biker77 Objavljeno September 26, 2009 Opozori Objavljeno September 26, 2009 Zanima me realna trzna cena v SLO za Tuono letnik 07 8000 km, prvi lastnik, neposkodovan, 2x akrapovic, ostalo v zelo solidnem originalnem stanju. Motor se nahaja v ZDA, cena je 7500USD, kar je glede na tecaj ugodna ponudba. Ve kdo mogoce ali Aprilia trzi popolnoma iste motorje v Evropi kot v ZDA, zanima me glede kasnejsega uvoza in homologacije ob vrnitvi domov? Ne bi rad kasneje pod ceno prodajal tu v ZDA. to je že tko pod ceno da se ti ga potem splača domov pripeljat Cufa, maco47 in Gregc 2 1
raceaprilia Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 (popravljeno) Zanima me realna trzna cena v SLO za Tuono letnik 07 8000 km, prvi lastnik, neposkodovan, 2x akrapovic, ostalo v zelo solidnem originalnem stanju. Motor se nahaja v ZDA, cena je 7500USD, kar je glede na tecaj ugodna ponudba. Ve kdo mogoce ali Aprilia trzi popolnoma iste motorje v Evropi kot v ZDA, zanima me glede kasnejsega uvoza in homologacije ob vrnitvi domov? Ne bi rad kasneje pod ceno prodajal tu v ZDA. Torej, do registracije oz vse skupaj do placila zavarovanja stane 7600$, rabi novo zadnjo gumo in verjetno v cca par 1000 miljah verigo katera ni bila najbolje vzdrzevana. Motor probal in navdusen - sicer so me stroge hitrostne omejitve drzale pri zdravi pameti. Vsi vitalni deli kazejo realno kilometrino, nikjer ni pretirane obrabe ali poskodb, lak je potreben poliranja ampak brez globokih prask. Zavore brezhibne. Nikjer nikakrsnih znakov vijacenja brez potrebe ali kakrsnihkoli indikatorjev padcev ali podobnih nezgod oz poskodb. Vse na svojem mestu. Preverjeno 1 lastnik in servisna zgodovina - kar jo pac je do te kilometrine. Ali je pri teh motorjih bil v kompletu zadnji sedez+pokrov ali samo eno ali drugo? Sedeza ni, ga tudi ne rabim ampak me informativno zanima ali imajo vsi male rocke izpod sedeza za oprijem sopotnika? Izredno zanimivo je ker se teh motorjev malo prodaja tudi v Slo ali IT. Razlog je verjetno v visoki nabavni ceni novega, katera odvrne marsikaterega potencialnega kupca, po drugi strani pa takega motorja ne prodas kar takoj, ker je dejansko zadeva res vozna in trenutno se ni nove igracke na trgu. Sedaj sem ze zelo ZA, jutri preverim strosek zavarovanja in ce ne bo preko 700$/leto sem nevarno blizu, voznisko dovoljenje je verjetno v rangu avtomobilskega, kar pride 15 $ in ne predstavlja problema. Kaksna spodbuda iz izkusenj uporabnikov novega modela dobrodosla, da se mirnejse vesti dokoncno odlocim za ljubico:) cycletrader.com/find/dealers/Touring-Sport-Inc/2898098/Sort-price:asc start http://www. in zgornja vrstica Popravljeno September 29, 2009. Popravil raceaprilia
Stric Burek Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 Aja, ti živiš v USA? Ja potem pa nabavi, ali te skrbi ko boš pripeljal v SLO nazaj?
raceaprilia Objavljeno Februar 27, 2010 Opozori Objavljeno Februar 27, 2010 (popravljeno) Masinca v garazi, odstel 7000 zelencev, I like it:) A LOT!!! Lastniki Tuonota ali Milke, ali se je kdo soocal z tezavo pri uporabi rezervnega kljuca, ko ga hocem z njim zalaufat hoce kodo? Ko jo vtipkam mi pise Service, z *starim* kljucem dela vse normalno. Ne da se mi glih na servis skakat, ce ima kdo resitev v rokavu naj jo deli z mano. Popravljeno Februar 27, 2010. Popravil raceaprilia
biker77 Objavljeno Februar 27, 2010 Opozori Objavljeno Februar 27, 2010 (popravljeno) Masinca v garazi, odstel 7000 zelencev, I like it:) A LOT!!! Lastniki Tuonota ali Milke, ali se je kdo soocal z tezavo pri uporabi rezervnega kljuca, ko ga hocem z njim zalaufat hoce kodo? Ko jo vtipkam mi pise Service, z *starim* kljucem dela vse normalno. Ne da se mi glih na servis skakat, ce ima kdo resitev v rokavu naj jo deli z mano. boš mogu najbrž kr na servis.. drgač pa čestitke..čeprov je motor grd, je svetovn.. okej..ne bom ti povedal da mu ene 20 konjev fali Popravljeno Februar 27, 2010. Popravil biker77 suhi, xyznanixyz, flero in 12 others 7 8
biker77 Objavljeno Marec 5, 2010 Opozori Objavljeno Marec 5, 2010 Tako, tuono šel v dobre roke. Moram rečt da bom pogrešal tale motorček.. In se mogoče vrnem kdaj s prav takim, ali novejšim. Vsekakor ostanem na "makaronih" malakai, suhi, Dadi in 9 others 5 7
Port Folio Objavljeno Marec 5, 2010 Opozori Objavljeno Marec 5, 2010 Moram rečt da bom pogrešal tale motorček.. . . . boš boš . . . drgač pa itak srečno pri nabavi naslednjega makaronarja P.S. Ti je kej delov ostal ? Gregc in suhi 1 1
biker77 Objavljeno Marec 6, 2010 Opozori Objavljeno Marec 6, 2010 . . . boš boš . . . drgač pa itak srečno pri nabavi naslednjega makaronarja P.S. Ti je kej delov ostal ? nekej je ostal ja..kej rabiš? flero, LRR, malakai in 4 others 2 5
ducatiboy Objavljeno Marec 7, 2010 Opozori Objavljeno Marec 7, 2010 Pozdravljen, dobra izbira za naked! Za rezervni ključ je potrebno vnesti kodo, katera je bila vnešena ob prvem kodiranji! Poizkusi s samimi 0 ali pa s samimi 1- kami, ker serviserji ponavadi nastavijo na take kode. V primeru da jo je nastavil lastnik, bo verjetno potreben servis ali malo igranja z armaturko. LP Masinca v garazi, odstel 7000 zelencev, I like it:) A LOT!!! Lastniki Tuonota ali Milke, ali se je kdo soocal z tezavo pri uporabi rezervnega kljuca, ko ga hocem z njim zalaufat hoce kodo? Ko jo vtipkam mi pise Service, z *starim* kljucem dela vse normalno. Ne da se mi glih na servis skakat, ce ima kdo resitev v rokavu naj jo deli z mano.
babilon Objavljeno Marec 7, 2010 Opozori Objavljeno Marec 7, 2010 voznisko dovoljenje je verjetno v rangu avtomobilskega, kar pride 15 $ in ne predstavlja problema. kaj to 15 $ ura ali komplet
maticsan Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 Tako, tuono šel v dobre roke. Moram rečt da bom pogrešal tale motorček.. In se mogoče vrnem kdaj s prav takim, ali novejšim. Vsekakor ostanem na "makaronih" Ja vsekakor je šla italijanka v dobre roke. LP xyznanixyz, Gregc in biker77 2 1
biker77 Objavljeno Marec 10, 2010 Opozori Objavljeno Marec 10, 2010 Ja vsekakor je šla italijanka v dobre roke. LP Evo Matic. Tukaj boš dobil vse informacije. Jest prov dost ne vem, zato pa SamdePihlja in Dolenc toliko več. xyznanixyz, flero, sesir in 1 other 2 2
Racing Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 Zdravo banda, joj po kolkem času sem nazaj na motosvetu... moram prit kaj pogosteje sm No v glavnem stvar je sledeča... spet me je prijela moto mrzlica... s Tuonom na čelu (zapiču sm se v tuona in ga hočem met) Prosil bi vas če mi lahko sporočite na kaj naj bom mogoče posebno pozoren pri Tuonu 2008 s caa. 7000km? Zanima me tudi koliko je po vaše realna prodajna cena takega motocikla? Je pa prvi lastnik, motor je totalno original in baje kot nov... Obenem bi tudi prosu lastnike Tuona (2006-...) če mi lahko posljejo na privat eno sporocilce da jih povprasam o parih stvareh (lahko tudi gsm) Najlepsa hvala vsem in lep pozdrav! Simon
SharpNinja Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 Zdravo banda, joj po kolkem času sem nazaj na motosvetu... moram prit kaj pogosteje sm No v glavnem stvar je sledeča... spet me je prijela moto mrzlica... s Tuonom na čelu (zapiču sm se v tuona in ga hočem met) Prosil bi vas če mi lahko sporočite na kaj naj bom mogoče posebno pozoren pri Tuonu 2008 s caa. 7000km? Zanima me tudi koliko je po vaše realna prodajna cena takega motocikla? Je pa prvi lastnik, motor je totalno original in baje kot nov... Obenem bi tudi prosu lastnike Tuona (2006-...) če mi lahko posljejo na privat eno sporocilce da jih povprasam o parih stvareh (lahko tudi gsm) Najlepsa hvala vsem in lep pozdrav! Simon Še en zasvojenec očitno, lepo :trance_27_notworthy: ..... kolkor sem jaz lani gledala rabljene Tuonote (2008, 2009) noben ni mel kake hude kilometrine (fovšljivci pravjo d zato k je taljan pa sm v garaž stoji pa se šraufa )....cene so se lani gibale tm okol 9, 10 jurjev za 08 letnik, jz sm za svojga (09 letnik, sicer Factory izvedba, 2000km, praktično nov, z za ene jurja dodatne opreme gor) dala 10 jurjev (hudo dober ulov tune bi se temu rekl drugač) . Če ti tele info kj pomagajo.
kuntakinte Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 No v glavnem stvar je sledeča... spet me je prijela moto mrzlica... s Tuonom na čelu (zapiču sm se v tuona in ga hočem met) -dobra izbira Prosil bi vas če mi lahko sporočite na kaj naj bom mogoče posebno pozoren pri Tuonu 2008 s caa. 7000km? -če se ni vozu vseh 7.000 brez olja potem načeloma nič Simon flero in maco47 1 1
RSTDRIVER Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Še en zasvojenec očitno, lepo :trance_27_notworthy: ..... kolkor sem jaz lani gledala rabljene Tuonote (2008, 2009) noben ni mel kake hude kilometrine (fovšljivci pravjo d zato k je taljan pa sm v garaž stoji pa se šraufa )....cene so se lani gibale tm okol 9, 10 jurjev za 08 letnik, jz sm za svojga (09 letnik, sicer Factory izvedba, 2000km, praktično nov, z za ene jurja dodatne opreme gor) dala 10 jurjev (hudo dober ulov tune bi se temu rekl drugač) . Če ti tele info kj pomagajo. za 10.700€ smo okt,2009 dobil novo tuno 1000 R roko in xyznanixyz 1 1
suhi Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Samo ne Factory se ti pa splača pogledati na www.moto.it saj je tam kar nekaj tun, ki se za pošteno ceno dobijo, tudi Factory verzije! ajd maco47 in sesir 1 1
RSTDRIVER Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Samo ne Factory se ti pa splača pogledati na www.moto.it saj je tam kar nekaj tun, ki se za pošteno ceno dobijo, tudi Factory verzije! ajd ajde, @suhi, niti @racing ne govori o factory niti @sharpninja ne, ko govori o ceni 9-10k €, a drži? @sharpninja je ceno podkrepil z svojim nakupom factory... a še drži? in vse, kar sem hotel povedati na 'nasplošno ceno' 9-10K € je to, da ga za rahlo več lahko dobiš 'nasplošni tip' NOVEGA? a zdej bo? xyznanixyz in roko 1 1
suhi Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Ne razumem najbolje tvojega posta, pa bom sedaj pokrepil z dejstvi - za 10.000€ se dobi izjemno dobro ohranjen Factory letnik 2008 z mnogo opreme Link 1, spodoben kako leto starejši Factory pa za manj kot 8000€ Link 2. Navadna tuna je nova res nekaj ćez 10.000€ (kolko je sedaj bi se morali pozanimati - na avtonetu je navadna 12000€ s kao akcijo, Factory pa 14000€) se pa za 5500€ do 7000€ vsega boga v Italiji dobi - letniki 06 do 08, pač navadna Tuona, ki je itak več kot super motor , , . To je pa to Ajd dotem, maco47 in Dadi 2 1
RSTDRIVER Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Ne razumem najbolje tvojega posta, pa bom sedaj pokrepil z dejstvi - za 10.000€ se dobi izjemno dobro ohranjen Factory letnik 2008 z mnogo opreme Link 1, spodoben kako leto starejši Factory pa za manj kot 8000€ Link 2. Navadna tuna je nova res nekaj ćez 10.000€ (kolko je sedaj bi se morali pozanimati - na avtonetu je navadna 12000€ s kao akcijo, Factory pa 14000€) se pa za 5500€ do 7000€ vsega boga v Italiji dobi - letniki 06 do 08, pač navadna Tuona, ki je itak več kot super motor , , . To je pa to Ajd ni blema... @racing je podal razmišljanje o tem, kake so napake, težave, xyz... na tunih... in pričakoval mnenja. zdej pa moj način razmišljanja: če bi razmišljal o 9-10K € za nakup rabljenega ob predpostavkah nekih 'napak', bi dal zraven nekaj več in dobil novega, ki ima 24 mesecev garancije. xyznanixyz in Cufa 1 1
suhi Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Seveda, tudi sam če bi bil pripravljen dat 10.000€ bi jih dal pa tudi 12.000€ za novega. Res pa tudi je, da ga sploh niso brigale prodajno-nakupne statistike leta 2009, temveč kaj naj "ahta" pri nabavi, zdej smo ga pa čist zmedli No vseeno zaključek - če misliš dat 6000€ za motor, potem nabavi 4 leta staro fajno navadno tuno, če pa 10.000€ pa daj 12.000 pa pojdi po novo. ajd maco47 1
Dr_Jakob Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 ajde, @suhi, niti @racing ne govori o factory niti @sharpninja ne, ko govori o ceni 9-10k €, a drži? @sharpninja je ceno podkrepil z svojim nakupom factory... a še drži? in vse, kar sem hotel povedati na 'nasplošno ceno' 9-10K € je to, da ga za rahlo več lahko dobiš 'nasplošni tip' NOVEGA? a zdej bo? SharpNinja ma Factoryja. roko in dukemb 1 1
RSTDRIVER Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 SharpNinja ma Factoryja. eh, dej še enkrat preber, kva sm pisov... pa de t ne bo treba: ja ma factory (ok, napisal je tako)... ampak o ceni 9-10K € govori... ma ne, ne da se mi... dej preber vse... matr, a sm kje trdu kva kdo ma? trdu sm... preber še enkrat... suhi, ZdenkoK, roko in 1 other 2 2
Zweizylinder Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Ker sem včasih vozu tuono me zanima, kakšna je razlika med R in Factory pri uporabi v prometu (ker tolk navijate za factory) - kakšna pa je razlika ko si prvič na tleh - mislim na razliko v ceni komponent? Po moje je to debata primerna za bralca foruma, ko kupčka o dodatnih 2-3K € v žepu, saj vsi ne hodimo na Grobnik. roko 1
Pervy Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Ker sem včasih vozu tuono me zanima, kakšna je razlika med R in Factory pri uporabi v prometu (ker tolk navijate za factory) - kakšna pa je razlika ko si prvič na tleh - mislim na razliko v ceni komponent? Po moje je to debata primerna za bralca foruma, ko kupčka o dodatnih 2-3K € v žepu, saj vsi ne hodimo na Grobnik. pomoje nobene druge kot da boš OZ-ove felne na R-ki prej razbil (zvil) v slovenskih luknjah
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se