Skoči na vsebino

Polnilec (zunanji) za akumulator


Priporočene objave

Objavljeno
pred 13 urami, raza pravi:

kratkostično skleniti njegove kontakte!

Ni priporočljivo. Kondenzatorje (višjih napetosti-v stikalnih napetostnih pretvornikih) vedno prazniš s pomočjo odgovarjajočega  upora.

Objavljeno

Ah ponavadi ti mali kkndenzatorji, če naprava izključena iz štroma pou ure so že vsi sigurno prazni. Če bi rad revmo preganjal si v roko sprazni kondenzator od pralnega stroja :photo:

Objavljeno (popravljeno)

...kaj pa elektrošoker....a je ta tut proti revmi?

?

...a se ne sprazni naprava tako...da jo pač samo izštekaš prižgano?

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
pred 20 minutami, Zivnorc pravi:

...da jo pač samo izštekaš prižgano?

Se.

A je iz varnostnih razlogov pred posegi v elektronskih napravah dobro izpraznit kondenzatorje večje kapacitete. Pa ne samo zaradi lastne varnosti, ampak tudi zaradi poškodb ostalih polprevodnikov.

Objavljeno
pred 3 urami, MiNa pravi:

Se.

A je iz varnostnih razlogov pred posegi v elektronskih napravah dobro izpraznit kondenzatorje večje kapacitete. Pa ne samo zaradi lastne varnosti, ampak tudi zaradi poškodb ostalih polprevodnikov.

..hja...to se pa tko naredi...da vezje mal oduspodi oblizneš...pa je ...    ?

 

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Torej hotfer ima spet polnilce v akciji, zdej ima celo dva, ta standardnega za 20ojrov in nekega velikega z opcijo za zagon motorja. 

Ne vem kakšne programe imajo te ta novejši polnilci z lcd ekranom, sem v dilemi če bi ga svetoval sodelavki kot vzdrževalec ali ne? Jaz na mojih izi avtih polnim s ta starim hofer polnolcem  ko je aku v avtu priklopljen. Ne vem pa kako bi se to obneslo na cca 4 leta stari mazdi s start in stop? 

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

No še en nov polnilec, baje zmore 8A v 12V in 4A na 24V. Edino ko konča polnjenje ne piše napetosti več ampak samo še off, ima AGM program, do sedaj nisem vedel da naj bi bili AGM polnjeni s kakšnim posebnim programom. Sicer pa sem ugotovil da sploh nisem sigiren če imam AGM akumulatorje, ker piše samo VRLA, in baje so tudi tisti s tekočim elektrolitom lahko vrla. 

Polnilec je ponuken na ibeju in  od cca 23€, jaz sem ga vzel na amazonu za 26 ker je bil v 2 dneh pri meni. Bistveno pa je da ima 24V ker tako da mi ni treba odklapljat akumulatorjev. 

DSC_1563.JPG

Objavljeno
Ob 25. 10. 2019 ob 16:26, smasher pravi:

Ne vem pa kako bi se to obneslo na cca 4 leta stari mazdi s start in stop? 

Meni je enkrat lani pozimi mazda pojokala zaradi nizke napetosti akuja.... ker je bil mraz in je stala zunaj ena dva tedna brez da bi se kam pelal. Sem gor prikloplil Hofer mini napajalnik za akuje, pustil preko noči. Skurlo se ni nič, opozorilna lučka ni več težila, avto še vedno dela (ima start/stop in en precej veliko kondenzator za nabiranje extra elektrike med vožnjo. Pa aku not je... precej velik). Malo pozen odgovor sam ajd.

Objavljeno

ah sm dobil pol aku od citroena glih tako start & stop avto, so rekli na servisu da svetujejo manjavo ker je kao slab .. ta vikend se je nafilau na 13V, tako da je najboljši aku kar jih imam, pa je kao slab :lol1: 

V avtu se mi ne nafila preko 12.4 :D 

To kar sem slikal gor je pa ta novi polnilec na oldtajmerju ki ima sedaj dva "slaba" akuja, ki se dzej po parih ciklih na polnilcu nafilajo na en na 13V drugi na 12.8V, in z lahkoto verglam tudi pol minute brez da bi kej stokala elektrika.

Objavljeno (popravljeno)
12 hours ago, smasher said:

do sedaj nisem vedel da naj bi bili AGM polnjeni s kakšnim posebnim programom.

AGM se ne sme polniti s tako visoko napetostjo, kot navaden kislinski, dobro pa prenasa pogoste in visoke tokovne sunke (ki jih kislinski malenkot slabse). Npr kislinskega ti BMW s "pametnim" (:headbang:) nacinom poljnjenja tik po zagonu lahko za nekaj sekund, da se cimprej pobere, nabije na 15,7 V, ce imas vprogramiran AGM akku, pa samo do 15,2.

Razlika je tudi v zaznavanju stanja napolnjenosti - napetostni nivoji ob razlicnih stopnjah napolnjenosti so drugacni. Tako z dolocitvijo tipa akumulatorja polnilec bolj tocno ve, kdaj je akku poln/prazen/kjerkoli vmes.

On 10/25/2019 at 4:26 PM, smasher said:

Ne vem pa kako bi se to obneslo na cca 4 leta stari mazdi s start in stop? 

minus priklopi na karoserijo, ne direktno na klemo akumulatorja. Ce ima start stop, ima tudi IBS (intelligent battery sensor) na minus klemi. Ce priklopis minus na karoserijo, se ta tok belezi z IBS-om, sicer pa ne. In ce avto ne ve, da se je akumulator polnil, ga lahko prenapolni. Ja, pametni avti s pametnimi senzorji in pametnim polnjenjem (kam bomo dal vso to pamet...) ze dolgo ne polnijo na fiksnih 14 V.:blush:

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Jaz dam na karoserijo, ker ... na sliki  ni očitno ampak je zadeva ali zaruznjena ali pobarvana :D  A, hotferjev polnilec tisti tastar ima itak max izhod 41.5V, medtem ko ta novi z LCD ekranom pa 15.5V, ta kitajski pa ne vem kdaj je nehal polnit ker ko napolni  piše OFF, in je takrat je že napetost polnega akumulatorja ne morem videt kakšna je bila končna na izhodu polnilca tik preden je zaključil ponjenje. Ima pa tale kitajska zadeva tudi ventilatorček, tako da zna bit res sposoben dat vn 8A, je pa zato bolj glasen od ostalih ki so pasivno hlajeni.

@Zok, novi avti so postali prepametni, si ne predstavljam imet avta ki ne dovoli uporabo busterja ali pa vžiga na kable :D Kako pa lahko pametni avto prenapolni akumulator, če je tako pameten ne zazna padca toka, oz. da akumulator "ne požira več" ? Ali je zato ta finta dapri novih avtih sprogramirajo kakšen akumulator je in si potem avto računa koliko Ah je šlo notri in koliko ven?

Objavljeno
5 hours ago, smasher said:

Ali je zato ta finta dapri novih avtih sprogramirajo kakšen akumulator je in si potem avto računa koliko Ah je šlo notri in koliko ven?

Tocno to - avto racuna state of charge in state of battery. State of charge je trenutno stanje napolnjenosti akumulatorja, state of battery pa v kaksnem stanju je akumulator- koliko ima realne kapacitete.  Alternatorji zmorejo dati iz sebe mnogo, mnogo visjo napetost in tok kot jo je akumulator zmozen pozreti - saj morajo obenem napajati tudi vse, kar na avtu deluje: milijon ECUjev, luci, gretje sedezev, volana, gretje zraka za kabino, prednje in zadnje sipe... ...moci so lahko v rangu kilovatov. Vsi ti porabniki delujejo le tu in tam, zato ima alternator na zalogi dovolj moci, le to pa izkoristi takrat, ko je stanje akumulatorja slabse - navadno tik po zagonu. Takrat poveca moc na maksimalno, kar akumulator se zmore sprejeti. Odvisno je tudi od ostalih parametrov - temperature akumulatorja, vkljucenosti ostalih porabnikov itd. Ko je state of battery bolj svoh, je tudi precej bolj agresiven s polnjenjem.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
pred 37 minutami, DAMI34 pravi:

Zivnorcvas vse pozdravlja :P pa pravi naslednje:

priklopi in pozabi, zadeva varuje aku pred previsoko napetostjo , če slučajno ne zaupaš polnilniku..

https://www.mimovrste.com/polnilci-akumulatorji/oxford-stalni-priklop-maximiseroximiser

reč @Zivnorc , da se zahvaljujem za njegovo mnenje, vendar imam tudi sam polnilec in vzdrževalec Oxford Oximiser .... in sem zadovoljeno zadovoljen že nekaj let.

lahko mu daš tudi lubčka :P 

Objavljeno
pred 1 minuto, maus pravi:

reč @Zivnorc , da se zahvaljujem za njegovo mnenje, vendar imam tudi sam polnilec in vzdrževalec Oxford Oximiser .... in sem zadovoljeno zadovoljen že nekaj let.

lahko mu daš tudi lubčka :P 

sem mu dau 2. Zdej je mal :blush:

in pravi da je tist šlaufek/cevčica za med accu in punjač, če se slučajno punjaču/vzdrževalcu strga :P

 

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

sem mu dau 2. Zdej je mal :blush:

in pravi da je tist šlaufek/cevčica za med accu in punjač, če se slučajno punjaču/vzdrževalcu strga :P

 

vmes je varovalka ;) 

Objavljeno

Ni glih poceni varovalka na kablu za 10eur

Objavljeno
Pravkar, smasher pravi:

Ni glih poceni varovalka na kablu za 10eur

norca vpraši :P

 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Imam mogoče kdo slo navodila za uporabo za polnilec CTEK MXS 5.0 ?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Torej ko smo govorili o napetostih polnjenja, kaj ni da ko šumi v akumulatorju se samo kislina brezveze kuha? Ta novi amazon v "klasičnem" programu posiljuje aku ure in ure z 15V in cca1A, če pa kliknem na AGM program pa napiše full. Kaj to pomeni da ima neumen program ali da aku ni več pri najbolših močeh in pač dokler vleče tok mu ga polnilec šopa. Ne vem zakaj bi silil aku na 15V? Ker se mi zdi da pač vleče nek minimalni tok zaradi kuhanja kisline?

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Torej vprašanje o alternatorju pri avtu , nisem vedel če je bolj primerna tema. Torej alternator drži cca. 13.8V, torej alternator ima komaj 2 leti, in pomavadi je po vžigu držal nekaj časa dobrih 14V in pol čez nekaj časa je padlo na recimo 13.8V. Torej sem predvideval, da na začetku da višjo naperost da nafila aku od zagona, lahko pa da se motim. 

Kaj je možno da je zaradi slabega akumulatorja tudi med delovanjem avta napetost nižja? 

Ni mi jasno zakaj nebi šel alternator na 14.2 ali 1.4V? Sem mislil da je slab alternator, ampak tudi če vžgem klimo in ventilator na ful se napetost ne sesede je med 13.7 in 13.8V konstantno. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!