Skoči na vsebino

Honda VFR 750/800 (+VTEC)


Priporočene objave

Objavljeno

:worship: :worship: :worship:

Hvala.

Glej PM

Objavljeno

No, pa se še jaz pridružujem VFR klubu. :kva2:

post-15712-1236422694_thumb.jpg

post-15712-1236422813_thumb.jpg

Objavljeno

:worship:

Lepa! Kolk si pa dal zanjo, če ni skrivnost?

Objavljeno
:worship:

Lepa! Kolk si pa dal zanjo, če ni skrivnost?

Ni skrivnost- mislim, da sem jo po pošteni ceni dobil (3800EUR). :)

Objavljeno

Jebemu, to je pa super cena, če seveda nima preveč km!

Sem ti kar malo fouš, samo tega ne bom priznal, haha

Objavljeno

Poz. vsem!

No,ker nisem ravno mehanični tip človeka bi vas nekaj pobaral....mam en upam,da mičken problemček namreč,ko vžgem motor(hladen) mi normalno zalaufa b.p. in normalno ima tudi obrate cca 2000 pri hladnem motorju,ko pa temperatura vode naraste med 60-73 stopin pa mi motor sam od sebe nabija štev.obratov do cca 4000.Na teh obratih drži dokler voda ne preseže tam okrog 85 stopinj potem,potem pa obrati padejo na 1300.Tudi če motor ugasnem in prižgem nazaj ali pa mu dodam več plina med tistim delovanjem pri 4000 rpm. se nič ne spremeni dokler temp.vode ne narase čez 85 enostavno ne izpusti obratov....

Aja Vfr-800vtec 02.

lp.

Objavljeno
No, pa se še jaz pridružujem VFR klubu. :kva2:

Tole je pa drugi svet napram MZ-ju, a? :naughty:

A jo moraš še zablokirat? Pa kakšne šturcbugle si nabavi, da bo tako lepa ostala.

Objavljeno
Tole je pa drugi svet napram MZ-ju, a? :naughty:

A jo moraš še zablokirat? Pa kakšne šturcbugle si nabavi, da bo tako lepa ostala.

Oja, tole so nebesanakvadrat.press napram MZ-ju. :whistle:

Seveda, najprej blokada in ostale zakonske obveznosti- potem pa žur.

Objavljeno

Moral bi ketno zategnit in pošteno povedano pojma nimam kako. Pa bi prosil za kaki napotek.

Objavljeno
Moral bi ketno zategnit in pošteno povedano pojma nimam kako. Pa bi prosil za kaki napotek.

V orodju od motorja imaš pripadajoči imbus ključ,ki je potreben za odvijačit vijak,ki je kot objemka na pestu,s posebnim polokroglim ključem pa nastaviš verigo in nato spet zategneš imbus vijak.

Lp

Objavljeno (popravljeno)
Moral bi ketno zategnit in pošteno povedano pojma nimam kako. Pa bi prosil za kaki napotek.

Mnogo takšnih napotkov si lahko prebereš v service manualu, ki je na voljo za dolpoteg TUKAJ (desni klik -> save file/link as)

Posnetek service manuala in nastavljanja verige:

post-15712-1236704273_thumb.png

Popravljeno . Popravil Igorr
Objavljeno
Popravek : V orodju od motorja imaš pripadajoči ključ,ki je potreben za odvijačit vijak,ki je kot objemka na pestu,s posebnim polokroglim ključem pa nastaviš verigo in nato spet zategneš vijak.

Lp

Objavljeno

Dolgo pričakovani supercharger kit na drugi strani luže je že naprodaj...

KLIK

Bi mel ni kaj,sam ko je mal velik šuškov :krneki:

post-592-1236972413_thumb.jpg

post-592-1236972425.gif

Objavljeno
In drži, tut po 800km fure so ble delane ....

Jst tut računam, da bi bil ta motor 1x v garaži... :)

Ta mi je pa nova....zadnjič na fantovski pa si mi reku da boš samo kros še vozu ?? :hmm:

Objavljeno
Ni skrivnost- mislim, da sem jo po pošteni ceni dobil (3800EUR). :)

Cena mi je pa mal sumljiva....upam da je motor O.K.......pa dosti varnih kilometrov ti želim.

Zakaj pa si bil danes na planini szi MZ-jem ??? :hmm:

No na krasu smo že 4 kom :worship:

Objavljeno
Dolgo pričakovani supercharger kit na drugi strani luže je že naprodaj...

KLIK

Bi mel ni kaj,sam ko je mal velik šuškov :krneki:

Ojej sej ta kit ti da 160 KM....sej si moraš štalo naredit :naughty:

Objavljeno

PRODAL!! :cry:

Najbrž bo dolgo da bom spet imel tako dober in uporaben motor...

Sm pa dobu lepo Vtr kar pa tudi ni slabo :rolleyes:

Objavljeno

Sigurno, ko bo VFR 1000 pa recesija mim... :whistle:

VFR 800 pa sigurno ne bom več kupil, hm zarečenega kruha se bojda največ pomalca. :rolleyes:

Objavljeno
Cena mi je pa mal sumljiva....upam da je motor O.K.......pa dosti varnih kilometrov ti želim.

Zakaj pa si bil danes na planini szi MZ-jem ??? :hmm:

No na krasu smo že 4 kom :worship:

Motor je OK, vsaj zaenkrat še nobene napake nisem našel.

S Hondo se začnem po cesti voziti čez nekaj mesecev. :rolleyes:

Objavljeno
Jest bi mel na Vfr več navora, boljše vzmetenje... sam pol lahko hit ugotoviš da bi rad 1000RR...

Sopotnica je noro zadovoljna kar pa tudi šteje za nekaj :whistle:

Na splošno mi je motor dober, je res nekako pravi kompromis.

Če slučajno res naredijo 1000Vfr bo pa res raketa :evilgrin:

Tudi pri 600+km se nismo preveč matrali.

Edina hiba za katero vem je da rad crkne regler sam poznam pa ne nobenga ki bi mu dejansko crknu.

men je crknu regler. sm ga zamenju jeseni 2008. (mam pa l.02) pa mislm da je tut prvič šou pr tem motorju. Baje je problem, ker se pregreva in je lih na občutljivem mestu. Nekje sm najdu napotke kako tut to rešit - je treba mal pobrskat.

Drgač sm pa z motorjem super zadovoljen. Edini problem ki ga pa mam, je da me po cca 50 km "počasne" vožnje začne boleti desno zapestje.

-se to še komu dogaja? in če je kakšna rešitev, al so res ročke čudn nastavlene?

pol bi pa še uprašu če se je že kje v drobovje razglablal o gumah za VFR (men namreč BT020 niso ok.). rabm pa res dobre gume k bojo dale dobr feedback in vzdržljive na mokrem in suhem...

Objavljeno
men je crknu regler. sm ga zamenju jeseni 2008. (mam pa l.02) pa mislm da je tut prvič šou pr tem motorju. Baje je problem, ker se pregreva in je lih na občutljivem mestu. Nekje sm najdu napotke kako tut to rešit - je treba mal pobrskat.

Drgač sm pa z motorjem super zadovoljen. Edini problem ki ga pa mam, je da me po cca 50 km "počasne" vožnje začne boleti desno zapestje.

-se to še komu dogaja? in če je kakšna rešitev, al so res ročke čudn nastavlene?

pol bi pa še uprašu če se je že kje v drobovje razglablal o gumah za VFR (men namreč BT020 niso ok.). rabm pa res dobre gume k bojo dale dobr feedback in vzdržljive na mokrem in suhem...

ni nujno da je z motorjem kaj narobe..

lahko je v tvojem zapestju kaj. lahko kaka stara poškodba, mogoče iz otroštva..

tut men se je že dogajal to..vendar ne na vseh motorjih, tako da je sigurno kak čuden položaj ki povzroči bolečino..

druga varianta pa je da enostavno eleminiraš "počasno" vožnjo :D

Objavljeno

men je crknu alternator... drugo pa brez problema. Naredu sm pa 55000km. Malo je takih motorjev kot vfr, pomoje nima konkurence no :-)

Objavljeno
ni nujno da je z motorjem kaj narobe..

lahko je v tvojem zapestju kaj. lahko kaka stara poškodba, mogoče iz otroštva..

tut men se je že dogajal to..vendar ne na vseh motorjih, tako da je sigurno kak čuden položaj ki povzroči bolečino..

druga varianta pa je da enostavno eleminiraš "počasno" vožnjo :D

super! sam še zdravniško potrdilo dobim za dovoljeno hitrost... al pa vozniško kartoteko s trdim diskom, da bo dost placa :D

Objavljeno
pol bi pa še uprašu če se je že kje v drobovje razglablal o gumah za VFR (men namreč BT020 niso ok.). rabm pa res dobre gume k bojo dale dobr feedback in vzdržljive na mokrem in suhem...

Čim prej stran od bt020.....

post-592-1237927838_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!