bojc84 Objavljeno Oktober 20, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2014 Zmontiral spredaj 15, zadaj zaenkrat še original 40, je bolš ampak bo treba še zadej zamenjat Burnout 1
Spider™ Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 1. Akumuljator je res 14tka. Ogromna razlika je. Pri starem, 12, je bilo vedno vprasanje, ce je do vrha nafilan. Ce slucajno ni bil vsaj recimo 70% poln, je bila kr jeba startat, sploh v mrazu. 2. Regler sem vzel kar tega, ki ga ponujajo na AF1 kot alternativo OEM. Meni se zdi, da je malo vecji in da precej bolje odvaja toploto = boljsi. 3. Problem Aprilijine elektrike so pretanke zice. Ta prevezava prakticno pomeni, da poleg originalnih vodov vleces se ene, ki skrbijo, da se originalni ne pregrejejo. To je v bistvu to. Ce poznas kakega elektricarja, ki ima uber prevec casa, pa ti lahko vse zice zamenja za debelejse/mocneje, spuca spoje in jih pred korozijo dobro zavaruje. Potem bo tudi elektronika delovala veke vekomaj. Citiram stare poste... Je kdo naredil tale mod? Kakšne so razlike v voltazi?
Burnout Objavljeno November 12, 2014 Opozori Objavljeno November 12, 2014 (popravljeno) Če prav razumem, to sprašuješ o brown connector mod-u, jst sem ga naredil: TUKAJ sem spisal kako pa kaj sem naredil na svoji RSV, mam pa 12-ko akumulator, pa mi je celo sezono normalno vžigal, tudi nazadnje ko je bil skoraj cel mesec parkiran, je nato vžgal takoj. Reglerja nisem menjaval. Vsega skup je ene pol urce dela, če si vzameš čas Če te pa še kaj zanima pa vprašaj Je pa to za moje pojme "must do" mod za stare milke Pa še zraven poglej kater starter rele maš, če je 50A zamenjaj z 150A (kot sem napisal tukaj) Popravljeno November 12, 2014. Popravil Burnout
Spider™ Objavljeno November 13, 2014 Opozori Objavljeno November 13, 2014 Za wire mod sm spraševal ja. Rjav korektor sem odstranil, pa zvezal direkt. Iz belega sem dodal 2 žice (na minus od akumulatorja + na varovalko). Pred modom je bila napetost pri 1krpm 14V, po modu pa samo 13,6V. V čem je fora? Je to sploh mogoče,ali sem narobe očital (ne vem sicer kako)? Tale 150A rele bom pa naročil, ker včasih se mantra pri zagonu. Ps za tiste kateri imate 14A akumulator, gre noter brez problema? Ali so potrebne "modifikacije"?
NoGe Objavljeno November 13, 2014 Opozori Objavljeno November 13, 2014 (popravljeno) Jaz sem naredil tole predelavo in je razlika. Voltaža se je zvišala za 0,5-0,7V. Sem dal pa kable od ozvočenja... debeeeeli. Manj dela kot zamenjat celo inštalacijo kot je nekdo predlagal. Baterija paše noter, le malo višja je, tako da ti potem sedlo tika malo vijake. Samo ni 14 ampak 12Ah. Sicer ne vem katero si gledal. Jaz imam tole noter že 5 let: http://www.yuasabatteries.com/battery.php?bID=B199&vID=641 Ko je parkiran več kot 3 tedne obvezno na vzdrževalec in dela ko violina. Tale ima še večji zagonski tok (240A) kar je označeno s čarko H. Navadna ima okrog 200A. Potem sem še zagonski rele zamenja. Postal je popolnoma drugi motor. Dobesedno. Vžge s prve, prej pa stalno matranje za zagon. Sedaj tudi ko je mraz zjutraj sredi Dolomitov vžge brez problema. Pri ta starih modelih pred Magnezijumom so to obvezne predelave. Ko odpraviš te stravi motor dela brez težav. Popravljeno November 13, 2014. Popravil NoGe DXR16 1
Burnout Objavljeno November 14, 2014 Opozori Objavljeno November 14, 2014 Se strinjam s NoGe-jem... kabli ki jih dodaš morajo biti konkretni, jst mislim da mam 1,5 mm2, če ne celo več... Ostalo je pa že napisano
biker77 Objavljeno November 17, 2014 Opozori Objavljeno November 17, 2014 Če kdo tole gleda..baje ima nekaj več kilometrov..menjan števec.. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8603461&show=1
stebricek Objavljeno November 17, 2014 Opozori Objavljeno November 17, 2014 Če kdo tole gleda..baje ima nekaj več kilometrov..menjan števec.. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8603461&show=1 Sm jo šou pogledat prejšno soboto, pa tut u tej temi je že blo govora: več al manj dizastr od motorja, spodaj masten, da je kaj, ohlinsi spredaj so tut spustil dušo, plastike popraskane, nalepke odstopajo... tko, da je očitno, da niso skrbeli za motor
biker77 Objavljeno November 17, 2014 Opozori Objavljeno November 17, 2014 samo je pa odlično ohranjen motor z 8k kilometri..fajn a ne? in to prodajajo v salonu..to je šele podn od podna.. cikadina, bentley, bojc84 in 1 other 4
matej22 Objavljeno November 17, 2014 Opozori Objavljeno November 17, 2014 Žiu Jest sm tut gledou ta motor, že kšn mesc nazaj. Res je v razsulu. Pravi da je vozu samo po pisti, enkrat je tut mau odletu v pesk in nekej za silo popravu.
stebricek Objavljeno November 18, 2014 Opozori Objavljeno November 18, 2014 Žiu Jest sm tut gledou ta motor, že kšn mesc nazaj. Res je v razsulu. Pravi da je vozu samo po pisti, enkrat je tut mau odletu v pesk in nekej za silo popravu. vzamem edin če ga da za jurja, se kupi poliestre, poštima moped in to je to cikadina 1
Dolenc™ Objavljeno November 24, 2014 Opozori Objavljeno November 24, 2014 Samopromocija Zdej jo grem pa v garažo božat bojc84 in VS800 2
5ko Objavljeno Januar 7, 2015 Opozori Objavljeno Januar 7, 2015 Mene zanima kako je na novejši verziji V2 - konkretno Tuono 2007 z reprogramiranjem računalnika ob menjavi izpuha. Našel sem da je potrebno spremeniti na mapo 2 - kdo to izvaja v Slo ali bližini in za koliko € cca? Ali je boljša opcija powercommander? Sicer nisem zahteven uporabnik, mi je motor več kot dovolj močan, vendar ga nebi rad "uničeval" s športnim izpuhom in osnovno mapo. Odločam se pa med MIVV GP, Suono ali pa Arrow ali Leovince, ce ima kja vpliva...
stebricek Objavljeno Februar 5, 2015 Opozori Objavljeno Februar 5, 2015 pozna kdo tale moped?? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8911029&show=1
Burnout Objavljeno Februar 9, 2015 Opozori Objavljeno Februar 9, 2015 Mene zanima kako je na novejši verziji V2 - konkretno Tuono 2007 z reprogramiranjem računalnika ob menjavi izpuha. Našel sem da je potrebno spremeniti na mapo 2 - kdo to izvaja v Slo ali bližini in za koliko € cca? Ali je boljša opcija powercommander? Sicer nisem zahteven uporabnik, mi je motor več kot dovolj močan, vendar ga nebi rad "uničeval" s športnim izpuhom in osnovno mapo. Odločam se pa med MIVV GP, Suono ali pa Arrow ali Leovince, ce ima kja vpliva... Kdo točno to ureja ne vem, verjetno autocommerce, oz kak uradni serviser. Če nisi zahteven uorabnik, potem ne boš izkoristil powercommanderja. Glede izpuha, z nobenim ne boš falil
Burnout Objavljeno Februar 9, 2015 Opozori Objavljeno Februar 9, 2015 pozna kdo tale moped?? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8911029&show=1 Ne poznam motorja, vendar ti lahko po slikah povem, da plastike niso original (lahko so obnovljenje, pa 100% so prebarvane). Kakor kaže naj bi bila Factory varianta-ali so pa jo hoteli sestavit, torej (Ohlins stabilizator, Ohlins amortizer zadaj - 2014,Original pokrov zadnjega sedeza, Bembo sprednji diski) bi moralo bit originalno gor, če ne, je pač motor sestavljen iz različnih motorjev. In tale naziv "Limited edition 06 Aprilija GP raicing" ne obstaja, ter se ga je lastnik sam spomnil. Lahko pa da je motor čist ok ohranjen, samo mam na sumu, da je bil svoj čas dirkaši motor, ki ni videl drugega kot gonjenja po pisti... Ekola, to je to kar lahko povem... Cartman 1
stebricek Objavljeno Februar 9, 2015 Opozori Objavljeno Februar 9, 2015 Ne poznam motorja, vendar ti lahko po slikah povem, da plastike niso original (lahko so obnovljenje, pa 100% so prebarvane). Kakor kaže naj bi bila Factory varianta-ali so pa jo hoteli sestavit, torej (Ohlins stabilizator, Ohlins amortizer zadaj - 2014,Original pokrov zadnjega sedeza, Bembo sprednji diski) bi moralo bit originalno gor, če ne, je pač motor sestavljen iz različnih motorjev. In tale naziv "Limited edition 06 Aprilija GP raicing" ne obstaja, ter se ga je lastnik sam spomnil. Lahko pa da je motor čist ok ohranjen, samo mam na sumu, da je bil svoj čas dirkaši motor, ki ni videl drugega kot gonjenja po pisti... Ekola, to je to kar lahko povem... Ja vidim, da je precej lapsusev v oglasu nekaj časa nazaj se je prodajala na primorskem in je tip napisal, da je bila barvana zgolj zaradi lastnih želja ter da ni bila razbita !?!? ( da ima tudi vse fotografirano) zdj je tešk ocenit kaj je res in kaj ne
litlleracer Objavljeno Februar 12, 2015 Opozori Objavljeno Februar 12, 2015 torej...se koga zanima nakup kaksne rsv mille?
Tedson Objavljeno Februar 12, 2015 Opozori Objavljeno Februar 12, 2015 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=9323937&show=1 Pozna kdo ta motocikel?
ukica Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 (popravljeno) Evo, sem postal lastnik rsvjke in imam par vprašanj: kam jih vozite servisirati v okolici ljubljane Ima kdo mogoče user/service manual? Moram biti pri motorju kaj posebaj pozorn? Evo še par slikc: Popravljeno Junij 11, 2015. Popravil ukica builder, skalar36, RobiRoberto in 1 other 4
motolover Objavljeno Junij 21, 2015 Opozori Objavljeno Junij 21, 2015 Za vse informacije kontaktiraj, pri nas največjega poznavalca teh motorjev, Draga Čepona 06 817 0009 iz Aprilija kluba.
landser Objavljeno Junij 24, 2015 Opozori Objavljeno Junij 24, 2015 Zdravo, mogoče kdo pozna to RSV: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8754552&show=1 Lp
motolover Objavljeno Junij 24, 2015 Opozori Objavljeno Junij 24, 2015 Zdravo, mogoče kdo pozna to RSV: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8754552&show=1 Lp Slovenci se res nič ne vozimo. 13 let 17.500km.
litlleracer Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 Pozdravljeni Imam en problem...in sicer elektro-magnetno stikalo, ki je pod sedezem( ki je vezano na starter), mi ne "spusti" oz enkrat dela enkrat ne (Sicer je ze nabavljeno drugo, a me zanima vzrok okvare) in sicer ali je mozno da pride do tega, ce motor vzigas z premalo polno baterijo? Hvala
biker77 Objavljeno Julij 18, 2015 Opozori Objavljeno Julij 18, 2015 (popravljeno) Vse je mozno. In tut crkne tisto japonsko sranje. Jest mam skos enga na rezervi. Si zihr da ni kr akomulator kriv? Popravljeno Julij 18, 2015. Popravil biker77
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se