Jump to content

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Recommended Posts

RT je že tu.. zglancan in v salonih..

sam sem res malce šalabajzersko napisal :slap: :whistle:

Link to comment
Share on other sites

včeraj sem se s prijateljem na mariborskem Avto Aktivu slinil nad novimi bemflicami..

ampak.. K1200S.. to pa je povsem druga zgodba.. razstavljeni je sicer malce čudne barve, ampak oblika in (sodeč po fotografijah) napovedana modro-bela kombinacija.. Juhu! Boing boing!

Koliko je meni znano so v nemčiji vpoklicali vse nove K-je, zaradi "nekvalitetnega" materijala odmičnih gredi(prevelika obraba v visokih obratih). Ne vem če so že porihtali stvar oz tehnologijo v vsakem primeru pa razstavni model v MB še ni bil predelan, tako da ne kupovat, previdnost ni odveč. Na splošno pa velja, da bo moral tudi novi K odrasti vsaj za eno leto, da odpravijo porodne težave. Razumljivo, povsem novi motor, nova ciklistika....nekaj se je šušljalo o težavah z ABS...

LP Bobo B)

Link to comment
Share on other sites

Koliko je meni znano so v nemčiji vpoklicali vse nove K-je, zaradi "nekvalitetnega" materijala odmičnih gredi(prevelika obraba v visokih obratih).

Tudi v salonu v NG je en taki ki še čaka na zamenjavo odmičnih gredi in ga res ne smejo prodati...

Link to comment
Share on other sites

mk-r.....pridi k meni na en kafe in ti grem pokazat NOVEGA RTja 1200.

haha, ne v garažo ma na Avto Motiv v Kopru.

Cena? SITNICA: 4,5 mio cca

in to verjetno lepo opremljenega..

Link to comment
Share on other sites

haha, ne v garažo ma na Avto Motiv v Kopru.

Cena? SITNICA: 4,5 mio cca

Ja ga imajo tudi v Ljubljani. Lep, temen grafiten, pa kar precej naladan, ima vse razen ESA (elektronska nastavitev vzmetenja) cena pa 4,35mio sit. Je veliko pa ni veliko. Končno je brez opreme še vedno ful konkurenčna cena. Za tak denar (4,35 mio sit) dobiš pa full motorja.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

žal ne.. po pravici povedano sem tisto poslano vabilo nekje založil in s tem je vse skupaj utonilo v pozabo.. <_<

Link to comment
Share on other sites

Je bil kdo na predstavitvi v soboto?

Sem bil, imeli so pa samo RT-ja, ker za ST-ja dobava zamuja. Za moj okus v živo izgleda slabše kot na slikah, še posebej sprednji del.

GH

Link to comment
Share on other sites

Sem bil, imeli so pa samo RT-ja, ker za ST-ja dobava zamuja. Za moj okus v živo izgleda slabše kot na slikah, še posebej sprednji del.

Stvar, ki me je vedno impresioniralo pri BMW-jih je ta, da se na začetku folku zdijo "grdi", potem pa se jih navadimo, in nam postanejo zanimivi ali pa celo lepi. Spomnite se Scarverja recimo ali pa Rocksterja...

Link to comment
Share on other sites

Stvar, ki me je vedno impresioniralo pri BMW-jih je ta, da se na začetku folku zdijo "grdi", potem pa se jih navadimo, in nam postanejo zanimivi ali pa celo lepi. Spomnite se Scarverja recimo ali pa Rocksterja...

Ja, imaš prav, mogoče mi bo res še kdaj všeč, zaenkrat se mi pa zdi kot en maxi skuter. Tisto kolo spredaj je nekam majhno.

GH

P.S. Vozim pa BMW-ja, tako da nisem a priori ideološko pristranski .)

Link to comment
Share on other sites

Stvar, ki me je vedno impresioniralo pri BMW-jih je ta, da se na začetku folku zdijo "grdi", potem pa se jih navadimo, in nam postanejo zanimivi ali pa celo lepi. Spomnite se Scarverja recimo ali pa Rocksterja...

the new BMW driver is born ???????????????

Link to comment
Share on other sites

the new BMW driver is born ???????????????

Mah...

Meni so bili vedno všeč BMW-ji, tako motorji kot avti. Furajo en svoj koncept...

Samo pri motorjih mi zaenkrat ta koncept še vedno ni "tisti", ki bi mi 100% potegnil in prevladal.... Zaenkrat imam najboljši motor (zame, seveda). Če bi imel neomejeno denarja, bi imel še tri motorje, eden izmed njih bi bil nedvomno novi GS.

Link to comment
Share on other sites

Zaenkrat imam najboljši motor (zame, seveda). Če bi imel neomejeno denarja, bi imel še tri motorje, eden izmed njih bi bil nedvomno novi GS.

Jaz tudi.... :OK:

Link to comment
Share on other sites

Stvar, ki me je vedno impresioniralo pri BMW-jih je ta, da se na začetku folku zdijo "grdi", potem pa se jih navadimo, in nam postanejo zanimivi ali pa celo lepi. ...

To bo kar držalo, jaz se recimo že počasi odpiram estetiki kakšnega novejšega modela, nekje med 1989 in 1994. Čez 10 let bo pa ST kar sprejemljiv. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Škoda ker je tale rumena spaka tolk grda. Je pa tehnični biser, to pa ja :blush:

Pa ravno takega sem videl danes nekje pred Planino v smeri Vrhnike.

Link to comment
Share on other sites

Včeraj vozil K1200 S in R1200 RT. K je odličen motor, ampak zares navdušil me je pa R. Neverjetno kako udoben in hkrati okreten motor. :OK:

Link to comment
Share on other sites

Vem, da je lepota relativna zadeva; vem da imajo vsake oči svojega malarja, ampak tako grdih kot sta R 1200 ST in R 1200 R pa že dolgo ni bilo v trgovinah BMW-ja.

Vam da se marsikdo med vami verjetno spomni MZ-jev izpred cca 35 let, ko je obstajal model, ki je imel spojen rezervoar in luč (ki je bila fiksna in je slišala na ime televizor - bila je namreč kvadratne oblike) ... upam, da BMW ne išče inspiracije za naslednje modele pri takih spakah ....

Link to comment
Share on other sites

...in R 1200 R pa že ...

K1200R, če smo povsem točni...

R1200R bo prava lepotica :devil:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!