SlickTomy Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 A mogoče kdo ve, če je treba ko daš auspuh gor (js sem dal Giannelija) pol tud fergazer naštelat, ker bi drugače prišlo do nekakšnega izpiranja karterja zaradi večjih obratov, ki jih dosega motor???????? :? Mam pa 50 ccm, blokade ven pa auspuh nov.
Zok Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 ob bolj odprtem izpuhu se prileze se sportni filter, in pa seveda vecja diza (pa seveda natancno stelanje). .) O:-)
SlickTomy Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 Je možno, da fergazer naštela tudi kakšen laik :wacko: -kot sem recimo jaz ? Sicer sploh ne vem kako naštelat in kje šraufat. Vem edino da je en šrauf za prosti tek štelat. :OK: Ima mogoče kdo kakšno sliko :?
M|t3k Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 Poleg tega šraufa je še šrauf za zrak, odzgoraj na fergiju pa je en vijak, pod katerim je igla za bencin štelat :)
ShoCk_eR Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 speedbostjan A imaš večje probleme skuterjem .......baje peugeot čim predelaš tudi prav da imaš probleme ?? ker peugeot mi je najbolj všeč ......
SlickTomy Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 speedbostjan A imaš večje probleme skuterjem .......baje peugeot čim predelaš tudi prav da imaš probleme ?? ker peugeot mi je najbolj všeč ...... Ma ne, nimam kakšnega problema, zdaj sem ga poštimal, tudi izpuh zamenjal, pol sem pa prebral v eni temi, da če maš auspuh zamenjan, da je treba tudi fergazer naštelat, ker večji pretok izpušnih plinov vpliva na motor- nekakšno izpiranje karterja-mi ni čisto jasno. Zdaj me pa zanima, če to pri 50 ccm tudi velja.daje treba fergazer naštelat.
SlickTomy Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 Poleg tega šraufa je še šrauf za zrak, odzgoraj na fergiju pa je en vijak, pod katerim je igla za bencin štelat :) A potem je treba iglo bolj ven potegnit, da gre več bencina al je to treba naredit usklajeno- več bencina in več zraka. Ker zadnjič se mi je zgodilo, da ko sem ga prišponal v mesto in ga ugasnil, čez minuto pa ni hotel takoj vžgat- ene 4x sem moral štartat, vmes je pa še 1x tako "kihnil". :? Je mogoče to nevarno :hmm:
Zok Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 Zdaj me pa zanima, če to pri 50 ccm tudi velja. do spiranja karterja pride pri vseh dvotaktnikih ki jim zamenjas izpuh, pa pustis originalne nastavitve uplinjaca. takoj se to ne pozna, cez cas pa kar konkretno (slabo vlece, tezko vziga, itd.. ). shock_er, ce predelas motor pa mas z njim probleme ne pomeni da je za to kriv motor. vse je odvisno od uporabljenih delov in osebka ki stvar predeluje (kolk uposteva se druge stvari - recimo ce menjas cilinder, bat pa auspuh mors menjat se uplinjac (da ne pride do spiranja karterja), filter, nastavit uplinjac (dize), vgradit taprave valjcke / speed controll, itd)... ...tuning ni sam to d das gor sportni filter pa nalepko polini. .)
beno Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 (popravljeno) :BUA: ŠOKANTNO :BUA: Se peljem v torek po cesti in puf motor obstoji, kot bi mi en zavore pritisno. Vžigam in vžigam , pa nič. Ni več vžgal pa da f... Vse smo razšraufali, svečko, fergazer, .... No drug dan sem ga pelal na Peugeot servis, ker je še v garanciji in včeraj me je klical in rekel, da je pipica za bencin-tista ki zapira pa odpira bencin-dela na podlagi vakuma-in to je menda crknalo. Ker ko smo ga vžigali, je bla svečka čist suha, tud ko sem bencin špricno v cilinder not , ni vžgal. Pol zvečer je pa začel bencin kar sam tečt ven iz fergazerja, pa ko sem svečko ven vzel, da bi kompresijo probal, je kar ven ga metalo v curku. Da popizdiš, pa skoraj nov motor. :wacko: :wacko: :wacko: Menda bo do torka pipica nova gor. To je men pozim delalo :rolleyes: O:-) zato sm pa kr od mopeda pipco montirov ... pa se rezervo mam :D Popravljeno September 4, 2004. Popravil beno
Ciko Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 na orginalnem gurtner 12 fergazerju na speedfightu je šrauf za zrak nastavljat kao zablokiran, samo za info. je pa takoj levo od šraufa za štandgas, in zgleda kot krog, iz katerega je en del ravno odrezan, nimam digitalca, bi ti slikal kaj mislim, ker mam ravno tu v vrečki fergazer :)
ShoCk_eR Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 imam eno vprašanje in namesto da odpiram novo temo bom tukaj vprašal !! Kateri skuter je po vašem mnenju boljši : peugeot speedfight 2 ali piaggion NRG mc3 ter malaguti in aprillia SR di tech
GP ditech Objavljeno September 4, 2004 Opozori Objavljeno September 4, 2004 imam eno vprašanje in namesto da odpiram novo temo bom tukaj vprašal !! Kateri skuter je po vašem mnenju boljši : peugeot speedfight 2 ali piaggion NRG mc3 ter malaguti in aprillia SR di tech mogu bi probat
SlickTomy Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 :? In kako pol nastavit fergazer. Rabiš za to doktorat al kaj? - Kako je treba nastavit fergazer - obstajajo za to kakšna navodila al lahko kdo to iz lastnih izkušenj pove? :hmm:
Zok Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 barvo svecke mors gledat - sj je ze blo tuki to objavljeno, sam ne vem kje tocno... :hmm:
SlickTomy Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 Zanima me, kako premakneš iglo više- to pomeni, da gre več bencina skoz? Al še kako drugače to nastaviš. Kako velika je original diza na 12-ki fergazerju in kje bi kupil večjo? :?
Zok Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 ce dvignes iglo je zmes bogatejsa v spodnjem in srednjem polozaju odprtosti plina. ce hoces met bogatejso zmes ob full gasu, moras menjat glavno dizo.
SlickTomy Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 ce dvignes iglo je zmes bogatejsa v spodnjem in srednjem polozaju odprtosti plina. ce hoces met bogatejso zmes ob full gasu, moras menjat glavno dizo. Dobro, to razumem, kje zdaj kupit dizo, po moje bi rabil samo malenkost večjo. :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm:
Ciko Objavljeno September 5, 2004 Opozori Objavljeno September 5, 2004 za orginal peugeotov fergazer neboš dobil večje dize, ker obstaja samo 1 velikost :wacko:
SlickTomy Objavljeno September 6, 2004 Opozori Objavljeno September 6, 2004 Ka pa naj zdaj naredim,bi morda zadostovala le nastavitev igle :? :BUA: :BUA:
SlickTomy Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 HALLO! A kdo ve, sem odšraufal ven na vrhu fergazerja tam ko gre gas zajla v fergazer in sem potegnil vse skupaj ven s čokom in iglo vred in mi ni jasno, kako lahko iglo nastaviš oz. jo prestaviš više. Mislim, da se nea da nič nastavit (ne luft, niti igla) ali pač? :cry: :cry: :cry:
Manijak Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 dj rajš ti pusti to pa daj enmu k ve kaj in kako. :)
SlickTomy Objavljeno September 7, 2004 Opozori Objavljeno September 7, 2004 dj rajš ti pusti to pa daj enmu k ve kaj in kako. :) Zakaj bi vozo k enmu mehaniku, če mi lahko en razloži kako, pa pol sam to naredim. Tudi blokade in valjčke nisem znal sam zmontirat, pa sem na forumu vprašal. naredil, pa glih tk dela. :yea2:
SlickTomy Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 kaj, a res nobeden ne ve, kako nastavit iglo na fergazerju :?
Fabo Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 Najprej potegnes vse skupi iz carba snames zajlo ..Hm ce bo slo ven porini iglo s spodnje strani gor ce pa je se kaj gor kar ti to onemogoca kaka plastika(pegugeot ne vem kako ma) mogoce al pa podlozka jo ven potegn. Pol bos pa vidu ko bos mel iglo zunaj da je na njej krogec in pa tri zareze ce krogec snames iz zareze in ga prestavis na drugo s tem dosezes da prihaja vec ali manj bencina. Visje kot ga das vec dobi bencina oz nizje kot ga das manj ga dobi. :OK: Ce ti pa se kej ni jasn pa vpras :D
Fabo Objavljeno September 10, 2004 Opozori Objavljeno September 10, 2004 Aja a peugeot ma batek al "giljotino" za odpiranje?? ker v primeru giljotine je to mal drugac.....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se