Joker Objavljeno December 25, 2018 Opozori Objavljeno December 25, 2018 Pa naj bo še mojih 5 kovačev v tej temi: Motorje imam pozimi v neogrevani garaži. To je za akumulatorje super, ker imajo pri nizkih temperaturah majhno samopraznenje. Čez zimo ne naredim nič drugega, kot da jim odklopim maso. Spomladi priklopim, zavrglam in sezona se prične. Še nobeden mi ni zdržal manj kot 5 let... Pa sem modelar, imam več polnilcev, tudi takega za slabih 400€. In vendar mi niti na misel ne pride, da bi ga čez zimo priklapljal na motor kaj še, da bi šel za to kupovati nekakšnega C...k ali kaj že... sesir, SF, Gonca in 4 others 5 2
smasher Objavljeno December 25, 2018 Opozori Objavljeno December 25, 2018 Jaz sem pomeril aku je imel 12.6V in prejšnji tedn ni vžgal dizl kalnte.. poleti komot, res da sem uporabil mali 45Ah akumulator za vžgat starega dizla ki nima nše niti grelnih svečk, torej po specifikacijah bi potreboval 680A zagonskega tokaj jaz sem jih imam ene 400A Sedaj resno vprašanje: Iščem bo res brutalno nizki ceni par akumulatorjev z zagonskim tokom okoli 600A, kateri dobavitlej jih ima najceneje? Gre za starodobnika ki se bo res malo rabil ampak je 3.5L mehanski dizl brez grelnih svečk, torej če zunaj ni več kot 20 stopinj zahteva kar nekaj sekund verglanja kjer pa mali 45Ah akumulatorji ki sem jih sedaj dobil za šenk počepnejo.
Zok Objavljeno December 25, 2018 Opozori Objavljeno December 25, 2018 Glede akumulatorjev ne vem, ti pa priporocam, da mu ob verglanju privoscis topel zrak - v sesalni kolektor pihas s fenom za lase. Slisi se smesno, a pomaga. Verjemi. Sem imel Laguno dCi, tako da vem. thumper 1
sesir Objavljeno December 25, 2018 Opozori Objavljeno December 25, 2018 pred 21 minutami, Zok pravi: Glede akumulatorjev ne vem, ti pa priporocam, da mu ob verglanju privoscis topel zrak - v sesalni kolektor pihas s fenom za lase. Slisi se smesno, a pomaga. Verjemi. Sem imel Laguno dCi, tako da vem. Sem mislu,da si pri nas mimo bajte kaj pozimi hodu... Jz se norca delam,da Peugeot na kabl pozimi...vsako jutro das pod havbo fen za 10 min in super vzge plus aku vedno ok...prej pa kable vozli itd enih problemov z jajcami.Zato jz nocem francoskega avta! Zok 1
smasher Objavljeno December 25, 2018 Opozori Objavljeno December 25, 2018 (popravljeno) 27 minutes ago, Zok said: Glede akumulatorjev ne vem, ti pa priporocam, da mu ob verglanju privoscis topel zrak - v sesalni kolektor pihas s fenom za lase. Slisi se smesno, a pomaga. Verjemi. Sem imel Laguno dCi, tako da vem. Ne dvomim, sej zato ni neke panike, morda bom zaradi škrtosti pristal na kakšne akuje z 550A toka, ker če vžigam doma bom že neki "zglumu", sej zdej ko ga še popravljam sem ga nazadnje ko so vgrajeni akumulatorji počepnili, sem pripeljal ven električnega viličarja, tam so pa taki akumulatorji ki se filajo za 100A toka ps: sem pa našel že pod 80€, 75Ah z 650A zagonskega toka... samo rabim dva ki je 24V sistem Popravljeno December 25, 2018. Popravil smasher Zok 1
Big Py Objavljeno December 26, 2018 Opozori Objavljeno December 26, 2018 (popravljeno) Te yamahini skuterji so res butasto narejeni. Pol motorja moreš podret, če hočeš akumulator ven vzet. Sam sem v predal montiral 12v cigaretno vtičnico na stalnem toku (da lahko še kakega gizmota med vožnjo polnim). Potem pa tamali 0.8A xs CTEK preko cigaret adapterja gor priklopim čez zimo. En teden, en teden motor od fotra. In tako celo zimo. Originalni akku mi drži že od februarja 2010. Pa še nič ne kaže, da bi bil za odpis. Po kakih 3 tednih recimo na minusu v neogrevani garaži in da ni priklopljen na polnilec malo zakiha, ampak vžgal je motor še vedno. To je pa že dolga doba za moto akumulator, študiram da bi ga spomladi zamenjal, za vsak slučaj. @edvard brank Škoda, da mu nisi tega zmontiral. lepše zgleda, pa še indikator ima. https://www.ctek.si/ctek-komfort-indikator-panel-1,5m-artikel-56-380 Popravljeno December 26, 2018. Popravil Big Py
edvard brank Objavljeno December 26, 2018 Opozori Objavljeno December 26, 2018 Big Py, s strani uporabnika je bil določen zgornji limit financ. Komfort indikator je priročna zadeva, če ga uporabljaš pogosto. Pa še indikator napetosti ima. Naročnik pa je rekel: "itak bom to uporabiljal - priklapljal samo 2-4x na leto". Za montažo tega panela je potrebna tudi ravna površina. Na tej Yamahi pa jo je malo. Pa tudi še več demontaže in časa bi bilo potrebno. Ne samo 2 uri...
edvard brank Objavljeno December 26, 2018 Opozori Objavljeno December 26, 2018 @Zok še nisem slišal za to varianto. Fen v sesalno šobo zraka motorja...zna učinkovati. Skandinavci imajo (kot mi je nekdo rekel: sm vidu na skoraj vsakem petem vozilu ene štekarje...) posebne grelce za to. Grelec - špiralo za vodni sistem ogrevanja vode motorja - in kabine, za ogrevanje olja motorja v karterju in tudi za vzdrževanje akuja. To ima npr. www.calix.se
edvard brank Objavljeno December 26, 2018 Opozori Objavljeno December 26, 2018 @Snecer sej ctek ni montiran. Samo priklopljen je na konektor ctek-a. Odklopiš ga lahko kadarkoli in uporabiš drugje. Ni prišraufan na motor. Kje pa to vidiš? Samo konektor za stalni priklop sem montiral na aku. Da ni treba vedno s krokodili do akuja...pa tudi ne moreš, ker je aku nedosegljiv.
vandrovec Objavljeno December 26, 2018 Opozori Objavljeno December 26, 2018 pred 5 minutami, edvard brank pravi: Samo konektor za stalni priklop sem montiral na aku. Da ni treba vedno s krokodili do akuja...pa tudi ne moreš, ker je aku nedosegljiv. Ne pride tak konektor zraven polnilca, sam sem ga dobil?...tudi nekaj časa sem imel montiranega pa sem ga odstranil, ker bi ga redko uporabljal. Če je to dodatni del, je malo čudno ali je le lastnik tako neiznajdljiv?
motolover Objavljeno December 26, 2018 Opozori Objavljeno December 26, 2018 1 hour ago, vandrovec said: Ne pride tak konektor zraven polnilca, sam sem ga dobil?...tudi nekaj časa sem imel montiranega pa sem ga odstranil, ker bi ga redko uporabljal. Če je to dodatni del, je malo čudno ali je le lastnik tako neiznajdljiv? Na skuterjih ni ravno enostavno. Pri Hondi SH300i sem se kar matral, ker je priloženi konektor na prekratki žici, plastike pa nisem hotel vrtati.
Zivnorc Objavljeno December 26, 2018 Opozori Objavljeno December 26, 2018 pred 20 urami, smasher pravi: Jaz sem pomeril aku je imel 12.6V in prejšnji tedn ni vžgal dizl kalnte.. poleti komot, res da sem uporabil mali 45Ah akumulator za vžgat starega dizla ki nima nše niti grelnih svečk, torej po specifikacijah bi potreboval 680A zagonskega tokaj jaz sem jih imam ene 400A Sedaj resno vprašanje: Iščem bo res brutalno nizki ceni par akumulatorjev z zagonskim tokom okoli 600A, kateri dobavitlej jih ima najceneje? Gre za starodobnika ki se bo res malo rabil ampak je 3.5L mehanski dizl brez grelnih svečk, torej če zunaj ni več kot 20 stopinj zahteva kar nekaj sekund verglanja kjer pa mali 45Ah akumulatorji ki sem jih sedaj dobil za šenk počepnejo. ..si že slišal za štartne kondenzatorje? (power capacitors) ... sej vem, da ne boš šel delat tega.... ampak malo za znanost.. ... veliko folka še ni slišalo za to. MiNa in Joker 2
smasher Objavljeno December 26, 2018 Opozori Objavljeno December 26, 2018 (popravljeno) Sem, sem tudi gledal in razmišljal, sicer smo bolj to za motor, ko je kolega delal skremblerja za ultra tanek pack ki bi se skril v debelino ene 3cm po dolžini sedeža, pol ideja propadla. Kar se tiče za avto, če bi res kje dobil po smešni ceni take kondenzatorje, za nekrat cene še niso še humoristične , to bi morda za kakšnega bencinarja, ampak za to kar rabim sedaja skoraj sigurno ne, ker je precej A in lahko daljši čas verglanja. Sej ta iz videa je potem dodal še li-Fe powerpack ob te kondenzatorje, zaradi samoizpraznitve kondenzatorjev. Jaz sem si enkrat kupil eno vrečko majhnih 10F kondenzazorjev, ki so lepo nadomestili zjahano li-ion baterijo v dinamo svetilki, sm jih dal par kolegu ki je delal neke mini solarne polnilce pa je rekel da je hitrost samoizpraznitve prevelika da bi nadomestil baterijo s temi kondenzatorji (govorim še vedno o manjših 10F ). Imam tudi mali booster ki je kao do 400A pa ne pomaga ker lahko verglaš samo 5 sekund. (Sej v čem je problem met sabo v kabini zmeraj 25m podaljšek pa en električni brener ) ps: da popravim, dejansko za vžgat bi potreboval teoretično le 400F pri 24V, problem nastane ker so kondenzatorji le 2.7V torej jih rabim 9. in če jih vežem 9 zaporedno, bi rabil 3900F kondenzatorje če zaokorožimo so to 4000F, trenutno je cena 1novega paketa za 12V z 6x 300F kondenzatorji 250€, torej je investicija "samo cca 500€" Popravljeno December 26, 2018. Popravil smasher Zok, Mavti in Zivnorc 3
edvard brank Objavljeno December 27, 2018 Opozori Objavljeno December 27, 2018 @vandrovec zraven polnilca sta v kompletu set za stalni priklop na kleme akuja in set s krokodili. Ni šans v takem skuterju uporabljati krokodile. Slike vse povedo. Da set za stalni priklop montiraš pa je kar nekaj dela. Pa ti izvrtaj dve 3,5mm luknji (samo za dve 1,5mm2 žici, da ne gre not prah in voda) v strop v pribl. 10 cm visokem predalu...potem vso plastiko in kovinska držala odstranit...moraš imeti specialno orodje in ne dveh levih rok! Sploh, če prvič odpiraš tak skuter!
Zivnorc Objavljeno December 27, 2018 Opozori Objavljeno December 27, 2018 ... jaz samo pritrdim dodatni žici na aku kleme .... na koncu žice konektor, ki je nekje skupaj z 20 cm kabla zvit v prtljažnem prostoru pod zadnjim sedežem.... in ko se mi zazdi, da bi malo napolnil aku... imam priklopljeno na polnilnik v nekaj sekundah. maus, ukica in MiNa 3
edvard brank Objavljeno December 27, 2018 Opozori Objavljeno December 27, 2018 @Zivnorc nič novega. Tako in podobno montiram že od leta 2004 (skuter, motor, os.avto, kombi, barke, tovornjake...seveda, kdor to želi. Obstajajo tudi magnetni konektorji, ki imajo praktično vedno 100% kontakt (samo opilkov ne sme biti gor, malo Wd-ja pa paše gor na mesec,dva...) Zivnorc 1
Zivnorc Objavljeno December 27, 2018 Opozori Objavljeno December 27, 2018 pred 18 minutami, edvard brank pravi: @Zivnorc nič novega. Tako in podobno montiram že od leta 2004 (skuter, motor, os.avto, kombi, barke, tovornjake...seveda, kdor to želi. Obstajajo tudi magnetni konektorji, ki imajo praktično vedno 100% kontakt (samo opilkov ne sme biti gor, malo Wd-ja pa paše gor na mesec,dva...) ... tebi... meni... pa še komu nič novega... ...za koga pa je.. ..in na isti konektor lahko priklopim kompresor, ki ga imam pod sedežem za vsak slučaj.... pa USB polnilnik... pa še kej.. ..pač.... sem modelar.. MiNa, Joker in Zok 1 2
Snečer Objavljeno December 30, 2018 Opozori Objavljeno December 30, 2018 (popravljeno) Oxford oximiser 3x filanje po filanju se čep pusti prislonjen po 1 uri je napetost 12.70, s prve je bila 12.61 sedaj se bo še polnil do prave napetosti... pa še nalepka, da ga ne dam kam narobe Popravljeno December 30, 2018. Popravil Snecer Big Py, Zok, sesir in 3 others 6
smasher Objavljeno December 30, 2018 Opozori Objavljeno December 30, 2018 @Snecer, ma tisto po eni uri si samo zmeril napetost, torej zlil kislino, pustil eno uro cca da "zgelira" in potem dal polnit. Še malo se mi zdi pa bom moral kaj takega nabavit, za 4 akuje hkrati: https://no.co/g4 ČE pa koga zanima, tisti vzdrževalec akumulatorjev za 20€, je res samo vzdrževalec pri 12.8 odklopi, torej se obnaša precej kot polnilci za UPS baterije kjer je meja polnjenja 13V. Medtem ko "Lidlič" polni z 14.4V cca. in potem odklopi ko pade tok (mislim da).
Snečer Objavljeno December 30, 2018 Opozori Objavljeno December 30, 2018 ja, nalil kislino, kazalo 12.61, pustil eno uro da "vre" na 12.7,potem pa priklop zdaj je že dal v program vzdrževanja avtomatsko, je na 14,29 jutri ga bom začepil... sesir 1
Snečer Objavljeno December 31, 2018 Opozori Objavljeno December 31, 2018 napolnjen in začepen, 12,95V, maximum za AGM po spodnji tabeli fajn je met polnilec z displejem sesir, Quest in MiNa 3
smasher Objavljeno December 31, 2018 Opozori Objavljeno December 31, 2018 No, ja... Koliko pa da regler vn? Torej to so napetosti akumulatorja, v kolikor mora teči nek tokv smeri akumulatorja mora imeti polnilec malce večjo napetost. Pa dostikrat naperost brez obremenitve pove bolj malo o stanju akumulatorja. Lp
Snečer Objavljeno December 31, 2018 Opozori Objavljeno December 31, 2018 pred 3 minutami, smasher pravi: No, ja... Koliko pa da regler vn? Torej to so napetosti akumulatorja, v kolikor mora teči nek tokv smeri akumulatorja mora imeti polnilec malce večjo napetost. Pa dostikrat naperost brez obremenitve pove bolj malo o stanju akumulatorja. Lp regler daje 14,4V če se ne motim, ko sem nazadnje meril
Zivnorc Objavljeno Januar 30, 2019 Opozori Objavljeno Januar 30, 2019 @Snecer ...ekola.... neki zate: https://www.ebay.com/itm/6-60V-Lead-acid-Lithium-Battery-Battery-Charging-Protection-Board-UPS-Car-Solar/282987426347?_trkparms=aid%3D333200%26algo%3DCOMP.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140109102600%26meid%3Df826e1f213a24c04ba3c8728edd2c526%26pid%3D100041%26rk%3D4%26rkt%3D12%26sd%3D292714059812%26itm%3D282987426347&_trksid=p5713.c100041.m2061 ... čist slučajno najdu. Zna biti uporabno.
Snečer Objavljeno Januar 30, 2019 Opozori Objavljeno Januar 30, 2019 pred 8 minutami, Zivnorc pravi: @Snecer ...ekola.... neki zate: https://www.ebay.com/itm/6-60V-Lead-acid-Lithium-Battery-Battery-Charging-Protection-Board-UPS-Car-Solar/282987426347?_trkparms=aid%3D333200%26algo%3DCOMP.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140109102600%26meid%3Df826e1f213a24c04ba3c8728edd2c526%26pid%3D100041%26rk%3D4%26rkt%3D12%26sd%3D292714059812%26itm%3D282987426347&_trksid=p5713.c100041.m2061 ... čist slučajno najdu. Zna biti uporabno. če pa mam že oxforda z displejem, ki je tudi za LiFePo4 maus in Zivnorc 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se