Skoči na vsebino

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Priporočene objave

zdravo

lepo prosim,če mi lahko poveš kje je ta cevka za prezračevanje karterja:::

lp

zdravo

-čepki so novi(stari so bili spokani)

-kaj pa je throttle body? mi ni znano..

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj samo mineralno?

Zgolj praksa! Poraba olja je daleč najmanjša. V zračno hlajene BMW-je zlijem letno precej olja...

To bi tudi mene zanimalo in prosim, če je lahko odgovor strojniško podan.

Nisem strojnik!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgolj praksa! Poraba olja je daleč najmanjša. V zračno hlajene BMW-je zlijem letno precej olja...

Pri meni je obratno. Do 110kkm točil original BMW olje in povprečno dolival med 3,5 in 4l na 10kkm. Pri teh kilometrih začel uporabljati pol sintetiko Motul 5100 15-w50 in med servisi dolil natanko 2l olja (skoraj pol manj).

Seveda sedaj ponovno Motul.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je obratno. Do 110kkm točil original BMW olje in povprečno dolival med 3,5 in 4l na 10kkm. Pri teh kilometrih začel uporabljati pol sintetiko Motul 5100 15-w50 in med servisi dolil natanko 2l olja (skoraj pol manj).

Seveda sedaj ponovno Motul.

Na enem GS-u imam 140kkm. Bom probu pri naslednjem servisu z Motulom. Poročam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je bilo že parkrat napisano pa bom še enkrat napisal ! Namreč čim dlje uporabljaj originalno predpisano olje ! po navadi je to boljše-dražje sintetično olje. Ni problem v sami znamki (Motul,BP,Chell,Mobil,Castrol,Agip,Elf.itd.itd.)važno je, da je vsaj pol sintetika,še bolje je če je sintetika ! !:hmm:Če je mašina vedno vožena z enakim oljem je poraba vedno konstantna, seveda se z prevoženimi kilometri s časoma poveča še posebno, če mašino pregreješ ali drugače preforsiraš (vrtenje na mestu,turiranje hladne mašine,paljenje gum itd.) na to je potrebno še posebno pazit pri zračno hlajenih mašinah,saj je dovolj,da ga ornk pregreješ samo enkrat in je že lahko povečana poraba olja in vsak tak lastnik,ki mu to uspe narediti tak motor po nasvetu mehanika malo pod ceno proda naslednji lastnik pa se potem ukvarja kakšno olje je najboljše in katerega najmanj porabi.

Naslednji problem je, če je predhodni lastnik vozil z slabšim cenenimi olji brez potrenih dodatnih aditivov,ki jih imajo VSA držja olja(neglede na firmo) sam pa daš motorju dobro drago olje, ker mašini hočeš dobro to olje IZPERE vse vsedline in očisti garež iza obročkov se TAKOJ pojavi dosti večja poraba olja in potem VSI kritizirate dobra draga olja.

Ps: rad bom odgovoril še na kako vprašanje, samo ne začenjat o mokrih sklopkah, ki dokler so 100%- tne delujejo brezhibno tudi z sintetiko !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj ti lastniki točno povejo kje se nahaja. Mislim, da je tole na spodnjem linku:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0404&mospid=51667&btnr=11_2668&hg=11&fg=15

Kot si že sam ugotovil pri čepih, gumijasti deli po 10 letih začnejo propadat. Nima smisla nastavljat motor preden vse ne tesni tako kot mora. Tista cev odvaja hlape olja nazaj v motor, da zgorijo. Poleg tega po cevi pride še določen tlak v zračni filter, kar je bistveno za natačnost parametrov, ki jih v vsem tem procesu prejmejo možgančki elektronskega vbrizga.

Thrittle body (nevem slovenskega izraza gre pa za nekakšen "novodobni vplinjač") Večina vijakov na njem je v stilu NE DIRAJ!

BTW Men so vplinjači še zmeraj prva liga. Vsak dan kolnem tisti cirkus lučk na števcu preden zalaufam motor.

Vzami baterijo in preglej kapice svečk, gumijaste dele vžigalne tuljave... Lahko, da je problemček zgolj banalne narave. Vijakov za štelanje se probaj izogibat če se la da, pa na kakem tujem specializiranem forumu boš imel verjetno več sreče kot tule.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj ti lastniki točno povejo kje se nahaja. Mislim, da je tole na spodnjem linku:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0404&mospid=51667&btnr=11_2668&hg=11&fg=15

Kot si že sam ugotovil pri čepih, gumijasti deli po 10 letih začnejo propadat. Nima smisla nastavljat motor preden vse ne tesni tako kot mora. Tista cev odvaja hlape olja nazaj v motor, da zgorijo. Poleg tega po cevi pride še določen tlak v zračni filter, kar je bistveno za natačnost parametrov, ki jih v vsem tem procesu prejmejo možgančki elektronskega vbrizga.

Thrittle body (nevem slovenskega izraza gre pa za nekakšen "novodobni vplinjač") Večina vijakov na njem je v stilu NE DIRAJ!

BTW Men so vplinjači še zmeraj prva liga. Vsak dan kolnem tisti cirkus lučk na števcu preden zalaufam motor.

Vzami baterijo in preglej kapice svečk, gumijaste dele vžigalne tuljave... Lahko, da je problemček zgolj banalne narave. Vijakov za štelanje se probaj izogibat če se la da, pa na kakem tujem specializiranem forumu boš imel verjetno več sreče kot tule.

Najlepša hvala,bdw- drug teden grejo plastike dol in "akcijo"vse pregledat(ker res cuka kot pr...ca,se skoraj ne moreš normalno pelat.

Danes sem ga malo sprehodil-cca 200km-in sem skoraj dobil živčni zlom :),sem mislil da bo mašina dol padla,-cuka,pokne parkrat iz izpuha,

kolega je reku da poka tudi pri sesalnih kolektorjih(tam okoli 3000 obratov,pa pol gasa)v glavnem polomija.

Če je že kdo mel kaj takega naj prosim napiše.ajd pa

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je obratno. Do 110kkm točil original BMW olje in povprečno dolival med 3,5 in 4l na 10kkm. Pri teh kilometrih začel uporabljati pol sintetiko Motul 5100 15-w50 in med servisi dolil natanko 2l olja (skoraj pol manj).

Seveda sedaj ponovno Motul.

do 90 kkm tocil original, pa je bila poraba olja cca 2,5l/10kkm.....sedaj tocim 15W50 ful sintetiko, poraba olja cca 1,5l/10 kkm.....pa seveda Bardahl

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepša hvala,bdw- drug teden grejo plastike dol in "akcijo"vse pregledat(ker res cuka kot pr...ca,se skoraj ne moreš normalno pelat.

Danes sem ga malo sprehodil-cca 200km-in sem skoraj dobil živčni zlom :),sem mislil da bo mašina dol padla,-cuka,pokne parkrat iz izpuha,

kolega je reku da poka tudi pri sesalnih kolektorjih(tam okoli 3000 obratov,pa pol gasa)v glavnem polomija.

Če je že kdo mel kaj takega naj prosim napiše.ajd pa

lp

?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jst sem narocu iz amerike prek ebaya NGK DCPR8EIX, pa bom vidu ce bo kaka razlika. Na CBF je bla razlika ocitna, najvec pri samem zagonu motorja. Na R1200, kolikor sem bral naj bi delalo malce bolj gladko, vsaj na italjanskih forumih vsi priporocajo tele svecke. Mogoce pa bi bla razlika se vecja pri R1100 in R1150, kjer je ena svecka na cilinder. Namrec iridium svecka, ima elektrodo iz iridiuma ki je bolj trpezna kovina, zato je premer elektrode precej manjsi (0,8mm) s tem pa je manjsa moznost, da do iskre ne pride, ker je manjsa povrsina med elektrodo in maso, hkrati pa, ker je bolj naspiceno pride do preskoka ze pri manjsi napetosti, kar je zelo dobrodoslo pri zagonu. Obenem naj bi trajale precej dlje. En primer sem prebral, da je imel tip iste svecke notri 100.000km, in so se vedno dobre, in je spremljal, ali bi zdrzale 200.000km :D No v take ekstreme jst glih ne bi sel, ampak tudi ce jih menjam na 40.000km, kolikor je sicer predpisamo v prirocniku, bo ok. Cena bo prisla verjetno okrog 12€ (s postnino, carino in ddv vracunano) , sem jih pa narocu 12kom , tako da bom ostalih 8 prodal da porazdelim malo postnino. Ce me ne obdavcijo pa ocarinijo prevec, pa mozno da bo cena se nizja ;) Zagotovo pa je ze kdo med nami, ki jih je poskusu? Dobavljive so tudi v sloveniji, po 16€.

Svecke montirane in po prevozenih cca. 300km, vecinoma po mestu, opazim izboljsanje v delovanju predvsem pri nizjih obratih. Po mojem subjektivnem mnenju, se mi zdi da je prej masina precej bolj tresla pri pospesevanju do 3.500 obratov. Sedaj vlece bolj gladko mirneje in mocneje. Pri visjih obratih, ker je tudi prej fajn vleku kakor tudi zdej, pa bi tezje realno ocenu, ce je kaka razlika. Je pa tudi razlika, da mi deluje mirnejsi na prostem teku takoj ko ga prizgem, ko je se hladen. Pravi uzitek ga je vozit. Ceprav imam se original izpuh (aftermarket so nenormalno dragi) ima sedaj (tudi po menjanju original zracnega filtra za BMC bojl sportnega - vecnega) malce globlji glas.

Kar se samih sveck tice, je blo prijetno presenecenje, da so me na carinski posti manj obdavcli kot sem sprva racunal, tako da, ce kdo potrebuje, prodam 8 sveck DCPR8EIX (iridium) po ceni 9€/kom. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Najlepša hvala,bdw- drug teden grejo plastike dol in "akcijo"vse pregledat(ker res cuka kot pr...ca,se skoraj ne moreš normalno pelat.

Danes sem ga malo sprehodil-cca 200km-in sem skoraj dobil živčni zlom smile.gif,sem mislil da bo mašina dol padla,-cuka,pokne parkrat iz izpuha,

kolega je reku da poka tudi pri sesalnih kolektorjih(tam okoli 3000 obratov,pa pol gasa)v glavnem polomija.

Če je že kdo mel kaj takega naj prosim napiše.ajd pa

lp

verjetno se malo pozno vključujem v debato in tapkanje okoli cukanja rt-ja pri 3000 - 4000 o/min

problem boš rešu garantirano če zamenjaš vžigalno tuljavo, 100%

in če prebija na eni strani bo šla k hudiču tudi druga tako da bo treba 200ujrotu reskirat pol bo pa šlo spet tko kot treba..

LP Martin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ve kdo, kje bi se dalo dobit "sturzpad-e" za 1200RTja - takšne cevaste kot jih imajo naši policisti? Touratech in Wunderlich nista ravno poceni ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Iščem desni pokrov ventilov (magnezijev - verjetno so vsi?!) za RT-ja 2005 letnik. Kar strah me je poklicat na servis, koliko pride novi. So še kakšni drugi viri za ta del? Lahko je tudi rabljen.

Hvala za vse informacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem desni pokrov ventilov (magnezijev - verjetno so vsi?!) za RT-ja 2005 letnik. Kar strah me je poklicat na servis, koliko pride novi. So še kakšni drugi viri za ta del? Lahko je tudi rabljen.

Hvala za vse informacije.

Ni hude sile poglej 188$ kromane pa 318$.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala MiNa, finančni strah je bil večji, tvoje info so me prijetno pomirile.

Kako pa se potem pride do delov? Naročiš in plačaš preko spleta, pa pošljejo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da se bolj splača potipat kar pri naših uradnih ponudnikih. Cene tam so bol informativne, čeprav so pri peračunu v € tudi pri nas podobne. Ko sem iskal črpalko za gorivo je bila cena tam enaka kot pri nas.

lp, Mirč

ps, mislim, da uvoz iz USA v tem primeru ne pride v poštev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hvala Mirč, za informacije. V Avtovalu je pokrov ventilov 221 EUR, če ga kje v Evropi ne dobim bistveno ceneje, bo to to.

Še to glede pokrova ventilov: ga lahko menjam sam, če nimam tistega posebnega nastavka za odvijačenje svečke, oz. kako ali s čim jo Še lahko odvijačim sam?

Pa kako naj snamem plastičen pokrov svečke, da ga ne zlomim, kje naj se ga lotim?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mislite, da obstaja kaka možnost, da pri dealerjih v SLO dobim na test RT-ja? Kako urco, dve...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mislite, da obstaja kaka možnost, da pri dealerjih v SLO dobim na test RT-ja? Kako urco, dve...

jest mislim da ni problema..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!