dore Objavljeno Februar 2, 2012 Opozori Objavljeno Februar 2, 2012 Jaz vem da je modelno leto 2003. Vendar je letnik 2005. Tako piše v homologaciji in povsod. Sem imel podoben problem že z avtom. Tisto kar piše v homologaciji takšen letnik je... neglede na modelno leto. Isto je pri avtomobilih. Se pravi glede nato da meni piše v homologaciji 2005 je potem takem 2005, četudi je modelno leto 2003. Primer so tudi avtomobili recimo letnik 2000, prva registracija 2001. Homologacija izdana 2000. Prodan 2001. Leta 2005 so začeli izdajati homologacije ko je bil avto prodan in ne ko je bil uvožen. Danes noben prodajalec več ne gleda leto izdelave ampak kdaj je bila izdana homologacija. To je relavanten podatek. Poglej,se ne kregam stabo,vendar to so dejstva.Ko sem se v neki znani moto trgovini,pa ne samo v eni v Ljubljani zanimal,koliko bi dobil za svojo CBR-o jih prav nič ni zanimalo ,kdaj je bila kupljena,ampak samo leto izdelave in modelno leto.Ker če bi bilo po tvojem je letnik 08.ker je bila takrat kupljena.Seveda je pa 08 že nov model in to nekako ne gre skupaj. Je pa res da pa nekateri trgovci za npr.Varadero ,ki jih imajo na zalogi že vsaj od 09 vsako leto spremenijo aktualni letnik,ko pa vprašaš za ceno rabljenega motorja ,ki bi ga dal u račun pa velja leto izdelave,ki se vsaj pri Hondi vidi iz številka šasije.Seveda ti želim uspešno prodajo. malakai 1
RVT Objavljeno Februar 2, 2012 Opozori Objavljeno Februar 2, 2012 Poglej,se ne kregam stabo,vendar to so dejstva.Ko sem se v neki znani moto trgovini,pa ne samo v eni v Ljubljani zanimal,koliko bi dobil za svojo CBR-o jih prav nič ni zanimalo ,kdaj je bila kupljena,ampak samo leto izdelave in modelno leto.Ker če bi bilo po tvojem je letnik 08.ker je bila takrat kupljena.Seveda je pa 08 že nov model in to nekako ne gre skupaj. Je pa res da pa nekateri trgovci za npr.Varadero ,ki jih imajo na zalogi že vsaj od 09 vsako leto spremenijo aktualni letnik,ko pa vprašaš za ceno rabljenega motorja ,ki bi ga dal u račun pa velja leto izdelave,ki se vsaj pri Hondi vidi iz številka šasije.Seveda ti želim uspešno prodajo. No tko je blo k si ga njim ponujal, k bi ga pa hotu nazaj kupt bi ti pa homologacijo pa prvo registracijo pod nos tiščal
Kawl Objavljeno Februar 2, 2012 Opozori Objavljeno Februar 2, 2012 No tko je blo k si ga njim ponujal, k bi ga pa hotu nazaj kupt bi ti pa homologacijo pa prvo registracijo pod nos tiščal Tako je Glej jst se zavedam da je modelno leto 2003. Je pa dejansko bil prvič prodan 30.06.2005. Tudi na moto.it se prodajajo kot 2005 letniki. Primer http://www.moto.it/moto-usate/aprilia/rsv-1000-r/rsv-1000-r--2001-02/index.html?msg=3647575
dore Objavljeno Februar 2, 2012 Opozori Objavljeno Februar 2, 2012 No tko je blo k si ga njim ponujal, k bi ga pa hotu nazaj kupt bi ti pa homologacijo pa prvo registracijo pod nos tiščal Se popolnoma strinjam s tabo. Lp
flero Objavljeno Februar 9, 2012 Opozori Objavljeno Februar 9, 2012 Ali ima kdo kake izpuhe za prodat...pa ne serijske...bi rabil za Tuno l.2007 lp flero
Kawl Objavljeno Februar 9, 2012 Opozori Objavljeno Februar 9, 2012 Ali ima kdo kake izpuhe za prodat...pa ne serijske...bi rabil za Tuno l.2007 lp flero ebay si pogledal kaj. Drugače pa en možakar iz kopra prodaja komplet akrapoviča za 800€ se mi zdi. Imel jih je na 2009. Menda naj bi imeli 1500km prevoženega. LP
Kawl Objavljeno Februar 19, 2012 Opozori Objavljeno Februar 19, 2012 Pozdravljeni! Če koga zanima imam za prodat levers-e. Paše na vse brembo zavorne pumpe (no radial). Slabša stran vsega je to, da je ena na koncu odlomljena za cca 1cm (bunkica) druga pa je malenkost zvita. Drugače so ročke topšit. Izgledajo res super. Nove so 150€. Dam jih za strateških 30€. Dobi se nadomestne dele tako da se ročke lahko sanira za na dirkališče. Prodam pa še eno povsem originalno bremo ročko - stran sklopka. Kupplunghebel Cena 30€. Če veste koliko pride originalna tudi veste da je to ugodna cena. Prilagam še sliko IRC ročk.(na njih piše Aprilia in ne honda)
LRR Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Lep pozdrav vsem. A mi lahko kdo pove če sta maska in šipca ista na letniku 99 in 2001+?
Kawl Objavljeno Februar 28, 2012 Opozori Objavljeno Februar 28, 2012 Pozdravljeni! Če koga zanima imam za prodat levers-e. Paše na vse brembo zavorne pumpe (no radial). Slabša stran vsega je to, da je ena na koncu odlomljena za cca 1cm (bunkica) druga pa je malenkost zvita. Drugače so ročke topšit. Izgledajo res super. Nove so 150€. Dam jih za strateških 30€. Dobi se nadomestne dele tako da se ročke lahko sanira za na dirkališče. Prodam pa še eno povsem originalno bremo ročko - stran sklopka. Kupplunghebel Cena 30€. Če veste koliko pride originalna tudi veste da je to ugodna cena. Prilagam še sliko IRC ročk.(na njih piše Aprilia in ne honda) Na voljo samo še original ročka kupplunghebel 2 kosa. 1 malenkost zvita ter 1 kot nova. Imam pa še 2 kompleta slabše ohranjenih difuzorjev za letnik 01-03. Ter komplet zadnjo zavoro. Čeljust + lajtunga + zavorni cilinder. Brembo -zlate barve. Če kdo rabi imam tudi tisto sklopko(lager) ki gre v maloro če se preveč v prazno vergla. Na voljo še nekaj drugih delov. LP
litlleracer Objavljeno Marec 8, 2012 Opozori Objavljeno Marec 8, 2012 pozdravljeni mene pa zanima, ce bi se kje dalo dobit kaksno kopijo oz. skenirano knjizico od navodil za aprilio rsv mille let 2002? kot drugo pa me se zanima, kje na primorskem bi se našel kakšen dober mehanik za aprilie (na fuš) ? hvala za info in lep pozdrav
NoGe Objavljeno Marec 8, 2012 Opozori Objavljeno Marec 8, 2012 Jaz sem iz Vrtojbe in po iskanju mehanika v okolici sem ga peljal v Italijo v Gorico. Zelo zadovoljen, le časa so si vzeli malo veliko (3 tedne) ampak glede na to da je bila zima... Torej: - zamenjava sklopke zaganjača (pogosta napaka pri starem agregatu ne magnezium) italijani pravijo temu Ruota libera - zamenjava olja, vseh filtrov (olje, bencin) razen zračnega ker je K&N samo čiščenje, svečke - kontrola tolerance ventilov in CO-ja. Zraven so mi uturili še tesnila pokrovou ventilov, čeprav sem skoraj prepričan da ni bilo potrebno Olje Bardahl XTC C60, svečke NKG. Delo + material 430€. To je moja letošnja izkušnja. Če ti kaj pomaga.... DXR16 1
T Objavljeno Marec 9, 2012 Opozori Objavljeno Marec 9, 2012 Eno blesavo (po moje) vprasanje... Ker se na Aprilije spoznam kot zajc na bobn Aprilia RSV se zagreje na 102°c in ko se ventilator vključi sta oba vodna hladilnika mrzla?!?! WTF Clovek se je prevozil ze nekaj 100km in se ni kuhnl (al pa je, pa ne ve ) Ali je mozno da je termostat ostal zaprt in ga samo pod veliim pritiskom odrine ravno toliko da ne zakuha? Čudn mi je mal... Po moje je termostat zapikal sam cud de bi ostal zaprt.
litlleracer Objavljeno Marec 9, 2012 Opozori Objavljeno Marec 9, 2012 no jaz si lastim rsv ze 3 leta in se nikoli mi ni prisla temperatura do 102˙c....meni se vžge ventilator na 97°c in ga shladi do 94 oz 95°c Port Folio 1
NoGe Objavljeno Marec 9, 2012 Opozori Objavljeno Marec 9, 2012 Kilometrov ima 24.000. Glede temperature pa imaš 100% termostat blokiran. Meni v najhujši vročini in ustavljen na semaforju temperatura ne preseže 97°C. Dejansko je tako kot je opisal litlleracer. Port Folio in DXR16 2
_luke_ Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 pozdravljeni mene pa zanima, ce bi se kje dalo dobit kaksno kopijo oz. skenirano knjizico od navodil za aprilio rsv mille let 2002? kot drugo pa me se zanima, kje na primorskem bi se našel kakšen dober mehanik za aprilie (na fuš) ? hvala za info in lep pozdrav http://www.carlsalter.com/aprilia-service-manuals.asp Na seznamu maš več stvari za RSV. Service manual je osnovna zadeva, repair manual pa v detajle cel motor. Sicer se ne poznava, sva pa iz istega konca (I.. Kaj pa je z menjalnikom narobe? Kar se tiče servisov je pomoje res najbolša italija. Stric Burek oz tisti ki ga poznate ko Sandija je mel dost težav z menjalnikom. Sicer nevem kaj točno je blo narobe, ampak polomilo mu je neke zobnike uglavnem. Dele je čakal ko en butec, pol so se še zgubili vmes...uglavnem neverjetni makaronarji
litlleracer Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 http://www.carlsalte...ice-manuals.asp Na seznamu maš več stvari za RSV. Service manual je osnovna zadeva, repair manual pa v detajle cel motor. Sicer se ne poznava, sva pa iz istega konca (I. . Kaj pa je z menjalnikom narobe? Kar se tiče servisov je pomoje res najbolša italija. Stric Burek oz tisti ki ga poznate ko Sandija je mel dost težav z menjalnikom. Sicer nevem kaj točno je blo narobe, ampak polomilo mu je neke zobnike uglavnem. Dele je čakal ko en butec, pol so se še zgubili vmes...uglavnem neverjetni makaronarji ok hvala za t stran...si bom kej pogledal na ksn dezevn dan;) ma za1x pr meni se use stima kukr mora....nej nobjenih problemuin tku;)....bl se mi gre za ksn preventivn pregled pa tku...prej ku zaropota... za sandija pa sm slisal kaj je blu ja....skoda kr je obupal....
_luke_ Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 ok hvala za t stran...si bom kej pogledal na ksn dezevn dan;) ma za1x pr meni se use stima kukr mora....nej nobjenih problemuin tku;)....bl se mi gre za ksn preventivn pregled pa tku...prej ku zaropota... za sandija pa sm slisal kaj je blu ja....skoda kr je obupal.... No no, dokler ne ropota ne direj menjalnika sm se spomnu, mi je Aleš razkladal zakaj rabiš mehanika...Kulk kilometrov imaš nevem, kolk je tvoja RSV gonjena tudi nevem. Uglavnem kar se tiče ventilov se ni dost za hecat. Eno je japonc kukr ga ma on, ki so pr 50k km ventili genau, eno pa je taljan. Sicer pa maš ene simptome kr jih loh sam opaziš...slabše delovanje mašine, bencina začne preveč pit, mašina rata glasna (vem da je pr apriliji problem ugotovt od ki kej ropota ), pol ku je že res razštelano začne zares slabo vžigat,...računej pa na najmanj dihtunge pokrovov ventilov + delo, pol pa če se še slučajno kej najde po poti upejmo da ne Sandi pa mislim da jo niti še nej prodal?
NoGe Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 Res da imam Tuono 2004 ampak agregat je popolnoma enak prvi mille.. Teh problemov z ventili ne vem kje ste jih slišali..... Jaz sem na 24.000km dal sedaj prvič pregledat in je bilo vse brezhibno. Po ITA forumih pišejo nekateri da še pri 50.000km ni ne vem kaj za štelat. To z menjalnikom tudi nisem še slišal. Dejansko ti motorji imajo probleme s sklopko zaganjača, oziroma italijani pravijo ruota libera. To je res bolezen teh motorjev in se je da razmeroma dobro izognit če imaš vzdrževalec baterije predvsem pa kvalitetno baterijo po možnosti Yuassa. Začne se lomit če ustrajaš zagon motorja s pemalo napolnjeno baterijo in ta sklopka namesto da bi zagrabila preskakuje. Tudi ta sklopka je original od aprilie 340€, enaka od Ducatija pa 65€. Jaz sem jo ravno letos zamenjal. Logično sem dal noter od Ducatija. Tej agregati drugače delajo ko urca. Imam pa ta motor že 6 let in ga zelo dobro poznam.
RSTDRIVER Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 Res da imam Tuono 2004 ampak agregat je popolnoma enak prvi mille.. Teh problemov z ventili ne vem kje ste jih slišali..... Jaz sem na 24.000km dal sedaj prvič pregledat in je bilo vse brezhibno. Tej agregati drugače delajo ko urca. Imam pa ta motor že 6 let in ga zelo dobro poznam. ne ga srat.... se je ja makaronar.... JONI 46 1
NoGe Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 Res je amapk agregat je pa Austrijski...
Kawl Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 To da se ventili nastavljajo že pri ne vem 12.000km to je navadno nabijanje serviserjev. Zračnost pred 30.000km nimaš kej sploh gledat, kaj šele nastavljat. In te agregati so zelo zanesljivi, drugače jih nebi 12 let štancal... Kawl in _luke_ 2
_luke_ Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 Kar sm js napisal sm napisal na splošno, ni blo mišleno direkt na rsv. Kolega je mel kr probleme z menjalnikom, zaradi katerih ga je aprilia čisto razočarala. Pač mogoče 1 od 1000.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se