. Do sedaj sem vozil roadsmart 2 a je ne dam več gor, mi ne vliva zaupanja. se mi zdi , da če res ne voziš na nož in v želji podret neuradni rekord na mariji ali ridah da ne boš imel pretiranih težav ... jaz sem imel namesto 100/90 po sili takratnega stanja 110/90 gumo ...načeloma jaz kot javno okarakterizirana počasnela nisem opazil velike razlike ... bomo pa sedaj ko je 100/90 lahko primerjali samo obrabo pa minus 10% ker se malce hitreje vozi zadnje leto.. Popravljeno Junij 2, 2015. Popravil thumper
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se