Skoči na vsebino

Aprilia RSV Mille


CAPIROMZY

Priporočene objave

Ja tko k je burnout napisu, pr tanovih se ne menja več čipe(saj jst nisem najdu da obstajajo), sam še powercomander.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja res je glede menjave čipa na 04+, no...meu sem nekaj takega v mislih:

post-281-1214340731_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo. sem nov uporabnik foruma, ter tudi novopečeni lastnik Rsv milletke l.2001. Vprašal bi koliko km maksimum se je dalo narediti z novimi še tovarniško namontiranimi pnevmatikami. Fora je v tem da mi je prodajalec rekel, da ima še prve gume, prevoženega pa ima 10000km. meni se to zdi malo čudno, čeprav je motor res lepo ohranjen, na gumah pa je datum koda res 2001. Pa zanima me še kako bi lahko ugotovil dejansko število prevoženih kilometrov, recimo na kakšnem delu, izpuhu, nenazadnje na računalniku...ker 10000km je zelo malo za tak letnik... Aja zanj sem dal 4000 eur, pa dobil 3 mesece garancije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Čestitam za nakup milke. Kar se kilometrov tiče je tako da ne boš nikoli zagotovo vedel koliko jih ima. Mislim da naj bi bili v računalniku zapisani vsi prevoženi kilometri ni pa nujno saj se da kilometre na zelo eleganten način skinit. Ob primeru da ti crkne senzor za trenutno hitrost, ki obenem sešteva tudi kilometre so kilometri lahko x2 ali x3 , če senzor seveda ni bil zamenjan. Bili so tudi primeri da so se zaradi preveč praznega akomulatorja zbrisali tako dnevni kot tudi skupni prevoženi kilometri. Kje si jo kupil če ni skrivnost?

LP ROk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja tko k je burnout napisu, pr tanovih se ne menja več čipe(saj jst nisem najdu da obstajajo), sam še powercomander.

Živjo!

Si že dobil čip od Gabrota?

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne še, ob na-nasledni plači ga nabavim, se pravi je okol 10tga nasledni mesec pr men, bom itak napisu kako se obnese :)

Sem si pa zdej privoščil zadnji ohlins amortizer, ki zares trga gate. Če se kej splača na navadni mille zamenat je to, motor se pela čist drgač. Men se je že prej zdelo da se pela dobro. Ampak mi je dost ludi prbilo da se drži kot na tirnicah, jst pa tega nisem z svojo občutil, mi je med ovinki kar mal nesigurno deloval včasih. No zdej se drži kot na tirnicah :D

Pa menu sem še zadnjo OZ feltno (k je bla glih pocen), sam tle pa nč razlike ne opazem, bo treba še spredno dobit, čeprov s pogovorom z lokalnim mehanikom, ki ma aprilio factory, prav da feltne ne bom opazu (in je res ne).

bmajcen3, dobrodošel med lastniki čudovitih motorjev :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud sam sem sanjal Öhllinsu, pa bom raje počakal na novi V4 :naughty:

Nisem pa prepričan da bom opazil razliko če menjam amortizer - meni se sedaj tako kot je nastavljen pelje več kot odlično.

Dej prpopej kakšno sliko da vidm kako zgleda OZ-jka na tvoji petardi :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom, sam da si vzamem cajt enkrat, pa jo celo spucam :D

Mam še ponudbo za sprednje zlate ohlins vilce, za 400eur, sam to mi je pa že mal velik denarja. Če bo kdaj viška, bom mogoče vzel, ena varijanta je da se tiste batke al kaj so menja, pride cca 300 dolarjev, sam ne vem kdo pri nas bi mi to naredu, k tega pa ne znam sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem ga v moto hit v Krškem, pripeljan je bil iz italie. Trenutno me še čaka tam ker mi bodo naredil servis pa registriral (čakajo na homologacijo) Lohk ga verjetn še zmeri vidte na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com). Men se je res zdel kar ugoden nakup, pelje se lepo. jst ga sicer nism upal neki prtisnt, ker nisem navajen vožnje. en kolega k je bil zraven k je pa kr dost izkušen v vožnji, ga je pa prtisnu da je zavrelo ko p... in to po tazadnem... .Drgač montezerji so pa sachs-ovi in ne ohlinsovi, kar verjetn pomeni da to ni r verzija, ane? Kaj pravite na 7let stare gume k so gor? vizuelno so sicer lepe, nič razpokane...

post-20547-1215012982_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že gume ki so tri leta na motorju so samo še za na kres, kaj šele 7. Ko se boš razlepil zarad gum in naredil ogromno škode, se boš pa po glavi tolkel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko k je simonsi napisu, pa zavrtelo ga je tud zarad slabih gum, jst sem mel zadno mal slabšo pa je pri mrzli gumi tkoj zakopu, z novo gumo tega ni, tko da menjaj čimprej. Škoda tko lepzga motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem ga v moto hit v Krškem, pripeljan je bil iz italie. Trenutno me še čaka tam ker mi bodo naredil servis pa registriral (čakajo na homologacijo) Lohk ga verjetn še zmeri vidte na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com). Men se je res zdel kar ugoden nakup, pelje se lepo. jst ga sicer nism upal neki prtisnt, ker nisem navajen vožnje. en kolega k je bil zraven k je pa kr dost izkušen v vožnji, ga je pa prtisnu da je zavrelo ko p... in to po tazadnem... .Drgač montezerji so pa sachs-ovi in ne ohlinsovi, kar verjetn pomeni da to ni r verzija, ane? Kaj pravite na 7let stare gume k so gor? vizuelno so sicer lepe, nič razpokane...

Ena izmed lepših barvnih kombinacij.

Če ti bo motohit menjal olje preveri nivo olja takoj, meni so ga tam fante dolili pri nakupu v hladen motor in vsi vemo kako je z tem pri apriliji.

Vesele in srečne kilometre.

Če imaš rad motor in sebe se boš na prvi furi zapeljal do vulkanizerja in si privoščil nove gume - bo morebiten padec dražji kot gume. Pa še žrl se boš potem...

Zanimivo, tudi moja RST je imela "originalne " gume letnika 01 ob nakupu pri motohitu :whistle:. Menjal sem takoj ko sem jo dal z prikolice, pred prvo resno furo.

Pri 10kkm je bil na motorju menjan vsaj en komplet gum, to je le SS motor, katerega noben ne kupi da se bo vozil kot po jajcih. Povrh vsega pa še V2. Zgolj moje mnenje.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno je bmajcen3 eden izmed teh, ki si ga kupjo da se peljejo na kofe - škoda, da tak človek, ki ni vajen vožnje in prav tako nima prav veliko pojma o motorjih poseže po takem vrhunsko dodelanem izdelku kot je mille. Upam da bodo kilometri res varni O:-) no pa na nečim je pa tako ali tako treba začet a ne?

pa lp vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...no pa na nečim je pa tako ali tako treba začet a ne?

pa lp vsem

Jah kaj naj rečem.. upam da bo velik pameti v glavi... kaj bi jst dal da bi na takem motorju začel :rolleyes:

@raceaprilia: "Če ti bo motohit menjal olje preveri nivo olja takoj, meni so ga tam fante dolili pri nakupu v hladen motor in vsi vemo kako je z tem pri apriliji. " Kaj si točno s tem hotel povedat?... ne razumem čist :blush:

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno je bmajcen3 eden izmed teh, ki si ga kupjo da se peljejo na kofe - škoda, da tak človek, ki ni vajen vožnje in prav tako nima prav veliko pojma o motorjih poseže po takem vrhunsko dodelanem izdelku kot je mille. Upam da bodo kilometri res varni O:-) no pa na nečim je pa tako ali tako treba začet a ne?

pa lp vsem

Tut jst to upam da bojo varni. neki prganjat ga res ne mislm, dolge ture tut ne delat, Kupu sem ga zato k mi je padu v oči, je lep ma hud zvok, pa še za relativno dokaj male pare. Pač vseh njegovih čarov verjetn ne bom izkoristu. Drgač čist izkušenj pa nisem, mel sem fzr-ko 1000, pa mam še enga suzukija rm 250 cross

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah kaj naj rečem.. upam da bo velik pameti v glavi... kaj bi jst dal da bi na takem motorju začel :rolleyes:

@raceaprilia: "Če ti bo motohit menjal olje preveri nivo olja takoj, meni so ga tam fante dolili pri nakupu v hladen motor in vsi vemo kako je z tem pri apriliji. " Kaj si točno s tem hotel povedat?... ne razumem čist :blush:

Lp Burnout

Olje se preverja po petmintutni vožnji - ogretem agregatu, in se po postanku preveri po cca 2min - takrat je nivo olja približno normalen.

Imam pa eno smešno vprašanje... Original uteži na ročkah bi zamenjal z aftermarket utežmi - so pa lažje od originalnih. To kaj znatno vpliva na samo vožnjo?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Olje se preverja po petmintutni vožnji - ogretem agregatu, in se po postanku preveri po cca 2min - takrat je nivo olja približno normalen.

:OK: JP to sem imel v mislih. Agegat mora biti topel da kaže realno stanje olja

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tiste uteži služijo za stabilizacijo krmila, da ne vibrira preveč. Če boš dal neke šmeki gor, pa da so čist lahke (ponavadi je tko) se bo več vibracij preneslo na tvoje roke in čez čas boš čutil, postal utrujen. Jst sem to na bivši cagivi mel in ni blo dober, čutiš šele po nekem času da se pozna, sem po par dneh dal nazaj original (v katerih je svinc).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: JP to sem imel v mislih. Agegat mora biti topel da kaže realno stanje olja

LP

Aja, to si mel v mislih :) Sem že mislil da je kaka posebna fora :D Hehe, vseeno hvala za pojasnilo :rolleyes:

Lp Burnout

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tiste uteži služijo za stabilizacijo krmila, da ne vibrira preveč. Če boš dal neke šmeki gor, pa da so čist lahke (ponavadi je tko) se bo več vibracij preneslo na tvoje roke in čez čas boš čutil, postal utrujen. Jst sem to na bivši cagivi mel in ni blo dober, čutiš šele po nekem času da se pozna, sem po par dneh dal nazaj original (v katerih je svinc).

@ _dodatek: zraven namontiraš še slab komplet gum (beri:malboljtrde/stare/napolplastične) pa ne prepelješ razdalje Lj-Logatec, zaradi vibre k jo dobiš v roke :whistle: .

Popravljeno . Popravil Port Folio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem najbolje da pustim gor original.

Ok. imam še eno vprašanje. Zadnja bremza :headbang: Zgublam živce - menjal sem semeringe v cilindru - nikakor mi ne uspe zadevo odzračit - batek lahko porinem do konca v cilinder pa zavora kljub temu nič ne prime. Zgubljam že počas živce nad zadnjo zavoro - sej ne da bi jo rabil, pa vseeno ne veš kdaj ti pride prav. Ve kdo za kakšno posebno foro kako to odzračit? V najslabšem primeru bom menjal komplet stopalke, tako da bom imel cilinder tam, kamor paše.

TNX

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem najbolje da pustim gor original.

Ok. imam še eno vprašanje. Zadnja bremza :headbang: Zgublam živce - menjal sem semeringe v cilindru - nikakor mi ne uspe zadevo odzračit - batek lahko porinem do konca v cilinder pa zavora kljub temu nič ne prime. Zgubljam že počas živce nad zadnjo zavoro - sej ne da bi jo rabil, pa vseeno ne veš kdaj ti pride prav. Ve kdo za kakšno posebno foro kako to odzračit? V najslabšem primeru bom menjal komplet stopalke, tako da bom imel cilinder tam, kamor paše.

TNX

LP Rok

Sem imel probleme z odzračevanjem prednje zavore na RS 250, na koncu sem zgubil živce, odpeljal na Aprilio (Autocommerce), kjer so lepo s strojčkom odzračli. Strošek: 20€

Popravljeno . Popravil Čamac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje oprostite ker sem vam zastavljal vprašanja o millki, ker je pršl do spremembe tku da sm namest nje vzel yamaho r1 letnik 2003. Nekak se mi je že prej zdela bolj ok, sam je bla ko sm kupval motor rezervirana, ker pa potencijalni kupec ni mogel urediti kredita me je poklical da je "spet" naprodaj, tako da sm pol kr njo uzel. zanjo sm dal 5700 evrov, je pa tut zlo lepo ohranjena. ČE se kdo zanima za nakup rsvejke mu pa tkoj prporočim da jo gre pogledat, če seveda že ni prodana... zdej se bom mogu pa na r1 temo prestavt, da nebom še tle smetil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ!

Evo zavora zrihtana - semeringi v cilindru so bili fuč... Tako da sem pri majstru dobil drug cilinder - da vas mal podražm - je v zlati barvi :naughty:

Zavora sedaj deluje - zanima me če kdo ve kje bi dobil zavorno olje Castrol SRF?

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!