Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Priporočene objave

Objavljeno
Zanima me sledeče... Kaj za VFR (l. 2002) pomeni 50kkm na števcu? Vem, da naj bi VFR veljala za vzdržljiv moped, me pa zanima kdaj bi me čakal kakšen "težji" servis in kako finančno obsežen naj bi bil. Slišal sem, da so VFR relativno drage za vzdrževanje- zakaj konkretno?

pomoje tole ni velik, sploh za VFR, moj fotr ma tolk, pa je pred kratkim samo zobnike z ketno menju, drgač pa samo gume + redni servisi,... :unsure:

na Madžarskem majo pa, kukr sm slišu, en model starejšo, pa je stric naklepu 500.000km , pa so šele pri enih 350.000 malenkost posegal v motor, tako da nej bi ble kr vzdržljive... :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
Zanima me sledeče... Kaj za VFR (l. 2002) pomeni 50kkm na števcu?

Za prejšnji model vem za eno,ki ima gor oz. je imela že par let nazaj preko 100.000km pa brez problemov.

Moraš pa vedet,da lahko mašino tud na mestu uničiš tako,da....

Sami servisi ne pridejo nič več kot za kater drug motor,nadomestni deli pa so res dražji!

Tud jz zakaj VFR?

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
zakaj pa ravno vfr?

@simonsi & sesir: Zato, ker agregat dokaj zvezno vleče do V-TEC območja, ker mislim, da je en dober kompromis (za moje potrebe) med cesto in pisto, ker ponuja dosti potovalnega udobja in ker vem za eno pametno za en pameten denar.

P.S.: Zakaj pa ne VFR?

@Gizmo: Hvala, to sem rabil. :beer2:

Objavljeno
@simonsi & sesir: Zato, ker agregat dokaj zvezno vleče do V-TEC območja, ker mislim, da je en dober kompromis (za moje potrebe) med cesto in pisto, ker ponuja dosti potovalnega udobja in ker vem za eno pametno za en pameten denar.

P.S.: Zakaj pa ne VFR?

@Gizmo: Hvala, to sem rabil. :beer2:

Pazi tole z V-Tecom, ker novejše, nevem ker letnik naprej, mislm da 05.. precej mn cuknejo, ko se V-TEC uklop.... precej lepš je prehod narejen..

Se da pa to precej izboljšat tut na 02-05 z izpuhi... :whistle: Tolk jst vem o tem, mogoče, kdo drug, ki si lasti VFRko ve več o tem :) :)

Objavljeno
@simonsi & sesir: Zato, ker agregat dokaj zvezno vleče do V-TEC območja, ker mislim, da je en dober kompromis (za moje potrebe) med cesto in pisto, ker ponuja dosti potovalnega udobja in ker vem za eno pametno za en pameten denar.

P.S.: Zakaj pa ne VFR?

@Gizmo: Hvala, to sem rabil. :beer2:

Hm ja no, po mz-ju se ti bo katerikol motor zdel kot raketa. :)

VFR je vsega po malem, pa nič oreng. Kakor za koga. :hmm:

Ampak moje mnenje ne šteje, ker že po defaultu ne maram hond. :xx:

Objavljeno
Hm ja no, po mz-ju se ti bo katerikol motor zdel kot raketa. :)

VFR je vsega po malem, pa nič oreng. Kakor za koga. :hmm:

Ampak moje mnenje ne šteje, ker že po defaultu ne maram hond. :xx:

Prav to iščem. :)

@Gizmo: V-TEC je IMHO samo stvar navade.

Objavljeno

50.000 lepih kilometrov ni nič. 8.400 km pokanja in mrzlega nažigavanja pa je lahko preveč.

Jaz sem svojo VFR 750 prodal, ko je imela 113.000 km in nisem imel nikoli težav z njo ( redni servisi in potrošni material ).

Vozil sem jo na potovanja pa tudi na pisto in lokalna priganjanja. Tudi novi lastnik je še vedno zadovoljen.

Ne vem pa koliko teh vzdržjivostnih kvalitet je pri novem modelu ostalo. Nekaj sigurno.

Bi znal pa bit to pravi motor zate.

Lep pozdrav

Objavljeno (popravljeno)

Jest bi mel na Vfr več navora, boljše vzmetenje... sam pol lahko hit ugotoviš da bi rad 1000RR...

Sopotnica je noro zadovoljna kar pa tudi šteje za nekaj :whistle:

Na splošno mi je motor dober, je res nekako pravi kompromis.

Če slučajno res naredijo 1000Vfr bo pa res raketa :evilgrin:

Tudi pri 600+km se nismo preveč matrali.

Edina hiba za katero vem je da rad crkne regler sam poznam pa ne nobenga ki bi mu dejansko crknu.

Popravljeno . Popravil T
Objavljeno

Edina draga stvar ki je draga so iridium svečke pa se to imajo itak vsi...

Aja pa kosi so pa res dragi, tko da ne metat po tleh.

Mislim da je armatura okol 1000€, nosilc maske 180€, maska 400€... :whistle:

Objavljeno
...

Bi znal pa bit to pravi motor zate.

Lep pozdrav

Tudi jaz imam tak občutek. :whistle:

Treba je probat..

Jest bi mel na Vfr več navora, boljše vzmetenje... sam pol lahko hit ugotoviš da bi rad 1000RR...

Sopotnica je noro zadovoljna kar pa tudi šteje za nekaj :whistle:

Na splošno mi je motor dober, je res nekako pravi kompromis.

Če slučajno res naredijo 1000Vfr bo pa res raketa :evilgrin:

Tudi pri 600+km se nismo preveč matrali.

Edina hiba za katero vem je da rad crkne regler sam poznam pa ne nobenga ki bi mu dejansko crknu.

No, tole je pa zelo uporaben podatek. Hvala!

Edina draga stvar ki je draga so iridium svečke pa se to imajo itak vsi...

Aja pa kosi so pa res dragi, tko da ne metat po tleh.

Mislim da je armatura okol 1000€, nosilc maske 180€, maska 400€... :whistle:

Najbrž nič manj in nič več, kot pa pri ostalih malo bolj "zaresnih" motorjih..

Objavljeno
No, tole je pa zelo uporaben podatek. Hvala!

In drži, tut po 800km fure so ble delane ....

Jst tut računam, da bi bil ta motor 1x v garaži... :)

Objavljeno

Ko smo že pri kilometrini :

1.200 km v dvoje v enem dnevu ( Ukrajina - Zagorje )

13.300 v dvoje v enem mesecu ( Zagurje - nekje do vzhoda Irana - Zagorje )

Ne bom pa rekel, da ni nič bolelo.

Objavljeno (popravljeno)

Prav to iščem. :)

Se strinjam, da je to idealen motor zate, odlična zadeva za kilometre nabijat in obenem dovolj dinamičen motor za "vožnjo z praktično vsakim motorjem".

Popravljeno . Popravil EAST
Objavljeno

Igor če kupuješ vfr, pejt pogledat od Tja, mislim da jo prodaja, pa še blizu sta doma, motor je pa v nulo

Objavljeno
Ko smo že pri kilometrini :

1.200 km v dvoje v enem dnevu ( Ukrajina - Zagorje )

13.300 v dvoje v enem mesecu ( Zagurje - nekje do vzhoda Irana - Zagorje )

Ne bom pa rekel, da ni nič bolelo.

Občudovanja vredno. :worship:

Igor če kupuješ vfr, pejt pogledat od Tja, mislim da jo prodaja, pa še blizu sta doma, motor je pa v nulo

Zaenkrat imam v ogledu l. 2002 s 49kkm prevoženih, za 3800EUR z nekaj dodatne opreme.

Od T-ja je spedenana in glede na njegovo iznajdljivost in pedantnost najbrž tudi temu primerno ohranjena. Je pa malo tipično po VFR-jevsko draga (pa brez zamere, T).

Objavljeno
Od T-ja je spedenana in glede na njegovo iznajdljivost in pedantnost najbrž tudi temu primerno ohranjena. Je pa malo tipično po VFR-jevsko draga (pa brez zamere, T).

Daj no, 5000€ za 04 letnik ni niti najmanj preveč. Če bi mel namen letos mejati, bi definitivno vzel T-jevo (čeprov jo je že mal hrsknu pa nazaj zrihtu...)!

Objavljeno
Občudovanja vredno. :worship:

Zaenkrat imam v ogledu l. 2002 s 49kkm prevoženih, za 3800EUR z nekaj dodatne opreme.

Od T-ja je spedenana in glede na njegovo iznajdljivost in pedantnost najbrž tudi temu primerno ohranjena. Je pa malo tipično po VFR-jevsko draga (pa brez zamere, T).

Zamere ni saj nima za kaj biti, draga pa tud po moje ravno ni glede na letnik opremo (padsi, nosilc,auspuhi) in splošno ohranjenost.

Pa nova veriga in komplet ploščice tud nekaj nanesejo :whistle:

Bo že prsu kupec sej sezona se ravno začenja...

Objavljeno
Zaenkrat imam v ogledu l. 2002 s 49kkm prevoženih, za 3800EUR z nekaj dodatne opreme.

Od T-ja je spedenana in glede na njegovo iznajdljivost in pedantnost najbrž tudi temu primerno ohranjena. Je pa malo tipično po VFR-jevsko draga (pa brez zamere, T).

To je tisoč evrov manj kot Tjeva, s tem da ima manj km in opreme za več kot je te razlike. Tako da draga sigurno ni. Je pa res da če kupuješ in imaš budget recimo do 4k, ni tok lahko še jurčka zraven dat.

Objavljeno
To je tisoč evrov manj kot Tjeva, s tem da ima manj km in opreme za več kot je te razlike. Tako da draga sigurno ni. Je pa res da če kupuješ in imaš budget recimo do 4k, ni tok lahko še jurčka zraven dat.

Točno tako- budžet me heca, nič drugega.

No, da objavim slikici kandidatke (mogoče pa kdo pozna lastnika in mi lahko kaj več pove??):

post-15712-1235842227_thumb.jpg

post-15712-1235841979_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)
Točno tako- budžet me heca, nič drugega.

No, da objavim slikici kandidatke (mogoče pa kdo pozna lastnika in mi lahko kaj več pove??):

post-15712-1235842227_thumb.jpg

post-15712-1235841979_thumb.jpg

Videt je lepa...

Poglej jo dobro, okvir, vilice...

Dobr kup, pol pa gremo na vfr miting :rolleyes:

Sam tale je že zginal iz Avt__.net ???

A si jo ze kupu :unsure:

Popravljeno . Popravil T
Objavljeno

O matr, zgleda da bom mel kr dva motorja :krneki:

Sem dobil krasno VTR, ki je ne bom izpusti iz rok :evilgrin:

Recesija jest pa dva mopeda, po mojem jih bom mal slišal doma...

Bom Vfr po moje peljak kašnemu posredniku, saj opažam da večina raje pri posrednikih kupuje.

Objavljeno
O matr, zgleda da bom mel kr dva motorja :krneki:

Sem dobil krasno VTR, ki je ne bom izpusti iz rok :evilgrin:

Recesija jest pa dva mopeda, po mojem jih bom mal slišal doma...

Bom Vfr po moje peljak kašnemu posredniku, saj opažam da večina raje pri posrednikih kupuje.

Porkaduš, jaz prihajam na VFR sceno, ti pa odhajaš. Kaj je zdej to? :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)
Točno tako- budžet me heca, nič drugega.

No, da objavim slikici kandidatke (mogoče pa kdo pozna lastnika in mi lahko kaj več pove??):

post-15712-1235842227_thumb.jpg

post-15712-1235841979_thumb.jpg

Hmm mi je Lojze povedu (ima srebrno VFR800 in rossi čelado) da ste bli za vikend na ridah in si mu omenu tole VFR. Nism vedu

da je tanov model, zato za tak denar takoj kupit! hehe

Popravljeno . Popravil Cut_Lee
Objavljeno

Lep pozdrav vsem skupaj !

Imam vfr, letnik 2000. Poleg originalnega izpuha sem dobil še 'Akrapoviča', slip-on lonec. Tu pa se zaplete. Izpuh nima papirjev in ne vtisnjene številke. Akrapovič trdi, da to ni njihov izdelek, oz. ga ni možno homologirati. Res je, da nikakor ne najdem na internetu akrapoviča za vfr-'00. Je pa tudi res, da sem popolnoma identične izdelke videl na recimo r6 in podobnih, letnik okrog '02-'03. Pa tudi zvok je naravnost fantastičen !

Torej: obstaja kakršnakoli pot, da ta 'ror' opremim s papirji (leovince cert. ali katerikoli certifikat )? Tisto nalepko bom pa z veseljem odstranil :evilgrin: .

Za ideje najlepša hvala. Za kak papir bo pa več kot samo pir :rolleyes: .

i.

Objavljeno
Lep pozdrav vsem skupaj !

Imam vfr, letnik 2000. Poleg originalnega izpuha sem dobil še 'Akrapoviča', slip-on lonec. Tu pa se zaplete. Izpuh nima papirjev in ne vtisnjene številke. Akrapovič trdi, da to ni njihov izdelek, oz. ga ni možno homologirati. Res je, da nikakor ne najdem na internetu akrapoviča za vfr-'00. Je pa tudi res, da sem popolnoma identične izdelke videl na recimo r6 in podobnih, letnik okrog '02-'03. Pa tudi zvok je naravnost fantastičen !

Torej: obstaja kakršnakoli pot, da ta 'ror' opremim s papirji (leovince cert. ali katerikoli certifikat )? Tisto nalepko bom pa z veseljem odstranil :evilgrin: .

Za ideje najlepša hvala. Za kak papir bo pa več kot samo pir :rolleyes: .

i.

No problemo :)

Daj mi kakšen dan ali dva...

Na lonec ti bomo ugravirali številke od Leovinceja, papirje pa dobiš na internetu (TUV certifikat) na strani od leovinceja.

lp

T

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!