Jump to content

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Recommended Posts

cene se mi zdi da ne varirajo več tako močno glede na to ali je sezona ali ne,...bolj se mi zdi da se motor lažje spomladi proda pa čeprav je enaka cena kot je bila (prejšnjo) jesen, tako da s tega stališča je že sedaj skoraj pravi čas za nakupi:)

 

STji so res redkejši in grši, ravno to jim je zbijalo ceno, samo sedaj se mi zdi da so že RTji na ceni STjev. Mogoče bi mi bil ST trenutno malo bolj pisan na kožo, samo za podoben denar raje RTja vzamem.

pa še ponavadi so pri RTjih kovčki poleg pri STjih redkeje, kar je kar nekaj dodatnega stroška.

Drugače bi bil pa hvaležen če mi kdo oriše razlike v zavorah pri teh motorjih pred letnikom 07 pa po 07:)

Edited by Motocaster
Link to comment
Share on other sites

Električne servo-zavore, ki jih je BMW imel na RT-jih letnika 05 in 06 so bile predmet precejšnjih kritik in so jih zato tudi opustili. Tako so od letnika 2007 dalje na RT-je vgrajevali t.i. Integral-ABS II proizvajalca Continental.

Kaj je največja razlika med njima? Prvi sistem je imel električno gnano hidravlično črpalko za celoten zavorni sistem in tako je bila potrebna moč na ročiči prednje zavore za cca. 50% manjša, kot na običajnih zavornih sistemih. Največji problem teh zavor pa je bil, da si v primeru izpada sistema ostal tako rekoč brez zavor. No, imel si zavore, samo potreben pritisk na ročico je bil enormno večji (podobno kot če zaviraš avto, ki mu ugasneš motor). To je bil kar resen problem, saj je bilo zabeleženih kar nekaj takšnih izpadov sistema. Integral-ABS II tako nimam več na sprednjih zavorah servo ojačanja ter delujejo kot običajne zavore. Ima pa zato še vedno električno servo črpalko za zadnjo zavoro, ki pa v primeru okvare ne vpliva na prve zavore.

Druga največja razlika med sistemoma je cena. Če ti crkne prvi sistem, si ga najebal, saj je bil nov nadomestni modul preko 1600€. Verjetno se ga da popraviti, ampak da bi človek tvegal in dajal takšen sistem v popravilo enemu garažnemu mojstru in tvegal da nestrokovno popravilo privede do popolne odpovedi zavor....I don`t think so! V primerjavi s temi zavorami, je kasnejši Integral ABS II mnogo cenejši in manj kompliciran (in tudi precej lažji, po kilah mislim!)

Tretja največja razlika pa je vdrževanje. Redna menjava zavornega olja in odzračevanje na prvem električnem servo sistemu je komplicirano in ga je malo težje doma izvajati. Pri Integral-ABS II je menjava zavornega olja in odzračevanje praktično enako, kot na vseh drugih motociklih.

Jaz imam RT-ja letnika 2007 z Integral-ABS II in 180K km prevoženih, pa zaenkrat težav z zavorami še nisem imel, delam pa vse servise doma sam!

Moja sklepna misel: Lahko da so vozniki letnikov 2005 - 2006 zelo zadovoljni in brez okvar na zavorah, ampak jaz osebno bi se vseeno izognil tem modelom......moje mnenje pač. 

Lp.

Edited by skalaprava
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Skalaprava res hvala za izčrpno razlago! :worship:

Ker praviš, da je na zadnjem kolesu še vedno ta sistem me zanima, koliko je drugačen filing pri bremzanju z zadnjo zavoro glede na ostale motorje. Osebno mi je zadnja zavora res pomembna, saj brezam skoraj izključno samo z zadnjo (če ni nepredvidenih situacij).

Letnik 07 in naprej nima več teh kombinacij če zaviraš z sprednjo da zavira še zadnja itd,…?

 

Še enkrat hvala za prejšnji odgovor!;)

Link to comment
Share on other sites

Ima, saj zato je naziv Integralni-ABS II. Torej stisk prve zavore aktivira tudi 40% moči zadnje zavore (se mi zdi da je toliko), če hočeš več jo pa še z nogo pohodiš. Stisk zadnje zavore pa ne aktivira prvih zavor. Občutek na zadnji zavori je povsem naraven in v kombinaciji z ABS zelo lepo nadzorljiv. Tudi jaz namreč ogromno uporabljam zadnjo zavoro, ki pa je na RT-ju precej obremenjena in se kar segreje po kakem klancu navzdol, tako da pri novih zadnjih ploščicah (Brembo recimo), rdeča barva vedno zogleni po nekaj zaviranjih. Ampak prijemljejo pa suvereno, obraba diska zadaj zelo majhna. Skratka, meni se zdi zadnja zavora na RT-ju super uporabna.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Za tiste, ki jih zanima cena "pogonske gredi" iz tele objave. Cena je sicer preko luže, ampak po mojih izkušnjah (ne sprašujte zakaj), vem, da so cene pri nas takšne seveda po preračunu razmerja $/€.

PogonskaGred.thumb.jpg.3f2d56528e7dcca4db25b2c0b491ae53.jpg

Pogonska gred R1200RT 05-09 (K26) 11/03-09/09  USA

Problem takega "strojeloma" je, da se pojavi ob najbolj neprimernem trenutku in brez kakega pravega predhodnega opozorila. Cenovno pa na koncu znese, kot ste že nekateri ugotovili v primerjavi z verigo, približno enako na prevožene kilometre.

Veriga je "boljša" mogoče zato, ker imaš obrabljenost stalno "na očeh", ima pa zato druge pomankljivosti v primerjavi s kardanom.

Cena?, hm tam nekje 5-7% novega motorja, brez dela (lahko tudi ceneje), če se znajdeš in dobiš še mogoče kak popust.

 

Dovolj ugodno v primerjavi z verižnim setom. Pri 42Kkm sem ga menjal na mojem "kozličku" in je bil 159€ s poštnino (Kettenmax). Cena bo pri enaki kilometraži potem res enaka vendar bom jaz "šraufal" 4x.

 

Link to comment
Share on other sites

No saj, brezveze bojo kardanarji tulil, da je bolj ugodno pa ne vem kaj....ketnarji pa isto. Tm-tm si. Pol pa kakor komu pase. Loh bi ga pa prodal pri 170k, pa bi mel plus! Medtem ko ketnarji ne :)

Link to comment
Share on other sites

No ja, kdo pa pravi, da pri vsakem kardan zdrži 180k... :)

Meni veriga zdrži 25k, medtem ko komu drugemu 15k ali 50k. Je tudi odvisno od verige in moči motorja. 

7 x 150€ plus zobniki, hmm ni poceni.

Skala, koliko km od teh 182k si naredil ti?

Link to comment
Share on other sites

@Skalaprava / KARDAN

-Predno ti je polomilo kardan, si v vsej kilometrini kdaj namazal križa in ripne?

-Jaz po vsaki furi zavrtim zadnje kolo, predvidevam da bi se lahko čutilo luft, ne vem če kar odpade.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Danes naredim en kratek krog, sprobam malo bremze in mi zacne svetiti luc za ABS...motor je stal nekaj mesecev..zadnja zavora blokira...ABS ne popusca....sranje.....kaj hudica je crknilo?..crknil ABS?..menda ja ne....

Link to comment
Share on other sites

Prenizka napetost akumulatorja ob zagonu (slab akumulator)? To je bil zelo pogost vzrok za "nedelovanje" ABS na 1150 modelih.

S polnilcem napolni akumulator in ponovno preizkusi.

Link to comment
Share on other sites

pred 38 minutami, Gianni pravi:

Danes naredim en kratek krog, sprobam malo bremze in mi zacne svetiti luc za ABS...motor je stal nekaj mesecev..zadnja zavora blokira...ABS ne popusca....sranje.....kaj hudica je crknilo?..crknil ABS?..menda ja ne....

Mogoče ti je zmrznil...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Taki prelivajoči rdeče-črni so bili že pred skoraj štiridesetimi leti. Verjetno so zdaj naredili zaradi nostalgije.

R100RT:

R100RT%20-%20Hillier.jpg

 

Takega R100CS bi imel z veseljem. Ta in srebrna sta bili pravi barvi zanj:

bmw__r100cs_1982_1_lgw.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Težko ti bo tole pasalo gor, zaradi specifičnih vodil, ki so namenjeni pritrjevanju originalne tank torbe. Ta vodila ti bodo onemogočala uporabo tega easylock systema. Pravzaprav je pri vseh modelih od 2005 do 2013 problem pritrditi bilo kakšno pametno tanktorbo, brez da bi moral zadevo dodatno modoficirati.

Sam uporabljam razvno zato originalno torbo. Vem da ni najcenejša, lahko pa povem da je odlična, dovolj velika (da se jo tudi še povečati), ter oblikovana tako, da ne zakriva pogleda na števce, ne moti telesa, rok ali ročič niti ko je balanca do konca obrnjena, ker ima na teh mestih namenske vdolbine. Prav tako je odlična po kvaliteti izdelave. Najboljši pa je način pritrjevanja in snemanja (v sekundi je gor ali dol) saj se zatakne v za to namenjena vodila na tanku. V torbi je integrirano tudi notranje dežno pregrinjalo, ki je tudi po celodnevnem nalivanju vsebino pri meni pustilo suho.

Včasih se na ebay-ju najde kakšna dobra rabljena za ne velik denar. Kolikor vidim, so trenutno dve torbi na licitaciji......

 

Link to comment
Share on other sites

Ja sej ravno zato sprašujem k se mi je zdel da kr tako enostavno ne bo šlo. Originalna se mi zdi mal velika bi mel notri samo fotkota in kakšno drobnarijo, ki mora biti pri roki.  Sem pa razmišljal, da bi za pod podkvico porezkal še en distančnik, da pride višje nad vodila.

 

lp

Aleš

Link to comment
Share on other sites

Ja to imaš prav, res je malenkost večja, je pač bolj potovalno usmerjena. Kaj pa če bi si omislil torbico za na prtljažnik? Tam je bistveno manj težav z pritrditvijo in je praktično enako pri roki, kot tank torba.

Jaz sem si omislil eno Hepco&Becker torbico ravno iz razloga, ko nočem voziti velikega originalnega zadnjega kovčka, ter tanktorbe. Je pa pritrjena preko priročnega magnetnega nosilca in jo isto snemeš in natakneš v sekundi. Pač samo v razmislek...

Še slikica, da boš videl kako to izgleda pri meni:

20160213_165410.thumb.jpg.638e4f7b8e9d9d

 

Link to comment
Share on other sites

Ob 18. 3. 2016 at 11:48, skalaprava pravi:

Ja to imaš prav, res je malenkost večja, je pač bolj potovalno usmerjena. Kaj pa če bi si omislil torbico za na prtljažnik? Tam je bistveno manj težav z pritrditvijo in je praktično enako pri roki, kot tank torba.

Jaz sem si omislil eno Hepco&Becker torbico ravno iz razloga, ko nočem voziti velikega originalnega zadnjega kovčka, ter tanktorbe. Je pa pritrjena preko priročnega magnetnega nosilca in jo isto snemeš in natakneš v sekundi. Pač samo v razmislek...

Še slikica, da boš videl kako to izgleda pri meni:

20160213_165410.thumb.jpg.638e4f7b8e9d9d

 

Gledam sliko pa me zanima znižan sedež, ali je to v lastni režiji narejeno, ali je delo mojstra. Zgleda zelo lepo, tudi meni bi pasal ravno tak.

Link to comment
Share on other sites

Originalni nizki sedež je bil potem še dodatno pobran pri enem tapetniku. Se strinjam, dobro je obavil posel in odlično se sedi v njemu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Prodam Held slide rapid tank torbo z adapterjem za BMW motorje. Odlično ohranjena. Cena in info na osebno sporočilo.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ja kak lastnik R1200ST aktiven??

Iščem koga ki ma kake rezervne plastike oz mogoče celo razbite plastike. Hvala za pomoč!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!