Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


CAPIROMZY

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...

a je že kdo spreminjal verižnike na mille? predvsem me zanima to, da bi se dalo "normalno" peljat izven naselja cca 100 v 4.prestavi....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je že kdo spreminjal verižnike na mille? predvsem me zanima to, da bi se dalo "normalno" peljat izven naselja cca 100 v 4.prestavi....

normalno 100 se da peljat v 6. prestavi pri zobnikih 16/43. pri takem razmerju v četrti pri 100 in fajn odprtem gasu pa (vsaj pri mojem tuonu) prednji del zna ratat mal lahek ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koker se jaz spomnim je iz 17/42 na 16/44 kazalo pri isti hitrosti točno 1k obratov več.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koker se jaz spomnim je iz 17/42 na 16/44 kazalo pri isti hitrosti točno 1k obratov več.

 

nekej u tmi stili bi jest rabu ja...ma to je 100% da so take mere?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rsv 1000 vs cbr 1000?:-) zdj mam milleta, pa bi zamenjal za 2gen rsv. Ampak ko samo pomislim na iskanje rezervnih delov (na pisti na veliko razbijam :-P) sem pomislil na kakšnega Japonca. Kakšni predlogi? Definitivno se bi pa prej zapeljal kak krog z japoncem, da vidim kakšna jajca so to za vozit :-P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

zijo

mene pa zanima, ce ima kdo kaj izkusenj z baterijami

na netu sem nasel, da so mele rsvke do letnika 2000 14 Ah, od 2000 do 2003 pa 12 Ah

 

sam imam letnik 2002 in sem imel baterijo 14 Ah....sedaj pa neve, naj kupim 14ko al 12 kakor je po specifikaciji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čim močnejšo.

Po možnosti Yuaso. Za te motorje je izredno pomemben zagonski tok, ki ga je baterija sposobna ustvarit ob zagonu.

Sploh starejši imajo probleme. Če ni dovolj močna baterija obstaja možnost (niti ne tako majhna) da uničiš sklopko zaganjača. Italiani pravijo ruota libera...

To je kar pogosta napaka. Ko kupuješ bodi pozoren na zagosnki tok. Pod 200A ne kupuj.

 

Sam imam Yuaso YTX12 HBS (mislim da je taka oznaka) in ki ima 260A zagonskega toka. Imam jo 3 leta in deluje odlično. Prej sem zamenjal usake 2 leti in zraven še uničil to sklopko zaganjača. S to baterijo pa je zagon motorja popolnoma drugačen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ima tuono samo iz leve strani crash pad? Mislim da pridejo original že gor?

na obeh straneh. smo mogl dokupit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. generacija ima sigurno in 2. mislim da tudi imat original na obeh straneh crash pad-e.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Je že imel kdo težave z števcem na starem milletu? Števec sicer dela vse normalno, vendar vse tipke ne delajo razen R. Kakšna ideja kaj bi lahko bilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav...jaz bi pa imel par vprašanj! jutri grem kupit rsv1000r letnik 2006...prva registracija 2007. motor ima 8200 km prevozenih in je bila vozena po pisti 3k km neprofesionalno. sicer je prvi lastnik. zanima me kaksen je kaj ta motor? je poraba velika? kako je z odzracevanjem sklopke in zadnje bremze in ali so nasploh kaksne druge slabosti...ker drugace sem slisal da je dobro vodljiv motor in da ima kr dosti navora...hvala za odgovore! lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa števc ima hibo, ko odklopiš akumulator veliko lastnikom pobriše prevožene kilometre s števca in potem ima motor čudno malo prevoženih.  Ko sem sam kupoval nisem na enega naletel,da se mu ni to zgodilo...

Pa reglerje rado skuri,ker naj bi bili na "nepravem mestu" postalvjeni in konektorje od žic baje rado topi, to sem jaz zvedel od prodajalcev,ki so prodajali tisti čas svoje motorje, če je pa še kaj pa naj kdo drug pove...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav...jaz bi pa imel par vprašanj! jutri grem kupit rsv1000r letnik 2006...prva registracija 2007. motor ima 8200 km prevozenih in je bila vozena po pisti 3k km neprofesionalno. sicer je prvi lastnik. zanima me kaksen je kaj ta motor? je poraba velika? kako je z odzracevanjem sklopke in zadnje bremze in ali so nasploh kaksne druge slabosti...ker drugace sem slisal da je dobro vodljiv motor in da ima kr dosti navora...hvala za odgovore! lp na mile

 

1) prehod iz 4cilindrov/600ccm ----> 2cilindra/1000ccm? ni enako

2)vožen 7let in 8.200km? če odmisliš 3k na pisti... je to manj kot 1k/letno?

3)vizuelno= videti vzdrževan, poglodan?

4)tle pa pridejo na vrsto napake in podobne zadeve, ki jih drugi nimajo ampak samo italjani       :)

 

nimam mile..... mam pa 12let futuro in 5let tuono tko, da o specifiki ne morem tukaj.... :)

Popravljeno . Popravil RSTDRIVER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vzdrzevan je bil....ampak zadnja tri leta skoraj nic vozen...ni niti videti poglodan!

Kaksne napake pa imajo italijani?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vzdrzevan je bil....ampak zadnja tri leta skoraj nic vozen...ni niti videti poglodan!

Kaksne napake pa imajo italijani?

Ne verjem usega kr napišejo ,Italjan ne crkne on sam neha delat pa še takrat je lep !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja nekaj napakc pa imajo.

Konektro ki povezuje regulator na stator rado stopi, zato skoraj vsi svetujejo kar zacinit kable.

Druga napaka je to da rado pobriše števce.

Spodnji cilinder sklopke rad spušča (30.000km naredi 100%), ampak je samo gumica za par € za zamenjat. To se dogaja tudi KTM-u, zato ker se temperatura iz bloka motorja prenaša na ta cilinder in je stalno segret (tako so meni razložili).

Prezračevanje zadnje zavore je malo oteženo ker je pinca obrnjena in je oddušnik odspodaj. Najboljše je da odmontiraš obrneš, odzračiš in spet zmontiraš. Zadnaj zavora tudi ne ravno blesti, tudi ko je dobro odzračena.

 

Največja napaka pa je stator. Sicer ne vem točno od katerega letnika naprej, vem da nova serija RSV. Ampak dejstvo je da skoraj usakemu crkne. Nov original je več kot 500€, od konkurence se dobi za dobrih 100€. Prijatelj je sicer na Tuono 2006 ravno lani menjal. Crkne pa okrog 30-35.000km.

 

Drugače pa je motor odličen. Razen naštetega je odlično vozen in odziven. Vsekakor pa je ogromna razlika med 4 in 2 cilindri. Tako da je odvisno od tega če se boš ti v tem stilu našel....

 

Vse te naštete stvari so mehansko nezahtevne za poštimat, le malo žilice in volje potrebuješ. Če ima motor res 8500km te vse to skoraj sigurno čaka. Drugače pa so motorji že razmroma stari in imajo vse že poštimano...

Popravljeno . Popravil NoGe
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!