Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


Priporočene objave

Objavljeno

Zmontiral spredaj 15, zadaj zaenkrat še original 40, je bolš ampak bo treba še zadej zamenjat :)

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

1. Akumuljator je res 14tka. Ogromna razlika je. Pri starem, 12, je bilo vedno vprasanje, ce je do vrha nafilan. Ce slucajno ni bil vsaj recimo 70% poln, je bila kr jeba startat, sploh v mrazu.

2. Regler sem vzel kar tega, ki ga ponujajo na AF1 kot alternativo OEM. Meni se zdi, da je malo vecji in da precej bolje odvaja toploto = boljsi.

3. Problem Aprilijine elektrike so pretanke zice. Ta prevezava prakticno pomeni, da poleg originalnih vodov vleces se ene, ki skrbijo, da se originalni ne pregrejejo. To je v bistvu to. Ce poznas kakega elektricarja, ki ima uber prevec casa, pa ti lahko vse zice zamenja za debelejse/mocneje, spuca spoje in jih pred korozijo dobro zavaruje. Potem bo tudi elektronika delovala veke vekomaj.

Citiram stare poste...

Je kdo naredil tale mod? Kakšne so razlike v voltazi?

Objavljeno (popravljeno)

Če prav razumem, to sprašuješ o brown connector mod-u, jst sem ga naredil: TUKAJ sem spisal kako pa kaj sem naredil na svoji RSV, mam pa 12-ko akumulator, pa mi je celo sezono normalno vžigal, tudi nazadnje ko je bil skoraj cel mesec parkiran, je nato vžgal takoj. Reglerja nisem menjaval. Vsega skup je ene pol urce dela, če si vzameš čas :) Če te pa še kaj zanima pa vprašaj ;) Je pa to za moje pojme "must do" mod za stare milke :)

Pa še zraven poglej kater starter rele maš, če je 50A zamenjaj z 150A (kot sem napisal tukaj)

Popravljeno . Popravil Burnout
Objavljeno

Za wire mod sm spraševal ja.

Rjav korektor sem odstranil, pa zvezal direkt.

Iz belega sem dodal 2 žice (na minus od akumulatorja + na varovalko).

Pred modom je bila napetost pri 1krpm 14V, po modu pa samo 13,6V. V čem je fora? Je to sploh mogoče,ali sem narobe očital (ne vem sicer kako)?

Tale 150A rele bom pa naročil, ker včasih se mantra pri zagonu.

Ps za tiste kateri imate 14A akumulator, gre noter brez problema? Ali so potrebne "modifikacije"?

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem naredil tole predelavo in je razlika. Voltaža se je zvišala za 0,5-0,7V. Sem dal pa kable od ozvočenja... debeeeeli. Manj dela kot zamenjat celo inštalacijo kot je nekdo predlagal.

Baterija paše noter, le malo višja je, tako da ti potem sedlo tika malo vijake. Samo ni 14 ampak 12Ah.
Sicer ne vem katero si gledal. Jaz imam tole noter že 5 let:

 

http://www.yuasabatteries.com/battery.php?bID=B199&vID=641

 

Ko je parkiran več kot 3 tedne obvezno na vzdrževalec in dela ko violina. Tale ima še večji zagonski tok (240A) kar je označeno s čarko H. Navadna ima okrog 200A.

 

Potem sem še zagonski rele zamenja. Postal je popolnoma drugi motor. Dobesedno. Vžge s prve, prej pa stalno matranje za zagon. Sedaj tudi ko je mraz zjutraj sredi Dolomitov vžge brez problema.

Pri ta starih modelih pred Magnezijumom so to obvezne predelave. Ko odpraviš te stravi motor dela brez težav.

Popravljeno . Popravil NoGe
Objavljeno

Se strinjam s NoGe-jem... kabli ki jih dodaš morajo biti konkretni, jst mislim da mam 1,5 mm2, če ne celo več...

 

Ostalo je pa že napisano :)

Objavljeno

Če kdo tole gleda..baje ima nekaj več kilometrov..menjan števec..

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8603461&show=1

 

Sm jo šou pogledat prejšno soboto, pa tut u tej temi je že blo govora: več al manj dizastr od motorja, spodaj masten, da je kaj, ohlinsi spredaj so tut spustil dušo, plastike popraskane, nalepke odstopajo... tko, da je očitno, da niso skrbeli za motor  :BUA:

Objavljeno

samo je pa odlično ohranjen motor z 8k kilometri..fajn a ne? in to prodajajo v salonu..to je šele podn od podna..

Objavljeno

Žiu

 

Jest sm tut gledou ta motor, že kšn mesc nazaj.

Res je v razsulu. Pravi da je vozu samo po pisti, enkrat je tut mau odletu v pesk in nekej za silo popravu.

Objavljeno

Žiu

 

Jest sm tut gledou ta motor, že kšn mesc nazaj.

Res je v razsulu. Pravi da je vozu samo po pisti, enkrat je tut mau odletu v pesk in nekej za silo popravu.

vzamem edin če ga da za jurja, se kupi poliestre, poštima moped in to je to  :D  

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Mene zanima kako je na novejši verziji V2 - konkretno Tuono 2007 z reprogramiranjem računalnika ob menjavi izpuha.

Našel sem da je potrebno spremeniti na mapo 2 - kdo to izvaja v Slo ali bližini in za koliko € cca?

Ali je boljša opcija powercommander? Sicer nisem zahteven uporabnik, mi je motor več kot dovolj močan, vendar ga nebi rad "uničeval" s športnim izpuhom in osnovno mapo.

Odločam se pa med MIVV GP, Suono ali pa Arrow ali Leovince, ce ima kja vpliva...

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene zanima kako je na novejši verziji V2 - konkretno Tuono 2007 z reprogramiranjem računalnika ob menjavi izpuha.

Našel sem da je potrebno spremeniti na mapo 2 - kdo to izvaja v Slo ali bližini in za koliko € cca?

Ali je boljša opcija powercommander? Sicer nisem zahteven uporabnik, mi je motor več kot dovolj močan, vendar ga nebi rad "uničeval" s športnim izpuhom in osnovno mapo.

Odločam se pa med MIVV GP, Suono ali pa Arrow ali Leovince, ce ima kja vpliva...

 

Kdo točno to ureja ne vem, verjetno autocommerce, oz kak uradni serviser. Če nisi zahteven uorabnik, potem ne boš izkoristil powercommanderja.

Glede izpuha, z nobenim ne boš falil ;)

Objavljeno

 

Ne poznam motorja, vendar ti lahko po slikah povem, da plastike niso original (lahko so obnovljenje, pa 100% so prebarvane). Kakor kaže naj bi bila Factory varianta-ali so pa jo hoteli sestavit, torej (Ohlins stabilizator, Ohlins amortizer zadaj - 2014,Original pokrov zadnjega sedeza, Bembo sprednji diski) bi moralo bit originalno gor, če ne, je pač motor sestavljen iz različnih motorjev. In tale naziv "Limited edition 06 Aprilija GP raicing" ne obstaja, ter se ga je lastnik sam spomnil.

 

Lahko pa da je motor čist ok ohranjen, samo mam na sumu, da je bil svoj čas dirkaši motor, ki ni videl drugega kot gonjenja po pisti...

 

Ekola, to je to kar lahko povem...

Objavljeno

Ne poznam motorja, vendar ti lahko po slikah povem, da plastike niso original (lahko so obnovljenje, pa 100% so prebarvane). Kakor kaže naj bi bila Factory varianta-ali so pa jo hoteli sestavit, torej (Ohlins stabilizator, Ohlins amortizer zadaj - 2014,Original pokrov zadnjega sedeza, Bembo sprednji diski) bi moralo bit originalno gor, če ne, je pač motor sestavljen iz različnih motorjev. In tale naziv "Limited edition 06 Aprilija GP raicing" ne obstaja, ter se ga je lastnik sam spomnil.

 

Lahko pa da je motor čist ok ohranjen, samo mam na sumu, da je bil svoj čas dirkaši motor, ki ni videl drugega kot gonjenja po pisti...

 

Ekola, to je to kar lahko povem...

Ja vidim, da je precej lapsusev v oglasu :D nekaj časa nazaj se je prodajala na primorskem in je tip napisal, da je bila barvana zgolj zaradi lastnih želja ter da ni bila razbita !?!? ( da ima tudi vse fotografirano) zdj je tešk ocenit kaj je res in kaj ne :)

Objavljeno

torej...se koga zanima nakup kaksne rsv mille?

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Evo, sem postal lastnik rsvjke in imam par vprašanj:

kam jih vozite servisirati v okolici ljubljane
Ima kdo mogoče user/service manual?

Moram biti pri motorju kaj posebaj pozorn?

 

Evo še par slikc:

11391506_380762845456721_242217376182952

11391786_380762858790053_392233317332261

Popravljeno . Popravil ukica
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Za vse informacije kontaktiraj, pri nas največjega poznavalca teh motorjev, Draga Čepona 06 817 0009 iz Aprilija kluba.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

Imam en problem...in sicer elektro-magnetno stikalo, ki je pod sedezem( ki je vezano na starter), mi ne "spusti" oz enkrat dela enkrat ne

(Sicer je ze nabavljeno drugo, a me zanima vzrok okvare) in sicer ali je mozno da pride do tega, ce motor vzigas z premalo polno baterijo?

Hvala

Objavljeno (popravljeno)

Vse je mozno. In tut crkne tisto japonsko sranje. Jest mam skos enga na rezervi. Si zihr da ni kr akomulator kriv?

Popravljeno . Popravil biker77

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!