Jump to content

BMW R 1200 RT in ST 2005


Špilferderber

Recommended Posts

Hvala Mirč, za informacije. V Avtovalu je pokrov ventilov 221 EUR, če ga kje v Evropi ne dobim bistveno ceneje, bo to to.

Še to glede pokrova ventilov: ga lahko menjam sam, če nimam tistega posebnega nastavka za odvijačenje svečke, oz. kako ali s čim jo Še lahko odvijačim sam?

Pa kako naj snamem plastičen pokrov svečke, da ga ne zlomim, kje naj se ga lotim?

Pokrov ventilov lahko menjas sam, kljuc za svecke bi moral imeti pri orodju, prav tako nastavek za potegnit kable iz sveck.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A ve kdo iz glave ( ali knjige), s kolikšno silo (Nm) so privijačeni 4 vijaki od pokrova ventilov (slika spoda - gre za modele 2005 - 09)?

Ah to se privije z občutkom 1/4 cole račnico pa ne boš preveč pritegnil !

Ps: v najhujšem slučaju pa tudi navoj ni problem popravit (Helicol vložek)

Link to comment
Share on other sites

A ve kdo iz glave ( ali knjige), s kolikšno silo (Nm) so privijačeni 4 vijaki od pokrova ventilov (slika spoda - gre za modele 2005 - 09)?

Podatek, ki ga navaja tovarna za GS 1200 ADV, ne glede na to al je do 2009 ali je od 2010 naprej je

10 Nm

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kako pa vam kaj deluje potovalni računalnik ? Moj se mi zdi da ga vedno bolj fiksa in mi prikazuje popolnoma napačne podatke..vsaj kar se tiče odštevanja km do praznega tanka :glare:

Danes je že prišel na 0 in ko ga poskusim natankat, ne gre not več kot pa 18l ...torej cca 9 l pred koncem je on že žejn...

Bo najbrž treba software na novo naložit ali je kakšna druga rešitev ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

verjetno se malo pozno vključujem v debato in tapkanje okoli cukanja rt-ja pri 3000 - 4000 o/min

problem boš rešu garantirano če zamenjaš vžigalno tuljavo, 100%

in če prebija na eni strani bo šla k hudiču tudi druga tako da bo treba 200ujrotu reskirat pol bo pa šlo spet tko kot treba..

LP Martin

No, najbrž si že porihtal tole - zamenjal tuljavo!? - Nisem zasledil, da bi povedal, kako in kaj.

Se pa ne strinjam z bitangosom, da kmalu crkne tudi sosednja tuljava - jaz sem menjal eno in to pred 40kkm.

Je imel kdo težave s semeringom na diferencialu?

Link to comment
Share on other sites

No, najbrž si že porihtal tole - zamenjal tuljavo!? - Nisem zasledil, da bi povedal, kako in kaj.

Se pa ne strinjam z bitangosom, da kmalu crkne tudi sosednja tuljava - jaz sem menjal eno in to pred 40kkm.

Je imel kdo težave s semeringom na diferencialu?

Semering kot semering vsak lahko crkne.Največji problem je, ko ga menjaš in ga nenamažeš tam kjer mora tesniti z silikonsko mastjo je obsojen,da bo kmalu crknil !

Link to comment
Share on other sites

Semering kot semering vsak lahko crkne.Največji problem je, ko ga menjaš in ga nenamažeš tam kjer mora tesniti z silikonsko mastjo je obsojen,da bo kmalu crknil !

tnx!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Pozdravljeni rtjaši! :)

 

Moj oče je kupil RTja, pa bo rabil zamenjati zavorne ploščice. Kako je zdaj s tem, original ali so noriginalne dovolj dobre?

 

Kakšne so kaj cene original proti neoriginal in kje se to dobi?

 

Hvala za informacije!

Link to comment
Share on other sites

Jaz sem kupil za mojega RT1100 zadnje Lucasove - cena sitnica 21 eurov - pri louisu v Grazu iste (isti tip) 35 eurov.

Aha, kupil sem pa v Evrotonu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

No pa da se malo nadaljujemo temo o oljih :)

Gre za r1200G, do sedaj se je notri ulivalo Castrol GPS 15w50, se pravi pol sintetika. Po besedah prejsnjega lastnika naj nebi bilo opazne pretirane porabe, beri max 1l/10 k km.

Sedaj se odlocam ali bi sel na polno sintetiko, ali bi ostal na tem oziroma mogoče poizkusil s prav tako pol sintetiko in estrom od Motula iste gradacije.

Polno sintetiko sem pa razmisljal Mobil1 ali pa Castrol, vse je govora o gradaciji 15w50.

Kaksna mnenja se raje pa izkusnje?

Link to comment
Share on other sites

No pa da se malo nadaljujemo temo o oljih :)

Gre za r1200G, do sedaj se je notri ulivalo Castrol GPS 15w50, se pravi pol sintetika. Po besedah prejsnjega lastnika naj nebi bilo opazne pretirane porabe, beri max 1l/10 k km.

Sedaj se odlocam ali bi sel na polno sintetiko, ali bi ostal na tem oziroma mogoče poizkusil s prav tako pol sintetiko in estrom od Motula iste gradacije.

Polno sintetiko sem pa razmisljal Mobil1 ali pa Castrol, vse je govora o gradaciji 15w50.

Kaksna mnenja se raje pa izkusnje?

Kaj nihče ne doliva olja ?  :grim

Link to comment
Share on other sites

Kaj nihče ne doliva olja ?  :grim

 

Jaz nalivam polsintetiko Selenia HPX 20w50 + STP dodatek za olje. Poraba na 10K km cca. 5dcl (odvisno tudi, kako so bili odpeljani)

Cena za 2l je 17€ pri Eurotonu. Veliko voznikov R1200GS/RT/R/...uporablja to olje.

Ampak tematika o oljih je kot razprava o ženskah. Enemu je všeč taka, drugemu pa spet drugačna - skratka newer ending story :grim

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdravljeni,

 

Sem novi lastnik BMW R 1200 RT, letnik 2006, pa me zanima če lahko sam naredim redni servis olje, filtri, svečke ali moram obiskati uradni servis zaradi priklopa na računalnik-določene nastavitve.

 

Prosim  za informacijo.

 

Lp Sandi

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni,

 

Sem novi lastnik BMW R 1200 RT, letnik 2006, pa me zanima če lahko sam naredim redni servis olje, filtri, svečke ali moram obiskati uradni servis zaradi priklopa na računalnik-določene nastavitve.

 

Prosim  za informacijo.

 

Lp Sandi

Če imaš denar za BMW-eja moraš imeti tudi za servis ! !

Samo v vednost, pred dvemi leti sem bil s kolegom v Albaniji crknil mu je njegov BMW R1200RT z 42K kilometri ni naredol servisa 40K kil(sicer vse prejšnje) na katerem se obvezno menje pogonski mikro jermen alternatorja in ravno ta je crknil ca tri dni zanami je prišel domov, če si kaj takega želiš samo sam šraufaj ! !

Link to comment
Share on other sites

Če imaš denar za BMW-eja moraš imeti tudi za servis ! !

Samo v vednost, pred dvemi leti sem bil s kolegom v Albaniji crknil mu je njegov BMW R1200RT z 42K kilometri ni naredol servisa 40K kil(sicer vse prejšnje) na katerem se obvezno menje pogonski mikro jermen alternatorja in ravno ta je crknil ca tri dni zanami je prišel domov, če si kaj takega želiš samo sam šraufaj ! !

 

Tole, gor!

Link to comment
Share on other sites

Če imaš denar za BMW-eja moraš imeti tudi za servis ! !

Samo v vednost, pred dvemi leti sem bil s kolegom v Albaniji crknil mu je njegov BMW R1200RT z 42K kilometri ni naredol servisa 40K kil(sicer vse prejšnje) na katerem se obvezno menje pogonski mikro jermen alternatorja in ravno ta je crknil ca tri dni zanami je prišel domov, če si kaj takega želiš samo sam šraufaj ! !

 

Kako je (ne)opravlanje servisa doma direktno povezano z okvaro? Glede na to, da ni sam naredil servisa na 40k, ga tudi na servis verjetno ne bi še peljal. Sicer pa njegov problem, če ni sposoben dobiti in prebrati servisnega priročnika... to sklepam, da naj bi bila poanta te zgodbice, da ni vedel, da je to potrebno menjat? Če imaš servisni priročnik s predpisanimi opravili in malo spremljaš forume namenjene tvojemu motorju se kaj takega težko pripeti.

Edited by nekdo
Link to comment
Share on other sites

Kako je (ne)opravlanje servisa doma direktno povezano z okvaro? Glede na to, da ni sam naredil servisa na 40k, ga tudi na servis verjetno ne bi še peljal. Sicer pa njegov problem, če ni sposoben dobiti in prebrati servisnega priročnika, ker to sklepam, da naj bi bila poanta te zgodbice, da ni vedel, da je to potrebno menjat?

Ko smo šli na pot iz Nm -Beograd - Guča in preko Albanije v Črno goro mu je crknil ravno par km pred Črno goro: Bila je pač njegova površnost, kajti nekako si je rekel še ta fura potem pa na servis, sicer vedno vozi BMW-eje zdaj ima spet novega in redno servisira pri Valentinčiču.Je pa res,da bolj malo vozi in je bil jermen že precej dotrajan-star !

Link to comment
Share on other sites

Če imaš denar za BMW-eja moraš imeti tudi za servis ! !

Samo v vednost, pred dvemi leti sem bil s kolegom v Albaniji crknil mu je njegov BMW R1200RT z 42K kilometri ni naredol servisa 40K kil(sicer vse prejšnje) na katerem se obvezno menje pogonski mikro jermen alternatorja in ravno ta je crknil ca tri dni zanami je prišel domov, če si kaj takega želiš samo sam šraufaj ! !

 

Kolkr gledam se tale jermen menja na 60.000..

 

Replacing alternator belt (during servicing)*) every 60,000 km

 

 

 

Tako, da - krsan - , mirno lahko narediš servis sam..vsaj kar se osnov tiče ( olje , svečke , filtri )..za ostale zadeve pa si poglej kdaj se kaj menja in pelješ na servis , če sam ne zmoreš..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • solorider
      By solorider
      Da se ne bomo motili ali gre za stari ali novi model! Lahko pa tudi iz stare teme prestavimo del debate v to temo!


    • bambi
      By bambi
      Naslednje leto pride obnovljen model BMW R1150 GS (2004)
    • Špilferderber
      By Špilferderber
      malce prehitevam po sredini..

      "...the R1200GS Adventure will be released in early 2006... Obviously Mr.BMW was reluctant to part with too many details, but he says he's received pictures of the 12ADV from BMW and he says he personally likes it a lot (big surprise)... It will have a similar lattice type frame to the 1200HP2 running through/into the body panels, a reworked more robust swing arm, a bloody huge +/-35 liter tank that does away with the clip on side panels of the 1200GS, a reworked engine of course, a re-worked rear rack/handle and interestingly the hard luggage will be aluminium and made by Touratech... Apparently BMW have realised that Touratech make shed loads of money doing aftermarket parts for BMW and it makes sense to get them to do OEM luggage for a BMW bike rather than compete with them...

      Anyway, that's mostly the gist of what we discussed and since it was pretty much straight from the horses mouth I'd be surprised if it's too far from the truth..."

      http://forum.gs-forum.de/viewtopic.php?p=11714
    • zoranv12
      By zoranv12
      Vsem skupaj lep pozdrav. Vidim, da ni nobene teme o vodno hlajenem RT-ju (alias ropotulja). Zanimivo. Vsi lastniki so ali prestari, preveč resni, upokojeni, ...ali imajo toliko problemov, da nimajo časa. Vsaj kufre ima velike, tako da lahko zraven pelješ marsikateri rezervni del in orodje   
      Nekaj mojih skromnih komentarjev oziroma kritik glede motorja:
      1. Menjalnik je res eno šajse (navkljub quick shift pro gor in dol, ki je uporaben recimo navzgor od 2. prestave dalje, navzdol pa tja do tretje, potem pa pazi, da ga ne raznese ...) - klunk, klunk, kot stari zetor na sekvenčni menjalnik. Tako to izgleda, ko presedeš s kawasakija GTR1400 nazaj na BMW.
      2. Prva prestava absolutno spet predolga, tako kot pri prejšnji generaciji, ... zakaaaaaj BMW? GS ima drugačno prestavno razmerje. Takšno uporabno.
      3. Pod 3600 obratov je prava ropotulja, še huje pri pospeševanje pod cca 2K obratov. Razumem, dvovaljnik. Boxer.
      4. Gretje sedeža: sedež se prej zagreje od tople riti, kot preko grelca. Ročice pa noro grejejo, o ja. Svaka čast.
      5. Radio: WTF? BT se ne poveže s telefonom, samo s čelado. In deluje kot vez med čeladama. In z enim prstom izbiraš glasbo za oba, če se sopotnica pridruži in imata enak okus. Navigacija dela preko istega sistema. Mentalno omejen sistem do konca. Če uporabljaš telefon za navigacijo, je najbolje, da tudi streamaš glasbo s telefona naravnost v čelado. Sistem je praktično neumen (namesto pameten).
      6. Zadnji kovček je priključen na vtičnico pod zadnjim sedežem, tako se ga ne da zlahka odstraniti; Kovček nima ročke, tako je način prenašanja podoben zaboju za drva. Ima pa centralno zaklepanje in lučko in tepih, zaradi katerega čelada ne gre pokončno noter in dva amortizerčka, ki ga odpreta sama, za zapret pa rabiš 2 roki !!! (2 roki, ki sta po navadi ravno ob zapiranju polni). Ful je hud. Sem ga kupil posebej! jurja stane. Prejšnji model paše in stane 60% manj in ima ročko za prenašanje in odpne se tako kot bi se naj vsak kovček odpel.
      7. Ziher je še kaj, pa se ne spomnim zdaj vsega.
      8 Je ja, zadnji sedež se odvije z dvema vijakoma, ki vedno padeta nekam u božjo mat... pod motor in šlataš in šlataš po tleh, ... fak! Pazi, kam parkiraš, ko se spraviš šlatat po tleh.  
      9. ...in nikamor ne moreš porinit nič koristnega, vse luknje so premajhne, zaradi alarma, radia, ...elektronike v neskončno.
      10. ...in sprednja predala, WTF? Kdo pri bogu uporablja telefone, ki pašejo tja noter?
      10.1 ...BMW Motorrad Navigation se ne da zaklenit in ga moraš vsako krat odstranit, ko greš na drink ali v senčko na požirek izvirske vode iz potočka. Dobi se aftermarket rešitev. Vsaj to. in stane samo   300€. In višina snopa luči se nastavlja spredja, na kolenih, ... no comment. Nuša Derenda style.
      ZAKLJUČEK: Motor ima karakter O ja!!!  Zato ga ne bi menjal za nič na svetu v tem trenutku. Faking krejzi. komaj čakam na ju3, ko gre po nove Metzellerke, ki jih bom skuril do roba, da se bo kadilo in ko jih bom prehitro prekuril, bom dal gor spet nove in mi bo čisto vseeno, kolk' kilometrov so držale. Don't give a shit.
      EPILOG: Prvih 10 točk drži kot pribito! Ampak who cares! Glavne prednosti pred ostalimi se lahko opišejo samo ko ga daš med kolena In to je neopisljivo ...
      Kaj pa design? Hud do konca!!! Faking hud.
      My 2 cents. Udri narode.
        

    • jama1100
      By jama1100
      Kupil sem leto starBMW 1200 C zanimajo me izkušnje tako dobre kot slabe lastnikov tega lepotca
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!