Skoči na vsebino

Motocikli - tehnična in ostala vprašanja

Razrešite svoje težave, odkrijte nasvete in rešitve. Vprašanja postavite v pravo podkategorijo.

  • Filtriraj teme po forumu
    1. KTM 990 DUKE 2024 (in adventure? )

    2. KTM 690 Enduro R

    3. BMW Nine T Racer

    4. Nadgradnja programske opreme Goldwing 2018+

    5. Yamaha XSR 900

    6. HD LiveWire

    7. SCORPION 3 -leteči motocikel

    8. Honda CB 650 R - 2019

    9. Fantic XEF 250

    10. SUZUKI RM 250 '99

    11. Honda CB 1000 R Hornet 2025+

    12. Yamaha YZF 426

    13. Aprilia meet

    14. Aprilia 350 ETX

    15. Suzuki RG 500 Gamma

    16. Suzuki GT 750

    17. kawasaki eliminator 1400

    18. Honda VT 1300 cx fury

    19. Fantic Caballero 500 Rally

    20. Yamaha fazer 600 2003

    21. Z1, Z1000, KZ1000

    22. Honda CB4X Concept

    23. Suzuki Katana 2019

    24. Honda Hornet 750 2023

    25. Honda CMX - Rebel




    • Zadnje objave

      • BIF
      • Buschi
        Lahko kaj več napišeš o tem modrem blagu, ki je nad tvojimi božanskimi koleni...
      • DAMI34
        povzetek teme: -rabmo poceni motor (pa full popusta mormo dobit ob nakupu), ampak ko ga bomo prodajali hočemo več zaslužit kot, ko smo novga nabavli -performanse in oprema mora biti v rangu mopedov za 25k€, sicer ma lahko samo 20 konjev, sam mora pospešiti kot da bi jih mel 150 -vzdrževanje, koliko, kje in kdaj - Ni pomembno -teža, no to je pomembno - več kot 100kg je ojojgroza, ampak mora pa biti primeren za dva in še vsaj 50kg prtljage   ps. srečen in ugoden nakup želim      
      • Luka66
        Vse z razlogom, soda je bila verjetno EKO, BIO.... kava pa s tako ceno, da tisti pravi grenak priokus     SREČNO in UŽIVAJTA  👍
      • BIF
        Ker ne razmišljam emocionalno. Kot uporabniku motorja in ne showman-u me zanima uprabnost. Za uživanje si omislim žensko. Kitajec, ki ni kitajski gs...z njim se ne hvalim, se ne obnašam, kot da sem več kot vsi ostali, nisem podcenjevalen in ne živim v nenehnem strahu kdaj in kaj bo crknilo in koliko me bo to stalo. In ker sem se ravno vrnil iz 1470km. poti po bližnjem Balkanu...Kitajc ni noben presežek....je pa odličen za odpeljane poti, z izdatno mero namensko grdega upravljanja z motorjem, mojo težo (110kg.) in izdatnim tovorom (20kg. namenoma kot test), porabo med 2.9 in 3.4 L/100km. Sedenje zaradi moje višine, česar sem se najbolj "bal" se je izkazalo presenetljivo udobno...(na vsak način boljše kot na Tenerejki), zato zaradi same vožnje ni bilo utrujenosti (je pa zato skrbela vročina...ki pa je ista ne glede na proizvajalca in tip motorja). Iz motorja ni odpadel (na razočaranost hejterjev) noben vijak (sem doma preveril). Edina večja razlika je ta, da kitajčka nisem toliko peljal po makadamih, razlog pa ni v motorju temveč v neprimernih pnevmatikah (Metzeler tourance), ki jih kitajci natikajo na "polizdelke". Za mojo uporabo (in to je edino merilo, ki ga upoštevam pri izbiri motorja, ker se mi gladko je**, kaj si mislijo drugi), je ta motor boljša izbira kot Tenerejka (ki je, da ne bo pomote bila zelo v redu motor in sem vesel, da sem si jo lastil kot prvi motor). Izjemno vodljiv, odpušča veliko napak neizkušnim in glede na obremenitev (moja teža+teža potovalne opreme in klasičen a brez presežkov agregat), spoštljivo odzivnost. Ima pa ta motor (kitajček) en relativno resen feler in sicer zelo slabo mapo za vožnjo pri počasni vožnji, ki zahteva natančnost. Motorja, ko spustiš sklopko, v prvi ali drugi brez nenehne uporabe sklopke zelo počasi sploh ni možno voziti, ker ima ubijalsko kompresijo in te nenehno "nacukava". Bomo videl ali se da kaj urediti na servisu z mapami. Res je to zgolj 1% uporabe motorja, ampak primerjalno z Tenerejko pri njej tega ni bilo, kar pa daje legitimnost mojemu mnenju, da kitajček NI kitajski gs, ker na gs-ih (po lažnih izjavah lastnikov) ni NIČ narobe in je vse popolno. In ko kupuješ motor glede na svojo uporabo in ne za razkazovanje, razumno in ne emocionalno...potem ne brskaš po oglasih drugih motorjev v katerih iščeš opravičilo in tolažbo za svoje prenapihnjene in nepotrebne nakupe, predvsem pa ne vem zakaj bi gledal motor kot finančno naložbo in izračunaval njegovo izgubo...  Osebno sem v časih, ko se mnogi temu smejali in kupovali nerazumno drage motorje, raje vlagal v kripto. Njihovi motorji so danes stari z veliko izgubo vrednosti, jaz imam pa dovolj za kupe takšnih motorjev, ampak sem raje vložil v sebe in šel veliko let preden je to mogoče v "penzijo"...si kupil kitajčka in uživam življenje....ki mimogrede ni večno...za nikogar. Kdo je torej bolje investiral? Nekateri kupimo motor, kot sredstvo za premikanje z dodatkom vetra in hrupa, kadar potujemo z namenom doseganja različnih ciljev po svoji izbiri in časovnici. Za ostale oblike so na voljo turistične agencije. Pljuvanje in iskanje "napak" pri drugih je samo skrivalnica lastnih problemov in frustracij.  
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!