Jump to content

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Recommended Posts

MariborBMW, če boš presedlal iz RT-ja na GS-a boš prešel iz zaveterne na priveterno stran :whistle: .

Definitivno! Ne samo to, po dežju boš kvalitetno opran od pet navzgor.

Link to comment
Share on other sites

S tem ali BMW (boxer) pije olje ali ne, se izgleda najbolj obremenjujejo tisti, ki jih nimajo-BMW-jev seveda. Če pa malo polistamo po orginalnih knjižicah o vzdrževanju, tisti ki jih seveda imamo za vzdrževanje naših "gumijastih krav" kot so boxerje že zdavnaj poimenovali, pa ugotovim, da je BMW kot proizvajalec predvidel porabo olja na določeno kilometražo. Za nekatere "strokovnjake" kar precejšnjo pri BMW-ju že vedo zakaj.

Če "žretje" olja veliko, srednje, malo ali pa nič kot trdijo nekateri lastniki in za njih to ni moteče pa omenjena gumjasta, sveta ali pa kakor hočete krava nudi veliko užitkov.

Š...i pravijo kdor maže ta vozi. Pa naj to pomeni kar koli že.

ps, jaz se vozim na priveterni strani :whistle: .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

na RT1200 mi je crknil sistem ESA, pravzaprav samo senzor, ki pa je vgrajen (zalit) v amortizer in se kot tak v kompletu prodaja za cca 1350€. Serviser mi je s pomočjo testerja nastavil prednapetost na srednjo stopnjo (voznik s prtljago). Pri solo vožnji je malo pretrdo, pri polni obremenitvi pa premehko. Ali je že kdo imel težave s tem?

BMW se je izkazal in mi priznal podaljšano garancijo za zadnji amortizer (redna garancija je potekla konec 2008), plačal sem le montažo in programiranje (cca 60€). Medtem, ko sem čakal na odgovor, sem prebrskal nekaj tujih, predvsem ameriških forumov. Kaže, da je težava z ESA kar pogosta, rešujejo jo s preprogramiranjem ali z menjavo amortizerja. Upam, da bo novi amortizer zdržal več kilometrov (prejšnji 25.000), še zlasti, ker je menda pomanjkljivost starejših (2005, 2006, 2007) sedaj odpravljena.

Edited by nemo
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Še moja izkušnja, dobro preverite delovanje ESA, sistem je pri letnikih 2005-2007 v povojih :glare: zadeva je zmrznila tudi meni :cry: BMW korekten, menjava pod garancijo. .)

Link to comment
Share on other sites

Jaz imam ESA sistem in dela tretje leto BREZHIBNO mislim pa da težava nastane,če sistem premalo uporabljaš zato jaz vsakič ko sedem na motor to malo prestavim(trdoto vzmeti)trdoto blažilcev pa med vožnjo kar pogosto spreminjam odvisno od stanja ceste in koliko je cesta ovinkasta lahko bi rekel,kar na vsakih ca 10 km prestavim trdoto blažilcev! :hmm:

Ps:berem precej Nemški forum in tega problema ne omenjajo dosti je pa bilo že nekaj napisanega in kot praviš vsem so zamenjali brezplačno.zadnjič sem videl na Ebayu,da je nekdo prodajal komplet prednji in zadhji amortizer z obema vzmetema za ca 300€. :hmm:

Edited by Brumer
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
:yea1: Kaj zdej RT-jaši in ostali, se še kej vozte, nas pač ne zebe :lol1: ..ESA, zdej deluje BP,...že dela kdo kakšne plane za 2010? :OK: Edited by Gianni
Link to comment
Share on other sites

Vsake oči svojega malarja sicer ampak, meni lep, dosti lepši od K-jev, tale facelift mu paše, sploh pa se mi zdi da bo tisto malo naslonjalo špica, ker mu starejšemu modelu za moj občutek, to manjka. :worship:

Edited by Gianni
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Se strinjam R1200RT je res boljša.....se pelje kot rava makina. Ga ni boljšega.

BOXERJA ! (BMW-eja) :yea1:

Edited by Bremzer
Link to comment
Share on other sites

BOXERJA ! (BMW-eja) :yea1:

jp..jst tudi zelo zadovoljen, edino menjalnik je glasnejši, kar je baje pri vseh bmw-jih, drugače pa boxer, kot boxer..tisto kar je res špica tega motorja je ciklistika, okretnost, motor je lahek za tourerja cca 260 kil - izgleda pa tako kot bi jih imel 300+, pelje pa se...poezija, premetavaš ga kot pero, natančen, navora ogromno..edino pri pospeških bi še kaj dodal...ampak potem ni več boxer, in glede agregata..pri zmerni vožnji zelo nizka poraba, in skoraj nemogoče ga je med vožnjo pregreti, kar je zanimivo, zračno oljno hlajen. Moj prejnšnji japonec vodno hlajen - se je grel nenormalno, poleti sem imel tako še dodatno gretje :blush:

Edited by Gianni
Link to comment
Share on other sites

jp..jst tudi zelo zadovoljen, edino menjalnik je glasnejši, kar je baje pri vseh bmw-jih, drugače pa boxer, kot boxer..tisto kar je res špica tega motorja je ciklistika, okretnost, motor je lahek za tourerja cca 260 kil - izgleda pa tako kot bi jih imel 300+, pelje pa se...poezija, premetavaš ga kot pero, natančen, navora ogromno..edino pri pospeških bi še kaj dodal...ampak potem ni več boxer, in glede agregata..pri zmerni vožnji zelo nizka poraba, in skoraj nemogoče ga je med vožnjo pregreti, kar je zanimivo, zračno oljno hlajen. Moj prejnšnji japonec vodno hlajen - se je grel nenormalno, poleti sem imel tako še dodatno gretje :blush:

Nepozabi! vodno hlajen se segreje do max.110 stop. zračno hlajen pa se segreje 160 ++ stop.samo tega nečutiš ponogah, ker je pač zrak drugače usmerjen iz hladilnika pri vodnohlajenem (ne pri vsakem) pa piha vroč zrak ravno po nogah!! :whistle:

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lep pozdrav vsem forumašem, ne bi odpiral nove teme, ker se ta nanaša na moj problem (ki to v bistvu ni, ali pač...) in sicer:

imam eno vprašanje za tiste, ki imajo mogoče podoben problem. Trenutno sem prevozil nekaj več kot 3K km z motorjem in nikakor mi ni jasno, zakaj se mi opozorilo za rezervo goriva vklopi ko je v posodi še približno 7-9 litrov goriva? (R1200RT) Načeloma me ne moti, najbrž se da navadit, se mi pa zdi neumno, da iz strahu hodim tankat, ko imam v posodi še za cca 150-200 km goriva... Težava je v tem, da ko se na informativnem zaslonu preklopi prikazovalnik na rezervo, mi med vožnjo ne pokaže več koliko kilometrov sem že prevozil, ampak prikazuje, koliko jih še lahko in po navadi je to nekje okrog 50-60 km (kar je vsaj 100km manj kot realno). Tako ne vem čisto natančno, ali še lahko "vztrajam" da ne izpadem bedak nekje ob cesti ; Je na R1150 enaka težava? se da kaj nastavit (elektronsko) ali je kot pri avtu izpeljano mehansko vse skupaj?

Hvala,

Lp, Zoran

post-27975-014123500 1280307774_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

sicer ni elegantna resitev, je pa preverjena in delujoca metoda "informacije":

liter benca v torbo pa furaj dokler ni prazno. potem bos relativno natancno vedel kdaj ti pokaze "koliko" lahko se naredis.

Link to comment
Share on other sites

sicer ni elegantna resitev, je pa preverjena in delujoca metoda "informacije":

liter benca v torbo pa furaj dokler ni prazno. potem bos relativno natancno vedel kdaj ti pokaze "koliko" lahko se naredis.

Ice:

žal, takšnega odgovora ravno nisem pričakoval. Vem, da gre v tank 27 litrov goriva, znam izračunat, koliko sem ga porabil povprečno, vem, koliko ga je še noter, ko tankam. Se pravi, da vem, koliko bi še lahko prevozil do konca s tem preostalim gorivom. To je elegantnejše najbrž, predvidevam. Kot čakanje, da zadeva "crkne" in sredi AC dolivam, ali je mogoče predlog, da se naj vozim postari? Zato mi ni treba do konca izpraznit tanka, da bi prišel do tega spoznanja. In to je samo v primeru okoliščin, voženih z aktualnim poljnjenjem zadnjega takna goriva, kaj ne? Torej, če v kakšni drugi situaciji vozim po AC npr: 210 cel tank goriva skurim dosti prej in je torej tvoja matematika neuporabna. Ali naj takrat znova preverim z litrom rezerve? In molim boga, da bo zadostoval liter do naslednje črpalke, ali naj imam še nekje par deci, za slučaj zajeba? Kdor pozna sistem prikazovanja potovalnega računalnika pri tem modelu ve, da tudi če bi imel liter in še dodatnih par deci rezerve v rukzaku, bog ne daj da bi se kaj vnelo..., še vedno, ko vrže računalnik v prikazovanje preostalih km, nimam pojma, koliko sem po tem prevozil, ker te informacije ni, razen če motor vgasnem in dam samo kontakt. Se pravi, naj se ustavim vsakih nekaj km in preverim, kar bi dodatno povečalo porabo. Torej je neuporabno s stališča gole informiranosti in radovednosti. Kar sem želel in je izpostavljeno v mojem vprašanju je sledeče: Ali se da kako ponastaviti to zadevo preko računalnika in ne, kako pridem do spoznanja...To že vem. In s pridom uporabljam. Kaj pa sem kupil bavarca, bi temu rekel...

Lp, Zoran

Edited by zoranv12
Link to comment
Share on other sites

Ice:

žal, takšnega odgovora ravno nisem pričakoval. Vem, da gre v tank 27 litrov goriva, znam izračunat, koliko sem ga porabil povprečno, vem, koliko ga je še noter, ko tankam. Se pravi, da vem, koliko bi še lahko prevozil do konca s tem preostalim gorivom. To je elegantnejše najbrž, predvidevam. Kot čakanje, da zadeva "crkne" in sredi AC dolivam, ali je mogoče predlog, da se naj vozim postari? Zato mi ni treba do konca izpraznit tanka, da bi prišel do tega spoznanja. In to je samo v primeru okoliščin, voženih z aktualnim poljnjenjem zadnjega takna goriva, kaj ne? Torej, če v kakšni drugi situaciji vozim po AC npr: 210 cel tank goriva skurim dosti prej in je torej tvoja matematika neuporabna. Ali naj takrat znova preverim z litrom rezerve? In molim boga, da bo zadostoval liter do naslednje črpalke, ali naj imam še nekje par deci, za slučaj zajeba? Kdor pozna sistem prikazovanja potovalnega računalnika pri tem modelu ve, da tudi če bi imel liter in še dodatnih par deci rezerve v rukzaku, bog ne daj da bi se kaj vnelo..., še vedno, ko vrže računalnik v prikazovanje preostalih km, nimam pojma, koliko sem po tem prevozil, ker te informacije ni, razen če motor vgasnem in dam samo kontakt. Se pravi, naj se ustavim vsakih nekaj km in preverim, kar bi dodatno povečalo porabo. Torej je neuporabno s stališča gole informiranosti in radovednosti. Kar sem želel in je izpostavljeno v mojem vprašanju je sledeče: Ali se da kako ponastaviti to zadevo preko računalnika in ne, kako pridem do spoznanja...To že vem. In s pridom uporabljam. Kaj pa sem kupil bavarca, bi temu rekel...

Lp, Zoran

To ti nebo znal noben pravilno svetovat.Po vsej verjetnosti je problem v samem plovcu(v tanku).Ko boš imel bolj malo benzina demontiraj tank vzemi ven plovec in boš takoj videl ali je nastavljiv, sicer pa bo treba zamenjati plovec.Ni pa to nastavljivo z kakim nastavljanjem na potovalnem računalniku, namreč od plovka dobi računalnik določeno upornost in očitno je ta napačna glede na višino plovca.

Link to comment
Share on other sites

Lep pozdrav vsem forumašem, ne bi odpiral nove teme, ker se ta nanaša na moj problem (ki to v bistvu ni, ali pač...) in sicer:

imam eno vprašanje za tiste, ki imajo mogoče podoben problem. Trenutno sem prevozil nekaj več kot 3K km z motorjem in nikakor mi ni jasno, zakaj se mi opozorilo za rezervo goriva vklopi ko je v posodi še približno 7-9 litrov goriva? (R1200RT) Načeloma me ne moti, najbrž se da navadit, se mi pa zdi neumno, da iz strahu hodim tankat, ko imam v posodi še za cca 150-200 km goriva... Težava je v tem, da ko se na informativnem zaslonu preklopi prikazovalnik na rezervo, mi med vožnjo ne pokaže več koliko kilometrov sem že prevozil, ampak prikazuje, koliko jih še lahko in po navadi je to nekje okrog 50-60 km (kar je vsaj 100km manj kot realno). Tako ne vem čisto natančno, ali še lahko "vztrajam" da ne izpadem bedak nekje ob cesti ; Je na R1150 enaka težava? se da kaj nastavit (elektronsko) ali je kot pri avtu izpeljano mehansko vse skupaj?

Hvala,

Lp, Zoran

verjetno ti bojo na servisu znali pomagati s novim softwareom...to se je tudi meni dogajalo na GS-u in je izginilo po nadgradnji.....

Link to comment
Share on other sites

Hi, dobil sem željeni odgovor in sicer:

Oj, sem si vzel malo časa in prebral nekatere ameriške forume. Podoben problem, kot ga imaš ti so imeli nekateri lastniki R1200GS. Nekaterim je uspelo odpraviti težavo z kalibracijo senzorja za nivo goriva in nalaganjem novega softwera. :ok Pokliči na servis (npr. Avtoval) in vprašaj če jim je znana omenjena napaka in če vedo za njeno rešitev. V kolikor pa je motor še v garanciji pa zahtevaj popravilo ali menjavo tega senzorja. Lp :ok

ps: ce pa popravilo ne bo uspesno, si pomagaj pa s potovalnim racunalnikom (upam da ga imas). Po parih vožnjah boš imel približno oceno koliko km lahko prevozis z dolocenim stilom voznje, tako da se potem lahko orientiras glede na trip distance oz. neko podobno funkcijo funkcijo ki jo imas na potovalnem rac.

Hvala vsem za trud,

Lp, Zoran

Link to comment
Share on other sites

Tale forum na moto svetu je kot kaže dosti bolj bran in "dinamičen" kot sam BMW-jev forum, zanimivo in pohvalno. Imam še dve dokaj neumni vpršanji za nekoga, ampak me vseeno zanima odgovor;

In prosim ne s tipičnim, naj si preberem v navodilih...plz. Glede na izkušnje v tej debati, sem zaenkrat izredno pozitivno presenečen in zadovoljen z vsem, kar sem prebral na teh straneh...

Okej, vprašanje 1: kako deluje alarm na R1200RT? Gumb na levi strani daljinca ga vklopi (smerniki signalizirajo), če ga pritisnem in pridržim, alarm nekaj krat glasno zapiska...; V kolikor namesto tega pritisnem na desni gumb, smerniki znova signalizirajo in je vse ok. Tudi če ga ne izklopim in dam kontakt, se sam izklopi, kar je super. Kaj dejansko pomeni tisto piskanje, če pridržim desni gumb?

2: Kako to, da alarma ne moreš vključiti, če je motor nekaj časa ugasnjen? Najprej moraš vključiti kontakt in ga izključiti, potem pa gre...?

vsem še en X pohvala,

Lp, Zoran

PS:mogoče še tole: Se da kje dobiti kakšna neorigina tank torba, ki bi pasala na te "tračnice" na tanku za gorivo? Originalna je najbrž draga, kolikor izkušenj pač imam z BMW-jem...(mogoče kdo kakšno rabljeno prodaja?)

Link to comment
Share on other sites

Mene pa zanima - a v navodilih to ne piše?

....seveda da ne piše, so v bistvu bolj kot ne neuporabna. Najbrž so za alarmno napravo dodatna navodila, ki jih nisem dobil zraven ali kaj vem. Tudi kontrola olja je opisana, da te mine želja do vožnje naslednjih nekaj dni.

No, sem vedel, da bo kdo to vseeno vprašal in sem bil dobro pripravljen :) (...bemmu...)

Lp

Edited by zoranv12
Link to comment
Share on other sites

Sem že dobil, hvala kian_alvane...

Edited by zoranv12
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!