Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Priporočene objave

Objavljeno
To to 220 ja sem pozabil da so zamenjale 205 ... pogledat treba na sitarjevo stran

Sem jih poklical, pa pravjo da nimajo in da vsaj še letos jih tudi ne bo :angry: .

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Dan,

tale topic si malo oglej. Pa članek. Če te pa še kaj zanima, pa ti z veseljem povem. Jaz kao veliki stručko

jsssssstttttttt tuuuuuuuuuuuuuuuut

:ph34r: VFR V - Tec je zakon! ;) :P

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ice...legenda...dej prevedi to no....meni nemščina ne leži preveč... :P

Engine

The fuel injected 16-valve block now has a form of 'variable valve control' which Honda calls Hyper V-Tec. While the name suggests this works like the system used on their cars - where inlet and exhaust valve timing is varied with rpm - it uses a different approach. It uses just two of the four valves in each cylinder at low rpm. This speed up the gas flow which increases torque.

At about 7,000rpm a servo opens an oilway, and the pressure pushes a pin into the gap between the valve stem and the tappet on the two unused valves. The next time the cam lobe pushes on the tappet it opens the valves, and from here to the redline all 4 valves operate normally. This way peak power maintained, while torque is noticeably improved at lower revs. The graph at right (from the Honda UK website) demonstrates the benefit of the new system.

Other changes:

12-spray injectors - the injector in each cylinder now features 12 tiny jets instead of one. This allows more efficient combustion because the widely dispersed fuel can atomise better.

Chain-driven cams - the biggest shock. Honda have dropped the gear-drive to the camshafts, and replaced it with a chain. This features a patented new tensioner, which is claimed to be quieter than most systems.

Clutch and gearbox - Honda have developed a new clutch, and the gearbox features wider ratios, with a lower first gear. This is a result of the wider torque band.

Brakes - the CBS (Combined Braking System) has been tweaked. Compared to the old model the rear brake pressure is less when the front brake lever is applied.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Tretjič: na dirkališču nisem bil, lahko pa rečem, da v ovinkih ne zvija geštela, tako kot mi ga je prej pri FAZER 600 L. 2002. Z dvema v ovinku, prav tako ni problema, v glavnem do roba gume, več pa mi ni potrebno.

LP matic

Tudi jaz sem iz fazerja presedlal na VFR-ko.

Primerjava?

Mogoče ta (pri vožnji v dvoje):

fazer 600 - motika

VVR 800 - space shutlle

Objavljeno

Na kratko:

V-TEC se vklopi pri 7.000 obratih, kar pomeni, da valj prične dihati skozi štiri ventile, do takrat pa samo skozi dva. VFR ima tudi varnostni sistem za tiste, ki hladno mašino prehitro preobremenijo.

V tem primeru se tudi nad 7.000 obrati V-TEC ne vklopi, funkcionirata samo dva ventila na valj.

Glede na prebrano v MOTORRADU (vzdržjivostni test-50.000 km) se vklop V-TEC sistema kar pozna, mašina kar oživi. To lahko tudi sam potrdim iz izkušenj z Hondo Civic 1.5 VTEC-E.

V omenjenem testu pa grajajo visoke stroške servisiranja zaradi zakompliciranega sistema V-TEC ter skoraj zanemarljivo boljši navor pri nižjih obratih, ki bi ga naj prinesel ta sistem. Hondi so priporočili naj raje razmišlja o večji kubaturi.

Objavljeno
Na kratko:

V-TEC se vklopi pri 7.000 obratih, kar pomeni, da valj prične dihati skozi štiri ventile, do takrat pa samo skozi dva. VFR ima tudi varnostni sistem za tiste, ki hladno mašino prehitro preobremenijo.

Pet postov visje imas natancno isti komentar...

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Hola!

V 25. številki Motorrada, ki sem jo dobil danes je novička, da Honda poziva vse lastnike VFRk (model 2002) naj se oglasijo na servisu, kjer jim bodo preverili trdnost okvirja an delu, ki nosi sedež (Ramenheck).

Tam se lahko menda zaradi vibracij in vožnje po slabi cesti zlomi na mestu, kjer je pritrjen zadnji blatnik. Popravilo - če bo preizkus pokazal, da je potrebno - bo zastonj.

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno
Hola!

V 25. številki Motorrada, ki sem jo dobil danes je novička, da Honda poziva vse lastnike VFRk (model 2002) naj se oglasijo na servisu, kjer jim bodo preverili trdnost okvirja an delu, ki nosi sedež (Ramenheck).

Tam se lahko menda zaradi vibracij in vožnje po slabi cesti zlomi na mestu, kjer je pritrjen zadnji blatnik. Popravilo - če bo preizkus pokazal, da je potrebno - bo zastonj.

Takoj sem poklical na HONDA AS Domžale servis in zagotovili so mi, da so imeli samo v Nemčiji en tak primer z to napako in , da do nas v Slovenijo ta zahteva po pregledu še ni prišla. Če pa bo do tega prišlo, pa bo sigurno objava v medijih ali direkten klic.

LP matic

Objavljeno

Najprej vsi pozdravljeni. Sem čist frišen tuki gor. sam se samo zato prjavu da bom lahk tuki še jaz dal komentar. Moj fotr ma VFR-ko 2003. Odkar sem razbli svojo NSR-ko mi ne da kej hudo rad zapelat zamo neki sem pa že prevozu. Men se motor dopade na moč. VTEC sistem se mi pa kr dopade. Naviješ gas pride do 6.000 rpm pa mislš da je že dal od sebe kar je mislu pride pa do 7.000 nardi pa glih tako ko da bi gas še enkrat okol obrnu. Navor je pa saj zame popolnoma prou porazdeljen. Motro 1A samo res mal drag pa težak.

Lp Andrej

Objavljeno

ena taka butasta ideja glede V-TECa (ker se mi (pre)kompliciran, kljub temu da je japonec) - a bi lahko zadeva delovala bolj ali manj enako, ce bi ventili delali v celotnem rezimu enako, pod 6000 rpm pa bi zaprl en sesalni in en izpusni kanal na vsakem cilindru z elektricnim ventilom, ki bi bil tik nad glavo (takoj pred ventilom v glavi) (vsi stirje ventili bi delali normalno, le da bi dva delala v bistvu v prazno) - kao ena verzija RAVE ventila, sam da bi bila na obeh stranih - na izpusni in sesalni?? :hmm:

samo sprasujem, zgolj iz radovednosti! :ph34r:

Objavljeno

Neverjetna bistrota !!!

Čudno, da japonci niso sami prišli do tega zaključka.

Sicer pa, če sam nimaš tega motorja, ali pa vsaj VTEC-a, potem res ne moreš nič niti približno vedeti kako je in kako se obnaša. Zame je zadeva odlična, jasno ne vleče pa tako kot recimo R1 ali CBR 1000.

Drugače pa je to čudovita mašina.

Objavljeno (popravljeno)

ti se kr deli norce! :angry:

resno sprasujem - v en cilinder vodijo stirje kanali - 2 izpusna in 2 sesalna, in namesto da bi deaktiviral en izpusni in en sesalni ventil, bi lahko zaprli en izpusni in en sesalni kanal - isto sranje, sam da 3x bolj na simpl. :doze:

mam pa enga frenda k se z VTi-ji in VTEC-i vozi, je ze 8 hond mel, pa tud na netu sm dost o tem ze vidu, tak da je tvoja izjava da "niti priblizno ne vem kako je in kakjo se obnasa" totalno mimo. :angry:

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Na ta način bi dobili tudi možnost postopnega odpiranja! B)

Ampak brez skrbi, Honda že ve kaj dela! :OK:

Objavljeno
Na ta način bi dobili tudi možnost postopnega odpiranja! B)

Ampak brez skrbi, Honda že ve kaj dela! :OK:

Jah, verjetn tud zato, ker tisto potem ne bi bil več V-TEC, ampak nekja drugega. In njihov V-TEC pač izdelku dost dvigne ceno in mu doda pridih tehničnega deserta.

Hočem rečt - ni vse tehnika, nekaj malega je tudi marketing :OK:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

NO PO DOLGEM ČASU SEM SE SPOMNIL NEKAJ SLIKC MOJE VFR GOR NAPOPAT:

post-4-1071575261.jpg

Objavljeno

.II9

post-4-1071575500.jpg

Objavljeno

5

post-4-1071575546.jpg

Objavljeno

7

post-4-1071575658.jpg

Objavljeno

TURČIJA

post-4-1071575719.jpg

Objavljeno

GRČIJA

post-4-1071575769.jpg

Objavljeno

Guma D204 zadnja je zdržala nekje okrog 8.000 km. Ko sem jo zamenjal je imela nekje 11.500, vendar je že drugi sloj po robovih ven vdaril. Sprednja bi bila še za nekaj časa.

Gume v redu, vendar so bolj za športno vožnjo kot daljše potovanje z dvema in polno natovorjenim motociklom

D204 je predhodnica D207. Naslednič bom rajši pozimi že gume kupil, če jih bo zopet sredi glavne sezone zmanjkalo.

p.s.: Z motorjem sva na poti naredila 10.000 km (HRVAŠKA,SRBIJA,BULGARIJA, TURČIJA s KURDISTANOM do Iranske meje, celinska GRČIJA). Motor ni niti enkrat kihnil. Edino kar se mi je od tresljajev zlomil železni nosilec maske in števcev.

Zgleda da je motor dokazal svoj sloves.

post-4-1071576437.jpg

Objavljeno

Jaz imam še originalne gume gor D 204, so pa čisto na koncu (10.000) km od novega. Mislim, da jih bom zamenjal z BT020 ali pa D208R.

Drugače pa je motor za ture in za dva, ODLIČEN.

Še slikca moje lubice:HondaVFR-4.jpg

Objavljeno

Sam sem naredil z VFRko nekaj cez 30.000 in se mi je tolk kolcal po njej, da sem zdaj Pana nabavil. Malo manj sporten, malo bolj turing in ima kardan, kar sem na turah pogresal. Seveda, tudi vec navora.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zanima me ergonomija na novem VFR-u, ker sem višje postave(192cm) in imam probleme pri cestakih. Nisem še imel priložnosti sesti na VFR-ko(upam da ga bodo imeli v Munchnu konec tedna), zato me zanima kakšen je kaj položaj nog, rok, vetrna zaščita(če je kdo višje postave).... Sedel sem na CBR XX pa je bil dovolj velik, VFR pa se mi zdi manjši. Do zdaj sem vozil endure pa ni blo problema z višino, rad bi pa menjal "razred" vendar ne za ceno bolečin v križu.....

LP Bobo B)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Na prejšnje vprašanje sem si odgovoril kar sam na IMOTU in to v pozitivnem smislu :OK: :OK: !

Sedaj pa me zanima druga stvar, vezana na VFR-V TEC model, ali je res da je obvezni servis V TEC sistema na 15000Km bajno drag, celo tako da se lastniki v tujini združujejo z namenom pridobitve nekakšne subvencije s strani Honde. Zasledil sem podatek v Angliji, da znaša ta servis 500funtov(cca.175.000 SIT :cry: :cry: ). Druga stvar ki me zanima pa je vožnja v mejnem področju V TEC-a, bojda se pojavlja cukanje in vožnja ni prijetna.... Stvar bi naj rešili z posodobitvijo V TEC-a pri novem Blackbirdu. Ter navsezadnje, ali mehaniki v AS-u sploh znajo servisirati V TEC???Ve kdo kaj več o tem??

LP Bobo B)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!