Skoči na vsebino

Yamaha TDM 900


Priporočene objave

Objavljeno

menjava olja in filter olja ;)

meni je prišel prejšnji teden zelo prav ;)

Objavljeno

nasvet, ki ni viden v tem videu: postopek menjave olja predvideva, da se olje doliva v dveh korakih - najprej 3 litre, potem zaženeš motor in nato v drugem koraku preostanek olja

Objavljeno

živjo!

IJe kdo visoke postave (195 cm) in ima izkušnje s TDM-ko? Malo sem jo vozil. Zelo mi je všeč in cenovno dokaj dostopna, ampak nisem siguren če je dovolj udobna za mojo višino in daljše ture. S povišano šipo se da veliko rešit, samo še vedno je motor malenkost nižji od "velikih endur" in sediš zelo skrčeno. Ali ne? Kakšen komentar bi mi zelo olajšal nakup.

lp

Objavljeno

Sam imam 175 visine in s prsti dosezem do tal. Glede na tvojo visino je motor kar primeren. Kolega je tvoje visine in se kar udobno fura s TDMko. Kar se pa tice povisanega vizirja, pa je ze na mojo visino neuporaben, ker mi ves veter usmeri v glavo, tako sem namestil nazaj originalni, nizki vizir, ker imam raje veter v prsa, kakor v glavo. Osebno sem zelo zadovoljen s tem motorjem.

Objavljeno

To z vetrom je men kr neki....sicer sem na motorju dobil povisan vizir in je vetr pac v glavo....ce bi zelel bit brez vetra bi mogu orng sajbo gor nabit....do unih vratolomnih 150 pa ni take sile....sam pa imam 185 cm, pa mi je cist gud velikost.... Pomoje 10 cm extra visine ne predstavla problemov.

Objavljeno

Zame (185 cm) je bil idealne velikosti prejšnji model Tenerejke. Imam daljše noge in na TDM - ki imam noge precej pokrčene, tla dosežem s pokrčenimi nogami, med vožnjo težko vstanem na stopalkah, ker je krmilo prenizko in preozko, tudi sedež je nizek. Za hitre ovinke in za avtocesto je kar uredu, pri počasnih ovinkih sem pa neroden, da me je kar sram, se ne znajdem na tem motorju. Za 195 cm bi bil po moje primernejši nek enduro, z večjo oddaljenostjo sedeža od tal, ne nujno veliki, že nova Tenerejka 660 je kar visoka, pa kakšni KTM-i...

Objavljeno

Imam eno vprašanje, mogoče malo neumno, ampak ne znam nastaviti ure na armaturi TDM.ke.

Je potrebno odklopiti akumulator in točno ob 0:00 priklopiti ali je kakšna enostavnejša možnost?

Objavljeno

Imam eno vprašanje, mogoče malo neumno, ampak ne znam nastaviti ure na armaturi TDM.ke.

Je potrebno odklopiti akumulator in točno ob 0:00 priklopiti ali je kakšna enostavnejša možnost?

Nobeno uro se tako nenastavlja,da bi moral odklopiti akumulator.Nekje ima za nastavit verjetno na kakem knofu,ki ga moraš tiščati ali pa vdigniti za par sekund in potem se ura nastavi,če ni posebnega knova je v sklopu za nastavitev dnevnega števca !

Objavljeno

Imam eno vprašanje, mogoče malo neumno, ampak ne znam nastaviti ure na armaturi TDM.ke.

Je potrebno odklopiti akumulator in točno ob 0:00 priklopiti ali je kakšna enostavnejša možnost?

Pritisneš hkrati gumba reset in select ene dve tri sekunde. Ko začnejo ure utripati jih nastaviš z gumbom select. Za prehod na minute pritisneš reset in z gumbom select nastaviš še njih. Za zaključek nastavljanja spet pritisneš reset.

Pa uspešno nastavljanje. :)

Objavljeno

...uspešno nastavil, Hvala!

Pred tem sem držal par sekund en in drugi gumb, oba hkrati pa nisem poizkusil...male skrivnosti velikih mojstrov.

Objavljeno

Hvala za omenjeno povezavo, nec86!

Sem danes še vzmetenje nastavil na standardno in bom lahko po potrebi spreminjal, ko vem, za kaj se gre.

Objavljeno

Se zal ti bo...hehe...drugace pa lep motor in prava cena...ne bo ti tezko prodat

Po novi TDMjki, pa ni potrebe...zakaj nekaj nadgrajevati, kar se je z leto izkazalo za uspesnico...saj so dodali ABS in to je to...

Objavljeno

@mataur , saj vem da mi bo še žal :blush: , ma me nekaj žene ... tak sem , nimam mira ... :grrr , bi rad nov motor kupil in ga imel nekaj (dolgo) časa , pa željo sem dobil da bi si kupil novega ... ni rečeno da ne bo TDM , samo kako bi mi sedlo da bi imela kakšnih 100 konjev in 1000 kubov , sploh ne bi razmišljal , samo so malo zaspali pri Yamahi , saj vem da se dobrega konja ne menja , samo kakšno novo sedlo se mu pa le kupi ... B)

Objavljeno (popravljeno)

sej imaš prou...jest bi masko zamenjal, da bi izboljšal vetrno zaščito, z menjavo rorov sem pridobil nekaj dodatnih konjičkov in navor, tko, da sem kar zadovoljen s konjenico, še posebaj pa s porabo okoli 4 litre...SS me ne zanimajo, prav tako ne težki potovalniki in bom, če ne bo kake hude krize, še dolgo na TDMjki...si bom pa umislil kako rabljeno XT660r, ali celo YZF450...tko, malo zaradi spominov na mladost... :)

Popravljeno . Popravil mataur
Objavljeno

V dvoje kaksen konj manjka, pa v hud klanc....drugac pa cist dovolj. Cist odvisn od zelja in potreb posameznika.

Objavljeno

Zgolj v vednost in ravnanje ... prodajam svojo punco ,

Je kaj zanimanja za motor? ...ko bom sam menjal

Saj ni napačen motor, samo jaz rabim enduro in tudi kmalu se vsakega naveličam.

Pa ti si se že kaj odločil za naslednjega?

Objavljeno

ni panike ;) če bi zdej izbiral bi spet izbral TDM :D

še enkrat hvala za ponudbo, vmes sem bi na operaciji levega zapestja, konec tedna še desno, vmes pa sem si malce premislil, in ravno danes postal srečni lastnk nove YAMAHE XYR 1300. Sem cincal in cincal, vendar je nato prevladala dobra ponudba, ki sem jo "zagrabil".

Zat se bom počasi preselil na novo temo (XJR...), vsem TDM-ovcem pa prijetno in varno vožnjo

LP

Objavljeno

Od TDM 900 mi je ostal čepek, ki se nahaja na nosilcu ogledala (ostalo sem prodal - ne razbil). Ko sem ga iskal, sem imel kar nekaj težav, pa sem kupil dva pohištvena čepka in zamenjal.

Če kdo rabi, naj mi javi na ZS. Sem v MB.

Objavljeno

Je kaj zanimanja za motor? ...ko bom sam menjal

Saj ni napačen motor, samo jaz rabim enduro in tudi kmalu se vsakega naveličam.

Pa ti si se že kaj odločil za naslednjega?

Ja , nekaj sem v fazi dogovarjanj , vsi bi jo imel napol zastonj , samo se ne dam ... :grrr , je preveč ohranjena in se bo že našel snubec za njo. Drugače pa ja , mislim da vem kateri motor bi imel kot naslednjega. Najverjetneje bo to mali "grunf" , se pravi BMW F 800 gs , ker bi rad malo bolj enduro varijanto , da se lahko malo po makadamu in podobnem materijalu popeljem ... pa tudi slovenske ceste mi govorijo tako ... :kva2: , ne pa me držat za besedo , lahko si tudi še premislim , vsekakor obvestim ... lp

Objavljeno

Aja pa še tole ... če bi Yamaha pokrila praznino med tenere 650 in tenere 1200 in bi naredila en fin enduro na bazi TDM motorja , mogoče piko močnejšega , ne bi okleval niti minuto ... 650 mi je premalo , ker je kar malo švoh , sploh glede na njeno težo , 1200 pa meni osebno preveč ... ne rabim tako velike krave , rad bi motorin ki je agilen , za vsakodnevno uporabo , ki ga lahko malo hitreje zapeljem po makedamu in da se občasno z mano kdaj pa kdaj zapelje še "boljša" polovica. Tako da sem kar malo omejen glede na izbiro. Starega stroma 1000 ne bi imel (novi baje bo 2014) , Versys 1000 je preveč cestno zastavljen pa še štiri cilindre ima , 1200 gs preobilen in predrag (ravno tako velika tenerejka) Ta velik Tiger tudi preobilen , mali Tiger neekonomičen oz. mi je potem že bolj všeč f 800 gs. Mislim da združuje vse kar rabim ...

Objavljeno

Prav podobno sam razmišljam, drugo leto se bom nekaj odločil. Vem, da je problem prodati, ker večina išče najugodnejši nakup.

Letos sem iskal Transalp-ko pa je prišla TDM-ka, dobro ohranjena za ugodno ceno. Sicer dober motor ampak ni ravno to, kar iščem.

Pogrešam nekaj takega, kot si ti omenil, nekaj v stilu stare Africa Twin ali Super Tenerejke 750 z malo več moči in trenutno je temu najbližji F 800 GS.

Ker so pa rabljeni po ceni že blizu večjega 1200 GS je zame spet malo dileme, kaj bi bilo bolje, vsakemu nekaj manjka.

Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav , našel kupca za TDM-ko , ko pa smo pregledovali papirje smo ugotovili da moji ARROW izpuhi sploh niso vpisani v homologacijski kartonček ... :blush: , ko smo se pozanimali še na tehničnih pregledih smo ugotovili da se izpuhov ki so na mojem motorju ne da vpisati v homologacijo , ker so namenjeni za drugo serijo TDM-k , kot je moja.(moja napaka pri nakupu motorja) Hmmm , lani ob tehničnem pregledu se nobeden ni zataknil za to , upam da se tudi drugo let ne bo , če ne , bom moral nabaviti leo vince ... zdaj pa še vprašanje. Morda kdo ve kakšne nosilce za stranske kovčke bi moral montirati , da ne bi bilo potrebno prestavljati zadnjih smernikov , ker očitno se bom še nekaj časa vozil z motorjem , sploh če še zamenjam izpuhe , premaknjeni smerniki pa mi delujejo grdo ...

Popravljeno . Popravil blazius

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!