T Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 Sploh ne izgleda slabo :yea2: ........bi kr imel, saj so mi originali lepi, le malo bolj glasne bi imel :whistle: Sej zato sm se pa lotu... Razmisljal sem še o graviranju na pokrov (poliran) kaksen logotip HRC al pakej podobnega. Čeprav tud če bi dal prevleč z Ti al pa čim podobnim, da bi dobil površino krom črne barve (kot vilce pri Suzukiju) bi blo hudo. Zima bo dolga, sam dobim decembra en mali paketek pa bom najbrz imel za motor manj časa in € :whistle:
roadbuster Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 to si vse sam naredu? super zgleda,jaz bi tud imel take ;) po moje se lohk kar lotiš paketne izdelave,te bo še kdo žical za take izpuhe....sem že na čakalni listi... ;)
roadbuster Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 (popravljeno) a ni najvecja dovoljena "svetloba" (ali kakorkoli se temu pravilno rece) 6000K ? Mislim,da so dovoljene do 8000 (ne me vzet za besedo,bom pa preveril),naprej pa ne...sem ga dvakrat vprašal ali so homologirane in pravi,da jih imajo tudi pri njih na njihovih motorjih,ima E oznako in očitno dovoljeno v EU in UK...narejene so izključno za motocikle in nemcem še vedno bolj zaupam,kot kitajcem... ;) Popravljeno November 13, 2008. Popravil roadbuster
Ice Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 vic je v tem da prodajajo do 8000K. samo se mi plete po glavi, da je do 6000K dovoljeno.(!?) :hmm:
iebi VeTeR Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 A imaš originalne leovincije doma? Jaz bi rad preko zime našel eno rešitev za originalne. Menjava-nakup novih al pa predelava originalnih. Če pa kdo ve za originalne cevi lahko brez loncev al pa s popraskanimi, bi jih pa kar kupil. :naughty:
roadbuster Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 vic je v tem da prodajajo do 8000K. samo se mi plete po glavi, da je do 6000K dovoljeno.(!?) :hmm: prodajajo celo do 12000k
T Objavljeno November 13, 2008 Opozori Objavljeno November 13, 2008 prodajajo celo do 12000k Matr sej to lahko ze kakšnga zakuriš :oops: :afro1:
T Objavljeno November 19, 2008 Opozori Objavljeno November 19, 2008 Za zimske večere, knjiga celebration of Honda V4 :evilgrin: Legendarni dirkalniki in razvoj V4 tehnologijo od začetka do GP800.
andrejz Objavljeno November 19, 2008 Opozori Objavljeno November 19, 2008 Ti se pogovarjaš o levovinčijih? :hmm: Šejmonju :whistle: Ja Akrapo nima nč serijskega zame, razen če bi kej improvizirau, zato pa tud iščem popraskanga da bi lonce menjal :naughty:
roadbuster Objavljeno November 19, 2008 Opozori Objavljeno November 19, 2008 (popravljeno) Danes sem se prvič peljal v ne sicer popolni temi,bil je mrak,s temi novimi žarnicami.Presenečen nad svetlobo,ki jo dajajo...svetloba je bela in močnejša,mislim pa,da je tudi domet večji...zamenjal sem vse štiri,ampak z dolgimi se ne vidi kaj dosti več,mogoče povečan zgornji pas svetlobe... Poslikal sem s telefonom...bom pa še enkrat s fotoaparatom...videt je samo en kup svetlobe-slikano direkt v žaromete....in pa z vrha,nad lučmi... Naj povem,da sem svetlobo 7500K zasledil samo pri teh žarnicah izmed vseh,ki se najdejo na tržišču,imajo pa tudi oznako E4,se pravi,da so legalne... Zdaj moram zamenjat sam še park žarnice,že naročene dve LED z močno svetilnostjo...ker te rumene res ne spadajo tja ;) Popravljeno November 19, 2008. Popravil roadbuster
perimund Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 Nevem koliko jih ima vgrajen volt-meter, to bo moja naslednja predelava/dodatek. VFR se je skozi leta izkazal kot motor z zelo pogostimi tezavami elektricnega sistema, predvsem polnenje akumulatorja, pri starejsih modelih problem pregorevanja 30amp varovalke, itn. Vse posledica slabe originalne napeljave (kontakti, pretanke/predebele zice,...). zaradi katere cez cas umre regler, stator, akumulator ce imas sreco vse naenkrat (cca750€) z menjavo posameznih delov problem ostaja se naprej in posledicno posamezne enote spet pregorijo.... Voltmeter (ca30€) bo kazal stanje napetosti in s tem delovanja celotnega sistema. Prekomerno "polnenje" akumulatorja skrajsuje zivljensko dobo, preslabo ga izcrpa. Vcasih je dovolj ocistiti kontakte in sistem deluje b.p. BTW: tisti ki ste ze menjali, regler, stator,... preverite dejansko delovnje polnjeja v razlicnih obratih motorja 1200-6000rpm in pa z roko probajte koliko se vam pregrevajo kabli - to je bolezen vseh VFRov 1997-2007 :naughty:
Piksna Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 (popravljeno) O žarnicah: -ko tole berem sklepam, da nekaterim ravno ni jasno, kaj temperatura svetlobe pomeni. Ta nima nič s svetilnostjo oz. gostoto svetlobnega snopa o katerem se tukaj govori (ter kaj bolj sveti in kaj manj). Gre se za spekter svetlobe in ne njeno intenziteto ! Po večini je z vgradnjo takih žarnic (kot je omenjeno par postov nazaj) doseženo le, da nasprotivozečim voznikom in pešcem (bolj) slepimo njihov vidni kot. Zato (in še zaradi določenih drugih stvari) naj bi taki posegi v svetlobna telesa bila nedovoljena (gledano skozi pravne in tehnične norme). Podobno velja TUDI za build-in Xenon kit-ov. Namreč, stroka se nanaša na standard(-no opremo, žarnice,... ) in ne izboljšano opremo v standardni embalaži! Primer: -vozila (avtomobili, tovornjaki,.. ) določenih držav v evropi so imela serijsko vgrajene RUMENE luči, ki so očesu (in še čemu) prijaznejša. Pro et contra: -zaradi človeške fiziologije, tehničnih omejitev, vijugaste ceste, ipd. se vozniku zdi, da svetlobni snop nikoli ni dovolj velik, dober,da ta dovolj osvetljuje in je nagnjenost, k predelavi in "izboljševanju" svetlobnih teles, logična posledica, a pogosto s tem ne dosežemo pozitivnega učinka za več udeležencev v prometu. S tem, ko se vi (morda!) peljete malo varneje/previdneje, še ne pomeni, da to velja tudi za nasproti vozeča vozila, ki pri srečanju posledično morda sekundo ali dve izgubijo občutek položaja OBEH vozil na cesti! Vsekakor vredno malo globljega premisleka. Še nekaj: - žarnice s časom slabijo gledano z vidika svetlobnih emisij. Sam sem to večkrat opazil, ko npr. pri avtomobilu zamenjaš žarnico in jasno vidiš, da snopa (L vs. D) različno svetita. Priporočam menjavo žarnice (starih z ekvivalentnimi novimi!), ko vam zdrava pamet pravi, da snop ni več tak "kot je bil". Popravljeno November 20, 2008. Popravil Piksna
T Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 Ja Akrapo nima nč serijskega zame, razen če bi kej improvizirau, zato pa tud iščem popraskanga da bi lonce menjal :naughty: Jest sm že tud malo gledal v to smer. Pasal bi gor od Zx10R 2x hexagonalci. Pri 10ki je dobro še to da ima bolt on in bi dejansko samo na laser odrezal prirobnico, odrezal originalne rore, ter privaril prirobnico na cevi. Za primer zakonskih težav bi lahko pa se na originalne privaril isto prirobnico in imas v pol ure nazaj original...
T Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 Je pa VFR po mojem eden izmed motorjev, ki ga je postalo nemogoče prodat. Sivi uvozniki so navlekli rabljenih da ne vejo več kam z njimi. Na AS-u majo 4 rabljene, na a....o.net jih je tud kot listja. Zgleda da jih bomo kar mel še nekej časa. Al pa čist pocen dat :krneki:
perimund Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 To je en od motorjev ki je v sloveniji trzno podcenjen. Zato jo imam pr bajti od novega (spomladi bo 10let) in sem vmes zamenjal se 6 drugih motorjev (tdm, vtr, cbr, gsxr 2x, zdaj z1000), vfr je pa en kompromis za v dvoje najboljsa varianta pravi sport tourer (vsi modeli od 96-) Sem imel vmes pomisleke da bi zamenjal za kak PanEuropean vendar se mi zdi skoda za hecne denarej prodajat ce sem z njim zadovoljen. Se pa da v tujini npr. Nemcija, Avstrija zajo dobit kasnega 1-1,5K € vec kot pri nas - vsaj take sem imel ponudbe od trgovcev v nemciji .k isicer ze v osnovi ponujajo manj denrja kot se prodaja na trgu. (tudi kolega jo je prodal v ITL) Do spomladi jo bom malo osvezil v touring smer, dvignil balanso (18mm), znizal sopotnikove stopalke, mra turing variable steklo, pomaknil ogledala navzven za 2,5cm, voltmeter + komplet posodobil el. instalacijo, ce se pojavijo kje rab. "dusilke" od 900rr bom se posodobil sprednje vilice ki so ze od zacetka prevec odskakujejo) :rolleyes:
T Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 To je en od motorjev ki je v sloveniji trzno podcenjen. Zato jo imam pr bajti od novega (spomladi bo 10let) in sem vmes zamenjal se 6 drugih motorjev (tdm, vtr, cbr, gsxr 2x, zdaj z1000), vfr je pa en kompromis za v dvoje najboljsa varianta pravi sport tourer (vsi modeli od 96-) Sem imel vmes pomisleke da bi zamenjal za kak PanEuropean vendar se mi zdi skoda za hecne denarej prodajat ce sem z njim zadovoljen. Se pa da v tujini npr. Nemcija, Avstrija zajo dobit kasnega 1-1,5K € vec kot pri nas - vsaj take sem imel ponudbe od trgovcev v nemciji .k isicer ze v osnovi ponujajo manj denrja kot se prodaja na trgu. (tudi kolega jo je prodal v ITL) Do spomladi jo bom malo osvezil v touring smer, dvignil balanso (18mm), znizal sopotnikove stopalke, mra turing variable steklo, pomaknil ogledala navzven za 2,5cm, voltmeter + komplet posodobil el. instalacijo, ce se pojavijo kje rab. "dusilke" od 900rr bom se posodobil sprednje vilice ki so ze od zacetka prevec odskakujejo) :rolleyes: Kere 900RR USD mogoče? Kako boš resil CBS? Mal sm ferbčn ker bi tud jest skoz neki po motorju šaril. :whistle:
andrejz Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 Je pa VFR po mojem eden izmed motorjev, ki ga je postalo nemogoče prodat. Sivi uvozniki so navlekli rabljenih da ne vejo več kam z njimi. Na AS-u majo 4 rabljene, na a....o.net jih je tud kot listja. Zgleda da jih bomo kar mel še nekej časa. Al pa čist pocen dat :krneki: Jest sem jo pa ravno nabavu :unsure: . Kriza gor, kriza dol, se bo treba kar vozit, da se izkoristi investicija. Kakšna ideja kje bi našu kakšen originalen zmečkan ali popraskan auspuh?
perimund Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 Mal sem zaj...L, ce das od 900 cele vilce gre cds stran. Treba je dat od 600f f3 mislim da tudi f4 dusilke se pravi samo notranjost zunanji del ostane. S tem se pridobi nastavitve povratnega hoda amortizerja, ko mas pa glih odprte vilce das notr pa se gostejse olje da jih s tem delno otrdis. vec detajlov na vfrd http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p...c=9592&st=0 :naughty:
roadbuster Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 O žarnicah: -ko tole berem sklepam, da nekaterim ravno ni jasno , kaj temperatura svetlobe pomeni. Mogoče sem se s kakšno besedo slabo izrazil,če si doktor fizike,ti je oproščeno,ampak tudi sam ločim,brezskrbi -Ta nima nič s svetilnostjo oz. gostoto svetlobnega snopa o katerem se tukaj govori (ter kaj bolj sveti in kaj manj). Gre se za spekter svetlobe in ne njeno intenziteto ! Žarnica ima boljši izkoristek in pri isti moči 55w sveti močneje,potrjeno,ti pa lahko ti nakladaš kar hočeš.Barva svetlobe je del svetlobnega spektra,svetilnost je pa druga stvar,to je jasno.Ampak že v samih karakteristikah naj bi dajala 30% več svetlobe. Po večini je z vgradnjo takih žarnic (kot je omenjeno par postov nazaj) doseženo le, da nasprotivozečim voznikom in pešcem (bolj) slepimo njihov vidni kot. Zato (in še zaradi določenih drugih stvari) naj bi taki posegi v svetlobna telesa bila nedovoljena (gledano skozi pravne in tehnične norme). Podobno velja TUDI za build-in Xenon kit-ov. Namreč, stroka se nanaša na standard(-no opremo, žarnice,... ) in ne izboljšano opremo v standardni embalaži! Ni ne xsenon built ne neko sranje,je žarnica kot vsaka druga,ki je narejena specifično za motorje in ne blešči kot ti praviš .To bleščanje je posebej izrazito pri xsenon kitih,ki ne uravnavajo višine snopa,tu gre za čisto običajne,malo boljše žarnice,polnjene s xsenonskim plinom.In tudi vozil sem za nekom in nasproti nekomu,ker me je ravno to zanimalo in...ne boš verjel,ga ni motilo nikakršno bleščanje.Konec koncev se pa motoristi večinoma vozimo podnevi in bi lahko imeli 100 kilovatnih blleščal na motorju,pa jih na žalost nekateri debili še vedno ne bi videli,ker je važneje telefonirati v avtu ali pa karkoli drugega početi...Povrh tega je še dovoljena z oznako E4,torej legalna in testirana Pro et contra: -zaradi človeške fiziologije, tehničnih omejitev, vijugaste ceste, ipd. se vozniku zdi, da svetlobni snop nikoli ni dovolj velik, dober,da ta dovolj osvetljuje in je nagnjenost, k predelavi in "izboljševanju" svetlobnih teles, logična posledica, a pogosto s tem ne dosežemo pozitivnega učinka za več udeležencev v prometu. S tem, ko se vi (morda!) peljete malo varneje/previdneje, še ne pomeni, da to velja tudi za nasproti vozeča vozila, ki pri srečanju posledično morda sekundo ali dve izgubijo občutek položaja OBEH vozil na cesti! Vsekakor vredno malo globljega premisleka. Glej,če ti tako razmišljaš,je to čisto tvoja svar.Jaz razmišljam s strani moje varnosti in s strani drugih.Če drugih torej ne moti,bodo žarnice gor dokler ne crknejo...če pa tebe to moti,ker jih nimaš ali pa imaš kakega BMW-ja z original xenonom,pol pa svaka ti čast. Sploh pa glej,forum je namenjen izmenjavi mnenj,želel sem samo pokazati eno izmed rešitev in moje mnenje o njej,je pa čisto stvar vsakega posameznika kako jo sprejme.Če tebe to moti,tak članek preskoči,pa bo,ok ;)
roadbuster Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 ajde,pa udarmo raj eno o auspuhih,pa pustimo žarnice na miru....
perimund Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 Ja men je zal da nimam 2 auspuha pod sedezem in da tist hlod zraven vozim pod tacko. :headbang: joke. press Mel sem gor akrapovica pa sem ga dal dol ker je prevec bobnel ni mi vsec ker je na mestu motor dobil tisti v2 choper zvok, v srednjih obratih mi je bil zvok vsec pri polnih je pa spet prevec vrescalo tko da... sem sel nazaj na orig. Bi mogu sam neki narest eno srednjo varianto v bistvu visoko pretocni izuh ki ne bi bil preglasen.
T Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 Ja men je zal da nimam 2 auspuha pod sedezem in da tist hlod zraven vozim pod tacko. :headbang: joke. press Mel sem gor akrapovica pa sem ga dal dol ker je prevec bobnel ni mi vsec ker je na mestu motor dobil tisti v2 choper zvok, v srednjih obratih mi je bil zvok vsec pri polnih je pa spet prevec vrescalo tko da... sem sel nazaj na orig. Bi mogu sam neki narest eno srednjo varianto v bistvu visoko pretocni izuh ki ne bi bil preglasen. Men se zdi da bi mogu sam volno zamenat...
andrejz Objavljeno November 20, 2008 Opozori Objavljeno November 20, 2008 Ja men je zal da nimam 2 auspuha pod sedezem in da tist hlod zraven vozim pod tacko. :headbang: joke. press Mel sem gor akrapovica pa sem ga dal dol ker je prevec bobnel ni mi vsec ker je na mestu motor dobil tisti v2 choper zvok, v srednjih obratih mi je bil zvok vsec pri polnih je pa spet prevec vrescalo tko da... sem sel nazaj na orig. Bi mogu sam neki narest eno srednjo varianto v bistvu visoko pretocni izuh ki ne bi bil preglasen. Sej ma akrapo tiste elemente za v lonec, ki ublažijo zvok - tisti za homologirano varianto. A ni potem boljše?
T Objavljeno November 22, 2008 Opozori Objavljeno November 22, 2008 Namesto Leovincijev, sem se namenil predelat original izpuhe :whistle: Volno dobim konec tedna, preforacijo imam, zaključke sem tudi že predelal. Ko bo koncano bo po mojem kar dobr. Evo koncano :naughty: Zvok je identicen leovincijem, ki sem jih imel prej. Bom pol poslikal in dodal se fotke. Vse skupaj brez mojega dela je kostalo natanko 50€
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se