Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


Priporočene objave

Objavljeno

Lep pozdrav vsem. Imam namen menjat bandita 1200 za RSV, pa me zanima če kdo pozna tolo:

Hvala in lp,

Rok

Na tvojem mestu bi raje prej prodal stari motor šele potem bi si izbral kakšno lepo mille, če si jo res želiš.

Objavljeno

Kawl, poskušam, ampak se tako slabo prodaja, da imam občutek, da bi tako kot mislim lažje in boljše naredil.

Objavljeno

lažje že, boljše ziher ne. pa tale milka na sliki je z vse vetrov skupaj znešena. ker letnik pa je tvoj bandit, naked ali S?

Objavljeno

Sej ni nujno da je slaba tale rsv, pač je bla na tleh, treba videt kulk, pa jo je nekdo celo preberval. Res pa da je zbral najslabšo možno barvno kombinacijo :D

Objavljeno

če je barvna kombinacija najslabša zadeva na njej, potem se ne bom težko odločil :)

jutri ali v nedeljo grem pogledat to "žvat"

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

če kdo rabi obe feltni za staro milko, z diski, zadnja paše tudi na novejše V2..PM me.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Lepa zadeva...

Edin travo bi lahko mal pokosil :D

bom, prec ko bo trgatev konc, pa postavm nove slikce :D

Objavljeno (popravljeno)

kdo oz kje mi znajo pogledat v računalnik in nastavit mape? Sem nabavu mille, ki je imela akrapovič auspuhe, vendar je prejšnji lastnik jih prodal posebi, meni pa pustil original. Mi je zadeva streljala ko sem zapru gas pod 4000rpm kot na soški fronti. Sem bil prepričan, da je mapa kriva, ker naj bi z odprtimi kamini imel mapo2. Sedaj sem dimnike spraznu, so odprti in mi še vedno strelja isto. Samo slišat je 2x bol :rolleyes: Sej mene načeloma ne moti (malo pa že, skoz vasi) samo dvomim, da je to dobro za mašino!?

Kje je kak mojster, da priklopimo zadevo na računalo pa malo pregledamo vžig ipd. Oz ima kdo kako drugo idejo zakaj mi poka pod 4000rpm od zaprtem gasu? Svečke, olje, filtri so novi, ker sem jih menjal vse sam pred 200km.

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Objavljeno (popravljeno)

Če kdo rabi prodam Leovince izpuh rabljen dobrih 1000km (komplet v škatli z homologacijo) in eprom čip G.P.T. Gabro (top čip za ta letnik Mille primeren za odprt airbox in aftermarket izpuh) za RSV Mille L.99-2003..

Popravljeno . Popravil shark357
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Kupim poliestre in crash pad-e za mille 02...

kupiš karbonski zadk? dobiš poseben aprilia popust :P

Objavljeno

hehe, pa še škoda je sesut, zato pa prodajam :). Mam pa predno masko še eno viška, je pa od tastare rsv, brez šajbe in brez lukne za luč. Za razbit je glih taprava :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

A je kdo že delal wiring mode? Gre se za problem prenizke emparaže pri polnjenju. Baje naj bi ta wiring mode problem rešil in naj bi polnilo nad 14. ker sedaj mi polni 13.3 največ. In je problem z vžigom. Ko je topel ni problem, sam če stoji teden dni v garaži pa ne vžge. Pa tudi ko npr. stopim po bremzi se pozna na števcu, da se zatemni. Tukaj je link kjer je opisano kako narediti wiring mode. Je fajn opis s slikami, sam nisem električar in se ne zastopim najbolj na te izraze. Se je kdo že igral s tem? Bi mi lahko na kratko napisal kaj točno narediti. Sta pa 2 opisa (2 linka) naredita pa isto stvar.

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=30014

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?s=&threadid=28118&perpage=40&pagenumber=1

Objavljeno

Meni so sicer predlagali prevezavo, ampak sem zadevo za zdaj uspesno resil z mocnejsim reglerjem in vecjim akumulatorjem. Brez problemov zadnje 2 leti.

Objavljeno

Se pravi da si dal 14 v aku? Kakšen pa regler? Tu pri povezavi mi je jasno s tistimi rumenimi žicami, da odstraniš konektor. To sem že naredil pa bom videl če bo razlika. Ni pa mi jasno tisto z dvema obvodoma kako naredit. Jasno mi je od kje do kam narediti obvod, sam ni napisano kako točno narediti. Bom še malo preštudiral zadevo. Ker zdaj mi res slabo polni. Zanimivo je tudi, da mi zatemni luč na števcu ko se prižge štop luč. Ko pa dam dolge pa ne. štop luč mi pobere celi amper, medtem ko dolga luč mogoče 0,2 ampera.

Objavljeno

1. Akumuljator je res 14tka. Ogromna razlika je. Pri starem, 12, je bilo vedno vprasanje, ce je do vrha nafilan. Ce slucajno ni bil vsaj recimo 70% poln, je bila kr jeba startat, sploh v mrazu.

2. Regler sem vzel kar tega, ki ga ponujajo na AF1 kot alternativo OEM. Meni se zdi, da je malo vecji in da precej bolje odvaja toploto = boljsi.

3. Problem Aprilijine elektrike so pretanke zice. Ta prevezava prakticno pomeni, da poleg originalnih vodov vleces se ene, ki skrbijo, da se originalni ne pregrejejo. To je v bistvu to. Ce poznas kakega elektricarja, ki ima uber prevec casa, pa ti lahko vse zice zamenja za debelejse/mocneje, spuca spoje in jih pred korozijo dobro zavaruje. Potem bo tudi elektronika delovala veke vekomaj.

Objavljeno

Ja. Saj pri tem wiring mod je sam fora pregrevanja. Bom probal obvode še narediti ker reglerji so razmeroma dragi. Pa aku nov na spomlad. Hvala za pomoč.

Objavljeno

Pravkar končal wiring modification do konca. Odstranil konektor ter naredil 2 obvoda. Ko sem delal obvode sem našel pri belem konektorju prežgane žice. Od vročine je tudi že topilo konektor. Nič čudnega da je praznilo aku. Sedaj so prvi rezultati odlični. Pri 1000 obratih kazalo 13.7 ko prej nikoli ni. Verjetno bi prišlo na več če bi se peljal in prav nafilal aku. Vglavnem priporočam.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Imam možnost iz tujine dobiti pogon sklopke za RSV 1000,.... Zraven je še O-ring tesnilo. Stvar je vrednosti cca 150eur, za katero bi plačali 90eur+poštnina. Cilinder je malo večji, zato postane sklopka malo mehkejša.

Tu je slika takega, ampak lahko je brez napisa v različnih barvah. Možnost naročila pa le kratek čas. :-( Drugi teden moram povedati, kdor bi želel.

pogonsklopke.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!