Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


Priporočene objave

Objavljeno

Vse je mozno. In tut crkne tisto japonsko sranje. Jest mam skos enga na rezervi. Si zihr da ni kr akomulator kriv?

ja meni je sel zdaj ta drugi po pol leta :/

v kakem smislu pa bi bil akumulator kriv? da je premajhna zagonska moč?

Objavljeno

Ja. Ce tezko vzge je skor zihr akomulator. Probas. Priklopis na avto na kleme..

Tko je mene zadnjic caponord zafrkavala. Pa malo se poglej kontakte za starterju..tam rado mal rjasto rata..

Objavljeno

Ja. Ce tezko vzge je skor zihr akomulator. Probas. Priklopis na avto na kleme..

Tko je mene zadnjic caponord zafrkavala. Pa malo se poglej kontakte za starterju..tam rado mal rjasto rata..

 

ok hvala za info, bom pogledal se kontakte....

fora je v temu, da ce je baterija "polna", vzge brez problema, ce pa mi motor stoji 7dni brez vzgat ze mal tezje vzge :/

Objavljeno

Akumulator zanic. Menjaj da ne bos sklopko starterja menjat mogu..

Objavljeno

Mislim,da imate težave z relejem  štartarjem.Original je 50 A

Dajte saj 100 A. Ni mus ,da je okrogel.Dobite ga avtoelektrika Šiška cena okoli 40 eur. Pa boste imeli mir ( kontakti se za žgejo)

Jaz sem dal 250 A 

Objavljeno

Pozdravljeni

Imam en problem...in sicer elektro-magnetno stikalo, ki je pod sedezem( ki je vezano na starter), mi ne "spusti" oz enkrat dela enkrat ne

(Sicer je ze nabavljeno drugo, a me zanima vzrok okvare) in sicer ali je mozno da pride do tega, ce motor vzigas z premalo polno baterijo?

Hvala

Še pomeri koliko ti polni saj 13,8 V

Objavljeno

Še pomeri koliko ti polni saj 13,8 V

ekola baterijo sem napolnil in jo nafila do 13,6V, medtem ko na motorju med delovanjem kaze 13,2 V

Objavljeno

Pomeri koliko ti kaze ko das kontakt. Ce pade pod 12 V je za stran.

Objavljeno

ekola baterijo sem napolnil in jo nafila do 13,6V, medtem ko na motorju med delovanjem kaze 13,2 V

Če ti polni samo 13,2 V je premalo in boš imel večni problem. Imel sem podobni problem samo , daje meni polnil 13,6 V

Razloh slabi kontakti na konektorju skoraj stoplen. Podoben problem imel kolega na Guziju na servisu so menjali dvakrat baterijo pa mu vsaketoliko časa ni zalavfal polnil 13,5 V Ko sva porihtala kable   14 ,2 V  od takrat nobenih težav.

Dobro ,da meriš pri obratih nad 3000 obr.

Objavljeno

Če ti polni samo 13,2 V je premalo in boš imel večni problem. Imel sem podobni problem samo , daje meni polnil 13,6 V

Razloh slabi kontakti na konektorju skoraj stoplen. Podoben problem imel kolega na Guziju na servisu so menjali dvakrat baterijo pa mu vsaketoliko časa ni zalavfal polnil 13,5 V Ko sva porihtala kable   14 ,2 V  od takrat nobenih težav.

Dobro ,da meriš pri obratih nad 3000 obr.

Ja prisli do zakljucka, da je baterija fuc

Sedaj pa drugo vprasanje...yuasa ytx 12 bs ( 180A) ali ytx 14 bs (200A)??

Objavljeno

14 bs..

A gre vseeno pod sedez, ceprav je mal vecja??

Objavljeno

14 imam jaz v caponordu in v tuonu. Pomoje da bo tut v mille sel. Glede na to da so v osnovi to isti motorji. Vsaj mille in tuono.

Objavljeno

14 imam jaz v caponordu in v tuonu. Pomoje da bo tut v mille sel. Glede na to da so v osnovi to isti motorji. Vsaj mille in tuono.

Ok odlicno...hvala za info

Objavljeno

Mislim,da imate težave z relejem  štartarjem.Original je 50 A

Dajte saj 100 A. Ni mus ,da je okrogel.Dobite ga avtoelektrika Šiška cena okoli 40 eur. Pa boste imeli mir ( kontakti se za žgejo)

Jaz sem dal 250 A

Rdeci ti ki imas 250a, a si tudi žice/napeljavo kaj menjaval ali naj bi zdržala tudi original?
Objavljeno

Naj bi bili dobri stari.Baje so kasneje žačeli ogrejevati 100 A ker so imeli preveč težav.Po spominu so kar precej debeli kabli tistedva tanka pa tako nista obremenjena.Da je dobr spoj s čevlčkom .

 

Mene je vsake toliko časa mal zafrkaval pred dobrim letom pa mi je na obvoznici v koloni mrk zapikal vzel vs štrom, namreč imam dodatno zmontiran voltmetr.  No sem rekel akumulator sranje po nekaj sekudah se je mal upomogel ani hotel štartat.Ker pa sem že tako vs štrom porihtal razen tega sem takoj pomislil nan ga malo potolkel takoj normalno zalavfal.Takoj sem šel v menjavo.Starega podru notri kotakti čist črni.

Od kar sem menjal z močnejšim motor prime takoj prej ni bilo tako.

Objavljeno (popravljeno)

Naj bi bili dobri stari.Baje so kasneje žačeli ogrejevati 100 A ker so imeli preveč težav.Po spominu so kar precej debeli kabli tistedva tanka pa tako nista obremenjena.Da je dobr spoj s čevlčkom .

 

Mene je vsake toliko časa mal zafrkaval pred dobrim letom pa mi je na obvoznici v koloni mrk zapikal vzel vs štrom, namreč imam dodatno zmontiran voltmetr.  No sem rekel akumulator sranje po nekaj sekudah se je mal upomogel ani hotel štartat.Ker pa sem že tako vs štrom porihtal razen tega sem takoj pomislil nan ga malo potolkel takoj normalno zalavfal.Takoj sem šel v menjavo.Starega podru notri kotakti čist črni.

Od kar sem menjal z močnejšim motor prime takoj prej ni bilo tako.

aha no bom poskusu dobit tega od 250A, zal ga avtoelektronika šiška nima več

 

ce si razdrl ta starega, kako si ga potem nazaj sestavil?moj je zanetan

 

še kakšna ideja kdo bi to lahko imel?

Popravljeno . Popravil litlleracer
Objavljeno

Rele mora bit 150 amperski..

sem imal ze dva 150A in sta se mi obadva zatajila 

Objavljeno

sem imal ze dva 150A in sta se mi obadva zatajila 

 

Potem pa ugotovi kaj ti releje skur

Objavljeno

Tazgale sem dal semo ,da je močnejši čeprav bi bil tud ta dobr.

 

 

$(KGrHqR,!pIFJV)jONgDBSYTJzgTLw~~60_35.J

 

 

Starega sem pa razdru samo is firpca ,da sem videl v čem je problem. Tastari je bil drugačne oblike okrogel kovinski.

Objavljeno

Potem pa ugotovi kaj ti releje skur

Ocitno premalo napolnjena baterija, ko je nova, dela vse kot mora, pomenem letu pa .....

Objavljeno

Vzdrzevalec baterije..skoraj nujna stvar pri apriliji. Sploh cez zimo. Pa ne vzigaj prevec s slabo baterijo. Rele je cca 35 evrov..sklopka starterja pa skor 10x tolk ;)

Objavljeno

Vzdrzevalec baterije..skoraj nujna stvar pri apriliji. Sploh cez zimo. Pa ne vzigaj prevec s slabo baterijo. Rele je cca 35 evrov..sklopka starterja pa skor 10x tolk ;)

Ja dokler ne porihtaš štrom.

Spremeni regulator napetosti ali saj daj dodatno maso.In če še dodaš bajpas iz regulatorja na baterijo z vmesno varovalko pa ti bo bistveno boljš polnil.

 

 

fh008mod.jpg

fh008mod.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!