Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

To je očitno stvar navade, vendar jaz ne grem več na motor brez želve. Enostavno se počutim kot da nekaj manjka, pa imam Varadero, kjer je vetrna zaščita zelo dobra. Prednosti je zelo dobro opisala že karmen, zraven tega pa doda kar nekaj zaščite pri padcu. Na motorju tega še nisem preizkusil, sem pa preveril kako se pade na smučišču z ali brez želve in od takrat tudi na smučišču redno uporabljam želvo, pa sem povsem povprečen smučar.

Objavljeno

Pri meni je isto. Enostavno nekaj fali... Tudi daljše fure zaradi dodatne podpore hrbtenice lažje prebavljam.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sem mel nekaj podobnega in roko na srce če že tlačim kaj gor bo vsaj full size. Kakor je že napisala Karmen1 se navadiš hitro in se ne voziš več brez. Imam cloverja tamehkega in po več kot eni sezoni praktično vsakodnevne uporaba razen par mesecev pozimi ko motor stoji so celo ježki še vedno tipi topi. :D Eden najboljših nakupov zame. Morda bi lahko bil toplejši pozimi a je zato super poleti. ima ga v akciji eden od naših trgovcev če se ne motim...

Kupil bi ga še enkrat alp pa forcefielda a slednji je dražji za praktično isto reč.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Tok lahko povem vtej temi:

Po 10m letenja in ne ravno nežnem pristanku na bok in hrbet, je le slednji bp. Nisem imel želve, sem pa v kombinezonu hrbtno spužvo zamenjal z 1,5cm debelim penastim ščitnikom, rumene barve, ki je zelo dobro opravil svoje delo. Cena cca 40€

Objavljeno

Če ima človek srečo in še ni pokuril vseh Srečkotov, je lahko tudi brez popolne bojne opreme. Včasih te pa tudi ta ne reši. Veliko bolj pomembno je, da imaš kanček sreče. Dami, upam, da še imaš kakšnega Srečka na zalogi :D

Čimprej se pozdravi, da bomo lahko pregledovali in brali dogodivščine ala Dami in Kmet.

Scarabeo

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 36 minutami, DAMI34 pravi:

Tok lahko povem vtej temi:

Po 10m letenja in ne ravno nežnem pristanku na bok in hrbet, je le slednji bp. Nisem imel želve, sem pa v kombinezonu hrbtno spužvo zamenjal z 1,5cm debelim penastim ščitnikom, rumene barve, ki je zelo dobro opravil svoje delo. Cena cca 40€

Ko sem imel dvodelni usnjeni kombinezon sem tudi sam menjal vse ščitnike za te rumene, no nekateri so bili oranžni, so mi delovali dosti boljši kot original.Za sezono 2016 bom nabavu spet usnje in obvezno menjava ščitnikov ter želvo z ledvičnim pasom.

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

Tok lahko povem vtej temi:

Po 10m letenja in ne ravno nežnem pristanku na bok in hrbet, je le slednji bp. Nisem imel želve, sem pa v kombinezonu hrbtno spužvo zamenjal z 1,5cm debelim penastim ščitnikom, rumene barve, ki je zelo dobro opravil svoje delo. Cena cca 40€

Tiste original penice niso nič, to piše tudi v navodilih, ko jakno kupiš. Ramenski in komolčni pa so ponavadi homologirani, v skladu s CE standardi.

Tudi jaz imam tisti debel rumen, enega pa od Alpinestars, malo bolj perforiran, ampak oba testirana proti močnejšim udarcem (EN-1621-2-LEVEL 2).

Če bi pa bila želva boljša, pa ne vem..........

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Scarabeo 500 pravi:

Če ima človek srečo in še ni pokuril vseh Srečkotov, je lahko tudi brez popolne bojne opreme. Včasih te pa tudi ta ne reši. Veliko bolj pomembno je, da imaš kanček sreče. Dami, upam, da še imaš kakšnega Srečka na zalogi :D

Čimprej se pozdravi, da bomo lahko pregledovali in brali dogodivščine ala Dami in Kmet.

Scarabeo

Seveda, pri vsaki nezgodi je 90% sreča, 9% oprema in 1% znanje....če posplošim. Pr meni konkretno je veliko dela opravila oprema, čelada, usnje, rokavice, malce pa jaz, ker se moped uspel usmeriti na pravo mesto...vse ostalo Bog oziroma Joker kartica

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno
pred 33 minutami, DAMI34 pravi:

Seveda, pri vsaki nezgodi je 90% sreča, 9% oprema in 1% znanje....če posplošim. Pr meni konkretno je veliko dela opravila oprema, čelada, usnje, rokavice, malce pa jaz, ker se moped uspel usmeriti na pravo mesto...vse ostalo Bog oziroma Joker kartica

Pri nesreči je seveda najpombnejša sreča. Torej potrebujemo srečo v nesreči. Zlasti poleti videvamo na cestah motoriste v kratkih hlačah in rokavih, pogosto tudi brez čelade. Vse lepo in prav: dokler se ne zgodi nesreča. Takrat pa so lahko posledice, brez uporabe opreme, usodne že pri nizkih hitrostih.

Pred leti sem imel nesrečo: pri zavijanju v križišču me je od zadaj zbila mlada voznica. Verjetno je kadila, telefonirala ali menjevala CD... in me spregledala. Po zraku sem letel 10 m, vendar na srečo v križišču ni bilo nobenega drugega vozila. In moped na srečo ni padel name... Imel sem zaščitno opremo: novo Shoi čelado (uničena), usnjeni kombinezon popolnoma zdrsan, uničene rokavice, škornje in pa seveda želvo in prsne ščitnike. Motor - totalka... Poškodbe - k sreči - niso bile tako hude, tudi zaradi zaščitne opreme.

Že pred nesrečo sem se zavedal pomena motoristične opreme, po njej pa še toliko bolj. Mogoče se bo komu zdelo pretirano, vendar sem trdno prepričan, da lahko dobra zaščitna oprema na motorju omili posledice poškodb in lahko prepreči najhujše. Žal pa je dobra oprema predraga in marsikoga odvrne od nakupa, saj je že motocikel finančno velik zalogaj. 

P.s.: Tudi na kolesu že leta uporabljam zaščitno čelado, prav tako na smučariji, kjer uporabljam tudi smučarsko želvo. Preizkušeno: nujni del opreme.

DAMI 34, želim Ti hitro okrevanje in vse dobro... 

Objavljeno
Ob 12/29/2015 at 10:07, KARMEN1 pravi:

Če bi pa bila želva boljša, pa ne vem..........

Na cesti (na srečo) še nisem testiral, koliko pomaga želva, ti pa lahko povem, da je (trda) želva, ki je del body armorja odlično opravila svoje delo, ko me je v začetku decembra Freeride stresel s sebe. Pa sem pristal precej trdo na hrbet na stran klančine, ustavil me je pa en naključni grm :huh: Brez tega bi verjetno fasal direkt udarec v hrbet... ti pa ponavadi niso prijetni.

Jaz kr vsem, ki niso prepričan o zaščitni opremi priporočam obisk MX/enduro proge. Parkrat (dnevno) se garantirano streseš po tleh. Če jim takrat ne rata jasno, jim nikoli ne bo jasno.

 

Ob 12/29/2015 at 11:58, Dark pravi:

Žal pa je dobra oprema predraga in marsikoga odvrne od nakupa, saj je že motocikel finančno velik zalogaj. 

 

Prvo nabaviš zaščitno opremo, pol pa motor. Je pa tako, da spodoben komplet čelada, želva, škornji, rokavice in touring jakna pa hlače nanesejo nekje vsaj 800€ (tolko sem dal pred leti za moj cestni komplet, za offroad/MX pa tudi ni bilo kaj manj..). Jbg, če je par jurjev za motor, se najde tudi par sto € za opremo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

800€ ? Za to dobiš čelado in škornje :-D 

Vsaj enkrat tolko še za obleko in rokavice, + ščitniki level 2 so od 70€ naprej... Če se imaš rad jih v enem letu zbereš če ne prej :-) 

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, jany pravi:

800€ ? Za to dobiš čelado in škornje :-D 

Vsaj enkrat tolko še za obleko in rokavice, + ščitniki level 2 so od 70€ naprej... Če se imaš rad jih v enem letu zbereš če ne prej :-) 

Tolk je blo z ene 20% popusta, ko sem v isti štacuni nabavil tud motor. Bi moral pogledati, mogoče še imam kje račun.... Drugače pa spodobna čelada in škornji stanejo nekje 300€, vsako posebej se razume. Dvomim, da je moja fluo Caberg čelada bistveno slabša od 2x dražje Schubertke. Al pa da so TCX touring škornji slabi. Niso pa dirkalna plastika... tud za enduro nimam takih. Niso lih praktični za se malo sprehodit naokoli.

Sicer bom za novo sezono nabavil usnjen kombinezon, trenutno opremo pa bom imel za krajše vožnje, ko se mi ne bo dalo v usnje tlačit. 

 

BTW, pod rumenimi ščitniki misliš kake D3O zadeve? 

Objavljeno

Dobro pusti popuste, jaz zmeraj gledam polne cene,

Moja HJC RPHA ST je bila 390€ (dal sem 310€) pa ni neki top čelada, je le malo boljša od večine pa ena redkih ki mi stoji na buči z najmanj tiščanja.

 

Takoje jaz sem vse ščitnike menjal za te D3O , prvo je bolj komot ter dosti bolše kot original sšužva z malo plastike :D 

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Jaz imam Sub4. Močno presega Level 2 standard in dosega povprečno oceno večkratnega udarca manjšo od 4kN, zato tudi ime Sub4.

Očitno tudi Zandona dela nekaj v tej smeri, ne razumem pa čisto njihovega oglaševanja, češ "Edini CE (EN1621-2 Level 2: 4,6 kN) ščitnik hrbta na svetu, ki je dosegel 4,6kN povprečno oceno večkratnega udarca", glede na to da je bil Forcefield prvi s takim ščitnikom in še boljšim rezultatom :)

Sam sem s Forcefieldom zelo zadovoljen. Kvalitetna izdelava, udoben, dobri ježki, fajn zaščita ledvenega predela.. Edini minus Sub4 je to, da je precej debel.. To je treba upoštevat, ker če imaš relativno tesen usnjen kombinezon zna zmanjkatiprostora..

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

To sem tudi jaz opazu da je kar nekaj debelejši, pa tudi večji, predvsem pa težji. Zandonin se mi je pa zdel res tok manjši, in predvsem lažji, res da je bil ta L uni pa XL, sm je oreng razlika. Upam da bo mel BS tudi za vikend kj akcije tko k tc, pa grem pa oboje sprobam :).

Objavljeno

Jaz imam 8 let od Zandone želvo in me zanima, če je smiselno kupovati novo. Si ne znam predstavljati kako je z materialom, kot pri drugi opremi, ki se dejansko znuca. Pač glede vidika varnosti me zanima, a kaj vpliva, če je stvar toliko stara in nepoškodovana (nikoli padla) ali ne.

Objavljeno
39 minutes ago, Yoghurt said:

Jaz imam 8 let od Zandone želvo in me zanima, če je smiselno kupovati novo. Si ne znam predstavljati kako je z materialom, kot pri drugi opremi, ki se dejansko znuca. Pač glede vidika varnosti me zanima, a kaj vpliva, če je stvar toliko stara in nepoškodovana (nikoli padla) ali ne.

Vidiš, greš vsake toliko časa po tleh, tako kot marsikateri na tem forumu, da se ne rabiš spraševat teh neumestnih vprašanj ali bi menjala ali ne... :)

Objavljeno

Tačas da bo pr mreža in zadrga  skup vse ščitnike držala ne razmišljam o drugi ;)

Objavljeno
13 hours ago, twom said:

Vidiš, greš vsake toliko časa po tleh, tako kot marsikateri na tem forumu, da se ne rabiš spraševat teh neumestnih vprašanj ali bi menjala ali ne... :)

Ampak jaz rada sprašujem neumestna vprašanja, da vam ni potem dolgčas na forumu. :jezik:

Objavljeno
pred 13 urami, twom pravi:

Vidiš, greš vsake toliko časa po tleh, tako kot marsikateri na tem forumu, da se ne rabiš spraševat teh neumestnih vprašanj ali bi menjala ali ne... :)

Na tem forumu ne gre nikoli nihče po tleh, ker so vsi super truper vozniki, stari mački, z dolgoletnimi izkušnjami in jim nihče nič ne more :jezik:.

Če pa gre slučajno kdo po tleh, je neumen, neroden, nima pojma in sploh naj kar vrne izpit :lol1:.

Objavljeno
pred 2 minutami, KARMEN1 pravi:

Na tem forumu ne gre nikoli nihče po tleh, ker so vsi super truper vozniki, stari mački, z dolgoletnimi izkušnjami in jim nihče nič ne more :jezik:.

Če pa gre slučajno kdo po tleh, je neumen, neroden, nima pojma in sploh naj kar vrne izpit :lol1:.

al pa sam mau počiva, pa maline obira :P

Objavljeno
Pravkar, KARMEN1 pravi:

Na tem forumu ne gre nikoli nihče po tleh, ker so vsi super truper vozniki, stari mački, z dolgoletnimi izkušnjami in jim nihče nič ne more :jezik:.

Če pa gre slučajno kdo po tleh, je neumen, neroden, nima pojma in sploh naj kar vrne izpit :lol1:.

Aja, Dami je bil samo kaskader :hmm:

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!