Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Noise

Priporočene objave

KWA je zdej banda a nč ne crkne da bi jambral po forumu :whistle:

Aja se slika luči, ko je bila že ravno debata nekaj časa nazaj :rolleyes:

img5834s.jpg

kaj si pa naredu z lučmi?

jaz sem našel pa tole slikco s H.I.D. lučmi...dobro izgleda! Če še tolk boljše sveti,pol pa sploh!

post-20131-1225919503_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil roadbuster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda je vprašanje malo mimo pa vseeno...

Kako bi lastniki primerjali VFR 2002+ z kakim bolj SS motorjem npr. gsxr750, 600l cestaki?

Vodljivost, športna vožnja, vzmetenje...

Dozdeva se mi, da je vfr pravi kompromis med športnostjo in udobjem.

Hvala za morebitne odgovore.

LP

Poraz!Pa brez zamere lastniki!Potovalnik!Sam sem lani z njo naredil 4000km!Pospeški in hitrost je cbr600rr je odletela mimo!Vzmetenje slabo nastavljivo,mehko,motor je težek,kar med vožnjo ni moteče,ker res lepo pobira neravnine!Na mestu pa je okoren ko...Dolgi ovinki ji ležiji,kratki manj!Sam bi se prej odločil za cbr1100xx,če bi iskal kompromis med športom in udobjem!Je pa res fina,udobna,neutrajajoča za vožnjo v dvoje!S tem,da,če si sopotnico potegneš za rito in se te prime lahko brez problemov pospešiš skozi prve 4brzine na puno pa je ne bo odneslo s sedeža!To na SS ne moreš!Moraš vedet motor ima 236kg, gsxr pa 161kg,teža brez vseh tekočin!Končna po števcu 257km/h pa se matraš do sem!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se načeloma strinjam proti SS strojem novejšega letnika je okorna težka...

Motor je prisel leta 2002.

Primerljiv tudi takrat ni bil z SS stroji je pa lažje kot z novimi.

Moras pa vzet za primerjavo recimo Pan evropo al pa FJR (kot potovalnika) in SS stroje.

Ko primerjaš tako različne segmente ugotoviš da je VFR nekje vmes.

Osebno če bi imel dovolj € bi imel bi imel sigurno dva motorja, ampak ker temu ni tako je pa Vfr kompromis.

Ko se kolega presede iz Vare na Vfr se mu zdi tko majhna, športna... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se načeloma strinjam proti SS strojem novejšega letnika je okorna težka...

Motor je prisel leta 2002.

Primerljiv tudi takrat ni bil z SS stroji je pa lažje kot z novimi.

Moras pa vzet za primerjavo recimo Pan evropo al pa FJR (kot potovalnika) in SS stroje.

Ko primerjaš tako različne segmente ugotoviš da je VFR nekje vmes.

Osebno če bi imel dovolj € bi imel bi imel sigurno dva motorja, ampak ker temu ni tako je pa Vfr kompromis.

Ko se kolega presede iz Vare na Vfr se mu zdi tko majhna, športna... :naughty:

Se strinjam. Plus tega je za suzukija nevedel suho težo za VFR pa težo pripravljenega za vožno. suha je okoli 215 kg (nekaj je razlike z ali brez ABS-a) Tudi 600 kubični SS motorji podobnega letnika imajo suho težo cca 180 kg...tako da razlika ni tako velika. Sedaj pa VFR-ko res že tepejo leta.

Popravljeno . Popravil Andrej777
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj pa VFR-ko res že tepejo leta.

Sej pride nova ven,pa touring in cestna tako,da se bo pol lahko primerjala,pa še jurčka bo imela pod ritjo...;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa zagotovo pride že naslednjo sezono?????

Gotovo je da je 09 ne bo, saj so na AS-u ze naročili VFR 800 za drugo leto (bojo pa bele barve...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam. Plus tega je za suzukija nevedel suho težo za VFR pa težo pripravljenega za vožno. suha je okoli 215 kg (nekaj je razlike z ali brez ABS-a) Tudi 600 kubični SS motorji podobnega letnika imajo suho težo cca 180 kg...tako da razlika ni tako velika. Sedaj pa VFR-ko res že tepejo leta.

Posebej sem napisal,da gre za težo brez tekočin!

VFR 800 l.2002-2005 ma težo 236kg

VFR 800 l.2006_2008 ma težo 213kg

Gsxr600 l.2001-2003 ma težo 178kg

Gsxr600 l.2004-2005 ma težo 161kg (ta je cenovno primerljiv z VFR)

Tako da je razlike vsaj 58kg,kar pa je veliko!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Posebej sem napisal,da gre za težo brez tekočin!

VFR 800 l.2002-2005 ma težo 236kg

VFR 800 l.2006_2008 ma težo 213kg

Gsxr600 l.2001-2003 ma težo 178kg

Gsxr600 l.2004-2005 ma težo 161kg (ta je cenovno primerljiv z VFR)

Tako da je razlike vsaj 58kg,kar pa je veliko!

213kg je od 2002 do 2009...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

213kg je od 2002 do 2009...

Prilagam slike tehničnih podatkov,tudi za suzuki,da bo razvidno!Za vse motorje so teže praznih motociklov,tako,da globoko dvomim,da bi med popolnoma vsemi modeli imeli napačne podatke samo za VFR od 2002-2005 nikjer pa ne najdem kopije homologacije,da bi pogledal gor!

VFR_800_l_02_05_spec.bmp

VFR_800_l_06_08_spec.bmp

gsxr600_l.04_spec.bmp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prilagam slike tehničnih podatkov,tudi za suzuki,da bo razvidno!Za vse motorje so teže praznih motociklov,tako,da globoko dvomim,da bi med popolnoma vsemi modeli imeli napačne podatke samo za VFR od 2002-2005 nikjer pa ne najdem kopije homologacije,da bi pogledal gor!

Sej ne maram bit tecen, sam Vfr je ze od 2002 praktično nespremenjena...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker dopuščam možnost,da je tiskarski škrat :whistle: napaka.Evo tle maš vse!Polna ima 244kg,z abs 249kg!

http://www.bikeandmedia.de/hon_vfr_abs_03/honda_vfr_abs.html

Tuki pa za suzuki,ki ima poln 186kg oz. 194kg z bencinom!

http://www.bikerboerse.de/redaktion/includes/bba_0704_1.pdf

Se pravi je razlike še vedno vsaj 50kg!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prilagam slike tehničnih podatkov,tudi za suzuki,da bo razvidno!Za vse motorje so teže praznih motociklov,tako,da globoko dvomim,da bi med popolnoma vsemi modeli imeli napačne podatke samo za VFR od 2002-2005 nikjer pa ne najdem kopije homologacije,da bi pogledal gor!

to si pobral z www.moto.it, ti imajo pri vsaki znamki oz. tipu motorja kaj narobe napisano( od porabe goriva do suhe teže motorja), tako da suha teža vfr-ke 02-05 letnika ne more bit 236 kg. Nemci pa so nardili copy paste iz kakega drugega vira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveril sem na AS-u.

Pravijo da se je vmes spremenil nacin merjenja teze motocikla.

Prej vse s tekočinami, kasneje brez tekočin...

tud moja ima 244kg v prometni.

Sicer ni važno sam je pa zanimivo koliko različnih podatkov :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Teža je 99% od začetka ista ker res nevem kje bi najdl 20 kg ki bi jih lahko kar naenkrat pršparal. Leta 2005 je bil sam VTEC mal spremenjen motor je pa drugač popolnoma isti. Ko je prišel ven je bil od SS motoja težji cca 30 kg kar je bilo še vredu sedaj je pa razlika res že pre velika.

Ampak če si se lahko z 10 let starim SS motorjem ki je isto težak pelu športno nevem zakaj se nebi mogu sedaj tut z VFR-ko. Nikakor pa ne trdim da je VFR-ka isto hitra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je zanimivo koliko različnih podatkov za isti motocikel,če bi ga dali na tehnico bi verjetno dobili spet en rezultat,ki bi bil drugačen!

Popravljeno . Popravil Ice
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iscem lastnike 98 in 99 letnika, rabim eno majhno uslugo.

Prosim da me kontaktirate preko PM ali 041 500 483.

l.p.

Peter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

T.,sem naročil te žarnice o katerih sem govoril....pa da vidimo....full jih hvalijo tisti,ki jih že imajo,so nemške izdelave,narejene posebej za motocikle,imajo tudi E oznako za legalno uporabo v EU in UK..svetloba 7500°.čakam,da pridejo,potem bom poročal...Te so v kompletu 4xH7,namensko za VFR...dobijo se pa tudi druge in za druge motocikle.

post-20131-1226401059_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil roadbuster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namesto Leovincijev, sem se namenil predelat original izpuhe :whistle:

Volno dobim konec tedna, preforacijo imam, zaključke sem tudi že predelal.

slika006.jpg

Ko bo koncano bo po mojem kar dobr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namesto Leovincijev, sem se namenil predelat original izpuhe :whistle:

Volno dobim konec tedna, preforacijo imam, zaključke sem tudi že predelal

Ko bo koncano bo po mojem kar dobr.

Tole pa tudi mene malo bolj zanima. Kaj si pa naredil? Kakšen poseg, si rezal lonce al si samo skozi luknjo kaj ven odrezal?

A imaš originalne leovincije doma? Jaz bi rad preko zime našel eno rešitev za originalne. Menjava-nakup novih al pa predelava originalnih.

Če pa kdo ve za originalne cevi lahko brez loncev al pa s popraskanimi, bi jih pa kar kupil. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namesto Leovincijev, sem se namenil predelat original izpuhe :whistle:

Volno dobim konec tedna, preforacijo imam, zaključke sem tudi že predelal.

slika006.jpg

Ko bo koncano bo po mojem kar dobr.

Sploh ne izgleda slabo :yea2: ........bi kr imel, saj so mi originali lepi, le malo bolj glasne bi imel :whistle:

Popravljeno . Popravil xr800
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!