Kawl Objavljeno Julij 13, 2011 Opozori Objavljeno Julij 13, 2011 Lep pozdrav vsem. Imam namen menjat bandita 1200 za RSV, pa me zanima če kdo pozna tolo: Hvala in lp, Rok Na tvojem mestu bi raje prej prodal stari motor šele potem bi si izbral kakšno lepo mille, če si jo res želiš.
rockson Objavljeno Julij 13, 2011 Opozori Objavljeno Julij 13, 2011 Kawl, poskušam, ampak se tako slabo prodaja, da imam občutek, da bi tako kot mislim lažje in boljše naredil.
simonsi Objavljeno Julij 13, 2011 Opozori Objavljeno Julij 13, 2011 lažje že, boljše ziher ne. pa tale milka na sliki je z vse vetrov skupaj znešena. ker letnik pa je tvoj bandit, naked ali S?
Spider™ Objavljeno Julij 14, 2011 Opozori Objavljeno Julij 14, 2011 Sej ni nujno da je slaba tale rsv, pač je bla na tleh, treba videt kulk, pa jo je nekdo celo preberval. Res pa da je zbral najslabšo možno barvno kombinacijo
rockson Objavljeno Julij 15, 2011 Opozori Objavljeno Julij 15, 2011 če je barvna kombinacija najslabša zadeva na njej, potem se ne bom težko odločil jutri ali v nedeljo grem pogledat to "žvat"
biker77 Objavljeno Avgust 23, 2011 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2011 če kdo rabi obe feltni za staro milko, z diski, zadnja paše tudi na novejše V2..PM me. P182 in Dolenc™ 1 1
Spider™ Objavljeno September 16, 2011 Opozori Objavljeno September 16, 2011 Če koga zanima, prodam karbonski zadk http://www.avto_net/_OPREMA/ad.asp?ID=5160691
Spider™ Objavljeno September 16, 2011 Opozori Objavljeno September 16, 2011 Če koga zanima, prodam karbonski zadk http://www.avto_net/....asp?ID=5160691 Še par slikic
Dolenc™ Objavljeno September 16, 2011 Opozori Objavljeno September 16, 2011 Lepa zadeva... Edin travo bi lahko mal pokosil Spider™ 1
Spider™ Objavljeno September 16, 2011 Opozori Objavljeno September 16, 2011 Lepa zadeva... Edin travo bi lahko mal pokosil bom, prec ko bo trgatev konc, pa postavm nove slikce
Spider™ Objavljeno September 19, 2011 Opozori Objavljeno September 19, 2011 Še par slikic motosvetovci majo poseben deževni popust http://www.avt0.net/_OPREMA/ad.asp?ID=5160691
gizmOkak Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 (popravljeno) kdo oz kje mi znajo pogledat v računalnik in nastavit mape? Sem nabavu mille, ki je imela akrapovič auspuhe, vendar je prejšnji lastnik jih prodal posebi, meni pa pustil original. Mi je zadeva streljala ko sem zapru gas pod 4000rpm kot na soški fronti. Sem bil prepričan, da je mapa kriva, ker naj bi z odprtimi kamini imel mapo2. Sedaj sem dimnike spraznu, so odprti in mi še vedno strelja isto. Samo slišat je 2x bol Sej mene načeloma ne moti (malo pa že, skoz vasi) samo dvomim, da je to dobro za mašino!? Kje je kak mojster, da priklopimo zadevo na računalo pa malo pregledamo vžig ipd. Oz ima kdo kako drugo idejo zakaj mi poka pod 4000rpm od zaprtem gasu? Svečke, olje, filtri so novi, ker sem jih menjal vse sam pred 200km. Popravljeno September 24, 2011. Popravil gizmOkak
shark357 Objavljeno September 24, 2011 Opozori Objavljeno September 24, 2011 (popravljeno) Če kdo rabi prodam Leovince izpuh rabljen dobrih 1000km (komplet v škatli z homologacijo) in eprom čip G.P.T. Gabro (top čip za ta letnik Mille primeren za odprt airbox in aftermarket izpuh) za RSV Mille L.99-2003.. Popravljeno September 24, 2011. Popravil shark357
uppercuter Objavljeno Oktober 17, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2011 Kupim poliestre in crash pad-e za mille 02...
Spider™ Objavljeno Oktober 17, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2011 Kupim poliestre in crash pad-e za mille 02... kupiš karbonski zadk? dobiš poseben aprilia popust
uppercuter Objavljeno Oktober 17, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2011 Ta je pa preveč fensi-šmensi ..
Spider™ Objavljeno Oktober 17, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2011 hehe, pa še škoda je sesut, zato pa prodajam . Mam pa predno masko še eno viška, je pa od tastare rsv, brez šajbe in brez lukne za luč. Za razbit je glih taprava
mitjakokot Objavljeno Oktober 28, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2011 A je kdo že delal wiring mode? Gre se za problem prenizke emparaže pri polnjenju. Baje naj bi ta wiring mode problem rešil in naj bi polnilo nad 14. ker sedaj mi polni 13.3 največ. In je problem z vžigom. Ko je topel ni problem, sam če stoji teden dni v garaži pa ne vžge. Pa tudi ko npr. stopim po bremzi se pozna na števcu, da se zatemni. Tukaj je link kjer je opisano kako narediti wiring mode. Je fajn opis s slikami, sam nisem električar in se ne zastopim najbolj na te izraze. Se je kdo že igral s tem? Bi mi lahko na kratko napisal kaj točno narediti. Sta pa 2 opisa (2 linka) naredita pa isto stvar. http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=30014 http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?s=&threadid=28118&perpage=40&pagenumber=1
mitjakokot Objavljeno Oktober 28, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2011 Tukaj pa je še boljši opis kako narediti wiring modifikation. http://rsvzone.com/forums/showthread.php?5114-RSV-Voltage-Regulator-Wiring-Modification&highlight=battery+modification
Dr_Jakob Objavljeno Oktober 28, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2011 Meni so sicer predlagali prevezavo, ampak sem zadevo za zdaj uspesno resil z mocnejsim reglerjem in vecjim akumulatorjem. Brez problemov zadnje 2 leti.
mitjakokot Objavljeno Oktober 28, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2011 Se pravi da si dal 14 v aku? Kakšen pa regler? Tu pri povezavi mi je jasno s tistimi rumenimi žicami, da odstraniš konektor. To sem že naredil pa bom videl če bo razlika. Ni pa mi jasno tisto z dvema obvodoma kako naredit. Jasno mi je od kje do kam narediti obvod, sam ni napisano kako točno narediti. Bom še malo preštudiral zadevo. Ker zdaj mi res slabo polni. Zanimivo je tudi, da mi zatemni luč na števcu ko se prižge štop luč. Ko pa dam dolge pa ne. štop luč mi pobere celi amper, medtem ko dolga luč mogoče 0,2 ampera.
Dr_Jakob Objavljeno Oktober 28, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2011 1. Akumuljator je res 14tka. Ogromna razlika je. Pri starem, 12, je bilo vedno vprasanje, ce je do vrha nafilan. Ce slucajno ni bil vsaj recimo 70% poln, je bila kr jeba startat, sploh v mrazu. 2. Regler sem vzel kar tega, ki ga ponujajo na AF1 kot alternativo OEM. Meni se zdi, da je malo vecji in da precej bolje odvaja toploto = boljsi. 3. Problem Aprilijine elektrike so pretanke zice. Ta prevezava prakticno pomeni, da poleg originalnih vodov vleces se ene, ki skrbijo, da se originalni ne pregrejejo. To je v bistvu to. Ce poznas kakega elektricarja, ki ima uber prevec casa, pa ti lahko vse zice zamenja za debelejse/mocneje, spuca spoje in jih pred korozijo dobro zavaruje. Potem bo tudi elektronika delovala veke vekomaj. Spider™ 1
mitjakokot Objavljeno Oktober 29, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2011 Ja. Saj pri tem wiring mod je sam fora pregrevanja. Bom probal obvode še narediti ker reglerji so razmeroma dragi. Pa aku nov na spomlad. Hvala za pomoč.
mitjakokot Objavljeno Oktober 30, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2011 Pravkar končal wiring modification do konca. Odstranil konektor ter naredil 2 obvoda. Ko sem delal obvode sem našel pri belem konektorju prežgane žice. Od vročine je tudi že topilo konektor. Nič čudnega da je praznilo aku. Sedaj so prvi rezultati odlični. Pri 1000 obratih kazalo 13.7 ko prej nikoli ni. Verjetno bi prišlo na več če bi se peljal in prav nafilal aku. Vglavnem priporočam.
capomiha Objavljeno November 12, 2011 Opozori Objavljeno November 12, 2011 Pozdravljeni! Imam možnost iz tujine dobiti pogon sklopke za RSV 1000,.... Zraven je še O-ring tesnilo. Stvar je vrednosti cca 150eur, za katero bi plačali 90eur+poštnina. Cilinder je malo večji, zato postane sklopka malo mehkejša. Tu je slika takega, ampak lahko je brez napisa v različnih barvah. Možnost naročila pa le kratek čas. :-( Drugi teden moram povedati, kdor bi želel. DXR16 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se