Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


Priporočene objave

Objavljeno

Res je amapk agregat je pa Austrijski...

in jest kokr tega ne vem? :)

Objavljeno

Booooo. Kako naj jaz vem kaj ti veš?? :D

Objavljeno

Kar sm js napisal sm napisal na splošno, ni blo mišleno direkt na rsv. Kolega je mel kr probleme z menjalnikom, zaradi katerih ga je aprilia čisto razočarala. Pač mogoče 1 od 1000.

dobro no...sam usi vemo u kaksnmi stanji je bila njegova aprilia...

pomoje če lepo delaš z njo ti zna lepo sluzit :004

Objavljeno

ja lepo morš delat znjo, ene parkrat jo po tleh vrčt, da se ve kdo je šef, pol pa dela :D

Objavljeno

Vem da se ne nahajam na pravem topicu, pa vendar. Vprasanje za znalce v990. Cca po 1000 kilometrih po menjavi olja mi je pricel falco letnik 2001 kadit belo modri dim. Po prebiranju forumov je lahko mali miljon stvari, dihtunge glave, membrana sklopke, prevec olja, in podobno. Natancni simptomi so pa taki. Po vzigu je cca. Deset sekund mir nato pa pocasi pricne kadit. Med dokaj normalno voznjo pa neha kadit. Ko se pa pred semaforom ali na kriziscu ustavim pa spet ista pesem, spet mocno skadi nato pa spet neha. Aja da ne pozabin, pri kontroli zracnega filtra sem opazil majhno kolicino olja v airboxu kar bi kao naj bil vzrok da sem nalil prevec olja. Olje v airboxu je pa cist normaln zgledalo, ne zgleda da bi blo pomesano z vodo..... Motor se mi tudi nikoli ne pregreva. Tak da????

Hvala za odgovore!

Malo pobozas, palo posraufas pa gre!

Objavljeno

1. Airbox ima nekje spodaj eno plastično prozorno cevko, ki ne vodi nikamor. Tista je tam za nabiranje odvečnega olja. Probi spraznit, potem bo mal manj olja prišlo do mašine.

2. V splošnem tele zadeve ne kurijo olja, tko da res najboljše, da ga odpelješ na servis. Predlagam Moto Mario, Velenje.

Objavljeno

Vem da se ne nahajam na pravem topicu, pa vendar. Vprasanje za znalce v990. Cca po 1000 kilometrih po menjavi olja mi je pricel falco letnik 2001 kadit belo modri dim. Po prebiranju forumov je lahko mali miljon stvari, dihtunge glave, membrana sklopke, prevec olja, in podobno. Natancni simptomi so pa taki. Po vzigu je cca. Deset sekund mir nato pa pocasi pricne kadit. Med dokaj normalno voznjo pa neha kadit. Ko se pa pred semaforom ali na kriziscu ustavim pa spet ista pesem, spet mocno skadi nato pa spet neha. Aja da ne pozabin, pri kontroli zracnega filtra sem opazil majhno kolicino olja v airboxu kar bi kao naj bil vzrok da sem nalil prevec olja. Olje v airboxu je pa cist normaln zgledalo, ne zgleda da bi blo pomesano z vodo..... Motor se mi tudi nikoli ne pregreva. Tak da????

Hvala za odgovore!

Malo pobozas, palo posraufas pa gre!

Kadi iz obeh raufnkov ali samo iz enega? Če samo iz enega, pol je skoraj gotovo membrana, sem pa pozabil, na kater cilinder je speljana. Poglej malo na kaki AF forum. Malo olja v airboxu pa je povsem normalno :glare:

Objavljeno

Kadi iz obeh raufnkov ali samo iz enega? Če samo iz enega, pol je skoraj gotovo membrana, sem pa pozabil, na kater cilinder je speljana. Poglej malo na kaki AF forum. Malo olja v airboxu pa je povsem normalno :glare:

Nekaj olja v airbox-u je res normalno. Na italijanskem forumu sem nekje bral da je imel en uporabnik podobne pobleme če je bila tista cevka, ki jo je omenil Dr_Jakob odmašena. Tale cevka je zamašena in služi za odstranit nabrano olje. preveri če je tale čep še vedno tam. Da ni odmašena...

Objavljeno

Malo olja je normalno pravite? Hmm.. ja kadi iz obeh rorov ja. NoGe praviš da bi blo treba odmašit cevko? Bom probal če je to. Kr moped pa gre čist normalno, se ne pregreva, vleče kot ponavadi. Najbolj me skrbi to da kadil ni pred menjavo olja. In ker se mi je zdelo da olje in filtre pa ja lahko sam menjam se to tudi naredil. Po priporočilu kolega sem not nalil neki castrol ki kao njegovemu motorju super ustreza. Nato ugotovil, da mojemu pa nikakor ne. sklopka je začela drset po porvem kilometru. no, pol sem pa lahko šel na servis in kupil še eno olje pa ga zamenjal. sklopka ni več drsela, je pa začel kadit kot sem že omenil. obstaja možnost da je olje krivo? na servisu so mi rekli da to uporabljajo za vse dvocilindraše pa ni blo reklamacij. je pa yamalube olje.

Objavljeno

Ne ne tista cevka MORA BIT ZAMAŠENA. Če je odmaŠena znajo bit problemi. Glede olja. Castrol sem imel prvič zadnjič in nikoli več. Nato sem bil 5 let na Motul 300V zelo zadovoljen. Letos pa sem dal na priporočilo mehanika BARDAHL XTC C60. Bomo videli kako se obnese. Yamalube je Yamahino olje. Ne vem, dvomim da bi bilo za tvoje probleme krivo olje. Je pa res, da je zelo čuden simptom.

Objavljeno

Ne ne tista cevka MORA BIT ZAMAŠENA. Če je odmaŠena znajo bit problemi. Glede olja. Castrol sem imel prvič zadnjič in nikoli več. Nato sem bil 5 let na Motul 300V zelo zadovoljen. Letos pa sem dal na priporočilo mehanika BARDAHL XTC C60. Bomo videli kako se obnese. Yamalube je Yamahino olje. Ne vem, dvomim da bi bilo za tvoje probleme krivo olje. Je pa res, da je zelo čuden simptom.

Enaka zgodba pri meni...Castrola in Motula tudi sam ne tankam več v svoje maŠine, pa nej bo to magar kopačica. U italiji se toči v motorje samo AGIP in BARDAHL. Uporabnik s tega foruma zrihta slednjega 9€/l. XTC je oznaka pri nas, CTX je oznaka pri makaronarjih...

Objavljeno

Enaka zgodba pri meni...Castrola in Motula tudi sam ne tankam več v svoje maŠine, pa nej bo to magar kopačica. U italiji se toči v motorje samo AGIP in BARDAHL. Uporabnik s tega foruma zrihta slednjega 9€/l. XTC je oznaka pri nas, CTX je oznaka pri makaronarjih...

Ja mogoče bo pa res kaj na olju. Sem dobo info da je čist možno da zaradi drugega olja kadi pa da se naj probam malo brez zračnega filtra okrog pelat. Zakaj pa to¨?

Objavljeno

Mojstri je mozno da kadi tudi zaradi tega kr kar pogosto menjujem rore ne mopedu? S sopotnico originalni ker so tisji, ponavadi pa akrapoti. Je mozno da se je ecu-ju malo zmesalo kr mora zmes pogosto prilagajat?

Objavljeno

Enaka zgodba pri meni...Castrola in Motula tudi sam ne tankam več v svoje maŠine, pa nej bo to magar kopačica. U italiji se toči v motorje samo AGIP in BARDAHL. Uporabnik s tega foruma zrihta slednjega 9€/l. XTC je oznaka pri nas, CTX je oznaka pri makaronarjih...

Pozdravljen,a je mozno dobiti tel.stevilko od tega uporabnika foruma za olje bardahl.

Objavljeno (popravljeno)

Mojstri je mozno da kadi tudi zaradi tega kr kar pogosto menjujem rore ne mopedu? S sopotnico originalni ker so tisji, ponavadi pa akrapoti. Je mozno da se je ecu-ju malo zmesalo kr mora zmes pogosto prilagajat?

Žal ne bo tako. Stari V990 kot ga ima Falco in potem Tuono in prva RSV nimajo lambde in ne prilagajajo zmesi. Zato pa priporočajo da se vsakih 15-20k km opravi nastavljanje CO. Kakorkoli ECU do 4000 rpm uporablja nastavitev glede na opravljeno meritev CO nad 4000rpm pa prevzame nalogo priprave zmesi EPROM, ki si ga najbrž dobil zraven Akrapovića.

Si mogoče opazil da ti kadi samo z orignal oziroma samo z Akrapovićem??

Popravljeno . Popravil NoGe
Objavljeno

Žal ne bo tako. Stari V990 kot ga ima Falco in potem Tuono in prva RSV nimajo lambde in ne prilagajajo zmesi. Zato pa priporočajo da se vsakih 15-20k km opravi nastavljanje CO. Kakorkoli ECU do 4000 rpm uporablja nastavitev glede na opravljeno meritev CO nad 4000rpm pa prevzame nalogo priprave zmesi EPROM, ki si ga najbrž dobil zraven Akrapovića.

Si mogoče opazil da ti kadi samo z orignal oziroma samo z Akrapovićem??

Hvala za odgovor NoGe! Torej to lahko izključimo. EPROMA pa od prejšnjega vrlega lastnika nisem dobil. Zato pa brca falco ko dobi akrapote gor! Tak nežni rodeo dokler mu ne pokažeš kdo j šef:) Ja kadi zaenkrat samo z akrapoviči ker še originalov nisem letos dal gor.

Objavljeno

Če je pa že govora o epromu. Ga mogoče kdo proda? Ponavadi gre skupaj z rori pa vendar.. tudi moj je nekje ostal. Od aprilie funkcionira za racing slip one? kr factory pro je pa malo drag zame:)

Objavljeno (popravljeno)

Ni v redu da se voziš z original EPROM in odprtimi izpuhi!!! Mešanica bencina in zraka je popolnoma drugačna! Če nisi že naredil naredi to kar je na tem linku:

http://www.apriliav6...l_articoli3.php

Aprilia original ima zapore. Tako z manjšimi odprtinami za zrak, kot v elektroniki. Odpravi zračne zapore, ki dušijo motor. Za hitro rešitev je že na original EPROM-u 2. mapa, ki se aktivira tako, da se odreže določen kabelček, ki gre v računalnik. Tale druga mapa je prilagojena bolj odprtemu dihanju agregata. Boljše kot sedaj je sigurno.

Poglejsi vodnik na zgornji povezavi. Je vse lepo poslikano, če pa ti kaj ne bo jasno pa vprašaj. Ni problema!

Drugače so epromi po ebayu okrog 40€ s poštnino. Je pa na tem forumu en uporabnik "gabro" ki je pravi bog glede štimanja teh V990. In ima tudi svojo EPROM. Po pričanjih najboljša eprom za tale agregat. Osebno imam Aprilia Titanium EVO izpuh s svojim EPROM-om in je motor popooooolnoma drugačen kot original!!

Sicer ne vidim logične povezave med modrobelim dimom in samim vbrizgom, ampak poskusit se splača.

Popravljeno . Popravil NoGe
Objavljeno

Evo, pri detaljnem pregledu mopeda ugotovil da falco ze laufa na drugi mapi. Kablcek ze bil prerezan, pri filtru tui ni vec blokade tako da... Vzel ven zracni filter in vzgal motor. Kadil cca. Dve minuti potem pa nehal. No, nato sem pa spet vrgel vse vkup, tui stari filter in predvideval da zdaj pa nebos vec kadil;) se peljem okrog malo priblizno deset km in ko pridem domov spet dim za mano.??? Je mozno da bi bil stari zracni filter ze tolko masten od olja pa bi od tega kadilo? Vem ja, probaj se pelat brez filtra malo ne?

Objavljeno (popravljeno)

Če je pa že govora o epromu. Ga mogoče kdo proda? Ponavadi gre skupaj z rori pa vendar.. tudi moj je nekje ostal. Od aprilie funkcionira za racing slip one? kr factory pro je pa malo drag zame:)

Prijavi se na AF1 forum in poišči uporabnika Gabro, on "peče" najboljše custom eprome za naše motocikle, tip je iz italije plačaš preko paypal-a (mene je prišel dual map eprom 75€). Razlika med originalnim in njegovim epromom je več kot očitna :grim

Popravljeno . Popravil shark357
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Če koga zanima imam za prodat dirkalen izpuh za Aprilio RSV od 98-03 letnik. Ter Tuono 03-05.

Gre za AJKO Titanium Racing izpuh. Zvok je fenomenalen, zvok leo vinceta in podobnih izpuhov se ne da primerjat, ker izpuh dejansko poka.

Narejen je prav za ta tip Aprilie ni pa homologiran in je dirkalen. Je kot nov.

Za slike in GSM mi pošljite ZS.

LP Rok

Objavljeno

Oj majstori!

Peljal moped na servis! Pije olje! kletvica kletvica. No zaj sn ga litrcek dolil pa se kao naj malo vozim, Kakih 50 km so rekli. Pol pa bojo vidli če bo še žrl olje. Hmm. Keri od vas je že reko da te mašine ne pijejo olja?:)

Objavljeno

Pravijo da je to normalno da pijejo... Odvisno na koliko km ti spije liter olja...

Objavljeno

Oj majstori!

Peljal moped na servis! Pije olje! kletvica kletvica. No zaj sn ga litrcek dolil pa se kao naj malo vozim, Kakih 50 km so rekli. Pol pa bojo vidli če bo še žrl olje. Hmm. Keri od vas je že reko da te mašine ne pijejo olja? :)

1L / 7.500km

Objavljeno

Hm...

Ni zanemarljivo malo :glare:

Mogoče menjat olje za kako drugo?

za začetek...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!