Jump to content

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Recommended Posts

ENO VPRAŠANJE ZA VSE RT-jaše (R1200RT)

koliko litrov goriva gre natanko v tank? 27 ali 25? Oba podatka sta namreč uradna podatka na različnih straneh BMW, razen če je razlika med modeloma 2010 naprej in '05 do '09???

Lp, Zoran

Link to comment
Share on other sites

ENO VPRAŠANJE ZA VSE RT-jaše (R1200RT)

koliko litrov goriva gre natanko v tank? 27 ali 25? Oba podatka sta namreč uradna podatka na različnih straneh BMW, razen če je razlika med modeloma 2010 naprej in '05 do '09???

Lp, Zoran

Preveč se kujnštvaš, kot se temu reče.Lepo izprazni tank in sam izmeri koliko drži, ta podatek bo sigurno najbolj merodajen !

Link to comment
Share on other sites

Mogoče malce pozno, ampak upam da ne prepozno:

Za konec še bizarna misel: "Kaj se šele potem takem dogaja pri vseh ostalih znamkah potem takem..."

VELIKO motorjev sploh nima prikazovalnika goriva,ampak ima lučko za rezervo ali pipico in ko se nažge lučka ali ko prešaltaš na pipici na rezervo imaš benzina še za ca 50-60 Km.

Na tvojem motorju ti morajo to urediti pod reklamacijo (malo jim zagrozi) reci,da boš peljal k Valentinčiču njim pa izstavil račun!!!

Link to comment
Share on other sites

Zakaj bi pa njim izstavil račun ??? Saj lahko pelješ motor na katerkoli pooblaščen servis in morajo priznati garancijo. Oni pa izstavijo račun firmi ali pa zastopniku (pač odvisno od politike znamke)

Link to comment
Share on other sites

Zakaj bi pa njim izstavil račun ??? Saj lahko pelješ motor na katerkoli pooblaščen servis in morajo priznati garancijo. Oni pa izstavijo račun firmi ali pa zastopniku (pač odvisno od politike znamke)

Verjetno te nisem dobro razumel! ko vse cene omenjaš sem bil prepričan,da so ti to že popravljali.Kajti če si motor kupil pri njih ti ga morajo zrihtat, če že ne prvič pa vsaj drugič sicer pa bi bilo logično,da ZAMENJAŠ servis !!

Link to comment
Share on other sites

Verjetno te nisem dobro razumel! ko vse cene omenjaš sem bil prepričan,da so ti to že popravljali.Kajti če si motor kupil pri njih ti ga morajo zrihtat, če že ne prvič pa vsaj drugič sicer pa bi bilo logično,da ZAMENJAŠ servis !!

Hvala za vse odgovore in razmišljanja. Kot sem en krat že povedal, ne gre za muhavost, ampak za dejstvo, da motor stane precej več kot tisti s pipico in brez prikazovalnika. To se enostavno naj ne bi dogajalo. Druga težava je ta, da v Mariboru ni drugega servisa kot Selmar. Najbližji temu servisu je Selmar v Celju. Beseda Selamar se ponavalja...Da bi pa se vozil 300km na servis, za vsako malenkost....ne vem no. Če kdo pozna kje blizu MB koga, ki obvlada zadeve, se priporočam za kontakt.

Sem pa motor doslej 1x servisiral pri Selmarju v , dobil tisto butasto štempiljko v knjižico in to sedaj s tem prikazovalnikom za gorivo. Do sedaj pustil pri njih cca 600€ in še nekaj 100€ za tank torbo, pa rack za zadnji kovček, ki ga čakam že 4 tedne iz Wunderlicha...

Link to comment
Share on other sites

Hvala za vse odgovore in razmišljanja. Kot sem en krat že povedal, ne gre za muhavost, ampak za dejstvo, da motor stane precej več kot tisti s pipico in brez prikazovalnika. To se enostavno naj ne bi dogajalo. Druga težava je ta, da v Mariboru ni drugega servisa kot Selmar. Najbližji temu servisu je Selmar v Celju. Beseda Selamar se ponavalja...Da bi pa se vozil 300km na servis, za vsako malenkost....ne vem no. Če kdo pozna kje blizu MB koga, ki obvlada zadeve, se priporočam za kontakt.

Sem pa motor doslej 1x servisiral pri Selmarju v , dobil tisto butasto štempiljko v knjižico in to sedaj s tem prikazovalnikom za gorivo. Do sedaj pustil pri njih cca 600€ in še nekaj 100€ za tank torbo, pa rack za zadnji kovček, ki ga čakam že 4 tedne iz Wunderlicha...

Čakal 4 tedne na nosilec za GPS :eek: ...wunderlicht :cry: :zzz: :zzz:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pozdravljeni

Moj bmw r1100rt je začel cukat (trokirat) tam okoli pol gasa,kar me res zelo moti(koga pa ne bi).Enkrat mi je celo ornk počilo iz izpuha,da se je moja tabolš

polovica prestrašla in to ornk.Ko pa daš gas do konca pa tega cukanja ni,pa tudi pri malem gasu se mi zdi da ne cuka-ali pa se to toliko ne opazi.

Zdaj me pa zanima,če je to komu kaj znano,kaj bi to bilo krivo in kako bi se dalo to stvar urediti oz.popraviti.Je res nerodno in nevarno, sploh ko se spraviš recimo

prehitevat ali pa voziš v hrib, pa ko daš gas motor kar zatrokira,počepne in ne potegne(Počasi že potegne, samo vmes pa trokira ko hudič)

Prosim če mi lahko kdorkoli kaj pove glede tega problema.

lp

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni

Moj bmw r1100rt je začel cukat (trokirat) tam okoli pol gasa,kar me res zelo moti(koga pa ne bi).Enkrat mi je celo ornk počilo iz izpuha,da se je moja tabolš

polovica prestrašla in to ornk.Ko pa daš gas do konca pa tega cukanja ni,pa tudi pri malem gasu se mi zdi da ne cuka-ali pa se to toliko ne opazi.

Zdaj me pa zanima,če je to komu kaj znano,kaj bi to bilo krivo in kako bi se dalo to stvar urediti oz.popraviti.Je res nerodno in nevarno, sploh ko se spraviš recimo

prehitevat ali pa voziš v hrib, pa ko daš gas motor kar zatrokira,počepne in ne potegne(Počasi že potegne, samo vmes pa trokira ko hudič)

Prosim če mi lahko kdorkoli kaj pove glede tega problema.

lp

??????

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni

Moj bmw r1100rt je začel cukat (trokirat) tam okoli pol gasa,kar me res zelo moti(koga pa ne bi).Enkrat mi je celo ornk počilo iz izpuha,da se je moja tabolš

polovica prestrašla in to ornk.Ko pa daš gas do konca pa tega cukanja ni,pa tudi pri malem gasu se mi zdi da ne cuka-ali pa se to toliko ne opazi.

Zdaj me pa zanima,če je to komu kaj znano,kaj bi to bilo krivo in kako bi se dalo to stvar urediti oz.popraviti.Je res nerodno in nevarno, sploh ko se spraviš recimo

prehitevat ali pa voziš v hrib, pa ko daš gas motor kar zatrokira,počepne in ne potegne(Počasi že potegne, samo vmes pa trokira ko hudič)

Prosim če mi lahko kdorkoli kaj pove glede tega problema.

lp

Meni se je identicno dogajalo, sicer na R1200, mislu sem na vsemogoče napake, tudi eno svecko sem dol snel, pa je zgledala vredu pa nisem pomislu na svecke. Vseeno sem kupu 4 nove svecke (ceprav niso original z dvemi "rogi" na alektrodo, ampak navadne, ker tistih nisem dobil v trgovini) in med menjavo ugotovu, da so obe "notranji" ble zelo zdelane, ena je imela celo poceno keramiko. Po menjavi je motor delal kot nov. Morda, kot ti je MINA svetoval, je tudi pri tebi potrebno samo svecke menjat.

Link to comment
Share on other sites

Na žalost je tako tudi pri olju-eni bmw original,drugi castrol,tretji motul,četrti pa -ni važna firma sam da je- 15 ali pa 20w50.

pa bodi pameten!!!!

rad bi pa res dal tisto najboljše, saj se konec koncev jaz vozim z njim,cene so pa tako pr eni glihi :D

lp

Link to comment
Share on other sites

Na žalost je tako tudi pri olju-eni bmw original,drugi castrol,tretji motul,četrti pa -ni važna firma sam da je- 15 ali pa 20w50.

pa bodi pameten!!!!

rad bi pa res dal tisto najboljše, saj se konec koncev jaz vozim z njim,cene so pa tako pr eni glihi :D

lp

olje daj notri original (ne vem zakaj bi bilo slabo) eni pravijo, da je Castrol samo v drugi barvi. Ventile ti pa lahko naštelajo. Lp

Edited by njofra
Link to comment
Share on other sites

Ko sem kupil "Helgo" je imela notr Boschove svečke - po dobrih 20kkm sem jih zamnejal. Eni so govorili, da kao niso vredu čeprav so bile tovarniške ravno Boschove oz. tudi v manualu piše tako. Sedaj imam notri že drugi komplet Denso, menjal isto po dobrih 20kkm in motor laufa kot mora. Cena dveh svečk po mojem mnenju ugoda - 12 evrov.

Lp

Edited by PURPLE
Link to comment
Share on other sites

Jap .... meni takole občasno ( ne zmerej ) cuka in trese pri "štand gasu". Med samo vožnjo pa ne.

Bo zgleda treba svečke zamenat - pa še kaj.

No ja saj bo itak ravn kar 60.000 km pa servis po koncu sezone.

Link to comment
Share on other sites

Jst sem narocu iz amerike prek ebaya NGK DCPR8EIX, pa bom vidu ce bo kaka razlika. Na CBF je bla razlika ocitna, najvec pri samem zagonu motorja. Na R1200, kolikor sem bral naj bi delalo malce bolj gladko, vsaj na italjanskih forumih vsi priporocajo tele svecke. Mogoce pa bi bla razlika se vecja pri R1100 in R1150, kjer je ena svecka na cilinder. Namrec iridium svecka, ima elektrodo iz iridiuma ki je bolj trpezna kovina, zato je premer elektrode precej manjsi (0,8mm) s tem pa je manjsa moznost, da do iskre ne pride, ker je manjsa povrsina med elektrodo in maso, hkrati pa, ker je bolj naspiceno pride do preskoka ze pri manjsi napetosti, kar je zelo dobrodoslo pri zagonu. Obenem naj bi trajale precej dlje. En primer sem prebral, da je imel tip iste svecke notri 100.000km, in so se vedno dobre, in je spremljal, ali bi zdrzale 200.000km :D No v take ekstreme jst glih ne bi sel, ampak tudi ce jih menjam na 40.000km, kolikor je sicer predpisamo v prirocniku, bo ok. Cena bo prisla verjetno okrog 12€ (s postnino, carino in ddv vracunano) , sem jih pa narocu 12kom , tako da bom ostalih 8 prodal da porazdelim malo postnino. Ce me ne obdavcijo pa ocarinijo prevec, pa mozno da bo cena se nizja ;) Zagotovo pa je ze kdo med nami, ki jih je poskusu? Dobavljive so tudi v sloveniji, po 16€.

Link to comment
Share on other sites

Hvala

Zaenkrat sem naročil- NGK BKR7EKC -okli 8€ komad,pa bomo vidli kaj bo.

Kaj pa pravite na olje MOTUL 5100 20W50,bi to bilo vredu za mojo mašinco?

Original olje pa ima SELMAR Celje pa je menda okoli 11€.

Še kakšen nasvet!!??

lp

Link to comment
Share on other sites

Ja, malo sem pogledal po spletu(louis.de)in koliko sem ugotovil oz.razumel je- NGK DCPR8EIX-za TWIN SPARK motorje(dve svečki na cilinder)tega

pa moj nima (menda imajo po letniku 2004).za mojga mora biti oznaka BKR.

Če ima še kdo kake izkušnje-olje,svečke... ???

lp

Link to comment
Share on other sites

Ja, malo sem pogledal po spletu(louis.de)in koliko sem ugotovil oz.razumel je- NGK DCPR8EIX-za TWIN SPARK motorje(dve svečki na cilinder)tega

pa moj nima (menda imajo po letniku 2004).za mojga mora biti oznaka BKR.

Če ima še kdo kake izkušnje-olje,svečke... ???

lp

Daj nekompliciraj vedno daj predpisano olje in svečke samo navadne(poceni) svečke se menja na 10K kil. dobre drage(platinaste ali iridium) pa se menja na 20K Kil.In to je to pa ne čakat,da začne cukat in da pade porcelan v cilinder ga po vsej verjetnosti poškoduje in imaš takoj porabo olja,potem pa sprašujete "ZAKAJ" poraba olja ! :headbang:

Ps: će ti bo po zamenjavi svečk še cukal ti bo najbolje pomagal servis in ne INTERNET !:hmm:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!