Jump to content

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Recommended Posts

Bom kar v tej temi vprašal lastnike BMW-ja. Za prjatla iščem del ključavnice v katero pride zaklenjen zadnj sedež. Ne vem kako se točno imenuje. Gre se pa za model R 1200 RT. Hvala za pomoč.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Ce slucajno kdo rabi, prodajam Remus cevi , original lonec za R1200ST/RT ter vizir za R1200ST. Pa tudi dve tank torbi, prilagojeni za bmw (plasticni tank). :blush:

Link to comment
Share on other sites

Ce slucajno kdo rabi, prodajam Remus cevi , original lonec za R1200ST/RT ter vizir za R1200ST. Pa tudi dve tank torbi, prilagojeni za bmw (plasticni tank). :blush:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Za stranske kovčke zanimiva zadeva . Mreža za prtljago. Zadrži manjše stvari, kateri bi se kotalili po kovčku . 

post-23577-0-33999700-1428512489_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Informacija za vse lastnike modelov R1200 od letnika 2003 do 2013 in tudi lastnike K1200 in K1300:

 

Včeraj menjal v sklopu vpoklica (http://www.motosvet.com/112780-bmw-vpoklical-300-000-modelov-r-in-k.html) prirobnico zadnjega kolesa. Razlika v materialu, dizajnu in teži je kar očitna. Novi kos po novem ni več iz alu zlitine ampak je železen!

 

post-35672-0-40540600-1429700393_thumb.jpg post-35672-0-51719700-1429700403_thumb.jpg

 

Jaz sem menjal pri Avtovalu po predhodnem naročilu. Menjava je brezplačna in ni povezana s tem, ali je bil motor servisiran na rednem servisu ali ne!

Menjava je trajala cca. 45 minut. Prideš, podpišeš nek delovni nalog, malo posedaš po motociklih v salonu in se odpelješ - to je to!

 

  

 

Link to comment
Share on other sites

Informacija za vse lastnike modelov R1200 od letnika 2003 do 2013 in tudi lastnike K1200 in K1300:

 

Včeraj menjal v sklopu vpoklica (http://www.motosvet.com/112780-bmw-vpoklical-300-000-modelov-r-in-k.html) prirobnico zadnjega kolesa. Razlika v materialu, dizajnu in teži je kar očitna. Novi kos po novem ni več iz alu zlitine ampak je železen!

 

attachicon.gifIMG_3876.JPG attachicon.gifIMG_3877.JPG

 

Jaz sem menjal pri Avtovalu po predhodnem naročilu. Menjava je brezplačna in ni povezana s tem, ali je bil motor servisiran na rednem servisu ali ne!

Menjava je trajala cca. 45 minut. Prideš, podpišeš nek delovni nalog, malo posedaš po motociklih v salonu in se odpelješ - to je to!

Si napisu da do letnika 2013, kokr jst vem pa da do letnika 2011, a mam prov al se motim, ker moj je letnik 2012.Zato sprašujem.

Link to comment
Share on other sites

Ups, zatipkal. Imaš prav...do letnika April 2011 se menja, od tega datuma naprej naj bi bilook! Hvala za opozorilo!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kolk vam kaj popije bencina vaš RT ? 

 

Danes ravno računam -- naredil sem 482 km ( poln tank )  in na koncu natankal , ( po tem ko je po števcu prišlo na 0.00 ( do praznega ) + 35 km do prve črpalke ) 18.5 litra...več ni šlo not pa da se na glavo postavim.. kar bi zneslo 3.8 litra/100 km ?? Da bi blo pa po vseh teh km še 8.5 litra v tanku pa tudi dvomim...glede na to, da bi naj tank sprejel 27 litrov..

 

Aja pa vožnja ni bla ravno nedeljska ampak lepo dinamična :)

 

pot sem do potankosti še izrisal preko googlovega zemljevida in se ujema z mojo po števcu..kilometer gor dol..

 

No več kot 18 - 20 litrov še nikoli nisem uspel nalit :/

Link to comment
Share on other sites

Kolk vam kaj popije bencina vaš RT ? 

 

Danes ravno računam -- naredil sem 482 km ( poln tank )  in na koncu natankal , ( po tem ko je po števcu prišlo na 0.00 ( do praznega ) + 35 km do prve črpalke ) 18.5 litra...več ni šlo not pa da se na glavo postavim.. kar bi zneslo 3.8 litra/100 km ?? Da bi blo pa po vseh teh km še 8.5 litra v tanku pa tudi dvomim...glede na to, da bi naj tank sprejel 27 litrov..

 

Aja pa vožnja ni bla ravno nedeljska ampak lepo dinamična :)

 

pot sem do potankosti še izrisal preko googlovega zemljevida in se ujema z mojo po števcu..kilometer gor dol..

 

No več kot 18 - 20 litrov še nikoli nisem uspel nalit :/

(Starejši model) RT-ja (1200) imajo težavo, da napačno prikazujejo količino goriva v tanku - imel sem enak problem, na servisu vse zamenjali a ni pomagalo, ker je to konstrukcijska težava. Poln rezervoar ima 26-27 litrov volumna, a pač pri še cca 6 litrov goriva v rezervoarju kaže da je prazen.

Torej glej na to s svetle plati - tudi s "praznim" rezervoarjem še lahko narediš 100km :)

Link to comment
Share on other sites

Kolk vam kaj popije bencina vaš RT ? 

 

Danes ravno računam -- naredil sem 482 km ( poln tank )  in na koncu natankal , ( po tem ko je po števcu prišlo na 0.00 ( do praznega ) + 35 km do prve črpalke ) 18.5 litra...več ni šlo not pa da se na glavo postavim.. kar bi zneslo 3.8 litra/100 km ?? Da bi blo pa po vseh teh km še 8.5 litra v tanku pa tudi dvomim...glede na to, da bi naj tank sprejel 27 litrov..

 

Aja pa vožnja ni bla ravno nedeljska ampak lepo dinamična :)

 

pot sem do potankosti še izrisal preko googlovega zemljevida in se ujema z mojo po števcu..kilometer gor dol..

 

No več kot 18 - 20 litrov še nikoli nisem uspel nalit :/

 

Zanimivo...meni zaenkrat še kar točno kaže količino goriva v rezervarju. Ko vse črtice izginejo, dejansko natankam lahko preko 25 litrov goriva. Nazadnje sem resetiral potovalni računalnik že nekaj tisoč km nazaj in povprečno poraba od takra mi kaže 6.1l/100km. Nisem ravno vzor varčne vožnje...da se brez težav precej pod 6 litrov vozit.

 

Lp.

Link to comment
Share on other sites

Za to "napako" vem in meni zagotovo ne kaže prav, zato sem tudi računal peš ...samo občutek pa ni najbolš, ko ti gori tisti oranžen trikotnik in elektronika pravi da si suh ! ;) 

 

Zanimivo a v 5 sezonah čez 20 litrov še nisem tankal..skoz prej cviknem, ker je pač števec na 0 ..po km pa sem vedno tam od 450 prevoženih dalje

 

Danes sem naredil nekaj čez 300 tako , da tekom vikenda grem na črpalko pa da vidimo kaj bo zaj pokazalo...od kar sem ga kupil se z porabo nisem kaj dosti ukvarjal..prvo leto sem jo spremljal in je bla , vsaj po izračunih nekje okrog 5 litrov...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Danes šel gledat bmw rt 1200 pa mu na armaturi neprestano sveti rumen trikotnik.Lastnik mi je zagotovil da zaradi ventilčka na zadnjem kolesu,ki ni več original ampak ima nov ventilček.Lepo prosim za nasvet.Motor drugače lepo ohranjen.   lp.

Link to comment
Share on other sites

Poleg rumenega trikotnika se običajno pokaže indikacija težave. To kar lastnik pravi, bi lahko bila indikacija, da RDC (kontrola pritiska v pnevmatikah) ne deluje a kolikor jaz razumem to zadevo, se le ta postavi šele po določenem času vožnje in ne bi smela svetiti od začetka. Pa tudi senzorji za RDC niso tako dragi, da se jih ne bi dalo kupiti/zamenjati. Če je pa kaj drugega..je tako od daleč težko reči.

 

Poglej 40. stran priročnika za RT 2010 +/- (če gledaš ta model, seveda):

http://mybikemanuals.com/bmw/bmw-r-model-owners-manuals/

Link to comment
Share on other sites

Danes šel gledat bmw rt 1200 pa mu na armaturi neprestano sveti rumen trikotnik.Lastnik mi je zagotovil da zaradi ventilčka na zadnjem kolesu,ki ni več original ampak ima nov ventilček.Lepo prosim za nasvet.Motor drugače lepo ohranjen.   lp.

No zarad ventilčka sigurn ne gori rumen trikotnik, lahko pa zarad RDC sensorja, kjer je šla baterija in ne oddaja več signala.

Zamenjava le tega je pa ni poceni, kakor vzameš, v vsakem primeru moraš na novo nameščenega(naj si bo nov ali rabljen) še seznanit z računalnikom, kar pa lahko storiš le na servisu ali,

če maš GS 911.

Rumen trikotnik pa gori tudi že v primeru, da je ena žarnica fuč.

Link to comment
Share on other sites

Najlepša hvala. Sem se zmenil na servisu da ga peljem pokazat, ga bodo priključili na računalnik in videli ali je napaka na senzorju ali pa je kaj drugega.     PS.  Zadnje kolo namreč nima senzorja ampak ventilček.

Link to comment
Share on other sites

Najlepša hvala. Sem se zmenil na servisu da ga peljem pokazat, ga bodo priključili na računalnik in videli ali je napaka na senzorju ali pa je kaj drugega.     PS.  Zadnje kolo namreč nima senzorja ampak ventilček.

Vsak kolo ima v sebi še sensor tlaka, seveda če ma motor to dodatno opremo, ne predstavljam si kako bi ventilček meril pritisk.

Bo najboljš tko ja, da ti na servisu povedo katera napaka je vzrok za rumen trikotnik.

Link to comment
Share on other sites

Pregledal celo feltno pa senzorja ni nikjer (kot spredaj) ampak navaden 5cm ventilček (kot pri kamionih_zakrivljen). Kaj pa če je drugo starejše kolo(še brez senzorja)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Imam par vprašanj, čisto takih zelenih, tako da ne me linčat če udarim mimo:)

že od samega začetka mojega motorizma (dve sezoni) gledam da bi si enkrat ubodel RTja ali STja, sedaj pa vidim da se za ne preveč denarja (cca 6k€) dobi RTje letnik tam okoli 07, z  med 70-100kkm kar mi je nekako sprejemljiv denar.

imam pa vprašanje glede zavor. Kolikor sem gledal so prvi modeli (do 07) imeli servo zavore gor. Zanima v čem je največja razlika med obema zavornima sistemoma

 

p.s.: a se meni samo zdi ali je res v zadnjih tednih veliko več "ugodnih" rabljenih RTjev na AVTOpikaNETu kot po navadi?

Link to comment
Share on other sites

Konec sezone je in ker so glasi brezplačni, marsikdo da v oglas. Če ga bo kdo res hotel prodati, ga vzemi enkrat čez zimo.

STji so bolj redki in manj iskani, mogoče se ga zato tudi težje proda. 

Zanimiv je tale na AN, ko zraven podari še žensko, ki se sonči.

5.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!