Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Noise

Priporočene objave

Lep pozdrav , našel kupca za TDM-ko , ko pa smo pregledovali papirje smo ugotovili da moji ARROW izpuhi sploh niso vpisani v homologacijski kartonček ... :blush: , ko smo se pozanimali še na tehničnih pregledih smo ugotovili da se izpuhov ki so na mojem motorju ne da vpisati v homologacijo , ker so namenjeni za drugo serijo TDM-k , kot je moja.(moja napaka pri nakupu motorja) Hmmm , lani ob tehničnem pregledu se nobeden ni zataknil za to , upam da se tudi drugo let ne bo , če ne , bom moral nabaviti leo vince ... zdaj pa še vprašanje. Morda kdo ve kakšne nosilce za stranske kovčke bi moral montirati , da ne bi bilo potrebno prestavljati zadnjih smernikov , ker očitno se bom še nekaj časa vozil z motorjem , sploh če še zamenjam izpuhe , premaknjeni smerniki pa mi delujejo grdo ...

Imel sem 2 TDM-ki in na obeh stranske nosilce Kappa, na prvi sem prestavljal smernike, na drugi pa sem prečno konzolo nosilca speljal kar pod blatnikom, je bilo ravno tako v redu in optično še bolje. Zelo stabilno tudi, sem pa na eni videl narejeno enako, le da je še dodatno pričvrstil z močnimi vezicami.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam tudi Kappa nosilce stranskih kovčkov. Meni je Primec zmontiral smirnike na posebna nosilčka, nosilčka pa pod nosilec zadnjega kovčka, da pa ni vrtal za kable, jih je speljal pod zadnjo luč...meni osebno kar všečno.

Če pa boš menjal izpuhe, pa ti svetujem Masse...se zapelješ do Igorja, ti jih strokovno zmontira, zrihta vpis v homologacijski kartonček, stare izpuhe s potrjenim homologacijskem kartončkom, pa pošlje po pošti...najbolj elegantno in cenovno ugodno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam tudi Kappa nosilce stranskih kovčkov. Meni je Primec zmontiral smirnike na posebna nosilčka, nosilčka pa pod nosilec zadnjega kovčka, da pa ni vrtal za kable, jih je speljal pod zadnjo luč...meni osebno kar všečno.

Če pa boš menjal izpuhe, pa ti svetujem Masse...se zapelješ do Igorja, ti jih strokovno zmontira, zrihta vpis v homologacijski kartonček, stare izpuhe s potrjenim homologacijskem kartončkom, pa pošlje po pošti...najbolj elegantno in cenovno ugodno...

Mi lahko poveš za ceno Mass z montažo in kateri Igor bi to bil ...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da se izpuhov ki so na mojem motorju ne da vpisati v homologacijo , ker so namenjeni za drugo serijo TDM-k , kot je moja.(moja napaka pri nakupu motorja) Hmmm , lani ob tehničnem pregledu se nobeden ni zataknil za to , upam da se tudi drugo let ne bo , če ne , bom moral nabaviti leo vince ...

Kam boš dal Arrow izpuhe, če boš menjal. Mogoče veš, za katero serijo TDM-k so? ...če bi slučajno meni šli prav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam boš dal Arrow izpuhe, če boš menjal. Mogoče veš, za katero serijo TDM-k so? ...če bi slučajno meni šli prav.

Hej , mislim da so za model 2002 , vsaj tako kaže na TUV certifikatu ... za kaj več bi morala pa v zasebnem postu pogledat in ja , prodal jih bom , kaj drugega tako nimam početi z njimi ... so pa drugače super izpuhi , mi je žal da jih ne morem homologirati ... :glare:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Evo , motor prodan in to lastniku od katerega sem ga kupil , je rekel da je zaljubljen v ta motor , dvignil denar iz drugega pokojninskega stebra in ciao , ciao ... čakam na novega , samo še papirje uredim , tako da se ga vidimo v drugih temah ... :grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

He , he ... ja saj vem da pride povsod , sem slišal že par dobrih zgodbic in videl odlično prirejene modele , kot rečeno , super motor , samo ko so malo zaspali na Japonskem ... :closedeyes:. Jaz pa sem se namenil kupit nov motor ki ga imam namen imeti nekaj časa , upam da sem to našel v F800GS , do zdaj sem naredil cca 370 km. , potem pa me je ustavilo vreme. Oziroma , ne da se mi ga prati po vsaki furi , ker je na cesti kup soli. Mi je pa všeč ker je proti TDM-ki zelo agilen. Ne rečem da TDM-ka ni , ampak ta je proti njej kot mountain bike proti mestnemu kolesu. Kako pa v prihodnje bomo pa videli ... proti TDM-ki pa nič negativnega , samo lepe stvari , nikoli me ni izneverila :grrr ... , lp Blaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal heca in mal zavisti mora bit...hehehe

dobr si se odlocu, jest se zmeraj bolj navezujem na mojo TDMjko...

men je trenutno "delovni stroj" za sluzbo, za vse ostalo si ga se prilagajam, tko, da zastarelost modela, premal luck na armaturi in stikal na balanci, me ne moti. Zlo pomembno mi je, da ima motor tri letno garancijo, dober, pocen servis in seveda mala poraba...zmagovalna kombinacija za krizne cajte...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Je kdo kje zasledil kakšno fotko res DOBRO narejene naked predelave TDM 900ke?

 

Že dolgo iščem za moj stas primernega nakeda, pa izgleda da si ga bom moral sam narediti :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo kje zasledil kakšno fotko res DOBRO narejene naked predelave TDM 900ke?

 

Že dolgo iščem za moj stas primernega nakeda, pa izgleda da si ga bom moral sam narediti :D

ni ravno dobra predelava (pravzaprav predelave), dobiš pa lahko idejo kako izvesti vse skupaj http://www.jbx9.allalla.com/index.php?page=PICS_GAR

problem je kam spraviti vse zadeve ki so pod oklepom ter seveda skriti/prilagoditi obliko rezervoarja na prehodu na okvir

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kdo kje zasledil kakšno fotko res DOBRO narejene naked predelave TDM 900ke?

 

Že dolgo iščem za moj stas primernega nakeda, pa izgleda da si ga bom moral sam narediti :D

Kdor išče tudi najde - poglej mal K-1200-R, K-1200-R-Sport,ali če maš kaj več pod palcem K-1300-R

pa boš doživel kaj je pravi naked k gate trga ! ! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdor išče tudi najde - poglej mal K-1200-R, K-1200-R-Sport,ali če maš kaj več pod palcem K-1300-R

pa boš doživel kaj je pravi naked k gate trga ! ! :whistle:

Ja, ne zgledajo slabo tile BMWji, ampak sem se zagledal v XJR 1300, na katerega tudi super pašem (saj je skoraj isti kot TDM).

 

TDMko pa verjetno ne bom šel izmaličit v nakeda, mi je preveč ljuba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

A je kdo slucajno kje zasledil menjavo krmila? Kaksne so opcije?

Zakaj menjava krmila?

 

V torek sem otvoril letošnjo motoristično sezono in kar me je presenetilo je bilo čudno rožljanje  v motorju, ko sem stisnil sklopko, ne vedno, le nekajkrat.

Je mogoče to posledica hladnega olja ali so znaki okvare sklopke ali česa drugega? Tudi ročica od sklopke se ni sama povrnila na končni položaj ampak sem jo moral s prsti malo potisniti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo slucajno kje zasledil menjavo krmila? Kaksne so opcije?

vprašanje sem spregledal, sicer bi že odgovoril, da si pri zamenjavi vezan na dolžino vseh napeljav, ki so na krmilu (stikala, sklopka, zavora, plin).

 

Mene je originalna motila, saj se mi je zdela preveč ozka in zaprta in sem jo hitro zamenjal za nižjo, bolj odprto in širšo, ki mi omoga več teže na sprednjem kolesu in drugo pozicijo telesa. Vse napeljave so bile ravno še dovolj dolge, spremenil sem kot zavorne cevi glede na zavorni cilinder. Imam LSL krmilo (nisem 100%, mislim da je taka http://www.louis.de/_10d3ffdbdebf0cefad58bb2e7e05c65938/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021197). Vrežeš navoj in uporabiš originalne uteži krmila.

 

Zdaj (bolj umirjena vožnja) bi raje imel višjo varianto krmila zaradi ergonomije na daljših poteh. Ne bi šel nazaj na originalno ampak na bolj enduro varianto.

Problem je tudi, ker sta v skrajnih položajih (kolo levo ali desno) ročki zelo blizu tanka: če uporabim tank torbo z zavihki, se ročka dotakne magneta v zavitku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V torek sem otvoril letošnjo motoristično sezono in kar me je presenetilo je bilo čudno rožljanje  v motorju, ko sem stisnil sklopko, ne vedno, le nekajkrat.

Je mogoče to posledica hladnega olja ali so znaki okvare sklopke ali česa drugega? Tudi ročica od sklopke se ni sama povrnila na končni položaj ampak sem jo moral s prsti malo potisniti.

Rožljanje ali bolj cviljenje?

Nadležno cviljenje sklopke je pri hladnem olju za ta motor normalno. Odvisno od temperatur je lahko olje pregosto dokler se ne segreje. Ko se segreje preneha razen če treniraš dragrace :kva2:

Glede vračanja ročice sklopke je lahko težava umazanija pri pletenici ali pa mrtev hod pletenice (nastavi hod po navodilih).

Lahko da so vzmeti pri sklopki za zamenjat in sklopka ne prime in zato cvili. 

 

Upajmo, da si zaradi zimskega spanja pozabil kako motor dela in bo po parih vožnjah vse spet OK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rožljanje ali bolj cviljenje?

Hvala za pomoč!

Slišati je kot bi se ena prazna posoda nekontrolirano vrtela na osi in to dokler se ročica od sklopke ne povrne nazaj. To sem slišal ene 2X ali 3X, potem ne več.

Mogoče so res slabe vzmeti na sklopki in se nekaj oddvoji...lamele ali plošča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vprašanje sem spregledal, sicer bi že odgovoril, da si pri zamenjavi vezan na dolžino vseh napeljav, ki so na krmilu (stikala, sklopka, zavora, plin).

 

Mene je originalna motila, saj se mi je zdela preveč ozka in zaprta in sem jo hitro zamenjal za nižjo, bolj odprto in širšo, ki mi omoga več teže na sprednjem kolesu in drugo pozicijo telesa. Vse napeljave so bile ravno še dovolj dolge, spremenil sem kot zavorne cevi glede na zavorni cilinder. Imam LSL krmilo (nisem 100%, mislim da je taka http://www.louis.de/_10d3ffdbdebf0cefad58bb2e7e05c65938/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10021197). Vrežeš navoj in uporabiš originalne uteži krmila.

 

Zdaj (bolj umirjena vožnja) bi raje imel višjo varianto krmila zaradi ergonomije na daljših poteh. Ne bi šel nazaj na originalno ampak na bolj enduro varianto.

Problem je tudi, ker sta v skrajnih položajih (kolo levo ali desno) ročki zelo blizu tanka: če uporabim tank torbo z zavihki, se ročka dotakne magneta v zavitku.

Ni panike Basko, pa hvala.....sem cist podobno tudi sam montiral, pa komi cakam, da sprobam....domnevam pa, da na dolge ture se bo treba kar posteno  navadt. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V torek sem otvoril letošnjo motoristično sezono in kar me je presenetilo je bilo čudno rožljanje  v motorju, ko sem stisnil sklopko, ne vedno, le nekajkrat.

Je mogoče to posledica hladnega olja ali so znaki okvare sklopke ali česa drugega? Tudi ročica od sklopke se ni sama povrnila na končni položaj ampak sem jo moral s prsti malo potisniti.

Zanč sem bral teste glede tdm900 pa sem v enem od slo testov zasledil,da so pograjal zlepljeno sklopko na testni tdmjki... Mogoče je serijsko bolj nagnjena k "napaki" pa,da niso vzmeti sploh krive, da ne bi slučajno šel podirat in si delat stroška preveri najprej pri servisih kaj in kako :idea: ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za pomoč!

Slišati je kot bi se ena prazna posoda nekontrolirano vrtela na osi in to dokler se ročica od sklopke ne povrne nazaj. To sem slišal ene 2X ali 3X, potem ne več.

Mogoče so res slabe vzmeti na sklopki in se nekaj oddvoji...lamele ali plošča.

Pomoje je sam zajla za podmazat :). Sklepam, da tale motor nima hidravlične sklopke? To da mal rožlja je za določene tipe motorjev normalno-sploh, če je sklopka mal stisnjena (kot si napisal se ročka ni čisto vrnila). pač lamele rožljajo v košari, ki se vrti...Če pa bol cvili, melje ampak v leru, ko pa daš sklopko pa preneha je pa lahko potisni ležaj. Ampak jst bi stavu, da je samo zajla. ki se je mal ˝usušila˝ čez zimo za namazat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!