marincspeedshop Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 Sraufe od statorja si loctite-tu? Priporocam se da konektor odstranis in kable zalotas. Zdej pa sam gaaaas. Aja pa moja Aprilia ima normalno temp. 80C, na soncu pred mejo v koloni se mi je segrela na max 94C (prjatlu zravn Honda cbr1000 na 110C) pa je bil res noro vroc dan. ProdriveR 1
ProdriveR Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 Ja, šravfe sem use polimu. Konektorje sem pa že prejšnjo rundo polotal, k sem regler menju. Trenutno imam pa kr s vrstnim sponkam skuplan, k sem še meru, kolk daje stator od sebe, pa da upornosti štimajo. Se bom v prihodnjosti lotu še lotanja. Madoniš, ti pa kr nizko temperaturo drži? Men se je tud že zgodilo,da mi je temperatura priplezala do 100°C, ko sem v vročini stal na semaforju. Pri prejšnjem suzukiju, je šlo tud čez 110°C
ukica Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 Kar se tice temperature.. zelo nihajo. Npr moja ex mille je bila konstantno na 90-103, zdejsna tuna gre pa redko cez 85..med voznjo je pa stalno 75-77. Zgleda je razlika zrd plastik in prezracevanja. Js se to kj prevec nebi sikeru.. ce se vklop ventilator je ok. Btw preveri se nivo olja..ce ga imas tok ko je naravnos in mrzu sem preprican da ga mas prevec se pa moja ex mille prodaja na netu za 1900.. upam da pride v skrbne roke. ProdriveR 1
ProdriveR Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 Olja skor neb smel bit preveč, sem ga use ven stoču(rezervar,filter in magnetni vijak) in dolil 3.9l. Se probam spomnt, kdaj je slika nastala Ker najprej sem nafilal 3.5l, zalavfu motor da ga je pozavgal in dotočil še preostalo.
marincspeedshop Objavljeno Avgust 6, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2017 Nivo olja pri suhem karterju je mal zakompliciran pogledat. Najbol tocno bo da motor segrejes gres en krog 15min in na stantgasu pogledas nivo. Razlika med mrzlim in vrocim (85C) oljem je priblizno 2cm zaradi temperaturnega raztezka olja. Pa redno preverjaj nivo, V2 kr pije. Drugace pa nivo olja pri suhem karterju ni tok kriticen, ce ga bo prevec ti ga bo pa v airbox zmetal. ukica 1
ProdriveR Objavljeno Avgust 17, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2017 Vidim,da bom počas mogu menjat prednje zavorne ploščice. Kaj mi priporočate oz katere ploščice uporabljate??
marincspeedshop Objavljeno Avgust 25, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2017 (popravljeno) Posledice padca. Vitalni deli (masina,gestel...) so ok. Vse ostale malenkosti so zlamane, tud uno kar se neda polomt je polomlen . Ko mam lih razkopan bi rad naredil pravi custom made 2v2 izpusni sistem, ma gdo od tuono,falco ali rsv original sistem (srednje krivine in dusilca)? Ce bo sreca dobim blueprint Akrapovic racing sistema pa bom zasvasu repliko. deli ki jih rabim: -salthebl -tacka zadne bremze -oba clip-on (balanca) -rezervoarcek spredne bremze -dash board ali levi lcd ki kaze kilometrino -spredna maska+sipca+luc -ram air tunel levi komplet,desni zunanja plastika -plasticni del v katerega se ulije antifreez+mali T-kos ki povezuje kilerja zgoraj -srednja krivina (kolektor) izpuha -olna posoda+spodni guminosilc -oba kilerja -platika ki pride za cevjo izpuha pod levo tacko -plastika "sencnik" armaturke -fusebox -spodnje oko mortizerja Popravljeno Avgust 25, 2017. Popravil marincspeedshop
ukica Objavljeno Avgust 25, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2017 (popravljeno) Boga mille. A tole je ME mille?(orginal bel fedr zadi, pa na stranskih plastikah je imela izoboceno plastiko za ventilatorje). ce dobis CELO luc jo sam kup, pa nima veze kok je..novih nedelajo vec, rablrno dobit je pa loterija.. al jo pa probi preobrazt u tuonota.. bo se cenej? Popravljeno Avgust 25, 2017. Popravil ukica sesir 1
marincspeedshop Objavljeno Avgust 25, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2017 pred 4 urami, ukica pravi: Boga mille. A tole je ME mille?(orginal bel fedr zadi, pa na stranskih plastikah je imela izoboceno plastiko za ventilatorje). ce dobis CELO luc jo sam kup, pa nima veze kok je..novih nedelajo vec, rablrno dobit je pa loterija.. al jo pa probi preobrazt u tuonota.. bo se cenej? Aprilia mille 1999 navadna verzija pomoje. Bom zrihtu nazaj v original da bo se bolsa kot pred padcem. Sej deli se dobijo sam mal bo trajal predn bom vse zrihtu. bosa in ukica 2
ukica Objavljeno Avgust 25, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2017 (popravljeno) Je navadna ja(me verzija..lah prevers tud po vinu al je spreei me al rp), fctory ma zlate vilce.. no cimprej zrihti Da bo spet bombnik pel po kalu Popravljeno Avgust 25, 2017. Popravil ukica
sesir Objavljeno Avgust 26, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2017 pred 9 urami, marincspeedshop pravi: Aprilia mille 1999 navadna verzija pomoje. Bom zrihtu nazaj v original da bo se bolsa kot pred padcem. Sej deli se dobijo sam mal bo trajal predn bom vse zrihtu. Ceneje popravilo in lažje prodaš tuono.....
lucky323 Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 A se je kdo že pogljablal v suspention dogbone linkage(ne vem kako bi to v slovenščini napisal)baje pokajo te ploščice če se ležajev ne maže redno,kar pa dvomim da se,na Af1 forumu je kr ene par grozljivk,kar se tega tiče.
marincspeedshop Objavljeno Avgust 31, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2017 Po domace se temu rece "vaga". Poglej se za nihajko k sm ti omenju da pokajo. Tvoja je na "dva sraufa" ce sm prov pogledu. Na sliki recall verzija in updateana verzija.
lucky323 Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 tuono 2 gen.nima teh težav, ima en nosilček,ki zgleda kot,da je prišravfan na nihajko,bl me skrbi zdej tale vaga ker ne vem kdaj so bli te ležaji kej namazani
RSTDRIVER Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 7 minutes ago, lucky323 said: tuono 2 gen.nima teh težav, ima en nosilček,ki zgleda kot,da je prišravfan na nihajko,bl me skrbi zdej tale vaga ker ne vem kdaj so bli te ležaji kej namazani sam sem preventivno menjal zadevo l.2013 se pravi po 12 letih uporabe, ker se mi je zdelo da ima luft.... če kej pomaga, ni bilo videti, da je z ležaji in sorniki kaj narobe.... za 6 ležajev in tesnil sem dal v tinexu 30€ (de neb o ceni oriđinala) + nekej sm v delavnici skp zmetov v eno pripravo za lažjo demontažo ležajev ne perem pa nikoli s štrajfiksom + po slani cesti se vozim samo kadar je res res mus....
lucky323 Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 a na futuri? aje isti sistem?
RSTDRIVER Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 2 minutes ago, lucky323 said: a na futuri? aje isti sistem? ekstra zate sm šu v graražo pogledat na tuno 2009 in je enak
ProdriveR Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 pred 21 urami, lucky323 pravi: A se je kdo že pogljablal v suspention dogbone linkage(ne vem kako bi to v slovenščini napisal)baje pokajo te ploščice če se ležajev ne maže redno,kar pa dvomim da se,na Af1 forumu je kr ene par grozljivk,kar se tega tiče. Ti govoriš najbrž o temle?http://www.joe250.com/motorcycles/tuono/linkplates/linkplates.html Težava je pa opisana tukajhttp://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?74529-Weak-link-plates-rear-suspension Jaz sem dal namazat vse ležajčke in zmonteru nove tele plate od T12 TECH (maš spodi na strani) je bilo ceneje, kot naročiti od AF1 iz amerike.http://t12tech.com/products/aprilia-rsvr.html @marincspeedshop - Tale z nihajko tud mene skrbi. Na uč je vidit, k da mam dva šravfa, sam eni pravijo,da je tole težava samo 2004 in zgodnje 2005, pol naj bi bilo pa tole poštimano. Me zanima, če bi lahk kje na servisu se pozanimu(preko VIN), če je blo to pr men že menjano?? pred 11 urami, lucky323 pravi: pol delam paniko brezveze Jaz drgač nisem nikjer zasledil da bi tud tuonoti mel te težave?
lucky323 Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 Točno to mislim,hvala za info jih bom tu naročil čeprav tole kakšn Majstr tudi pri nas pomoje naredi,zdej sam ne vem al bo to zdržal do zime ali se naj tega takoj lotim. PS.kako je z statorjem
lucky323 Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 Kar pa se vpoklicev tiče lahko to na beAracer klubu preveriš preko vin.
marincspeedshop Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 (popravljeno) Glede nihajke, spodni "matica vlozek" osvohni nihajko. Od tm potem rata na dol razpoka. Popravl so tko da so odstranil to matico. Baje so bli samo 4znani zlomi tko da ni take panike ce lih neskaces z motorjem. Za tuono verjetno niso naredili recall ker ima svohnejsi motor. Bi se dal pa staro nihajko enostavno popravt, vlozek ki je sedaj zapresan v lukno se zavari. Popravljeno September 1, 2017. Popravil marincspeedshop
marincspeedshop Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 Se ena zanimiva modifikacija za vse ki obolevate z original izpuhom.
ukica Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 43 minutes ago, marincspeedshop said: Glede nihajke, spodni "matica vlozek" osvohni nihajko. Od tm potem rata na dol razpoka. Popravl so tko da so odstranil to matico. Baje so bli samo 4znani zlomi tko da ni take panike ce lih neskaces z motorjem. Za tuono verjetno niso naredili recall ker ima svohnejsi motor. Bi se dal pa staro nihajko enostavno popravt, vlozek ki je sedaj zapresan v lukno se zavari. Tuna nima svohnej motor - razlika je med mille gen 1 ter 2 ce se ne motim. Gen 1 mille ima v prometni 86kw, gen 2 pa 94. Osnova za tuonota je gen 2 mille. Tole za nihajko pa nisem vedel..morm preverit. Tnx!
marincspeedshop Objavljeno September 1, 2017 Opozori Objavljeno September 1, 2017 -98-00 116hp -01-03 133hp -04-05 136hp -06-08 143hp to je za rsv,loh da sm se za ksn hp zmotu, razlike so pa zato ker so spreminjali velikosti ventilov. .......... Inlet Exhaust 1998-99 36 31 2000 36 31 2001-02 38 31 2003 38 31 2004-05 38 31 2006 on 38 33 ukica 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se