maticcc2000 Objavljeno Februar 10, 2018 Opozori Objavljeno Februar 10, 2018 (popravljeno) Ob 1. 2. 2018 ob 19:53, maticcc2000 pravi: Pozdravljeni. Da še sam dodam vprašanje (čeprav je prav enem postu nazaj podobno - Mogoče pa kdo vidi.) Torej tudi sam iščem VFR-ko 800 (letnik bo mogla biti verjetno nekje od 2003-2006) - Zanima, na kaj bi kaj moral paziti, če so kakšne očitne napake (pri teh letnikih). Vem da je od letnika 2006 naprej motor malo spremenjen (ali vsaj elektronika), ali je to takšna razlika, da je vredno recimo 1000 € več. Potem pa me zanima, če ima slučajno kdo izkušnje z zbitimi kilometri pri motorjih. Na avtu.netu je kar nekaj zanimivih VFR-k, pa nisem siguren, koliko kaj zaupati posrednikom (predvsem Italjanskim motorjem) ipd. Torej če ima kdo kakšno izkušnjo, kak nasvet, bom zelo hvaležen. No da kar sam odgovorim Torej kot sem najprej spraševal, sem bil v nakupu VFR-honde. Sedaj sem nabavil (upam da zelo solidno). Tako, da če koga kaj zanima ali pa ima kak nasvet lahko kar na ZS. lp, Matic Popravljeno Februar 10, 2018. Popravil maticcc2000 sesir 1
drjack_dj Objavljeno April 27, 2018 Opozori Objavljeno April 27, 2018 Tele V-tec VFRke so ratale kar pocen, no vsaj če ni vse prevrteno in potrebno dodatnega vlaganja. Bi si kupil eno solidno, da mal presedlam kategorijo, pa ni nič kaj spodbudnega kar prebiram tu. Kar nekaj hib, ki so v večini sicer dokaj hitro popravljive, bolj me skrbijo omenjeni šponarji in ketne odmičnih gredi ter zapletenejše nastavitve ventilov. V igri so tam na zunaj še spodobno ohranjeni z 35-50 tisoč km. Kaj je z že zastavljenim vprašanjem sotrpina nekaj postov nazaj? Ali je 2006 in novejša res vredna vsaj 1000€ več? Ali kdo pozna tole, ki se prodaja že kar dolgo, čeprav daje garancijo in ima za letnih še razmeroma malo km?
Pero75 Objavljeno Maj 14, 2018 Opozori Objavljeno Maj 14, 2018 (popravljeno) Moja je letnik 2006 in imam sedaj 82xxx km . Zamenjaš oba šponarja naenkrat eden je 100EUR in imaš potem mir. Stator original je cca 500EUR in to je več ali manj vse . Kar se pa tiče nastavljanja ventilov , jih pa tudi ne nastavljaš vsak mesec. Popravljeno Maj 14, 2018. Popravil Pero75
POŠTAR Objavljeno Junij 27, 2018 Opozori Objavljeno Junij 27, 2018 jest bi mel eno kratko ? olje kakšno uporabljate nazadnje ko sem imel motor 6 let nazaj sem dajal not MOTUL pa sem pozabu oznako zdej sem pa novo kupu pa bi rad kakšno dobro olje
Igi Pop Objavljeno Junij 27, 2018 Opozori Objavljeno Junij 27, 2018 pred 7 minutami, POŠTAR pravi: jest bi mel eno kratko ? olje kakšno uporabljate nazadnje ko sem imel motor 6 let nazaj sem dajal not MOTUL pa sem pozabu oznako zdej sem pa novo kupu pa bi rad kakšno dobro olje Motul 5100 je še vedno preizkušena klasika
Kremenčkovi Objavljeno Julij 1, 2018 Opozori Objavljeno Julij 1, 2018 A slučajno to tastaro kdo pozna ? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13270231
drjack_dj Objavljeno Avgust 26, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2018 No pa sem jo le kupil. Ne tiste zgoraj, pa prav tako rdečo. Upam da bo še kej omembe vredne sezone ostal. Bi pa prosil koga, po možnosti v okolici LJ-KR da bi posodil original orodje. Ker ga nimam, bi rad premeril in dal na WJ izrezat kiljuče za ketno in feder šponat. BTW, imam zamenjane lonce in cevi od katalizatorja nazaj. V mestni gneči ali po bolj živahni vožnji konkretno žge vročina v desni škorenj. Tako da mi je sicer že malce zgonjen škoren na zlepljenih predelih kar razpadel. Ne vem če tudi tu ne bo treba narest kakšne predelave že predelanega.
spartanbp Objavljeno Junij 4, 2020 Opozori Objavljeno Junij 4, 2020 Kaj pa težave z zadnjo generacijo VFR 800 (od 2014). Je kaj znanega?
Fazer03 Objavljeno Junij 5, 2020 Opozori Objavljeno Junij 5, 2020 (popravljeno) Kolikor jaz spremljam vfr mi ni znano, da bi ji kaj posebnega falilo ... od my 2017 je malo posodobljena in to je to. Za mene in moja leta (se pomikam počasi v penzijo) še vedno eden redkih zanimivih sport -touring motorjev, ker enostavno teh novodobnih oblik ne prebavim (tu mislim na Yamahe mt, tracer ... pa Z od Kawasakija, ... ) . Še največja zamera mi je beden izbor barv: od 2014 pa do danes le bela, črna in rdeča, od 2017 pa še srebrna ... ne obstaja niti neka dvobarvna kombinacija ama nič ... potem pa razumi te Japonce. Popravljeno Junij 5, 2020. Popravil Fazer03 Gonca 1
b2z25 Objavljeno Junij 5, 2020 Opozori Objavljeno Junij 5, 2020 Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
Fazer03 Objavljeno Junij 6, 2020 Opozori Objavljeno Junij 6, 2020 (popravljeno) Ja saj ne bo edini ... vsaka naslednja direktiva EU bo strožja in na koncu bo le še elektrika dovolj čista za poganjanje motorinov - zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz .... zzzzzzzzz; ??? ? (ravno danes sem zasledil vest, da so pri bmw-ju predstvili elektro koncept, kjer je bočna prikolica namenjena prevozu baterije .... ) Sem pa opazil, da so za my 2020 vfr - ko dobavljive 3 (z besedo: tri !!!???!?!) barve: črna, rdeča in srebrna ... huda (ne)sprememba. https://autoblog.rs/blog/auto/motociklizam/2020/06/06/bmw-x-elektricni-koncept-s-baterijama-u-bocnoj-prikolici Popravljeno Junij 6, 2020. Popravil Fazer03
Pero75 Objavljeno Oktober 11, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2020 No pa se je obrnilo RobiRoberto, DAMI34, MiNa in 5 others 8
Tromba Objavljeno Oktober 12, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2020 Ob 11. 10. 2020 ob 8:38, Pero75 pravi: No pa se je obrnilo Pri koliko letih ji je uspelo?
Tromba Objavljeno Oktober 12, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2020 pred 2 urami, Pero75 pravi: Letnik 2006? Redni servisi, še kakšne težave morda oziroma menjano kaj resnejšega - dražje popravilo?
Pero75 Objavljeno Oktober 12, 2020 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2020 pred 46 minutami, Tromba pravi: Redni servisi, še kakšne težave morda oziroma menjano kaj resnejšega - dražje popravilo? Redni servisi, ter menjava navitja pri 70000km . Original navitje ccs 500 eur in to je to. Tromba 1
Fazer03 Objavljeno December 24, 2020 Opozori Objavljeno December 24, 2020 Ekološka norma Euro5 v svet motocikla v primerjavi z akutalno (še nekaj dni) veljavno normo Euro4 ne prinaša prav veliko novega. Niti ni bistveno bolj stroga, saj so zahteve po izpustih ostale na praktično enakem nivoju, razlika je predvsem v tem, da mora motocikel deklarirane izpuste zagotavljati skozi celotno življensko dobo (prej do prvih 20.000 km. Vir: Avto magazin, slo To naj bi pomenilo, da motorjev vfr 800 in 1200 ne bo več v EU, ker ne bodo posodobljeni za my 2021.
Fazer03 Objavljeno December 31, 2020 Opozori Objavljeno December 31, 2020 https://autoblog.rs/blog/auto/motociklizam/2020/12/31/novi-hondin-v4-sportski-motor-stize-do-2023.-godine
Flinch Objavljeno Marec 17, 2022 Opozori Objavljeno Marec 17, 2022 Pozdravljeni, iščem športni izpuh za ta motor. Prodaja kdo ali pozna koga, ki prodaja? Po možnosti Leo Vince, BOS, Hurric, Sebring. Novih ni več na prodaj razen GPR ali M.S.R kateri pa mi vizualno ne sedejo.
Luka66 Objavljeno Oktober 28, 2023 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2023 (popravljeno) Končno, prihaja nova kraljica razreda 🫶 VFR 800 Interceptor 💓 LEGEND IS BACK👍 alora pride več ksnu... pomembno, da so pri HONDI dali neki več od sebe, poleg instant modelov 😉 Popravljeno Oktober 28, 2023. Popravil Luka66 DAMI34, RobiRoberto, b2z25 in 1 other 2 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se