t3hnik Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 menjava olja in filter olja meni je prišel prejšnji teden zelo prav
Basko Objavljeno September 11, 2012 Opozori Objavljeno September 11, 2012 nasvet, ki ni viden v tem videu: postopek menjave olja predvideva, da se olje doliva v dveh korakih - najprej 3 litre, potem zaženeš motor in nato v drugem koraku preostanek olja
lukalukaluka Objavljeno September 14, 2012 Opozori Objavljeno September 14, 2012 živjo! IJe kdo visoke postave (195 cm) in ima izkušnje s TDM-ko? Malo sem jo vozil. Zelo mi je všeč in cenovno dokaj dostopna, ampak nisem siguren če je dovolj udobna za mojo višino in daljše ture. S povišano šipo se da veliko rešit, samo še vedno je motor malenkost nižji od "velikih endur" in sediš zelo skrčeno. Ali ne? Kakšen komentar bi mi zelo olajšal nakup. lp
mataur Objavljeno September 15, 2012 Opozori Objavljeno September 15, 2012 Sam imam 175 visine in s prsti dosezem do tal. Glede na tvojo visino je motor kar primeren. Kolega je tvoje visine in se kar udobno fura s TDMko. Kar se pa tice povisanega vizirja, pa je ze na mojo visino neuporaben, ker mi ves veter usmeri v glavo, tako sem namestil nazaj originalni, nizki vizir, ker imam raje veter v prsa, kakor v glavo. Osebno sem zelo zadovoljen s tem motorjem.
TakeALookAround Objavljeno September 15, 2012 Opozori Objavljeno September 15, 2012 To z vetrom je men kr neki....sicer sem na motorju dobil povisan vizir in je vetr pac v glavo....ce bi zelel bit brez vetra bi mogu orng sajbo gor nabit....do unih vratolomnih 150 pa ni take sile....sam pa imam 185 cm, pa mi je cist gud velikost.... Pomoje 10 cm extra visine ne predstavla problemov.
vandrovec Objavljeno September 16, 2012 Opozori Objavljeno September 16, 2012 Zame (185 cm) je bil idealne velikosti prejšnji model Tenerejke. Imam daljše noge in na TDM - ki imam noge precej pokrčene, tla dosežem s pokrčenimi nogami, med vožnjo težko vstanem na stopalkah, ker je krmilo prenizko in preozko, tudi sedež je nizek. Za hitre ovinke in za avtocesto je kar uredu, pri počasnih ovinkih sem pa neroden, da me je kar sram, se ne znajdem na tem motorju. Za 195 cm bi bil po moje primernejši nek enduro, z večjo oddaljenostjo sedeža od tal, ne nujno veliki, že nova Tenerejka 660 je kar visoka, pa kakšni KTM-i... mataur 1
vandrovec Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 Imam eno vprašanje, mogoče malo neumno, ampak ne znam nastaviti ure na armaturi TDM.ke. Je potrebno odklopiti akumulator in točno ob 0:00 priklopiti ali je kakšna enostavnejša možnost?
Bremzer Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 Imam eno vprašanje, mogoče malo neumno, ampak ne znam nastaviti ure na armaturi TDM.ke. Je potrebno odklopiti akumulator in točno ob 0:00 priklopiti ali je kakšna enostavnejša možnost? Nobeno uro se tako nenastavlja,da bi moral odklopiti akumulator.Nekje ima za nastavit verjetno na kakem knofu,ki ga moraš tiščati ali pa vdigniti za par sekund in potem se ura nastavi,če ni posebnega knova je v sklopu za nastavitev dnevnega števca !
yamamoto Objavljeno September 23, 2012 Opozori Objavljeno September 23, 2012 Imam eno vprašanje, mogoče malo neumno, ampak ne znam nastaviti ure na armaturi TDM.ke. Je potrebno odklopiti akumulator in točno ob 0:00 priklopiti ali je kakšna enostavnejša možnost? Pritisneš hkrati gumba reset in select ene dve tri sekunde. Ko začnejo ure utripati jih nastaviš z gumbom select. Za prehod na minute pritisneš reset in z gumbom select nastaviš še njih. Za zaključek nastavljanja spet pritisneš reset. Pa uspešno nastavljanje.
vandrovec Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 ...uspešno nastavil, Hvala! Pred tem sem držal par sekund en in drugi gumb, oba hkrati pa nisem poizkusil...male skrivnosti velikih mojstrov.
nec86 Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 (popravljeno) Za TDM-ko je tale stran zakon, vse kar rabiš. Vrjetno že kr dostkrat omenjena stran, če se mal pobrska po temi. http://jbx9.free.fr/tdm/index.php Popravljeno September 24, 2012. Popravil nec86
vandrovec Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Hvala za omenjeno povezavo, nec86! Sem danes še vzmetenje nastavil na standardno in bom lahko po potrebi spreminjal, ko vem, za kaj se gre. nec86 1
blazius Objavljeno September 30, 2012 Opozori Objavljeno September 30, 2012 Zgolj v vednost in ravnanje ... prodajam svojo punco , je resnično lepo ohranjena ,če imate kakšnega prijatelja ... grem v nakup novega motorja , katerega še ne vem ... http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6501573
Bremzer Objavljeno September 30, 2012 Opozori Objavljeno September 30, 2012 Zgolj v vednost in ravnanje ... prodajam svojo punco , je resnično lepo ohranjena ,če imate kakšnega prijatelja? http://www.avto.net/....asp?ID=6501573 Menjam "izkušeno" ženo za tvojo punco ! !
mataur Objavljeno September 30, 2012 Opozori Objavljeno September 30, 2012 Se zal ti bo...hehe...drugace pa lep motor in prava cena...ne bo ti tezko prodat Po novi TDMjki, pa ni potrebe...zakaj nekaj nadgrajevati, kar se je z leto izkazalo za uspesnico...saj so dodali ABS in to je to...
blazius Objavljeno September 30, 2012 Opozori Objavljeno September 30, 2012 @mataur , saj vem da mi bo še žal , ma me nekaj žene ... tak sem , nimam mira ... :grrr , bi rad nov motor kupil in ga imel nekaj (dolgo) časa , pa željo sem dobil da bi si kupil novega ... ni rečeno da ne bo TDM , samo kako bi mi sedlo da bi imela kakšnih 100 konjev in 1000 kubov , sploh ne bi razmišljal , samo so malo zaspali pri Yamahi , saj vem da se dobrega konja ne menja , samo kakšno novo sedlo se mu pa le kupi ...
mataur Objavljeno Oktober 1, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2012 (popravljeno) sej imaš prou...jest bi masko zamenjal, da bi izboljšal vetrno zaščito, z menjavo rorov sem pridobil nekaj dodatnih konjičkov in navor, tko, da sem kar zadovoljen s konjenico, še posebaj pa s porabo okoli 4 litre...SS me ne zanimajo, prav tako ne težki potovalniki in bom, če ne bo kake hude krize, še dolgo na TDMjki...si bom pa umislil kako rabljeno XT660r, ali celo YZF450...tko, malo zaradi spominov na mladost... Popravljeno Oktober 1, 2012. Popravil mataur
TakeALookAround Objavljeno Oktober 1, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2012 V dvoje kaksen konj manjka, pa v hud klanc....drugac pa cist dovolj. Cist odvisn od zelja in potreb posameznika.
vandrovec Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 Zgolj v vednost in ravnanje ... prodajam svojo punco , Je kaj zanimanja za motor? ...ko bom sam menjal Saj ni napačen motor, samo jaz rabim enduro in tudi kmalu se vsakega naveličam. Pa ti si se že kaj odločil za naslednjega?
Motorad Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 ni panike če bi zdej izbiral bi spet izbral TDM še enkrat hvala za ponudbo, vmes sem bi na operaciji levega zapestja, konec tedna še desno, vmes pa sem si malce premislil, in ravno danes postal srečni lastnk nove YAMAHE XYR 1300. Sem cincal in cincal, vendar je nato prevladala dobra ponudba, ki sem jo "zagrabil". Zat se bom počasi preselil na novo temo (XJR...), vsem TDM-ovcem pa prijetno in varno vožnjo LP
Darko3g Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Od TDM 900 mi je ostal čepek, ki se nahaja na nosilcu ogledala (ostalo sem prodal - ne razbil). Ko sem ga iskal, sem imel kar nekaj težav, pa sem kupil dva pohištvena čepka in zamenjal. Če kdo rabi, naj mi javi na ZS. Sem v MB.
blazius Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 Je kaj zanimanja za motor? ...ko bom sam menjal Saj ni napačen motor, samo jaz rabim enduro in tudi kmalu se vsakega naveličam. Pa ti si se že kaj odločil za naslednjega? Ja , nekaj sem v fazi dogovarjanj , vsi bi jo imel napol zastonj , samo se ne dam ... :grrr , je preveč ohranjena in se bo že našel snubec za njo. Drugače pa ja , mislim da vem kateri motor bi imel kot naslednjega. Najverjetneje bo to mali "grunf" , se pravi BMW F 800 gs , ker bi rad malo bolj enduro varijanto , da se lahko malo po makadamu in podobnem materijalu popeljem ... pa tudi slovenske ceste mi govorijo tako ... , ne pa me držat za besedo , lahko si tudi še premislim , vsekakor obvestim ... lp
blazius Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 Aja pa še tole ... če bi Yamaha pokrila praznino med tenere 650 in tenere 1200 in bi naredila en fin enduro na bazi TDM motorja , mogoče piko močnejšega , ne bi okleval niti minuto ... 650 mi je premalo , ker je kar malo švoh , sploh glede na njeno težo , 1200 pa meni osebno preveč ... ne rabim tako velike krave , rad bi motorin ki je agilen , za vsakodnevno uporabo , ki ga lahko malo hitreje zapeljem po makedamu in da se občasno z mano kdaj pa kdaj zapelje še "boljša" polovica. Tako da sem kar malo omejen glede na izbiro. Starega stroma 1000 ne bi imel (novi baje bo 2014) , Versys 1000 je preveč cestno zastavljen pa še štiri cilindre ima , 1200 gs preobilen in predrag (ravno tako velika tenerejka) Ta velik Tiger tudi preobilen , mali Tiger neekonomičen oz. mi je potem že bolj všeč f 800 gs. Mislim da združuje vse kar rabim ...
vandrovec Objavljeno Oktober 10, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2012 Prav podobno sam razmišljam, drugo leto se bom nekaj odločil. Vem, da je problem prodati, ker večina išče najugodnejši nakup. Letos sem iskal Transalp-ko pa je prišla TDM-ka, dobro ohranjena za ugodno ceno. Sicer dober motor ampak ni ravno to, kar iščem. Pogrešam nekaj takega, kot si ti omenil, nekaj v stilu stare Africa Twin ali Super Tenerejke 750 z malo več moči in trenutno je temu najbližji F 800 GS. Ker so pa rabljeni po ceni že blizu večjega 1200 GS je zame spet malo dileme, kaj bi bilo bolje, vsakemu nekaj manjka.
blazius Objavljeno Oktober 15, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2012 (popravljeno) Lep pozdrav , našel kupca za TDM-ko , ko pa smo pregledovali papirje smo ugotovili da moji ARROW izpuhi sploh niso vpisani v homologacijski kartonček ... , ko smo se pozanimali še na tehničnih pregledih smo ugotovili da se izpuhov ki so na mojem motorju ne da vpisati v homologacijo , ker so namenjeni za drugo serijo TDM-k , kot je moja.(moja napaka pri nakupu motorja) Hmmm , lani ob tehničnem pregledu se nobeden ni zataknil za to , upam da se tudi drugo let ne bo , če ne , bom moral nabaviti leo vince ... zdaj pa še vprašanje. Morda kdo ve kakšne nosilce za stranske kovčke bi moral montirati , da ne bi bilo potrebno prestavljati zadnjih smernikov , ker očitno se bom še nekaj časa vozil z motorjem , sploh če še zamenjam izpuhe , premaknjeni smerniki pa mi delujejo grdo ... Popravljeno Oktober 15, 2012. Popravil blazius
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se