Jump to content

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Recommended Posts

mogoče samo mali namig...jaz sem se namreč menjave svečk lotil naknadno in ne ob menjavi ostalih delov... no če boš menjaval svečke , plastik ne rabiš odstranit , kot to morda zgleda na prvi pogled ...namreč drugi dve svečki sta malo nerodno skriti spodaj in se jih težje doseže...potrebno je samo odvit 2 vijaka na vsaki strani in z roko malenkost upognit plastiko in z ključem prideš zraven..predvidevam pa da boš menjal tudi zračni filter ..tukaj pa druge kot, da gredo plastike dol ni ..pač malo več šraufanja ! :)

Link to comment
Share on other sites

mogoče samo mali namig...jaz sem se namreč menjave svečk lotil naknadno in ne ob menjavi ostalih delov... no če boš menjaval svečke , plastik ne rabiš odstranit , kot to morda zgleda na prvi pogled ...namreč drugi dve svečki sta malo nerodno skriti spodaj in se jih težje doseže...potrebno je samo odvit 2 vijaka na vsaki strani in z roko malenkost upognit plastiko in z ključem prideš zraven..predvidevam pa da boš menjal tudi zračni filter ..tukaj pa druge kot, da gredo plastike dol ni ..pač malo več šraufanja ! :)

Hvala lepa, mislim pogledat tudi jermen za alternator, tako da bom moral sneti plastike. Me je pa znanec malo "ustrašil" da če sam menjam filtre in olje se lahko zgodi da se delovanje motorja ker jr zaznal da ni pravo olje????? postavi v režim omejenega delovanja itd.... Mislim da je to BS, nakladanje. Kje bi dobil (kupil) nastavek za snet pokrov svečke?

Link to comment
Share on other sites

Eee, kje je pa to pobral ? :) ..ni to neki stroj iz vesolja ampak bolj ko ne čisto trotlziher tehnologija ...

 

Nastavek dobiš pri vseh prodajalcih teh motorjev ( LJ, mb , celje in še kje )..stane cca 7 € ...ga pa v bistvu ne rabiš..se, da z roko oz. z pomočjo izvijača ga  čisto preprosto snet..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Klicaj (rumen) vedno gori dokler z motorjem ne spelješ in po parih metrih mora ugasniti, kajti dokler gori klicaj računalnik prečeka senzorje ali vsi normalno delujejo in ko dobi povratni infirmacijo od vseh treh senzorjev takrat lučka vgasne v slučaju,da ne vgasne se prižge rudeča za ABS in takrat moraš z motorjem v delavnico na računalnik:defekten senzor,prenizek nivo zavorne tekočine ali črpalka defektna.Nemorem ti povsem točno odgovoriti kajti postojijo različni sistemi npr.z dodatno servo črpalko,delno integrirane zavore itd.

 

 

Spoštovani, prosim za pomoč, RT1150RT imam mesec in 10 dni, v garanciji je še mesec in 20 dni.

Od začetka se mi je občasno vklopila lučka ABS, pa tudi utripala in ne takoj ugasnila, zadnje par dni pa mi ABS stalno na hitro utripa, poleg tega sveti še rdeč klicaj.

 

Danes sem ga peljal na servis, kjer so rekli da ga bodo pogledali, prodajalec ni nič odprl delovni nalog ko mu je serviser rekel, ampak samo da bodo pogledali, popravili in me obvestili kaj je bilo narobe...

To me malo skrbi... Nekako se mi zdi normalno da se zabeleži da je motor bil na servisu...

 

Ima kdo podobne izkušnje kaj bi lahko bilo narobe?

Bremza normalno, ABS pa (na srečo) nisem rabil sprobavati.

 

Hvala za pomoč,

F

post-25066-0-18953700-1382455285_thumb.jpg

post-25066-0-63123500-1382455298_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pri 1150 ze pri zagonu, ce zazna prevelik padec napetosti, odklopi ABS oz. izpise napako. Baterija je vredu? To se lahko namrec zgodi ze ce je aku v malo slabsem stanju.

Lahko so ABS senzorji za ocistit, mogoce menjat, sam ABS sistem dvomim da je kar crknil.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Jaz sem na mojem starem RT imel podoben problem in takrat je bil kriv aku.

Sem kupil vzdrževalec baterije in rešen problem.

Na GS-u je enako. Enkrat sem premalo privil vijak na + polu, pa mi je isto naredil.

 

Link to comment
Share on other sites

Spoštovani, prosim za pomoč, RT1150RT imam mesec in 10 dni, v garanciji je še mesec in 20 dni.

Od začetka se mi je občasno vklopila lučka ABS, pa tudi utripala in ne takoj ugasnila, zadnje par dni pa mi ABS stalno na hitro utripa, poleg tega sveti še rdeč klicaj.

 

Danes sem ga peljal na servis, kjer so rekli da ga bodo pogledali, prodajalec ni nič odprl delovni nalog ko mu je serviser rekel, ampak samo da bodo pogledali, popravili in me obvestili kaj je bilo narobe...

To me malo skrbi... Nekako se mi zdi normalno da se zabeleži da je motor bil na servisu...

 

Ima kdo podobne izkušnje kaj bi lahko bilo narobe?

Bremza normalno, ABS pa (na srečo) nisem rabil sprobavati.

 

Hvala za pomoč,

F

Vztrajaj,da ti to popravijo in pazi, da ti samo žarnico ne pobarvajo ali odklopijo, kajti NAJVEČKRAT je kriv računalnik od ABS-a in ta zadevščina stane 15K€ + ,ko bo ven garancije bojo točno vedeli za kako napako gre. To je doživel moj kolega, ko je bil ven garancije so mu rekli, da edino nov računalnik pred tem pa so samo menjali akumulatorje in nekaj čekirali vendar se ja vsake toliko časa med vožnjo pojavljala lučka ABS-a.Vztrajaj na podalšanju garancije,če ti prej ne najdejo napake !

Link to comment
Share on other sites

Kateri letnik pa je, da je tvoj 1150 še v garanciji? Ali niso leta 2005 prešli na 1200?

...mogoče je pa prodajalec rabljenih vozil dal garancijo par mesecev... Samo ugibam.

Link to comment
Share on other sites

Spoštovani, prosim za pomoč, RT1150RT imam mesec in 10 dni, v garanciji je še mesec in 20 dni.

Najbrž res, izgleda mu je dal 3 mesece. Slabo je, če ti garancija velja tri mesece in to čez zimo, ko se napake težko pokažejo.

Link to comment
Share on other sites

Najbrž res, izgleda mu je dal 3 mesece. Slabo je, če ti garancija velja tri mesece in to čez zimo, ko se napake težko pokažejo.

 

Točno tako, 3 mesece je bilo garancije.

 

2x je bil zaradi tega na servisu in treba je priznat da so ga drugič res temeljito razstavili in vse pregledali.

Pred snegom sem naredil dve furi in zaenkrat dela ok...

 

Držim pesti...

Link to comment
Share on other sites

Evo narod, prispeli v trgovine širom Evrope: model 2014

... ampak kere cene :eek:

 

NOVI BMW R1200RT ŽE NA ZALOGI

"ABS in ASC serijska.

Dodatna oprema:

Komfortni paket:
Alarm, centralno zaklepanje, kromiran izpušni sistem, RDC, vtičnica

Touring paket:
Dinamična ESA, gretje sedeža, predpriprava za navigacijo, tempomat

Dinamični paket:
Dnevne luči, načini vožnje PRO, pomočnik pri speljevanju v klanec, prednji žaromet PRO

Avdio sistem
Pomočnik pri prestavljanju PRO

Cena velja za model z osnovno opremo.

Cena razstavljenega modela: 21.944,00 €

Link to comment
Share on other sites

Spoštovani, prosim za pomoč, RT1150RT imam mesec in 10 dni, v garanciji je še mesec in 20 dni.

Od začetka se mi je občasno vklopila lučka ABS, pa tudi utripala in ne takoj ugasnila, zadnje par dni pa mi ABS stalno na hitro utripa, poleg tega sveti še rdeč klicaj.

 

Danes sem ga peljal na servis, kjer so rekli da ga bodo pogledali, prodajalec ni nič odprl delovni nalog ko mu je serviser rekel, ampak samo da bodo pogledali, popravili in me obvestili kaj je bilo narobe...

To me malo skrbi... Nekako se mi zdi normalno da se zabeleži da je motor bil na servisu...

 

Ima kdo podobne izkušnje kaj bi lahko bilo narobe?

Bremza normalno, ABS pa (na srečo) nisem rabil sprobavati.

 

Hvala za pomoč,

F

Ko je meni to začelo delat (ne takoj, ampak le po prevoženih >30km), sem ga hitro na servis peljal - crknil je abs senzor in so menjali celo abs enoto (skoraj 2000 eur), ampak k sreči sem imel garancijo

Link to comment
Share on other sites

Evo narod, prispeli v trgovine širom Evrope: model 2014

... ampak kere cene :eek:

 

NOVI BMW R1200RT ŽE NA ZALOGI

"ABS in ASC serijska.

Dodatna oprema:

Komfortni paket:

Alarm, centralno zaklepanje, kromiran izpušni sistem, RDC, vtičnica

Touring paket:

Dinamična ESA, gretje sedeža, predpriprava za navigacijo, tempomat

Dinamični paket:

Dnevne luči, načini vožnje PRO, pomočnik pri speljevanju v klanec, prednji žaromet PRO

Avdio sistem

Pomočnik pri prestavljanju PRO

Cena velja za model z osnovno opremo.

Cena razstavljenega modela: 21.944,00 €

Saj BMW je imel vedno malo višje cene. Kupci takih modelov so večinoma nad 40. let in že imajo nek dohodek, da si lahko privoščijo.

Za tiste, ki bi se radi vozili in nimajo dovolj cekina je še vedno odlična izbira nova (sicer zastarela) Pan Evropa za 15.500.

Link to comment
Share on other sites

Pa še nekaj. Od začetka padanja našega BDP 2008, smo državljani v povprečju nazadovali z prejemki. Tudi tisti, ki še imamo dokaj solidno plačo.  Če bi se znali iz krize izviti tako, kot so se male Baltske države, tehle 21K ne bi izgledalo tako grozno.

Če bo šlo pa tako naprej...bomo  čez 5 let zavijali že ob cenah malega Versysa ipd...

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Ali mi kdo lahko razloži kako ugasniti indikator servisa??

Ni nujno da greš na servis. Lahko ti ga resetira tudi nekdo, ki ima GS 911 diagnostiko za BMW motocikle. Kateri letnik pa je? Moj je 2007 letnik, pa nima prikaza servisnega cikla.  

Link to comment
Share on other sites

Ni nujno da greš na servis. Lahko ti ga resetira tudi nekdo, ki ima GS 911 diagnostiko za BMW motocikle. Kateri letnik pa je? Moj je 2007 letnik, pa nima prikaza servisnega cikla. 

December 2007/tko piše v prometni)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!