klimbra Objavljeno Marec 23, 2005 Opozori Objavljeno Marec 23, 2005 Pa se je "Medvedka" znebila lopate! Heh, žiga žaga poje žaga! Mater en lep pozdrav, Zoolo ← FOTKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Zoolo Objavljeno April 7, 2005 Opozori Objavljeno April 7, 2005 Bunke, pa odrezani zadnji del. Sonce sveti, ovinki vabijo.
Zoolo Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Na zadnji furi po bosanskih vukojebinah presenečenje, ... mater poraba je padla na 5,8 l/100km. (samo "navadne" ceste, dva prelaza, hitrost do 110 km/h). Heh pa sem mislil, da ne gre pod 6,5. :P Zoolo P.S.: Še ena neuporabna informacija, ... mogoče pa koga celo zanima. :blink:
Brdaus Objavljeno Maj 4, 2005 Opozori Objavljeno Maj 4, 2005 Zanima nas, valda, sej je usak eden ražji bencin :cry:
bartmatej Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Včeraj končno dobil motor in naredil prvih 100 km (Ljubljana - po stari cesti do Vranskega in čez Tuhinjsko dolino do Kamnika in domov). Motor se pelje super, edino ko sem poskušal bremzati z zadnjo zavoro ni bilo skoraj nobenega učinka.A je pri vas enako? V salonu (AS) imajo razstavljen tudi model s poloklepom in je veliko lepši kot na slikah. LP Matej
Rokovnjač Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 (popravljeno) Včeraj končno dobil motor in naredil prvih 100 km... Motor se pelje super, edino ko sem poskušal bremzati z zadnjo zavoro ni bilo skoraj nobenega učinka.A je pri vas enako? LP Matej ← najprej čestitke k pridobitvi in srečnjo vožnjo... :yea1: Kaj to pomeni skoraj nobenga učinka? V primerjavi s čim? :fredy: Popravljeno Junij 22, 2005. Popravil ROKOVNJAČ
bartmatej Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Mam občutek da lahko z mašino bol zbremzam motor kot z zadnjo bremzo. LP Matej
Zoolo Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Bremza hmm ima učinek, samo da se ti bosta disk in ploščice šele nekje po par 100 km dokončno "zbudila" (če boš zadnjo bremzo uporabljal toliko kot jaz = 0). Ni pene meni se je tudi zdelo, kot da ne prijemlje, pa se je po parih dnevih pokazalo kot neutemeljeno.
SiR Objavljeno Junij 22, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Mam občutek da lahko z mašino bol zbremzam motor kot z zadnjo bremzo. Sej veš, da moraš zavirati v glavnem s sprednjo, z zadnjo pa motor stabiliziraš itd...? Sicer pa je to dost običajn občutek - samo zadnja ne prime baš ravno zelo močno ... marsikera mašina ima boljši pojemek (če spustiš ročko za plin) od zadnje zavore ...
bartmatej Objavljeno Junij 22, 2005 Opozori Objavljeno Junij 22, 2005 Ja bo očitno treba mal počakat da se bremze ulavfajo. LP Matej
bartmatej Objavljeno Avgust 10, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2005 Ali ima kdo od lastnikov CB1300 zmontirano centralno stojalo in kje ga je kupil? Ali ste z njim zadovoljni?Zdi se mi boljša varianta kot stojalo za zadnje kolo.Uporabljal bi ga za čiščenje in mazanje ketne, poleg tega ti pride prav tudi pri čiščenju motorja in prezimovanju. Original Hondin ne obstaja, zasledil sem ga pa v Louisu ali Hein Gericku. LP Matej
Kölm Objavljeno September 13, 2005 Opozori Objavljeno September 13, 2005 Kako se pa na vaših CBjkah počutijo sopotnice? Dejte še mal povedat o motorju kako se obnese - ovinki, potovanja, poraba, morebitni problemi ( v slednje sicer dvomim, a vseeno )...
Kölm Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 Kako se pa na vaših CBjkah počutijo sopotnice? Dejte še mal povedat o motorju kako se obnese - ovinki, potovanja, poraba, morebitni problemi ( v slednje sicer dvomim, a vseeno )... ← Kaj ste jih že vsi prodal? :P
Rokovnjač Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 (popravljeno) Kaj ste jih že vsi prodal? :P ← sej jih noben noče kupit... :P se mal hecam... moja sopotnica je zadovoljna, tud kadar peljem kaksnega prjatla (>100kg) se motor obnasa cist normalno oz zadovoljivo...sedež je itaq širok pa tudi drza nog ni tolk pokrcena :? jest uporabljam tud zadnji kufer z naslonom, tko da se na kaksnih daljsih turah motor "spremeni" v potovalnik :blush: Drza sopotnika je pokončna in neutrujajoča... Motor je vodljiv bolj kot izgleda na pogled (glede na velikost in težo), tud krajše/počasnejše zavoje se da lepo spelat (v kar sem jest na začetku dvomu), poraba je ful odvisna od načina vožnje...pa sej to sem ze enkrat pisu, al nisi nc nazaj teme prebiral? :closedeyes: Problemov zaenkrat nisem imel, me pa moti cevni okvir in un potovalni racunalnik, ki ga moras prestavljat ce hoces videt temp. motorja al pa dnevni stevc in ostale podatke... O:-) Popravljeno September 15, 2005. Popravil ROKOVNJAČ
Kölm Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 ... me pa moti cevni okvir ... Zakaj? Kako je pa kaj po ovinkih - se hitro nasede?
Rokovnjač Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 Zakaj? Kako je pa kaj po ovinkih - se hitro nasede? ← kako naj rečem, motor ni narejen športnik, jest pa nimam denarja da bi si kupu vec mopedov, tko uporabljam enega za vse...in pri športni vožnji, čez dolge in hitre ovinke moped plava (ja sem nastelu vzmetenje in se je zadeva tud izboljsala) ni pa tko kt pr plastčarjih, kar je samo po sebi jasno...če bi imel kej besede pri Hondi bi mu dal pa alu box okvir, vsaj men se zdi da bi blo bols...
Kölm Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 Tenks. Iščem motor za ne preveč denarja, ki bi bil primeren za daljša potovanja in lokalna divjanja, poln kufer mam pa plastike, pa sem se nekako ob tega obregnu. Čez kak let mogoče.
Rokovnjač Objavljeno September 15, 2005 Opozori Objavljeno September 15, 2005 nova Yamaha FZ1 2006 ima vse, kar bi moral tak motor imeti: konjenico, voznost, vzmetenje, alugeštel, odlično tehnično bazo ter estetski učinek. Kar morda moti, je zagotovo množičnost - Yamahine fejzerke so kot gobe po dežju :D ← pol oklepnik ni naked bike!!!
Kawl Objavljeno Oktober 7, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2005 Lep je do norca :yea2: Enkrat ga bo treba imet. LP
frankie Objavljeno Oktober 10, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2005 in pri športni vožnji, čez dolge in hitre ovinke moped plava (ja sem nastelu vzmetenje in se je zadeva tud izboljsala) ni pa tko kt pr plastčarjih, kar je samo po sebi jasno...če bi imel kej besede pri Hondi bi mu dal pa alu box okvir, vsaj men se zdi da bi blo bols... ← Mah veš, problem bi rešu z menjavo amortizerjev, okvir je že dost tog. Sm bral ene par testov takšnih nakedov z drugimi vilcami in zadnjimi fedri-ala suzuka 8h- in so bli rezultati vedno brez plavanja. Box okvir pa itak ni za klasične nakede.
SiR Objavljeno Oktober 11, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 11, 2005 Ja bo očitno treba mal počakat da se bremze ulavfajo. LP Matej ← so se ulavfale, problemi rešeni? A si že kaj padu z njim ali gre vse po PSu?
bartmatej Objavljeno Oktober 11, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2005 so se ulavfale, problemi rešeni? A si že kaj padu z njim ali gre vse po PSu? ← Oboje - zvrnu sem ga že, bremze pa tud delajo OK. Ni blo hujšga dokler nism poklicu na Hondo kolk stane nov kestl : 240k. Ga bo treba kr zrihtat. LP Matej
Kölm Objavljeno Oktober 12, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2005 Oboje - zvrnu sem ga že, bremze pa tud delajo OK. Ni blo hujšga dokler nism poklicu na Hondo kolk stane nov kestl : 240k. Ga bo treba kr zrihtat. LP Matej ← Pol se obnese kot motor za začetnika :fredy: ?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se