roadbuster Objavljeno September 19, 2008 Opozori Objavljeno September 19, 2008 Zero Gravity,ameriška zadeva,preko luže jih imajo zelo radi in jih tudi zelo hvalijo,pri nas je še nisem videl :? eno tako zadevo je imela gor ena modra vfr,ki sem jo hotel kupiti,pa mi je zbežala k drugemu lastniku medtem,ko sem se mučil prodati mojega tastarega...dobro zgleda,res...
andrejz Objavljeno September 29, 2008 Opozori Objavljeno September 29, 2008 No, zdaj sem pa tudi jaz novopečeni lastnik VFR 800. Po 200 prevoženih km lahko rečem, da sem bo kar za navadit :naughty: . Slike pridejo, ko bo kaj sončka...
roadbuster Objavljeno September 29, 2008 Opozori Objavljeno September 29, 2008 (popravljeno) No, zdaj sem pa tudi jaz novopečeni lastnik VFR 800. Po 200 prevoženih km lahko rečem, da sem bo kar za navadit :naughty: . Slike pridejo, ko bo kaj sončka... Lepo,čestitamo,pa veliko srečnih kilometrov z njo....se pa kar strinjam,se je bo treba navadit...jaz se je še nisem,pa sem tudi naredu že ene 4500km-5000km z njo...ni blo časa... Popravljeno September 29, 2008. Popravil roadbuster
Gem4 Objavljeno September 30, 2008 Opozori Objavljeno September 30, 2008 Imam problem, za katerega bi najprej vprašal tukaj na forumu preden se dam cepit mehankarjem. Pri hitrosti med 148 in 160 začne moja VFR-a precej vibrirati. No ja, ravno trga mi je ne iz rok, je pa daleč od mirne gladke vožnje. Je stara komaj eno leto, brez padca, servisi redno in dokaj nove Bridgestonke BT21 (1000 Km). Imam problem, za katerega bi najprej vprašal tukaj na forumu preden se dam cepit mehankarjem. Pri hitrosti med 148 in 160 začne moja VFR-a precej vibrirati. No ja, ravno trga mi je ne iz rok, je pa daleč od mirne gladke vožnje. Je stara komaj eno leto, brez padca, servisi redno in dokaj nove Bridgestonke BT21 (1000 Km).
andrejz Objavljeno September 30, 2008 Opozori Objavljeno September 30, 2008 Imam problem, za katerega bi najprej vprašal tukaj na forumu preden se dam cepit mehankarjem. Pri hitrosti med 148 in 160 začne moja VFR-a precej vibrirati. No ja, ravno trga mi je ne iz rok, je pa daleč od mirne gladke vožnje. Je stara komaj eno leto, brez padca, servisi redno in dokaj nove Bridgestonke BT21 (1000 Km). Jaz bi najprej poizkusil na novo centrirati gume. Pri sebi sem opazil veliko razliko prej in potem.
DAN Objavljeno September 30, 2008 Opozori Objavljeno September 30, 2008 Imam problem, za katerega bi najprej vprašal tukaj na forumu preden se dam cepit mehankarjem. Pri hitrosti med 148 in 160 začne moja VFR-a precej vibrirati. No ja, ravno trga mi je ne iz rok, je pa daleč od mirne gladke vožnje. Je stara komaj eno leto, brez padca, servisi redno in dokaj nove Bridgestonke BT21 (1000 Km). Mal bol opiš kako vibrira,trese,skače.........
Rudi Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 eno tako zadevo je imela gor ena modra vfr,ki sem jo hotel kupiti,pa mi je zbežala k drugemu lastniku medtem,ko sem se mučil prodati mojega tastarega...dobro zgleda,res... Verjetno tale? To sem si jaz nabavil... :rolleyes: Po 200km ugotavljam, da je verjetno preveč poskočna :naughty: in se bom moral navadit gledat na števec, saj skoraj nič ne čutiš ko se pelješ 160km/h :whistle: , pa si še vedno pod Vtec območjem... Aja pa od samega veselja v Vtec območju :worship: zna piti tud 10l/100km in sem naredil skoraj 200km z tankom :headbang: Mitja
T Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 Verjetno tale? To sem si jaz nabavil... :rolleyes: Po 200km ugotavljam, da je verjetno preveč poskočna :naughty: in se bom moral navadit gledat na števec, saj skoraj nič ne čutiš ko se pelješ 160km/h :whistle: , pa si še vedno pod Vtec območjem... Aja pa od samega veselja v Vtec območju :worship: zna piti tud 10l/100km in sem naredil skoraj 200km z tankom :headbang: Mitja O, tole si pa v Blatn dorfu nabavu... Lepa na to sm šel gledat kako se montira LSL kit.
roadbuster Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 točno tej je bla podobna...kje si to nabavil? Pa še z Mitja se podpišeš tako,da je verjeto prav ta tista...Katero šipco pa ima gor,katere znamke in model?
Gem4 Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 Mal bol opiš kako vibrira,trese,skače......... Najbolj bi opisal tresenje ,kot zelo hitro poskakovanje. Ni opaznega levo desno , ker je vožnja še zmeraj stabilna. Sem pomislil na jajčaste gume samo to pri mesec starih ne bi smelo bit. Na ročkah je moteče, prenaša pa se tudi kot hitri sunki vetra v čelado. Zanimivo je tudi ,da se te vibracije na čeladi ojačajo do nevzdržnosti pri poletni corduri, če imam pa na sebi usnje je pa zadeva obvladljiva. Mislim sicer , da so te vibracije zraka samo posledica, izvor je pa verjetno pri gumah ali vzmetenju.
DAN Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 Najbolj bi opisal tresenje ,kot zelo hitro poskakovanje. Ni opaznega levo desno , ker je vožnja še zmeraj stabilna. Sem pomislil na jajčaste gume samo to pri mesec starih ne bi smelo bit. Na ročkah je moteče, prenaša pa se tudi kot hitri sunki vetra v čelado. Zanimivo je tudi ,da se te vibracije na čeladi ojačajo do nevzdržnosti pri poletni corduri, če imam pa na sebi usnje je pa zadeva obvladljiva.Mislim sicer , da so te vibracije zraka samo posledica, izvor je pa verjetno pri gumah ali vzmetenju. Po vsem sodeč,bi jaz najprej še enkrat gumo dal centrirat ali pa poskusi malo nastavitve vzmetenja spremenit.
Rudi Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 točno tej je bla podobna...kje si to nabavil? Pa še z Mitja se podpišeš tako,da je verjeto prav ta tista...Katero šipco pa ima gor,katere znamke in model? Glede na to, da sem kupil motor s to šipo ne vem podatke kje je bila nabavljena, po podatkih prodajalca v nemčiji. Podatki iz šipe: Motoplastic, VS Ausfuhrung VS3, KBA38182 Je pa iz Blatne Brezovice prejšnji lastnik pred nemcem seveda...
roadbuster Objavljeno Oktober 1, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2008 Glede na to, da sem kupil motor s to šipo ne vem podatke kje je bila nabavljena, po podatkih prodajalca v nemčiji. Podatki iz šipe: Motoplastic, VS Ausfuhrung VS3, KBA38182 Je pa iz Blatne Brezovice prejšnji lastnik pred nemcem seveda... Ne,tole,ko jaz mislim,je prišla iz Italije...je pa imela temno šipo,višano balanco,nosilec za kufer...a ima centralno stojalo? Tista ga je sicer imela zraven,a odstranjeno iz motorja...kar mi je znano,je zadevo kupil oče od pokojnega Nejca-Bepop... Konec koncev,ni važno.....bom pa probal poiskat takole šipco...hvala za podatek....sicer ne bo tako lepo izpadlo,moja je namreč črna ;)
XRV-rider Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 ...jaz pa ta teden zmontiral LeoVince-ije, deep sound pa še lepo zadiha :worship: A je kdo dal gor K&N-a??? :naughty:
T Objavljeno Oktober 23, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2008 ...jaz pa ta teden zmontiral LeoVince-ije, deep sound pa še lepo zadiha :worship: A je kdo dal gor K&N-a??? :naughty: :yea1: Seveda gor in dol :krneki: Kakšnega blaznega prirastka moči ni čutit, naj bi nekaj privarčeval ker je praln. Če, ne bom prodal (za kar slabo kaže) bom tud jest pri naslednjem servisu dal nazaj K&M in Leovince...
XRV-rider Objavljeno Oktober 24, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2008 ..no včeraj sem dal še K&N-a in zadevca zlo lepo funkcionira skupaj, pa še prehod skoz VTEC je bolj gladek. Kar se gum tiče sem se pa za BT-021 odloču, pa da probam :rolleyes:
gt82 Objavljeno Oktober 24, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2008 Glede gum gotovo ne boš razočaran. Meni so se letos dobro obnesle na hornetki :worship:
roadbuster Objavljeno Oktober 24, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2008 (popravljeno) Ker nimam ravno preveč prakse in niti volje podirati luči oz. jemati žarnic luči iz nastavkov,me zanima ena zadeva in sicer katere vrste žarnic so uporabljene na letniku 2003? H7 ali kakšne japonske?Ravno sem dobil eno zanimivo zadevo,ki je sicer še vedno halogen 55w,sveti pa menda precej bolje,napolnjena je z xenon plinom in je tudi homologirana v EU..narejena posebej za motorje in izdelana v Nemčiji...pa bi rad probal...glede na ceno 4 žarnic v kompletu namensko za VFR je kar primerna cena...kar pa najbolj bistveno,njen snop sicer bele barve z odtenkom modre,je pa kot bi bila noter halogenka,torej naj ne bi motila ostalih voznikov kot H.I.D. kompleti. Popravljeno Oktober 24, 2008. Popravil roadbuster
T Objavljeno Oktober 26, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2008 Ker nimam ravno preveč prakse in niti volje podirati luči oz. jemati žarnic luči iz nastavkov,me zanima ena zadeva in sicer katere vrste žarnic so uporabljene na letniku 2003? H7 ali kakšne japonske?Ravno sem dobil eno zanimivo zadevo,ki je sicer še vedno halogen 55w,sveti pa menda precej bolje,napolnjena je z xenon plinom in je tudi homologirana v EU..narejena posebej za motorje in izdelana v Nemčiji...pa bi rad probal...glede na ceno 4 žarnic v kompletu namensko za VFR je kar primerna cena...kar pa najbolj bistveno,njen snop sicer bele barve z odtenkom modre,je pa kot bi bila noter halogenka,torej naj ne bi motila ostalih voznikov kot H.I.D. kompleti. H7, ki je vstavljena v nekaksen nosilcek, ta pa je skupaj z žarnico montiran v luči... Ja je kar strošek če bi hotu 4x Xenon predelavo, jest sm tud rajš kupil 4x H7 ki so kao supertruper... Svetjo malo (ampak res malo) bolj modro svetlobo, vidi se sicer dobro. Se najlepse je ko je luč ugasnjena :whistle:
roadbuster Objavljeno Oktober 28, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2008 Hvala T. za info.Sej videt je že H7,sam se nisem hotel ukvarjati z razdiranjem,da pridem do žarnice...Za H.I.D sistem je poleg težav z montažo (vse 4x) še problemček,ker morajo biti luči ob zagonu mašine ugasnjene,priporočljivo.Sem se pa pogovarjal z majstrom,ki to zadevo prodaja,pa pravi,da bi mi on svetoval samo kratke,dolge se namreč ne prižgejo dovolj hitro in z vso svetilnostjo... kaj pa tiste nove philipsove,ki dajo kao nek rdeč snop po sredini,od laleč se pa pri dvojnih lučeh vidi kot par jošk? Eden,ki dela v tisti trgovini pravi,da jo ima na cbr-ki in da je špica...da si dosti bolj viden ravno zaradi tega sredinskega rdečega snopa...
T Objavljeno Oktober 29, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2008 Ma jest mam itak oranžn kombinezon tko da sm k kanarček, že na daleč viden :lol1: O teh zarnicah pa res ne vem kaj dosti, ima pa vfr ene izmed boljših luči, sploh ko si sam in lahko pržges vse 4 luči :evilgrin: Zdej ko prihaja zima bo treba feltne snet pa lepo spolirat :rolleyes:
XRV-rider Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 ...jaz ma HID za kratke in super. Za dolge bo dal pa kak približek bele svetlobe H7
theone5 Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 Morda je vprašanje malo mimo pa vseeno... Kako bi lastniki primerjali VFR 2002+ z kakim bolj SS motorjem npr. gsxr750, 600l cestaki? Vodljivost, športna vožnja, vzmetenje... Dozdeva se mi, da je vfr pravi kompromis med športnostjo in udobjem. Hvala za morebitne odgovore. LP
DAN Objavljeno Oktober 30, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2008 Dozdeva se mi, da je vfr pravi kompromis med športnostjo in udobjem. Si že sam napisal odgovor :D
T Objavljeno November 5, 2008 Opozori Objavljeno November 5, 2008 KWA je zdej banda a nč ne crkne da bi jambral po forumu :whistle: Ker imam ravno teden dopusta mi malo časa ostaja in sem se polotil temeljitega čiščenja mopija. Pri meni to pomeni da se sname vse plastike, zadnji del okvirja, vilice, ... Vilce sem dal med drugim tudi pregledat in menjat olje. Je pa tko huda brez oblekce da bi kar tako pustil :evilgrin: :evilgrin: Resno razmisljam o kakšni mini predelavi (tako da mi originalni deli ostanejo doma). Aja se slika luči, ko je bila že ravno debata nekaj časa nazaj :rolleyes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se